1. Je selecteert eerst de tekst of afbeelding die je onder een spoiler wil steken.quote:
Dat moet op een Belgische zender zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef C.A.I het volgende:
Vanavond Interview oud BB bewoners 2022
ik noem geen namen levert alleen maar gezever op
alleen als iemand interresse heeft in namen wil ik die geven
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijer
het is dat ik je begrijp anders zou ik zeggen praat nederlands met mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff eerlijk gezegd vind ik het vermoeiendquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Tuurlijk en een baas accepteert dat zomaar.
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef C.A.I het volgende:
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijerVoila, uwe spoiler is gelukt !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijeren waar is dat op? tv, insta, fb, youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijerOp insta is dat te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:31 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze spelen allemaal een rol. Sommigen weten van te voren al wanneer ze weggaan, zoveel werd wel duidelijk toen Hanne zich verlulde bij No Biggie.
Hanne was gisteren bij die andrere twee dames van de vorige BB daar zei ze iets er overquote:
Dat wist ze achteraf pas. Vooraf is verboden er over te praten. Je zou echt af en toe eens streams moeten luisteren. Werkt erg verhelderend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Tuurlijk en een baas accepteert dat zomaar.
DelaatstestuiptrekkingenvaneenBBdeelnemer.comquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en waar is dat op? tv, insta, fb, youtube?
Op Thijmen zijn instaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en waar is dat op? tv, insta, fb, youtube?
Ja ik heb dat afgeluisterd en vanmorgen is er in het topic ook over gesproken wat voor afspraak Hanne op haar werk had.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo we worde gewoon voor de gek gehouden en trappen er met open ogen in
[..]
Hanne was gisteren bij die andrere twee dames van de vorige BB daar zei ze iets er over
Dus geen fake nieuwsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik heb dat afgeluisterd en vanmorgen is er in het topic ook over gesproken wat voor afspraak Hanne op haar werk had.
En toen zei de stem dat er geen warm water meer wasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:28 schreef engine het volgende:
Nouch en Nawel lekker spelen in de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |