Je erg he Veridaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:28 schreef Verida het volgende:
ik probeer het echt......maar na een paar minuten twee kleuters in de badkamer te horen zingen en zien klieren met de douche, heb ik het wel weer gehad..streams weer uit .
Nou opgeven en dan vab de inside meemaken hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen in
[..]
Hanne was gisteren bij die andrere twee dames van de vorige BB daar zei ze iets er over
ze heeft on stream al aangegeven dat ze eigenlijk al weer aan het werk moestquote:
Raar als je weet dat je ergens 100 dagen kan zitten je niet voldoende vrije dagen daarvoor hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft on stream al aangegeven dat ze eigenlijk al weer aan het werk moest
en niet zoals men nu doet voorkomen dat ze eruit was op het moment dat ze weer moest werken
Inderdaad, zelf gehoord toen ze dat vertelde. Hoe het daarna gespint wordt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft on stream al aangegeven dat ze eigenlijk al weer aan het werk moest
en niet zoals men nu doet voorkomen dat ze eruit was op het moment dat ze weer moest werken
Ik heb ook geen 100 vrije dagen...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar als je weet dat je ergens 100 dagen kan zitten je niet voldoende vrije dagen daarvoor hebt
Mwahh... of je bent zo stom het risico te nemen werkeloos te zijn als je er uit komt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar als je weet dat je ergens 100 dagen kan zitten je niet voldoende vrije dagen daarvoor hebt
Neem aan dat jij dan ook het BB huis niet in gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 100 vrije dagen...
Alles voor de roemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwahh... of je bent zo stom het risico te nemen werkeloos te zijn als je er uit komt?
Vind ik toch bijzonder.quote:
Spel overquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toen zei de stem dat er geen warm water meer was
Ja hoor je dat, ze zit toch nog in een relatie? Hoop dat hij nadenkt wat hij doet Grace past volgens mij helemaal niet b ij hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:39 schreef engine het volgende:
Grace praat alsof Tobias haar heel graag wil.
Ja dat is ook zoiets vreemds. Daar moet ze nog mee praten maar ze heeft wel al alles op stream verteldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor je dat, ze zit toch nog in een relatie? Hoop dat hij nadenkt wat hij doet Grace past volgens mij helemaal niet b ij hem
Lijkt mij ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets vreemds. Daar moet ze nog mee praten maar ze heeft wel al alles op stream verteldDenk niet dat die kerel haar nog wil spreken.
Dubbele streamlock dus je hoeft in ieder geval niet meer te zwitsenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Halletje cos ,zo uitgewerkt en ik ben kapot![]()
Zo te lezen is er weer is helemaal niks gebeurd .
Zwits ik van streams om van die 2 schreeuwers af te zijn zwitst bb ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |