Je zou toch denken dat ze de zuidkant toch nog wel redelijk lang open moeten kunnen houden voor bevoorrading.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
11:01
De autoriteiten in Kiev zeggen dat er een voedselreserve is aangelegd waarmee de stad het twee weken kan uitzingen. Dat meldt persbureau Reuters. De vrees is dat de stad binnen afzienbare tijd geheel wordt ingesloten door de Russen en bevoorrading niet meer mogelijk zal zijn. ,,De twee miljoen inwoners die niet zijn vertrokken zullen steun krijgen als de situatie verslechtert'', meldt het stadsbestuur online.
ad
moet toch ook wel eng zijn als je weet dat ze naderen
De Russen lopen al vast in Oekraïne. In een conventionele oorlog zijn ze kansloos tegen de NAVO. De enige reden waarom we bang moeten zijn voor de Russen zijn hun kernwapens.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Putin wil 1 groot Rusland met oost en west Europa erbij.
Waarom dacht je dat die Russische straaljagers steeds voor onze kust vlogen?
Om te provoceren en te verkennen.
Ik zou maar vast Russisch gaan leren!
Dat doen ze om onze reactie te testen, doen wij de andere kant op ookquote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Putin wil 1 groot Rusland met oost en west Europa erbij.
Waarom dacht je dat die Russische straaljagers steeds voor onze kust vlogen?
Om te provoceren en te verkennen.
Ik zou maar vast Russisch gaan leren!
Wij? Met welke strategische bommenwerpers?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat doen ze om onze reactie te testen, doen wij de andere kant op ook
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wij? Met welke strategische bommenwerpers?
Onderzeeboten kan ook héquote:Op zondag 13 maart 2022 11:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wij? Met welke strategische bommenwerpers?
Jij weet waar de onderzeeers varen? Ik wist niet dat jij zo'n hoge security clearance had.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Onderzeeboten kan ook hé
Bv
https://marineschepen.nl/(...)r-Russen-091115.html
Er is een heel arsenaal aan spulletjes binnen de krijgsmacht, je moet eens naar zo'n open dag gaan man, gaat een wereld voor je open
Ik zal de filmpjes van de auto met een bejaard echtpaar dat onder vuur wordt genomen door een tank maar niet posten.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:35 schreef polderturk het volgende:
Poetler is een smerige bloeddorstige teringhond.
[ twitter ]
Ik las gisteren dat er een paar weken voor de oorlog al Russische infiltranten allerlei pandjes hebben ingenomen in Kyiv en dat daar nu ook op gejaagd wordt, door o.a. een rechterquote:Op zondag 13 maart 2022 11:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Russische tactiek. Deden ze voorheen ook vaak, met covert operaties hooggeplaatste figuren ontvoeren/laten verdwijnen. Dat ondermijnt de gemoedstoestand. Het lijkt me nu wel lastiger om Russisch-gezinde figuren op die posities te zetten, of de ontvoerden zo te manipuleren dat ze een pro-russische boodschap zullen verkondigen.
Ja, is ontzettend leuk. Helaas doen ze dat niet zo vaak meer.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Onderzeeboten kan ook hé
Bv
https://marineschepen.nl/(...)r-Russen-091115.html
Er is een heel arsenaal aan spulletjes binnen de krijgsmacht, je moet eens naar zo'n open dag gaan man, gaat een wereld voor je open
Hoe moet ik dat nou weten, dat weten ze van elkaar niet eensquote:Op zondag 13 maart 2022 11:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij weet waar de onderzeeers varen? Ik wist niet dat jij zo'n hoge security clearance had.
Strik erom en opsturen zou ik zeggenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:35 schreef Ulx het volgende:
Oekraine vraagt om S300 raketten en launchers. Binnen NAVO hebben Bulgarije, Slowakije en Griekenland ze.
Ow jij weet wat alle onderzeeboten binnen de alliantie doen joh????quote:Op zondag 13 maart 2022 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, is ontzettend leuk. Helaas doen ze dat niet zo vaak meer.
Ik zie gewoon een verschil tussen met vliegtuigen het luchtruim van een ander land binnenvliegen en met een boot door internationale wateren waar toevallig ook wat Russische schepen aanwezig zijn varen.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, dat weten ze van elkaar niet eens
Maar prima, als jij denkt dat wij heel braaf zijn met zijn allen dan is dat ook goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |