Hopelijk zwaait er een raketje af Polen in (zonder doden uiteraard) zodat we de Russen helemaal naar de tyfus kunnen slaan in Oekraïnequote:
Ik denk niet dat een bom die (vlakbij) de grens van Polen valt al voor een escalatie zal zorgen. Tenzij de Russen echt moedwillig allerlei plekken in Polen gaan bombarderen, maar dat zullen ze denk ik niet snel doen. En inderdaad, Zelensky zal op zijn beurt een diplomatieke oplossing zo lang mogelijk uit willen stellen omdat er van alle kanten ladingen wapens Oekraïne in worden gepompt. Je kunt je ook afvragen of dat dus ook wel een handige zet is. Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kwestie van tijd voordat de navo erbij betrokken raakt in dit tempo. Polen kan te ver gaan voor Putin door toch vliegtuigen te leveren, er kan een bom verkeerd vallen (net over de grens in bv Polen), de Russen kunnen chemische wapens inzetten, de Russen winnen Oekraïne en besluiten toch door te gaan richting een navo land, de Russen kunnen Kiev te hard bombarderen. Mijn enige hoop is dat Oekraïne en Rusland er onderling uit komen. Maar heb het gevoel dat Zelensky dat zo lang mogelijk uitstelt (ook als dat verlies van Kiev zou betekenen) in de hoop dat de navo voor die tijd toch mee helpt.
Moet nog even doorsparen en dan ruim voor mijn pensioen willen genietenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dan over 10 jaar pas gaan. Klinkt een beetje halfbakken
Hij kan blijven hopen denk ik. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
in de hoop dat de navo voor die tijd toch mee helpt.
Luisteren we niet naar die zijn Pro Putin.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef luxerobots het volgende:
Bij Buitenhof nu het interview met de Russische ambassadeur.
Wat snap jij niet aan 'every inch of NATO'?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een bom die (vlakbij) de grens van Polen valt al voor een escalatie zal zorgen. Tenzij de Russen echt moedwillig allerlei plekken in Polen gaan bombarderen, maar dat zullen ze denk ik niet snel doen. En inderdaad, Zelensky zal op zijn beurt een diplomatieke oplossing zo lang mogelijk uit willen stellen omdat er van alle kanten ladingen wapens Oekraïne in worden gepompt. Je kunt je ook afvragen of dat dus ook wel een handige zet is. Ik denk het eigenlijk niet.
Jij ziet een oorlog tussen de NAVO en Rusland dus wel zitten?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hopelijk zwaait er een raketje af Polen in (zonder doden uiteraard) zodat we de Russen helemaal naar de tyfus kunnen slaan in Oekraïne
Ik heb de popcorn er bij gepakt, want die gaat zich flink belachelijk maken.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Luisteren we niet naar die zijn Pro Putin.
Voor mij is de grens bereikt ja. Ze hoeven misschien niet tot Moskou op te rukken. Maar de NAVO mag wat mij betreft ingrijpen om de Russen uit Oekraïne te knallenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij ziet een oorlog tussen de NAVO en Rusland dus wel zitten?
Er is al een drone neergestort in Kroatië. Heeft ook niet tot een tegenreactie geleid.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'every inch of NATO'?
ja zoals verwacht alles ontkennenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef luxerobots het volgende:
Bij Buitenhof nu het interview met de Russische ambassadeur.
Wie heeft dat ding afgeschoten?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is al een drone neergestort in Kroatië. Heeft ook niet tot een tegenreactie geleid.
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:31 schreef quirina het volgende:
Dat de Russische ambassadeur nog überhaupt wil praten met de westerse corrupte media!
Waarom niet? Poetin is zo bang voor covid dat hij tafels van 100 meter lang maakt. Kun je nagaan wat hij denkt van radioactiviteit. Die gaat geen nukes gebruiken.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij ziet een oorlog tussen de NAVO en Rusland dus wel zitten?
Vind het bijzonder dat die is gekomen eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2022 12:30 schreef Faraday01 het volgende:
wat denken we, haalt hij het einde van het gesprek of loopt hij zo weg
Zal uiteraard niet waar zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:31 schreef Toine51 het volgende:
Nu op Buitenhof. Interview met een Russische diplomaat over de aanval op dat ziekenhuis.
Ja je praat als Russische ambassadeur niet met corrupte westerse media.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het bijzonder dat die is gekomen eigenlijk
We gaan met zijn allen hoesten richting Rusland.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom niet? Poetin is zo bang voor covid dat hij tafels van 100 meter lang maakt. Kun je nagaan wat hij denkt van radioactiviteit. Die gaat geen nukes gebruiken.
Een erg naïef wereldbeeld. Een oorlog tussen de NAVO en Rusland wil zeggen dat er overal in NAVO-landen gevochten kan worden of bombardementen kunnen plaatsvinden. Dat blijft dan echt niet enkel beperkt tot Oekraïne. Wat hebben we er precies aan als straks ook Polen, Slowakije en de Baltische staten in de hens staan en er raketten onderweg zijn naar Brussel en van de VS naar Moskou? Helemaal niets dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor mij is de grens bereikt ja. Ze hoeven misschien niet tot Moskou op te rukken. Maar de NAVO mag wat mij betreft ingrijpen om de Russen uit Oekraïne te knallen
Maaike is te emotioneel betrokkenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:32 schreef Toine51 het volgende:
Irritant als je iemand niet laat uitspreken, ook al is het een Rus
Waarom uit laten praten als diegene alles ontkent en verdraait?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:32 schreef Toine51 het volgende:
Waarom vind je het zinloos en wat had je graag van hem willen horen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
Compleet zinloos dat interviewen van Shulgin.
Dat is niet goed inderdaad. Als je hem uit nodigt en vragen stelt zou het wel een idee zijn om hem ook te laten antwoorden. Ook al slaat hij complete onzin uit.quote:
Ik wil zijn weerwoord wel horen. Dat door elkaar geblaat is vervelendquote:Op zondag 13 maart 2022 12:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom uit laten praten als diegene alles ontkent en verdraait?
Kortom, je wilt een interview waar de geïnterviewde enkel de punten van de interviewer gaat bevestigen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom uit laten praten als diegene alles ontkent en verdraait?
Ze laat haar emoties teveel overheersen. En ze is onbeschoft. En die Rus ontkent zoals verwacht alles.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:32 schreef Toine51 het volgende:
Velen zullen dit ook niet zien als interview, maar als een mogelijkheid iemand de les te lezen. Het idee dat een Rus op 'het matje' kan worden roepen en eens flink de waarheid kan worden vertelt op basis van emotie. Toch @Isdatzo?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Een interviewer die vol in de emotie zit een Russische idioot laten interviewen. Ja, erg verstandig.
Ze doet dit eigenlijk gewoon slecht. En dat is jammer want nu voegt het echt totaal niets toe.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze laat haar emoties teveel overheersen. En ze is onbeschoft. En die Rus ontkent zoals verwacht alles.
Hysterische vrouw inderdaad. Je kan de Rus veel beter aanpakken dan dit.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Een interviewer die vol in de emotie zit een Russische idioot laten interviewen. Ja, erg verstandig.
Omdat het niets meer dan een herhaling is van de alom bekende Russische leugens en propaganda.quote:
Niks.quote:en wat had je graag van hem willen horen?
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Velen zullen dit ook niet zien als interview, maar als een mogelijkheid iemand de les te lezen. Het idee dat een Rus op 'het matje' kan worden roepen en eens flink de waarheid kan worden vertelt op basis van emotie. Toch @:Isdatzo?
We kunnen de chips en popcorn alleen niet gebruiken omdat hij geen enkele zin af mag makenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de chips gepakt toen hij aan de hand van een reactie op Facebook ging aantonen dat het een actrice was.
Ik moet het nog maar zien als Kiev plat gebombardeerd word. Er is nu al zoveel druk op de NAVO om iets te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij kan blijven hopen denk ik. Gaat niet gebeuren.
Dit was toch vrij voorspelbaar? Dit kon je echt van mijlenver zien aankomen. Of had jij oprecht verwacht dat deze man ineens even zijn mening compleet ging veranderen?quote:Op zondag 13 maart 2022 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat het niets meer dan een herhaling is van de alom bekende Russische leugens en propaganda.
[..]
Niks.
Dat is waar. Daarom ga ik nu ook douchen want dit is te vermoeiendquote:Op zondag 13 maart 2022 12:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We kunnen de chips en popcorn alleen niet gebruiken omdat hij geen enkele zin af mag maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |