ja want die "vluchtelingen" uit afrika zijn zo'n grote positieve bijdrage....quote:Op zondag 13 maart 2022 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die toekomstige leefbaarheid is in grote mate afhankelijk van de mate waarin Europa zichzelf weet te verenigen, en daar hoort bij dat je je niet aan de solidariteit onttrekt wanneer er vluchtelingen opgevangen moeten worden.
Dan pas?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, ik vertrek over 10 jaar naar Frankrijk
Welk punt probeer je nu precies te maken?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:43 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ja want die "vluchtelingen" uit afrika zijn zo'n grote positieve bijdrage....
Ik zou nu al gaan, veel beter voor iedereen. Ergens in de buitenwijken van Parijs of Marseille heb je heel betaalbare stulpjes voor weinig en nauwelijks last van vluchtelingen van welke soort dan ook. Wel wat migranten, dat wel. Maar he, dat ben je zelf dan ook, dus prima op je plek.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, ik vertrek over 10 jaar naar Frankrijk
Zou die vrouw afgeschoten worden en collaborateur?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die vorige burgermeester is letterlijk ontvoerd waarna er nu een vrouw zit die pro russisch is.... duidelijker kan je het niet hebben? Ze gaf een speech gister.
Of het is ironisch/sarcastisch bedoeld? Wat is de context?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het moet niet gekker worden hopelijk is het fantasie van de Russische televisie.
Waarom?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij het vuur flink aan de schenen gelegd krijgt.
Russische tactiek. Deden ze voorheen ook vaak, met covert operaties hooggeplaatste figuren ontvoeren/laten verdwijnen. Dat ondermijnt de gemoedstoestand. Het lijkt me nu wel lastiger om Russisch-gezinde figuren op die posities te zetten, of de ontvoerden zo te manipuleren dat ze een pro-russische boodschap zullen verkondigen.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Alweer een burgemeester ontvoerd. Waarom?
Er wordt nu ondertussen op een tiental kilometers buiten de eu grenzen gebombardeerd en als je dan wegkijkt terwijl men daar vermoordt wordt kun je op zijn minst vluchtelingen opvangen. Als we daar van balen dan kunnen we altijd ingrijpen om te voorkomen dat heel het land daar in puin geschoten wordt. Oh wacht.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niet natuurlijk.
Maar nogmaals. Wil jij, als Poetin Oekraïne inneemt en het merendeel van de bevolking wil niet terug, pakweg 100000 mensen hier permanent willen laten blijven? Of meer? Bovenop de alsmaar groeiende stroom uit Afrika?
Daar maak ik mij druk om. Terecht ook of niet? Of ben ik nu een egoïst omdat ik aan mijn eigen leefbaarheid in de toekomst denk?
Die moeten we wmb ook maar eens stop zetten.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:43 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ja want die "vluchtelingen" uit afrika zijn zo'n grote positieve bijdrage....
imho niet, in zijn ogen welquote:
Extra zuur voor hun werk is vast ook dat Adobe zich terugtrekt met CC.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vannacht de instagram ban. Zie veel russische designers/illustratoren die ik volg al gedag zeggen. Erg sneu voor hen. Als freelancer in zulke velden (ben zelf ook) is dat soort internationale promotie toch wel vaak een sleutel tot succes.
Omdat je Buitenhof geen verlengstuk wil laten worden van de Russische propagandamachine door zo'n papegaai van het Kremlin zonder tegenspraak zijn zegje te laten doen.quote:
Zouden ze niet met VPN alsnog gewoon kunnen inloggen?quote:Op zondag 13 maart 2022 10:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vannacht de instagram ban. Zie veel russische designers/illustratoren die ik volg al gedag zeggen. Erg sneu voor hen. Als freelancer in zulke velden (ben zelf ook) is dat soort internationale promotie toch wel vaak een sleutel tot succes.
Ja dat klopt. Hoewel ik CC echt intens haat (en Adobe) vanwege hun enorme uitmelking van elke cent, en het zo moeilijk mogelijk maken om een product te annuleren. Er zijn intussen gelukkig een aantal alternatieven.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Extra zuur voor hun werk is vast ook dat Adobe zich terugtrekt met CC.
Zou kunnen, maar gaat erom of het strafbaar is om een account te hebben. Die verhalen gaan rond. Probleem is natuurlijk dat designers zichzelf moeten promoten en daardoor zichzelf automatisch ook in de spotlight zetten.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze niet met VPN alsnog gewoon kunnen inloggen?
Dat de ene vluchteling de andere niet is.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nu precies te maken?
Je zou toch denken dat ze de zuidkant toch nog wel redelijk lang open moeten kunnen houden voor bevoorrading.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
11:01
De autoriteiten in Kiev zeggen dat er een voedselreserve is aangelegd waarmee de stad het twee weken kan uitzingen. Dat meldt persbureau Reuters. De vrees is dat de stad binnen afzienbare tijd geheel wordt ingesloten door de Russen en bevoorrading niet meer mogelijk zal zijn. ,,De twee miljoen inwoners die niet zijn vertrokken zullen steun krijgen als de situatie verslechtert'', meldt het stadsbestuur online.
ad
moet toch ook wel eng zijn als je weet dat ze naderen
De Russen lopen al vast in Oekraïne. In een conventionele oorlog zijn ze kansloos tegen de NAVO. De enige reden waarom we bang moeten zijn voor de Russen zijn hun kernwapens.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Putin wil 1 groot Rusland met oost en west Europa erbij.
Waarom dacht je dat die Russische straaljagers steeds voor onze kust vlogen?
Om te provoceren en te verkennen.
Ik zou maar vast Russisch gaan leren!
Dat doen ze om onze reactie te testen, doen wij de andere kant op ookquote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Putin wil 1 groot Rusland met oost en west Europa erbij.
Waarom dacht je dat die Russische straaljagers steeds voor onze kust vlogen?
Om te provoceren en te verkennen.
Ik zou maar vast Russisch gaan leren!
Wij? Met welke strategische bommenwerpers?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat doen ze om onze reactie te testen, doen wij de andere kant op ook
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wij? Met welke strategische bommenwerpers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |