Risico van het vakquote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
Een onbekend aantal Nederlanders die zijn aangesloten bij het vreemdelingenlegioen in Oekraïne is vandaag gewond geraakt door de Russische raketaanvallen op een Oekraïense militaire basis in Yavoriv.
AD
Dat was dan ook een korte trip
Geen reclame, geen popups, geen cookies, geen PREMIUM artikelen, alles op één pagina.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ook... nogsteeds teletekst gebruiken in 2022
Geen lange titels en eindeloze nietszeggende inleidingen en omweggetjes....quote:Op zondag 13 maart 2022 16:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen reclame, geen popups, geen cookies, geen PREMIUM artikelen, alles op één pagina.
Teletekst
Teletekstquote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ook... nogsteeds teletekst gebruiken in 2022
Vreemde uitspraak...quote:A rocket attack on a Ukrainian military base is a “significant escalation”, according to a UK government minister.
Michael Gove, who appeared on Sky News earlier on and is now speaking to BBC One’s Sophie Raworth said: “We know that Vladimir Putin has no moral limits when it comes to the actions he’s willing to take and he’s pushing the boundaries in military terms.
Erg mooi.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Video:
https://www.reddit.com/r/(...)footage_from_odessa/
They were reports alleging that the VDV were coming in for an airdrop over Odessa at nighttime, and around 50 of them landed in waters in the Black Sea, where all of them died from hypothermia.
[ twitter ]
Toch wel sneu voor die mannen.. hoever moet het nog gaan voor de Russische soldaten en masse hun orders beginnen te negeren?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Moet je je voorstellen dat de US army 50 van hun 82nd Airborne Division paratroopers in de zee dropt en ze daar dood gaan aan onderkoeling... niets geen heroische dood in een gevecht tegen de vijand maar door de incompetentie van je eigen mensen...
Video:
They were reports alleging that the VDV were coming in for an airdrop over Odessa at nighttime, and around 50 of them landed in waters in the Black Sea, where all of them died from hypothermia.
[ twitter ]
Is daar nog geen boycot op dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nog even en er zijn geen Snickers, Twix en Corny meer te krijgen.
Ik vraag mij af hoeveel er al met een witte vlag zichzelf hebben overgegeven.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Toch wel sneu voor die mannen.. hoever moet het nog gaan voor de Russische soldaten en masse hun orders beginnen te negeren?
Doet me denken aan de D-day landing, waar sommige landingsboten in te diep water stopten, en de soldaten verdronken door het gewicht van hun uitrusting.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Moet je je voorstellen dat de US army 50 van hun 82nd Airborne Division paratroopers in de zee dropt en ze daar dood gaan aan onderkoeling... niets geen heroische dood in een gevecht tegen de vijand maar door de incompetentie van je eigen mensen...
Video:
[ twitter ]
Ik denk dat er aardig wat gestopt zijn en een civiel kloffie aangetrokken hebben. Er staan niet voor niets zover verlaten wagens en tanks.. die zijn misschien ondergedoken bij Oekraïense familie?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:52 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel er al met een witte vlag zichzelf hebben overgegeven.
Ik ben even aan het zoeken, maar ik kan geen boycot van Mars inc. vinden, en Nestlé schort alleen de kapitaalinvesteringen op...quote:Op zondag 13 maart 2022 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is daar nog geen boycot op dan?
Wat ik me vooral afvraag: wat als er een akkoord is. Gaat de nato dat dan ook respecteren? Verlangt Rusland dan dat de sancties ook verdwijnen? Dat gaat de nato nooit doen natuurlijk, dus dan heeft Rusland alsnog een reden om oorlog te zoeken als ze dat willen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik lees op teletekst net dat de onderhandelingen vrij goed gaan. Ze verwachten binnen een paar dagen al iets te gaan tekenen.
Ik ben wel verbaasd.
Zover ik weet heeft NATO of hebben NATO landen geen aandeel in de onderhandelingen, dus dat zal separaat moeten gebeuren. Rusland is voorlopig niet klaar met het westen - en terecht.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag: wat als er een akkoord is. Gaat de nato dat dan ook respecteren? Verlangt Rusland dan dat de sancties ook verdwijnen? Dat gaat de nato nooit doen natuurlijk, dus dan heeft Rusland alsnog een reden om oorlog te zoeken als ze dat willen.
Eerst excuses en schadevergoedingen en dan maar eens verder praten. Stelletje klootzakken!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag: wat als er een akkoord is. Gaat de nato dat dan ook respecteren? Verlangt Rusland dan dat de sancties ook verdwijnen? Dat gaat de nato nooit doen natuurlijk, dus dan heeft Rusland alsnog een reden om oorlog te zoeken als ze dat willen.
RIP pagina 316 .quote:Op zondag 13 maart 2022 16:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen reclame, geen popups, geen cookies, geen PREMIUM artikelen, alles op één pagina.
Teletekst
Ook geen clickbait.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geen lange titels en eindeloze nietszeggende inleidingen en omweggetjes....
quote:“De onderhandelingen tussen Rusland en Oekraïne zijn vandaag weer voortgezet en het resultaat zou u verbazen!” 129
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |