Wat stel je voor? Wat niet leidt tot het over een weer gooien van kernbommen?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan is dat alleen maar meer reden om Poetin niet ongehinderd zijn gang te laten gaan.
Lekker roeptoeteren in de media, op de terugweg lekker balletje bij de pomp scoren.quote:
Als ik die man zie praten, dan zie ik in mijn hoofd een slagroomsoes met oogjes kwekken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker roeptoeteren in de media, op de terugweg lekker balletje bij de pomp scoren.
Wat een leven
Waarom in godsnaam? Zodat die huichelachtig kutyanks zich er mee gaan bemoeien en nog veel meer onschuldige burgers zullen overlijden?quote:
Ik doel op de teksten die in de quote staanquote:Op zondag 13 maart 2022 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Zodat die huichelachtig kutyanks zich er mee gaan bemoeien en nog veel meer onschuldige burgers zullen overlijden?
Of doel je op wat anders dan die journalist?
Hulde. Exact mijn ervaring met deze user in elk ander topic. Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je zit zo ver in een tunnel dat je niet eens de moeite kan, wil of durft te nemen om iemand met een andere mening te snappen. Daarom is een discussie voeren met jou zinloos. Sorry.
Dit doe je niet alleen bij mij, maar bij iedere user die er net een andere kijk op heeft. Kom even van je hoge paard af als je een discussie wil voeren.
Ging denk ik over de onderhandelingen, niet de dood van een journalist of het gebruik van verboden materiaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Zodat die huichelachtig kutyanks zich er mee gaan bemoeien en nog veel meer onschuldige burgers zullen overlijden?
Of doel je op wat anders dan die journalist?
Ja ik las het, had niet goed gelezenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ging denk ik over de onderhandelingen, niet de dood van een journalist of het gebruik van verboden materiaal.
Novichok gebruiken op Poetin. En niet zeuren dat het daarmee escaleert, zij begonnen daar eerst mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Wat niet leidt tot het over een weer gooien van kernbommen?
Als die onderhandelingen blijven vastlopen en het zo door gaat, zou je bijna gaan voor een missie waarbij ze Putin omleggen.. Maar dat gaat niet lukken omdat de lafbek ergens veilig in een bunker zit.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Novichok gebruiken op Poetin. En niet zeuren dat het daarmee escaleert, zij begonnen daar eerst mee.
Misschien bij besprekingen in Israel? De Mossad kan dan wel wat flikken. Dealtje sluiten dat de VS dan de andere kant opkijkt als Israel met Iran gaat knokken.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als die onderhandelingen blijven vastlopen en het zo door gaat, zou je bijna gaan voor een missie waarbij ze Putin omleggen.. Maar dat gaat niet lukken omdat de lafbek ergens veilig in een bunker zit.
Ik lees op teletekst net dat de onderhandelingen vrij goed gaan. Ze verwachten binnen een paar dagen al iets te gaan tekenen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als die onderhandelingen blijven vastlopen en het zo door gaat, zou je bijna gaan voor een missie waarbij ze Putin omleggen.. Maar dat gaat niet lukken omdat de lafbek ergens veilig in een bunker zit.
Denk je serieus dat dat werkt?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Novichok gebruiken op Poetin. En niet zeuren dat het daarmee escaleert, zij begonnen daar eerst mee.
Ik ook... nogsteeds teletekst gebruiken in 2022quote:Op zondag 13 maart 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik lees op teletekst net dat de onderhandelingen vrij goed gaan. Ze verwachten binnen een paar dagen al iets te gaan tekenen.
Ik ben wel verbaasd.
Haha ja dit ja. Echt een Nederlands dingetje.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ook... nogsteeds teletekst gebruiken in 2022
Ik had dit ook nog niet verwacht maar laten we hopen dat dit het einde gaat betekenen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik lees op teletekst net dat de onderhandelingen vrij goed gaan. Ze verwachten binnen een paar dagen al iets te gaan tekenen.
Ik ben wel verbaasd.
Ik zit op mijn mobiel. Dan vind ik dat best handig. In 1 oogopslag bij.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ook... nogsteeds teletekst gebruiken in 2022
Valt mee, maar het is vooral lekker overzichtelijk. Alleen een rijtje headlines zonder allerlei kekke layouts en afleidende foto's en allesquote:Op zondag 13 maart 2022 16:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha ja dit ja. Echt een Nederlands dingetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |