en helemaal kriebelig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er zelf helemaal naar van worden
misschien streams kijken dan had je al geweten dat ze maar een paar weken vrij had en dus illegaal zat..ze had allang weer aan het werk gemoetenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Misschien even feitjes checken voordat je iets ins blaue hinein roept?
Om 11:55
die is gisteren al gepost, en vanmorgen ook nog 'n keer. Lees het topic even terugquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:53 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Misschien even feitjes checken voordat je iets ins blaue hinein roept?
Om 11:55
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, eerder had Hanne al gezegd maar 3 weken vakantie te hebben. Of bedoel je iets anders ?
en dat deed ze dus welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.
Ik denk dat je volkomen gelijk hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken vakantie hebt ga je niet aan een programma meedoen waar je drie maanden in moet zitten lijkt me.
Steek de namen onder een spoiler. Dan kiest ieder zelf wat hij/zij er mee doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef C.A.I het volgende:
Vanavond Interview oud BB bewoners 2022
ik noem geen namen levert alleen maar gezever op
alleen als iemand interresse heeft in namen wil ik die geven
Het Interview is bij
Tijmen's Late Night Show begin 19:30 @:thijmendekoeijer
lol geen idee hoe ik dat doequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Steek de namen onder een spoiler. Dan kiest ieder zelf wat hij/zij er mee doet.
Op toekomstige posts reageren gaat een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
reageer je alleen op oude posts of??
in je balk boven je post venster staan tekensquote:
Dat zegt de doodgraver ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
een tevreden roker is geen onruststoker
Ja leuk. Eerst de helft maar eens lezen leren .quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zou zeggen gooi er een paar kranten in, hebben we ineens hele andere gesprekken!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Kristof wint Big Brother.
Net zo voorgetrokken als Jill verleden jaar. Writing is on the wall.
Geen idee. Waarschijnlijk een vriendje van iemand van het productieteam, want uit een professionele stemmendatabank zal hij vast niet geselecteerd zijn.quote:
ze zit nog net niet op hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:03 schreef just me het volgende:
Relaties, relaties, relaties
het is me wat Tobias en Grace
En gij geleuf da.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien streams kijken dan had je al geweten dat ze maar een paar weken vrij had en dus illegaal zat..ze had allang weer aan het werk gemoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |