abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204133291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef molloot200 het volgende:
Gezien de gemiddelde leeftijd van de kijker van het songfestival (steeds jonger) is de commissie wel redelijk oud.
Dat is een beetje het probleem denk ik. Ik hoorde niet zo lang geleden op de radio dat er ook iemand van Avrotros zelf er bij zat die 'De diepte' een gedurfd nummer noemde. Nou vind ik het een goed nummer maar gedurfd?
Het verjongen van de artiesten heeft beslist zijn vruchten afgeworpen maar ik vind dat de selectiecommissie dan ook verjonging verdient.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 maart 2022 @ 23:26:08 #102
163650 Greys
pi_204133366
Wat jongere mensen erbij zal niemand op tegen zijn denk ik.

Maar ik ben dit jaar in elk geval al blij dat ze voor een Nederlandstalig nummer hebben durven kiezen. Want dat is toch echt heus wel een píetsie gedurfd. Alleen al het gekrijs van al die Gemiddelde Gerda's op social media van 'jesas garistas nou dan kenne we net zo goed stoppen als we in het Nederlands gaan want dat wordt sowieso al niks oh ja en wie is S10 nog ooit van gehoord' is het al waard wat mij betreft. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204134097
Beetje vreemd al deze commentaren ,terwijl esc nog niet eens begonnen is.....
Blijkbaar is niet iedereen blij met deze inzending. Naja mij geeft ze nog steeds kippenvel en dat gaat straks alleen maar beter worden in de live!
pi_204134651
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:53 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Beetje vreemd al deze commentaren ,terwijl esc nog niet eens begonnen is.....
Blijkbaar is niet iedereen blij met deze inzending. Naja mij geeft ze nog steeds kippenvel en dat gaat straks alleen maar beter worden in de live!
Welke commentaren vind je vreemd? Oprechte vraag.
  ESF Reporter zaterdag 19 maart 2022 @ 07:22:43 #105
87554 Cee
Welluk?
pi_204134652
Wat is er raar aan commentaar geven op een nummer, moet daar ESF al voor bezig zijn dan? Dan kunnen we het forum wel sluiten en 10 mei pas opengooien.
En het overgrote deel hier (en daarbuiten) is absoluut tevreden met de inzending. Er wordt alleen gespeculeerd of er nog nummers van S10 zijn die qua keuze nóg gewaagder of gedurfder zijn en daarmee mogelijk nóg meer impact zouden hebben.
pi_204134707
Ik vind gewoon dat we het resultaat moeten afwachten voor er gesproken wordt over aanpassen van de commissie. Wie weet hebben ze het bij het goede eind
pi_204134762
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben het even kwijt dus sorry als ik het al eens gevraagd heb, maar weten we zeker dat Dans Mij ook een van haar inzendingen was? En zo ja, misschien had S10 zelf wel een voorkeur ook voor De Diepte voor het Songfestival en het allerbelangrijkst is dat de artiest zich er goed bij voelt straks daar live op dat enorme podium. Ze is zelf in elk geval mega trots op dit nummer en wilde zelf donders graag dat dit gehoord werd door de commissie zelfs toen het nog niet af was.

Dus ik twijfel een pietsie aan 'de commissie moet op de schop want ze kiezen verkeerd'. Ik vind dat ze de laatste jaren echt donders goed kozen. Met zelfs een winst als hoogtepunt. :)
Dacht dat ze alleen heeft gezegd dat ze 2 liedjes had ingestuurd. Eentje was helemaal af. De ander was een demo die nog niet af was van De Diepte. Beiden voelden voor haar goed. Dus of het andere lied Dans mij naar huis is geweest dat ze ook heeft ingestuurd weten we volgens mij niet.

Feit is wel dat de selectiecommissie pas sinds 2019 gericht heeft gekozen voor het lied. Dat werd toen meteen de succesvolle inzending van Duncan Laurence aangedragen door Ilse De Lange. Van 2013 tot 2019 werd alleen gekozen voor de artiest. De artiesten kregen zelf met wisselend resultaat de creatieve vrijheid een lied te kiezen waar ze zich prettig bij voelden. Misschien met uitzondering van Trijntje Oosterhuis en Walk Along in 2015. Jeangu Macrooy's lied werd in 2020 gekozen en mocht het jaar erop begrijpelijk door omstandigheden weer met een zelf gekozen lied.

Aan de ene kant weten we niet wat de kwaliteit van de inzendingen is geweest die ooit zijn binnengekomen (ook in de jaren dat er gericht voor een artiest is gekozen). Toch deel ik de twijfels van o.a. @blackswangreen of de selectiecommissie (als geheel) ook op eigen kracht een experimenteel, succesvol lied zouden herkennen. Laat staan een winnend lied. We hebben ook geen idee welke ruwe diamanten de afgelopen jaren wellicht zijn afgewezen door de selectiecommissie, ten koste van de keuze voor matigheid zoals Trijntje of O'G3NE.
pi_204134882
We horen ook echt elk jaar hetzelfde verhaaltje dat het nummer je raakt, het een verhaal heeft, etc. Ik snap dat een nummer dan ook beter overkomt en alles, maar soms heb ik het gevoel dat dat zó belangrijk voor ze is, dat je automatisch niet snel verder komt dan ballads.

En ik ben heel blij met De Diepte en misschien zou ik ook gewoon weer blij zijn met de volgende ballad die we sturen, maar deze commissie geeft je niet echt een gevoel dat ze ook snel buiten die lijntjes kijken.
pi_204134914
Het grootste mysterie aan die commissie is natuurlijk wel de social media medewerkster van de AVROTROS. Om in te schatten of het online werkt ofzo? :+

Prima hoor, maar 5 extra mensen erbij uit de muziekwereld zou misschien geen ramp zijn.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 08:36:13 #110
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204134929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 23:14 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik. Ik hoorde niet zo lang geleden op de radio dat er ook iemand van Avrotros zelf er bij zat die 'De diepte' een gedurfd nummer noemde. Nou vind ik het een goed nummer maar gedurfd?
Het tikt juist precies alle boxjes af qua hoe moderne muziek zogenaamd hoort te klinken.

Een groot deel van de vocalen van tegenwoordig heeft dat ietwat lijzige, met een overdosis reverb, echo & aanverwante productionele trucjes. Het valt juist op als een artiest dat níet doet.

Voor mensen die dezelfde voorkeur hebben voor relatief droogjes opgenomen vocalen als ikzelf, is er op Radio 2/3fm/538/enz al geruime tijd nauwelijks iets te halen.
2025-jaarlijst
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2022 @ 08:43:28 #111
163650 Greys
pi_204134975
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:31 schreef Em31 het volgende:
Prima hoor, maar 5 extra mensen erbij uit de muziekwereld zou misschien geen ramp zijn.
Daar zal sowieso denk ik niemand het mee oneens zijn. Sterker nog, we roepen het geloof ik hier elk jaar (ongeacht de inzending) dat we onder andere niet snappen wat die dame van AvroTros in de commissie toevoegt inderdaad. Een social media dame oid ja. Heeft ze een uitstekende muzieksmaak of wat is het? :D
En er was een tijdje dat veel mensen Ilse in de selectiecommissie wilden bv.

Dus even ter geruststelling van alle liefhebbers van de inzending van S10: dit over de commissie komt elk jaar terug hier. Waarschijnlijk zou het gesprek zélfs zijn gevoerd nu als ze wel de nieuwe Shum hadden gekozen. Dus geen zorgen, het zegt niks over De Diepte of S10.

Het is komkommertijd even. Er gebeurt even weinig. Dan komt vanzelf dit over de commissie weer. :D

Maar misschien kan er wel een keer een apart topic over geopend worden? Want wel benieuwd wie we er allemaal bij zouden wensen bij de commissie! En qua S10 heb ik persoonlijk nog geen echte aanwijzing gehoord of gezien dat ze nu verkeerd hebben gekozen.

#HupStien *O* w/

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-03-2022 09:07:08 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2022 @ 08:51:40 #112
163650 Greys
pi_204135034
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 07:56 schreef libranl het volgende:

[..]
Dacht dat ze alleen heeft gezegd dat ze 2 liedjes had ingestuurd. Eentje was helemaal af. De ander was een demo die nog niet af was van De Diepte. Beiden voelden voor haar goed. Dus of het andere lied Dans mij naar huis is geweest dat ze ook heeft ingestuurd weten we volgens mij niet.

Feit is wel dat de selectiecommissie pas sinds 2019 gericht heeft gekozen voor het lied. Dat werd toen meteen de succesvolle inzending van Duncan Laurence aangedragen door Ilse De Lange. Van 2013 tot 2019 werd alleen gekozen voor de artiest. De artiesten kregen zelf met wisselend resultaat de creatieve vrijheid een lied te kiezen waar ze zich prettig bij voelden. Misschien met uitzondering van Trijntje Oosterhuis en Walk Along in 2015. Jeangu Macrooy's lied werd in 2020 gekozen en mocht het jaar erop begrijpelijk door omstandigheden weer met een zelf gekozen lied.

Aan de ene kant weten we niet wat de kwaliteit van de inzendingen is geweest die ooit zijn binnengekomen (ook in de jaren dat er gericht voor een artiest is gekozen). Toch deel ik de twijfels van o.a. @:blackswangreen of de selectiecommissie (als geheel) ook op eigen kracht een experimenteel, succesvol lied zouden herkennen. Laat staan een winnend lied. We hebben ook geen idee welke ruwe diamanten de afgelopen jaren wellicht zijn afgewezen door de selectiecommissie, ten koste van de keuze voor matigheid zoals Trijntje of O'G3NE.
Grotendeels eens met je hele post. Maar die laatste zin daar kan de commissie dan denk ik weer weinig aan doen. We hadden allemaal namelijk véél meer verwacht van Trijntje en OG3NE qua lied, dus zij ook waarschijnlijk. Trijntje en OG3NE kozen zélf (vind ik dan) op de verkeerde manier hun lied nadat ze waren gekozen.

En dat was uiteindelijk alleen maar leerzaam voor iedereen denk ik, dat wat hier in NL een *grote* naam is garandeert dus alles behalve een succes. Want laat Duncan Wie? en Stien Wie? maar schuiven.

Ik vind het tof en leuk en best gedurfd dat de commissie dit keer voor Nederlandstalig koos en de buitenlandse reactie zijn awesome dus voor nu heb ik zelf even niks meer te wensen. Dat kijkt best fijn, zo'n Songfestival zonder al te veel stress. _O- O+ (Ik ben ook al oud.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204135074
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:31 schreef Em31 het volgende:
Het grootste mysterie aan die commissie is natuurlijk wel de social media medewerkster van de AVROTROS. Om in te schatten of het online werkt ofzo? :+

Dat vind ik eigenlijk het meest onverklaarbare, je laat je inzending voor een liedjeswedstrijd kiezen door allemaal mensen die nog nooit een liedje hebben geschreven of geproduceerd. Behalve Jan Smit. Dan is het logisch dat je uitkomt bij 'het raakt je, het geeft troost, het heeft een verhaal'. En dan vind je dit blijkbaar een gewaagde inzending. Cornald was zelfs bijna beledigd toen iemand hem op twitter zei dat het op zich een goed liedje was, maar niet echt gewaagd. Terwijl dat gewoon terecht commentaar is: De Diepte is zelfs misschien wel een té veilig liedje, en zal daardoor wellicht niet opvallen. Terwijl het zeker wel mooi is.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2022 @ 08:59:39 #114
163650 Greys
pi_204135092
Kiezen voor Nederlandstalig voor het Songfestival IS toch ook best gewaagd? Of vind je echt totaal niet? Bedoelden ze dat niet met gewaagde keuze? Qua lied zelf idd niet zo zeer.

Heb soms het idee dat iedereen het al vergeten is dat we normaal bijna niet voor Nederlandstalig gingen. :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204135124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:36 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het tikt juist precies alle boxjes af qua hoe moderne muziek zogenaamd hoort te klinken.

Een groot deel van de vocalen van tegenwoordig heeft dat ietwat lijzige, met een overdosis reverb, echo & aanverwante productionele trucjes. Het valt juist op als een artiest dat níet doet.

Voor mensen die dezelfde voorkeur hebben voor relatief droogjes opgenomen vocalen als ikzelf, is er op Radio 2/3fm/538/enz al geruime tijd nauwelijks iets te halen.
Het klinkt modern, maar gedurfd zou ik het niet noemen. Het zou leuk zijn als we in de toekomst ook eens iets echt gedurfds zouden kunnen sturen.
pi_204135164
Ik heb niet de indruk dat de selectiecommissie echt bevooroordeeld kiest. In de voorbije 15 jaar hebben we zo ongeveer alle samenstellingen gestuurd. Man, vrouw, man & vrouw, mannengroep, vrouwengroep, jong, oud, blank, zwart, Randstad, regio, enz.

Het enige wat je kan zeggen is dat ‘we’ nu al een paar jaar relatief veilige inzendingen sturen, met het idee dat als je dat consequent op een hoog niveau doet, je vanzelf een keer omhoog valt en wint. Dat is gelukt, dus wat dat betreft heeft de commissie gelijk.

Alleen is het de vraag (er even vanuitgaande dat Dans Mij Naar Huis echt is aangeboden) of er ook ruimte is voor meer riskante inzendingen. Laat ik eerst vooropstellen dat risico nemen meer is dan het precieze nummertje op het scorebord. Als Nederland twee keer achter elkaar de finale mist, krijgen we meteen de hele “we-moeten-niet-meer-meedoen-brigade” over ons heen, worden de deelnemers de grond in geschreven, is het ESF weer een corrupt Oostblokfeestje en willen grote namen niet meer meedoen. Dan kan je beter iets kiezen dat in elk scenario wel minstens door de jury gered wordt. Alleen in het geval van een keuze tussen De Diepte en DMNH is die tweede eigenlijk op alle gebieden beter. Het is ook een nagenoeg zekere finalist en bij de uitslag is er een veel grotere variatie mogelijk. Het kan helemaal fout gaan live en 20e worden, maar ook een verpletterende indruk maken en meedoen om de winst. Dat heb je met De Diepte niet, dus als DMNH ook een keuze was, is dit wel een gemiste kans.

Hoe dat op te lossen is in de commissie weet ik niet. Ik heb het idee dat Cornald toch redelijk de leiding heeft, dus zomaar meer mensen erbij zetten helpt dat niet noodzakelijk. Bovendien krijg je met een grotere commissie ook meer kans op een compromis, wat je op het ESF juist niet moet hebben. Als het wat meer met mensen van nu moet, zou je S10 er zelf vanaf volgend jaar bij kunnen betrekken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204135205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 07:43 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik vind gewoon dat we het resultaat moeten afwachten voor er gesproken wordt over aanpassen van de commissie. Wie weet hebben ze het bij het goede eind
Dat is scorebordjournalistiek. Als S10 eerste starthelft loot, kunnen we zomaar als 6e ofzo moeten, en dan is half Europa ons aan het einde vergeten of nog niet ingeschakeld en worden we 18e. Andersom kunnen we ook als allerlaatste moeten, en dan zit iedereen nog met oehoe aha in zijn hoofd als er gestemd moet worden en eindigen we in de Top 5.

Je kan prima beoordelen dat dit een goede inzending is met 100% finalekans en daarin in geen enkel scenario eerste of laatste wordt. Vanaf daar kan je verder discussiëren in hoeverre het mogelijk was om de extra stap te maken naar een inzending die wat meer kans zou maken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2022 @ 09:29:19 #118
163650 Greys
pi_204135294
Heb trouwens wel even de vraag opgeschreven (voor alsss we S10 even mogen spreken tijdens Eurovision in Concert) of ze zelf een voorkeur had voor één van haar twee inzendingen. En of Dans Mij wel de andere was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204135394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb niet de indruk dat de selectiecommissie echt bevooroordeeld kiest. In de voorbije 15 jaar hebben we zo ongeveer alle samenstellingen gestuurd. Man, vrouw, man & vrouw, mannengroep, vrouwengroep, jong, oud, blank, zwart, Randstad, regio, enz.
Dat denk ik ook niet, maar je hebt nu wel een bepaalde groep mensen (vooral blanke mannen van boven de 40) die gaan raden wat het televoting publiek (toch voor een groot deel veel jonger en diverser) leuk gaat vinden. Dan kun je beter wat mensen in zo'n commissie zetten die daar wat meer feeling mee hebben... lijkt mij.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:47:44 #120
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_204135435
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet, maar je hebt nu wel een bepaalde groep mensen (vooral blanke mannen van boven de 40) die gaan raden wat het televoting publiek (toch voor een groot deel veel jonger en diverser) leuk gaat vinden. Dan kun je beter wat mensen in zo'n commissie zetten die daar wat meer feeling mee hebben... lijkt mij.
Eens :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204135548
Ik ben helemaal voor de verjonging van de commissie hoor, een uitzondering nagelaten, maar men is ook afhankelijk van de nummers die ingestuurd worden. Dries Roevlinks draak van een nummer bijvoorbeeld, of Thomas Berge het jaar ervoor.
De muziekindustrie is in Nederland ook gewoon één grote kliek, dus dan ben je voor iets vernieuwends of anders afhankelijk van nieuw talent zoals een Duncan en een S10, dus in dat opzicht snap ik het ‘we vinden dit gewaagd’ wel.

En Stien gaat gewoon rocken daar hoor. w/
pi_204136037
Ik heb bij de inzending van S10 juist het gevoel dat het niet zoveel uitmaakt of het als 4e of als 24e moet. Het zal wel in de televote iets uitmaken, maar niet op de manier zoals Douwe en Og3ne vergeten werden. De Diepte is veel memorabeler.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2022 @ 10:52:34 #123
163650 Greys
pi_204136084
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik zou serieus weleens willen weten wie de gemiddelde stemmende televotegroep nou echt is, qua leeftijd vooral. :) Echt heel interessant zou dat zijn om te weten.
Want ik denk zelf dat we ons nog zouden vergissen in de gemiddelde leeftijd. We zitten zelf een beetje in een fanbubble maar het gros is voor mijn gevoel (kan het echt mis hebben uiteraard, zoals wel vaker haha) gewoon de tv kijker die alle liedjes voor het eerst hoort die avonden. Waar ook bv mijn ouders van 75 bij zitten. Die stemmen altijd. Mijn baas van 68, stemt altijd. Etc. En uiteraard zeker ook jonge mensen. Maar ik denk (gok) dat de gemiddelde leeftijd wat hoger is dan soms gedacht wordt.

Best veel jonge mensen vonden bv Voilà vooraf op de socials knettersaai en ouderwets. En best veel jonge mensen vonden Salvador Sobral absoluut slaapverwekkend qua lied. En toch werden ze 2 en 1.

Denk wel dat de gemiddelde leeftijd steeds wat lager zal worden de komende jaren nu het Songfestival meer en meer 'hip' (zie ik ben oud) wordt om naar te kijken. Maar van oudsher is het een soort familieshow qua kijkers.

Het kan absoluut geen kwaad - integendeel - om daarom de commissie wat te verjongen. Omdat de gemiddelde leeftijd van de voters waarschijnlijk wel iets zal dalen de komende jaren. Maar bv een Cornald heeft wel echt heel goed gehoor en inschattingsvermogen voor de Amar Pelos Doisen en Voila's. En die moet wat mij betreft dus ook gewoon in de commissie blijven want zulke parels moet je toch ook wel uit moeten weten te vissen als de jongelui het saai en slaapverwekkend vinden. :P
Dus een mooie mix zou absoluut ideaal zijn!

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben helemaal voor de verjonging van de commissie hoor, een uitzondering nagelaten, maar men is ook afhankelijk van de nummers die ingestuurd worden. Dries Roevlinks draak van een nummer bijvoorbeeld, of Thomas Berge het jaar ervoor.
De muziekindustrie is in Nederland ook gewoon één grote kliek, dus dan ben je voor iets vernieuwends of anders afhankelijk van nieuw talent zoals een Duncan en een S10, dus in dat opzicht snap ik het ‘we vinden dit gewaagd’ wel.

En Stien gaat gewoon rocken daar hoor. w/
Dat moeten we idd zeker niet vergeten, alles is compleet afhankelijk van wat er aangedragen wordt. Ik denk idd zelf ook niet dat er elk jaar wel een top 3 esf-lied tussen zit en het er alleen nog maar even tussenuit gevist moet worden door de juiste mensen.

Anders zou in de maanden na de bekendmaking van de inzending elk jaar een megahit opduiken in NL zo van 'dit werd niet de inzending maar ha luister maar, verkeerd gekozen'. Voor m'n gevoel is dat eigenlijk nog nooit gebeurd toch, dat we daarna dachten 'wat the fuck, was dit ook een inzending? Had dit maar gekozen sukkels want nu hebben we deze enorme kans gemist'.

Of heb ik die alweer geblocked uit m'n geheugen? :@

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 19-03-2022 11:33:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 11:06:57 #124
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204136213
Sowieso vind is de opdeling jong-oud een beetje een suffe, het heeft ook zoveel te maken met het bubbeltje waarin je je begeeft. Even gechargeerd (en stereotype) is een jongere in de Achterhoek best anders dan een jongere uit Amsterdam Nieuw-west.

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 19-03-2022 11:14:18 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 11:11:21 #125
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204136254
Overigens wil ik toch ook nog even zeggen dat het kiezen voor een nederlandstalig nummer ook best gewaagd is geweest. (Dat zijn we misschien al weer vergeten mee omdat de reacties vrij positief zijn, maar tot voor kort waren er - ook hier- best een aantal mensen sceptisch over dat idee) Tegelijkertijd appelleren ze aan een gedeelte van de fans dat al best lang graag een NLtalig lied wilden, en dit liedje past goed binnen de ontwikkelingen in de NL-popmuziek.

Kortom, de huidige commissie is best wel bij de tijd is eigenlijk. Hoewel een zekere mate van door wisselen ook goed is om dat zo te houden. Maar ook dat heeft de afgelopen jaren al wel plaatsgevonden. (Geen Henk Bakhuijzen meer bijv)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')