Das al een hele andere reactiequote:Op zondag 13 maart 2022 11:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een verschil tussen met vliegtuigen het luchtruim van een ander land binnenvliegen en met een boot door internationale wateren waar toevallig ook wat Russische schepen aanwezig zijn varen.
Waar is te lezen dat wij die kunnen/ willen aanschaffen?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:30 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand wat de status is van de aanschaf van de RIM-161 Standard Missile 3? Een eigen raketschild hebben lijkt me geen slecht plan.
Dat moeten wel. Anders blijft het Westen wapens leveren.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik ben geen militair strateeg maar mij bekruipt naar aanleiding van hoe dit zich ontwikkeld wel dat de Russen ook voor west Oekraïne zullen gaan
Dan worden ze alleen maar kwetsbaarder dus prima.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik ben geen militair strateeg maar mij bekruipt naar aanleiding van hoe dit zich ontwikkeld wel dat de Russen ook voor west Oekraïne zullen gaan
Er zijn plannen om de Zeven Provinciën en de toekomstige FSC Fregatten met dingen uit te rusten. Is ook logisch gezien de capaciteiten van de radarsystemen op die schepen.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Waar is te lezen dat wij die kunnen/ willen aanschaffen?
Dan moeten ze tot Rotterdam om dat te voorkomenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat moeten wel. Anders blijft het Westen wapens leveren.
Is dat zo? Hoe bedoel je dat? Met het bezettingsleger?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan worden ze alleen maar kwetsbaarder dus prima.
Ik vroeg : "Waar is te lezen ".quote:Op zondag 13 maart 2022 11:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn plannen om de Zeven Provinciën en de toekomstige FSC Fregatten met dingen uit te rusten. Is ook logisch gezien de capaciteiten van de radarsystemen op die schepen.
Dan wordt het front steeds uitgerekter en dus kwetsbaarder.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:49 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe bedoel je dat? Met het bezettingsleger?
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow jij weet wat alle onderzeeboten binnen de alliantie doen joh????
WIST NIET DAT JE ZO'N HOGE SECURITY CLEARANCA HAD MAN!!
hahaatjes
Hoe willen ze dat doen met circa 175.000 manschappen terwijl de Oekraïne een leger heeft met circa 2 miljoen manschappen en een burger bevolking die nu niet meewerken en zich fel verzetten. De zwaarste gevechten vinden plaats in het zuiden en deels oosten op dit moment. En dat loopt al zeer moeilijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Die heb ik gezien - verschrikkelijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal de filmpjes van de auto met een bejaard echtpaar dat onder vuur wordt genomen door een tank maar niet posten.
Moment, ik zal even de Goegel voor je gebruiken.quote:
Dit betreft de aanval van vanmorgen op die basis in Yavoriv bij Lviv op 25 km van de Poolse grens? Dan is dit de westelijkste Russische aanval tot nu toe.quote:
Zet maar in een spoiler ajb.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal de filmpjes van de auto met een bejaard echtpaar dat onder vuur wordt genomen door een tank maar niet posten.
Er zouden ook vrijwilligers werken, dus wellicht ook andere nationaliteiten onder de slachtoffers.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:58 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dit betreft de aanval van vanmorgen op die basis in Yavoriv bij Lviv op 25 km van de Poolse grens? Dan is dit de westelijkste Russische aanval tot nu toe.
Dat volgens mij wel. Maar al is het één kilometer van de Poolse grens. Dat is ook nog altijd Oekraïne.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:58 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dit betreft de aanval van vanmorgen op die basis in Yavoriv bij Lviv op 25 km van de Poolse grens? Dan is dit de westelijkste Russische aanval tot nu toe.
De Nederlandse marine krijgt het eerste fregat naar verwachting in 2028 en het tweede in 2029. De twee vergelijkbare Belgische fregatten worden uiterlijk 2030 geleverdquote:Op zondag 13 maart 2022 11:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moment, ik zal even de Goegel voor je gebruiken.
https://www.navyrecogniti(...)nd-foreign-navy.html
Bijvoorbeeld.
Wie zegt dat ik wegkijk? Leg mij geen woorden in de mond. Ik maak mij druk over de toekomst.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er wordt nu ondertussen op een tiental kilometers buiten de eu grenzen gebombardeerd en als je dan wegkijkt terwijl men daar vermoordt wordt kun je op zijn minst vluchtelingen opvangen. Als we daar van balen dan kunnen we altijd ingrijpen om te voorkomen dat heel het land daar in puin geschoten wordt. Oh wacht.
https://marineschepen.nl/(...)chterbij-141218.htmlquote:Op zondag 13 maart 2022 12:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De Nederlandse marine krijgt het eerste fregat naar verwachting in 2028 en het tweede in 2029. De twee vergelijkbare Belgische fregatten worden uiterlijk 2030 geleverd
Onderzeebootbestrijding
De belangrijkste taak van de nog te bouwen fregatten wordt het bestrijden van onderzeeboten op afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |