SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan en zet dan ook de streams uit. We gaan maar eens centen verdienen. Veel streamplezier nog.
Centen gaan verdienen is inderdaad een betere bezigheid dat deze saaie streams kijken, maar ik ga het liefst nu lekker centen uitgevenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan en zet dan ook de streams uit. We gaan maar eens centen verdienen. Veel streamplezier nog.
Nee vast een dame van Febo (Hallo spelleiding hier) die ze eerder al eens gesproken heeft (in Gent had ze het over met Nouche) waarschijnlijk tijdens intake gesprekken ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
nawel: we hebben trouwens een stem gekregen van een vrouw..
bb: NAWEL
vrouwelijke bb?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:51 schreef czvt het volgende:
Dat bepotelen en vlooien van die dames onderling blijft maar doorgaan. Enige betekenis?
quote:Gevlooi is de sociale lijm die de boel bij elkaar houdt. Daarnaast is het ook rustgevend. Dat zie je als er een spannende of stressvolle situatie optreedt – dan wordt er opeens een stuk meer gevlooid.
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee vast een dame van Febo (Hallo spelleiding hier) die ze eerder al eens gesproken heeft (in Gent had ze het over met Nouche) waarschijnlijk tijdens intake gesprekken ofzo.
ehhhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
Is het de moeite waard om stream 1 aan te slingeren op Android? Net klaar met werken
De BB stem heeft op vrijdag altijd een vrije dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee vast een dame van Febo (Hallo spelleiding hier) die ze eerder al eens gesproken heeft (in Gent had ze het over met Nouche) waarschijnlijk tijdens intake gesprekken ofzo.
Dat was inderdaad heel vreemdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Nawel zo ontzettend goed kon tellen met de zandloper.....909 euro gewonnen voor de pot....Zelfs toen haar fam. op het scherm kwam is ze gaan doortellen..........![]()
![]()
En daar moeten wij intrappen.....nog nooit een opdracht voor geld gewonnen en nu iets onmogelijks.....
Toch nog een afscheidskadootje van de febo zodat ze in ieder geval iets bij gedragen heeft in het BB huis en in de pot inplaats van eruit halen.??
En zal ze dan eindelijk naar huis gaan zaterdag???
Misschien heeft ze gewoon een wilde gok gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel vreemd
Ze was zo emotioneel toen ze de stemmen van haar familieleden horen.
Dan vergeet je toch te tellen lijkt mij.
jazeker, ongeveer gokken lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:12 schreef engine het volgende:
Ze zat er toch 1,5 minuut langs? Dat kan toch?
Zat er 1 sec naastquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:12 schreef engine het volgende:
Ze zat er toch 1,5 minuut langs? Dat kan toch?
Wat doen wespen behalve mijn irriteren whahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
bijtjes bestuiven de bloemen
maar wespen heb je geen reet aan
ehhh
nee Tobi alle dieren hebben een functie
heeeeeeel veel muggen opetenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wat doen wespen behalve mijn irriteren whahaha
Goedenmiddag mensjes![]()
Was even aan de schoonmaak haha
het verbaasde mij ookquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Zoals ze nu bij elkaar zitten. Praten en luisteren naar elkaar.
Zonder gillen.
Top.
Dit is volgens mij de eerste keer dat ze dat zo doen.
Wat doen teken dan behalve zinloos zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:20 schreef Jockari het volgende:
Salar begint uit te lopen op FB
[ afbeelding ]
Ze eten muggen en vliegen (hun larven eten dat, de werksters vangen en brengen ze).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Het nut van teken. Voor de mens hebben teken geen nut en zijn het enkel plaagdieren. Dit wil echter niet zeggen dat het nutteloze dieren zijn. De meest voor de hand liggende waarde van de teek is zijn functie als voedsel voor andere dieren, met name vogels en steekmieren. Vogels pikken de parasieten van herten, runderen en schapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:22 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Wat doen teken dan behalve zinloos zijn?
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Nawel de geheime kamer in, en komt in de laatste week terug om mee te strijden...topscript!
Voor elke seconde ging er euro af en ze had 909 opgehaaldquote:
Is ook de beste kant hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:21 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Niet mijn sterkste kant idd… ik reken me meestal te rijk
nog steeds niet genoeg hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ze eten muggen en vliegen (hun larven eten dat, de werksters vangen en brengen ze).
Daar zijn ze aardig goed in, ruimen echt veel muggen en vliegen op.
Die moeten mijn ook altijd hebben hahahaquote:
Behalve de mugquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
bijtjes bestuiven de bloemen
maar wespen heb je geen reet aan
ehhh
nee Tobi alle dieren hebben een functie
wat een slechte prankquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:35 schreef Hendrik83 het volgende:
Nawel en Salar proberen de andere bewoners te pranken.
[ link | afbeelding ]
https://streamable.com/vyifyp
Daar zijn perfecte alternatieven voor te vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Muggelarven zijn prima vissenvoer
waartoe zijn wij op aarde ?quote:
Voortplanten?quote:
Ik heb heel, heel lang geleden geleerdquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:50 schreef suzi1 het volgende:
dit is het hiernamaals. welkom in de wereld van verrottenis
en we mogen naar andere mensen op streams kijken
Nee, iets met foto'squote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef suzi1 het volgende:
hebben salar en nawel spel moeten spelen in de GR?
Die is volgende week aan de beurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:56 schreef suzi1 het volgende:
toch blijft tobie de figurant. beetje edel mss
Tobi is het aldoor net nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:56 schreef suzi1 het volgende:
En toch heb ik hem het liefst......quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:56 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft zich niet goed in zijn rol verdiept. je moet eerst een jaar dat gedrag vertonen + uitspraken tot je nemen. dan moet t lukkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobi is het aldoor net niet
zelfs zijn taalgebruik is het net niet. Als tobi maat zegt, of fuck it klinkt het ook alsof hij stiekem iets fouts doet, het klinkt niet natuurlijk.
Net zo min als hij iets "ziek" vindt, klinkt ook erg gemaakt.
Ik doe het er voor, maar dan wint Salar met gemak, ik vind het geen sterke Belgen.quote:
Mijn dochter ziek en rolstoelafhankelijk makenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:22 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Wat doen teken dan behalve zinloos zijn?
\oh, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:05 schreef kaatje5149 het volgende:
[..]
Mijn dochter ziek en rolstoelafhankelijk maken
Weet het niet,quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik doe het er voor, maar dan wint Salar met gemak, ik vind het geen sterke Belgen.
Nee, maar wie er ook tegenover haar staat mijn stem zou ze niet krijgen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het niet,
Nouchine is nog nooit getest met een nominatieronde.
Qua "leuk voor de streamers" mag Grace wat mij betreft gewoon naar huisquote:
Goed plan, en dan Tobi als eerste eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua "leuk voor de streamers" mag Grace wat mij betreft gewoon naar huis![]()
Doe mij Salar, Tobias, kristof en Noush maar...
zitten ook veel nawel stemmers die om ons op het verkeerde been te brengen in de poll op salar stemmen en dan in het echt heel vaak op nawel stemmen, ik geloof de poll voor geen meter meerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:20 schreef Jockari het volgende:
Salar begint uit te lopen op FB
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen.......quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten ook veel nawel stemmers die om ons op het verkeerde been te brengen in de poll op salar stemmen en dan in het echt heel vaak op nawel stemmen, ik geloof de poll voor geen meter meer
opblaasbaar aapje v gisterenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Wie is fuat??? Die naar het hiernamaals is gegaan??
Snap er ook niets van, raar gedoetjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:34 schreef zodeju het volgende:
Wie is fuat??? Die naar het hiernamaals is gegaan??
Of gewoon de deuren sluiten en nooit meer naar omkijken... scheelt loslopende idioten in de maatschappijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Wordt echt tijd dat ze naar huis gaan, ergens gaat er iets niet goed met ze
Spullen moesten ingeleverd worden maar Nouchine vond van niet. Die heeft al wat in haar kast liggen.....zij denkt dat ze ingeleverd moeten worden zodat ze niet meer op beeld te zien zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Foehad moet blijven Foehad moet blijven roepen de bewoners over een opblaasbaar aapje
Dat kan ook nog. En ze gaan er allemaal nog in mee ook in die zotheidquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of gewoon de deuren sluiten en nooit meer naar omkijken... scheelt loslopende idioten in de maatschappij
Die paar schreeuwers gaan het verschil niet maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:40 schreef danilel het volgende:
[..]
heb het zelf gelezen dat ze het doen
Op die manier, hoe blij je kan zijn met een opblaasbaar aapjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Spullen moesten ingeleverd worden maar Nouchine vond van niet. Die heeft al wat in haar kast liggen.....zij denkt dat ze ingeleverd moeten worden zodat ze niet meer op beeld te zien zijn.
Aapje mag zo denk ik nog even blijven.
SowiesO 100%quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:42 schreef engine het volgende:
Vanavond de tv uitzending gaat ook de Salar show zijn. Het is wel duidelijk.
Nouch is waarschijnlijk in het gewone leven een kleptomane thuisverpleegster. Waarschijnlijk heeft die thuis een kast vol met gestolen spulletjes van die bejaarden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Spullen moesten ingeleverd worden maar Nouchine vond van niet. Die heeft al wat in haar kast liggen.....zij denkt dat ze ingeleverd moeten worden zodat ze niet meer op beeld te zien zijn.
Aapje mag zo denk ik nog even blijven.
De hele dag door is daar iemand wel aan het zingenquote:
gewoon F1 stream aanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:14 schreef Jockari het volgende:
Wordt weer hele dag bankhangen voor gevorderden zo te zien.
Kwik Kwek en Kwak kent ze vast welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef GayGuy het volgende:
Nawel weet niet veel, he? Kent Dagobert Duck niet eens😂😂😂
Haar algemene kennis is nihil.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:23 schreef GayGuy het volgende:
Nawel weet niet veel, he? Kent Dagobert Duck niet eens😂😂😂
Er kan daar niemand zingen. Ikzelf ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
Kris en Nawel die samen zingen
het moet niet gekker worden
Als je wint heb je vriendenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
Kris en Nawel die samen zingen
het moet niet gekker worden
Hermand Broodquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:31 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
Als je wint heb je vrienden
Rijen dik
Echte vrienden
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:31 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
Als je wint heb je vrienden
Rijen dik
Echte vrienden
Doe maarquote:
hier idem, jij via via of F1TV?quote:
viaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:42 schreef danilel het volgende:
[..]
hier idem, jij via via of F1TV?
ontopic
nakwel was weer aan het kokken op het toilet omdat het er stonk, maar tja nouche was al begonnen eeh
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:42 schreef danilel het volgende:
[..]
hier idem, jij via via of F1TV?
ontopic
nakwel was weer aan het kokken op het toilet omdat het er stonk, maar tja nouche was al begonnen eeh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohoh, ik heb begrepen dat het erger dan t jeugdjournaal isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
via![]()
erger me dood
OT
Nous is wezen poepen
heftigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:05 schreef kaatje5149 het volgende:
[..]
Mijn dochter ziek en rolstoelafhankelijk maken
er zijn 4 of presentatorenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:45 schreef danilel het volgende:
[..]
ohoh, ik heb begrepen dat het erger dan t jeugdjournaal is
dat missen we al 9 wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:49 schreef GayGuy het volgende:
Je zou toch meer actie verwachten, aan het einde van de enalaatste week
zal niet gaan want die is inmiddels al gone en komt nooit meer terug RIPquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:57 schreef GayGuy het volgende:
Het niveau van deze editie kan samengevat worden tot Kristoff die over zijn balzak praat😅😅 kunnen de makers van deze editie niet even terug in de tijd reizen naar 1999, en dan Hummie Van Der Tonnenkreek meenemen om 2022 te redden? Nouja, editie 2022 dan, het jaar zelf kan zo de prullebak in😁😁
Vandaar dat ik ook zeg "terug in de tijd reizen" he😉 mooi mens was datquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:59 schreef C.A.I het volgende:
[..]
zal niet gaan want die is inmiddels al gone en komt nooit meer terug RIP
idd op het roken na danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zeg "terug in de tijd reizen" he😉 mooi mens was dat
De ene is met fotoshop, en de ander zonderquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:19 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.
[ afbeelding ]
Valt wel op dat ze altijd de hoek van de winnaars opzoekt.quote:
jawel hoor dat doet ze heel goed, op beide paarden blijven weddenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Valt wel op dat ze altijd de hoek van de winnaars opzoekt.
Bij haar voormalige 'bestie' Nawel heeft ze niets meer te zoeken.
Ik snap wel dat een oproep voor Kristof tot argwaan bij medebewoners leidt. Hoe die gozer er door de spelleiding doorheen getrokken is, niet normaal meer. Die moet overduidelijk deze editie als winnaar afsluiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef danilel het volgende:
BB; Kristoff de voorraadkamer is nu open
Nawel meteen weer ; "uh waarom Kristoff"
Hij blijkt een nieuwe zender te krijgen vandaar dus
Wat je ook ban Nawee vind, Je mag Nawee niet met een paard vergelijken, bahquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:23 schreef danilel het volgende:
[..]
jawel hoor dat doet ze heel goed, op beide paarden blijven wedden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gedacht heb ik ook al even. Meeloper.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Valt wel op dat ze altijd de hoek van de winnaars opzoekt.
Bij haar voormalige 'bestie' Nawel heeft ze niets meer te zoeken.
er zijn genoeg zaken die de wenkbrauwen doen fronsen en die hebben echt niet allemaal betrekking op kristofquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een oproep voor Kristof tot argwaan bij medebewoners leidt. Hoe die gozer er door de spelleiding doorheen getrokken is, niet normaal meer. Die moet overduidelijk deze editie als winnaar afsluiten.
De figuur "Big Brother" bestaat niet, daar zit een heel productieteam achter. De "stem" is alleen maar een presentator naar de bewoners en naar buiten toen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
nawel: we hebben trouwens een stem gekregen van een vrouw..
bb: NAWEL
vrouwelijke bb?
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:28 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
De figuur "Big Brother" bestaat niet, daar zit een heel productieteam achter. De "stem" is alleen maar een presentator naar de bewoners en naar buiten toen.
Ik bedoel natuurlijk hoe meer muggelarven die vissen opvreten mijn park voor de deur hoe minder muggen mijn slaapkamer vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zijn perfecte alternatieven voor te vinden
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel vreemd
Ze was zo emotioneel toen ze de stemmen van haar familieleden horen.
Dan vergeet je toch te tellen lijkt mij.
fakenewsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.
daar doelt hij/zij opquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?
Dat zou in elk geval iets van spanning aan dit gezapige gebeuren geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Nawel de geheime kamer in, en komt in de laatste week terug om mee te strijden...topscript!
dan is dat ook weer opgelostquote:
Poepen, klappen, schreeuwen...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef GayGuy het volgende:
Ik blijf "mijn poep" toch heel vreemd vinden klinken. Ben benieuwd welke nederlandse woordcombinaties, en betekenissen bij de belgen een andere betekenis hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een oproep voor Kristof tot argwaan bij medebewoners leidt. Hoe die gozer er door de spelleiding doorheen getrokken is, niet normaal meer. Die moet overduidelijk deze editie als winnaar afsluiten.
wellicht doet hij een Gracequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
tegen wie is tobi aan het praten zonder geluid??
hij liet grace schrikkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:36 schreef just me het volgende:
[..]
wellicht doet hij een Grace [ afbeelding ]
Kristof wint Big Brother.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik doe het er voor, maar dan wint Salar met gemak, ik vind het geen sterke Belgen.
jaaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef GayGuy het volgende:
Ben wel weer klaar met Big BORING brother. Laters, peeps
ben je soms een kloon van Freak?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Kristof wint Big Brother.
Net zo voorgetrokken als Jill verleden jaar. Writing is on the wall.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij liet grace schrikken
zo lachuuhhh
accepteer het dan maarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Schreeuwen is bij ons huilen. Verleden jaar was er zo een misverstand in BB huis, waarbij Nick iets zei als "je moet niet schreeuwen" en de nederlandse vrouw dacht dat Nick bedoelde dat ze niet zo hard moest roepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
klappen is praten, toch? En schreeuwen?
Dat is me een clubje hoor, die Nawel supporters. Zitten Allemaal op Tik Tok en Telegram.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten ook veel nawel stemmers die om ons op het verkeerde been te brengen in de poll op salar stemmen en dan in het echt heel vaak op nawel stemmen, ik geloof de poll voor geen meter meer
Huh ???quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
@:Jockari er is toch ook iets met hardlopen?
als je moet hardlopen in Belgiequote:
Nee, de ene leeft gezond, de ander is een domme roker.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De ene is met fotoshop, en de ander zonder
en vergeet twitter nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat is me een clubje hoor, die Nawel supporters. Zitten Allemaal op Tik Tok en Telegram.
reageer je alleen op oude posts of??quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nee, de ene leeft gezond, de ander is een domme roker.
Rennen wordt gezegd. Maar lopen is couranter.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je moet hardlopen in Belgie
ren je dan?
een tevreden roker is geen onruststokerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nee, de ene leeft gezond, de ander is een domme roker.
Nee, maar dit is wel evident.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn genoeg zaken die de wenkbrauwen doen fronsen en die hebben echt niet allemaal betrekking op kristof
dacht dat daar ook nog ergens een verschil zatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rennen wordt gezegd. Maar lopen is couranter.
Nou, je zou de shitforbrainers de kost moeten geven die denken dat die Brabo met die zeikstem daar heer en meester is.quote:
ik bedoelde dat ook inderdaad, een andere vrouw ipv DE stemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nou, je zou de shitforbrainers de kost moeten geven die denken dat die Brabo met die zeikstem daar heer en meester is.
Wie is de Brabo met de zeikstem dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Nou, je zou de shitforbrainers de kost moeten geven die denken dat die Brabo met die zeikstem daar heer en meester is.
wat eenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
en helemaal kriebelig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er zelf helemaal naar van worden
misschien streams kijken dan had je al geweten dat ze maar een paar weken vrij had en dus illegaal zat..ze had allang weer aan het werk gemoetenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Misschien even feitjes checken voordat je iets ins blaue hinein roept?
Om 11:55
die is gisteren al gepost, en vanmorgen ook nog 'n keer. Lees het topic even terugquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Misschien even feitjes checken voordat je iets ins blaue hinein roept?
Om 11:55
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?
en dat deed ze dus welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.
Ik denk dat je volkomen gelijk hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.
Steek de namen onder een spoiler. Dan kiest ieder zelf wat hij/zij er mee doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef C.A.I het volgende:
Vanavond Interview oud BB bewoners 2022
ik noem geen namen levert alleen maar gezever op
alleen als iemand interresse heeft in namen wil ik die geven
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijer
lol geen idee hoe ik dat doequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Steek de namen onder een spoiler. Dan kiest ieder zelf wat hij/zij er mee doet.
Op toekomstige posts reageren gaat een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
reageer je alleen op oude posts of??
in je balk boven je post venster staan tekensquote:
Dat zegt de doodgraver ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
een tevreden roker is geen onruststoker
Ja leuk. Eerst de helft maar eens lezen leren .quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zou zeggen gooi er een paar kranten in, hebben we ineens hele andere gesprekken!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk een vriendje van iemand van het productieteam, want uit een professionele stemmendatabank zal hij vast niet geselecteerd zijn.quote:
ze zit nog net niet op hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:03 schreef just me het volgende:
Relaties, relaties, relaties
het is me wat Tobias en Grace
En gij geleuf da.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien streams kijken dan had je al geweten dat ze maar een paar weken vrij had en dus illegaal zat..ze had allang weer aan het werk gemoeten
1. Je selecteert eerst de tekst of afbeelding die je onder een spoiler wil steken.quote:
Dat moet op een Belgische zender zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef C.A.I het volgende:
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijer
het is dat ik je begrijp anders zou ik zeggen praat nederlands met mijquote:
Pfff eerlijk gezegd vind ik het vermoeiendquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Tuurlijk en een baas accepteert dat zomaar.
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef C.A.I het volgende:
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijerVoila, uwe spoiler is gelukt !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijeren waar is dat op? tv, insta, fb, youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijerOp insta is dat te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Hanne was gisteren bij die andrere twee dames van de vorige BB daar zei ze iets er overquote:
Dat wist ze achteraf pas. Vooraf is verboden er over te praten. Je zou echt af en toe eens streams moeten luisteren. Werkt erg verhelderend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Tuurlijk en een baas accepteert dat zomaar.
DelaatstestuiptrekkingenvaneenBBdeelnemer.comquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en waar is dat op? tv, insta, fb, youtube?
Op Thijmen zijn instaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en waar is dat op? tv, insta, fb, youtube?
Ja ik heb dat afgeluisterd en vanmorgen is er in het topic ook over gesproken wat voor afspraak Hanne op haar werk had.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen in
[..]
Hanne was gisteren bij die andrere twee dames van de vorige BB daar zei ze iets er over
Dus geen fake nieuwsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik heb dat afgeluisterd en vanmorgen is er in het topic ook over gesproken wat voor afspraak Hanne op haar werk had.
En toen zei de stem dat er geen warm water meer wasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:28 schreef engine het volgende:
Nouch en Nawel lekker spelen in de douche
Je erg he Veridaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:28 schreef Verida het volgende:
ik probeer het echt......maar na een paar minuten twee kleuters in de badkamer te horen zingen en zien klieren met de douche, heb ik het wel weer gehad..streams weer uit .
Nou opgeven en dan vab de inside meemaken hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen in
[..]
Hanne was gisteren bij die andrere twee dames van de vorige BB daar zei ze iets er over
ze heeft on stream al aangegeven dat ze eigenlijk al weer aan het werk moestquote:
Raar als je weet dat je ergens 100 dagen kan zitten je niet voldoende vrije dagen daarvoor hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft on stream al aangegeven dat ze eigenlijk al weer aan het werk moest
en niet zoals men nu doet voorkomen dat ze eruit was op het moment dat ze weer moest werken
Inderdaad, zelf gehoord toen ze dat vertelde. Hoe het daarna gespint wordt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft on stream al aangegeven dat ze eigenlijk al weer aan het werk moest
en niet zoals men nu doet voorkomen dat ze eruit was op het moment dat ze weer moest werken
Ik heb ook geen 100 vrije dagen...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar als je weet dat je ergens 100 dagen kan zitten je niet voldoende vrije dagen daarvoor hebt
Mwahh... of je bent zo stom het risico te nemen werkeloos te zijn als je er uit komt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar als je weet dat je ergens 100 dagen kan zitten je niet voldoende vrije dagen daarvoor hebt
Neem aan dat jij dan ook het BB huis niet in gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 100 vrije dagen...
Alles voor de roemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwahh... of je bent zo stom het risico te nemen werkeloos te zijn als je er uit komt?
Vind ik toch bijzonder.quote:
Spel overquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toen zei de stem dat er geen warm water meer was
Ja hoor je dat, ze zit toch nog in een relatie? Hoop dat hij nadenkt wat hij doet Grace past volgens mij helemaal niet b ij hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:39 schreef engine het volgende:
Grace praat alsof Tobias haar heel graag wil.
Ja dat is ook zoiets vreemds. Daar moet ze nog mee praten maar ze heeft wel al alles op stream verteldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor je dat, ze zit toch nog in een relatie? Hoop dat hij nadenkt wat hij doet Grace past volgens mij helemaal niet b ij hem
Lijkt mij ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets vreemds. Daar moet ze nog mee praten maar ze heeft wel al alles op stream verteldDenk niet dat die kerel haar nog wil spreken.
Dubbele streamlock dus je hoeft in ieder geval niet meer te zwitsenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Halletje cos ,zo uitgewerkt en ik ben kapot![]()
Zo te lezen is er weer is helemaal niks gebeurd .
Zwits ik van streams om van die 2 schreeuwers af te zijn zwitst bb ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |