Nee, want die groep is over decennia lang bewezen foutquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe, hehhehehehe. Ik moest ergens aan denken. En je weet het zelf waarschijnlijk ook wel. Beetje hypocriet niet?
Ja, dit schaar ik dus onder een op pure rassenhaat gebaseerde actie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit soort ongein gaat helaas wel wat verder
https://www.parool.nl/ams(...)n-baksteen~b2b95b02/
Ja, net als de Russen de afgelopen eeuw in Europa.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die groep is over decennia lang bewezen fout.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die groep is over decennia lang bewezen fout.
Ik reageer dan ook bloedserieus en schuimbekkend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik dacht nog, ik gooi hem er niet in... maar polderturk was me voor.
Wat een hypocrisie weer.
Haha, dit is inderdaad wel opvallend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gebeurt niet.
Het gebeurt wel maar <----- hier zijn we nu
Het gebeurt en het is eigenlijk een goed iets.
Typische volgorde elke keer.
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De publieke opinie is vooral anti-Poetin. Niet anti-Russisch.
Nou nee, Mutant roert natuurlijk wel iets essentieels aan...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook bloedserieus en schuimbekkend.
Oh wacht.
Dat is het ook. Heb de voorgaande discussie niet gelezen dus weet ook niet waar het over gingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dit schaar ik dus onder een op pure rassenhaat gebaseerde actie.
Dat doen we net zo goed bij een land als Iran bijvoorbeeld. Wederom niets nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is inderdaad wel opvallend.
[..]
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.
Ja, dat is het idee hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.
Geen sprake van een hetze?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En afgezien van relpubers op het internet is er dus ook in de 'publieke opinie' helemaal geen sprake van een hetze tegen Russen in Nederland.
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?quote:
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het ook. Heb de voorgaande discussie niet gelezen dus weet ook niet waar het over ging
Er zijn niet momenteel 150.000 Russische soldaten in Oekraïne een invasie uit te voeren? Dat doet Poetin in zijn eentje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen sprake van een hetze?
'We' hebben de gemiddelde Rus ondertussen vrijwel volledig buitengesloten van de rest van de wereld, als straf voor de daden van hun leider die ze zelf ook regelmatig verafschuwen.
En oh wat zijn we trots op onszelf.
Weet jij dan een betere manier om Rusland te sanctioneren?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?
Nee, dat je in Rusland geen uitreis visum meer krijgt, en je je roebels niet meer kan converteren naar buitenlandse valuta, daarvoor moet je bij putin zijn en niet bij ons.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
'We' hebben de gemiddelde Rus ondertussen vrijwel volledig buitengesloten van de rest van de wereld, als straf voor de daden van hun leider die ze zelf ook regelmatig verafschuwen.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.
Ik mag de Dailymail content niet bekijken vanwege mijn adblocker, wat zegt-ie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Alarmonoff het volgende:
Seagal sprak zich uit:
https://www.foxnews.com/e(...)vasion-ukraine-putin
https://www.dailymail.co.(...)-war-one-family.html
Ik dacht dat jij zo'n fel tegenstander van whatasboutism was, maar blijkbaar alleen als het je niet uitkomtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, Mutant roert natuurlijk wel iets essentieels aan...
Moslims, immigranten... maak je je daar ook zo'n zorgen over dat de 'publieke opinie' kan omslaan in pure haat, en dat we voorzichtig moeten zijn in onze uitspraken? Bijvoorbeeld, zeg maar, online?
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.
Ik denk deels, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?
En hoeveel inwoners heeft Rusland? En hoeveel dienstplichtigen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Er zijn niet momenteel 150.000 Russische soldaten in Oekraïne een invasie uit te voeren? Dat doet Poetin in zijn eentje?
Jeetje, er zijn domme mensen in Nederland die te snel met haatreacties komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.
Dat is wel erg selectief shoppen he.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat je in Rusland geen uitreis visum meer krijgt, en je je roebels niet meer kan converteren naar buitenlandse valuta, daarvoor moet je bij putin zijn en niet bij ons.
Is dit een poging om aan te geven dat je in wezen helemaal niets tegen hetzes en haatcampagnes hebt, zolang ze maar tegen de juiste groep gericht zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n fel tegenstander van whatasboutism was, maar blijkbaar alleen als het je niet uitkomt.
Aan de andere kant zie je dan ook weer jonge turners die gewoon lekker nationalistisch met de "Z" op hun turnpak gaan meedoen aan internationale wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Maar er worden op dit moment wel degelijk gewone russen lastig gevallen op dit moment. En hoe langer dit conflict duurt, hoe sterker de haat wordt.
En ik zei ook al, dat sentiment snap ik deels wel, maar ik ken best veel russen en oekraieners en die hebben er gewoon echt geen fuck mee te maken.
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een xenofobe, homofobe, transfobe, klimaatontkennende anti-vaxxer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
Een wereldwijde hetze of beter: haatcampagne is in volle gang. Ben je niet 100% voor? Dan ben je blijkbaar 100% tegen.
Niet echt, want wij sluiten ze dus niet volledig af. Als het aan ons ligt mogen ze stemmen met hun voeten. Velen doen dat ook. Luchthaven van Armenië is nog nooit zo druk geweest. Maar dat vind Vlad geen goed idee. Dus die gaat nu full USSR, en sluit iedereen lekker op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is wel erg selectief shoppen he.
Het verbaast je dat er simpele zielen zijn die op basis van vaststaande, onveranderlijke kenmerken als etniciteit en ras uitspraken doen over individuen, en, nog meer, dat betrekken op politieke situaties die in de essentie geen moer zeggen over de positie daarin van voornoemd individu?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.
Het is juist goed dat we eens aandacht hebben voor de echte slachtoffers van deze oorlog, namelijk Russen die geen Big Mac meer kunnen kopen...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeten er nou werkelijk bommen vallen om dit topic over de oorlog te laten gaan?
Helaas niet alleen op FOK!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbaast je dat er simpele zielen zijn die op basis van vaststaande, onveranderlijke kenmerken als etniciteit en ras uitspraken doen over individuen, en, nog meer, dat betrekken op politieke situaties die in de essentie geen moer zeggen over de positie daarin van voornoemd individu?
Dat is schering en inslag alleen al hier op fok.
Nee, framer. Mijn "aversie" jegens die ene groep is totaal niet relevant hier. Totaal andere discussie met totaal andere argumenten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dit een poging om aan te geven dat je in wezen helemaal niets tegen hetzes en haatcampagnes hebt, zolang ze maar tegen de juiste groep gericht zijn?
Leuk dat je de doelpalen weer verschuift, maar dat Poetin in zijn eentje miljoenen vluchtelingen en tienduizenden doden veroorzaakt in Oekraïne is dus in ieder geval niet waar. Daar heeft hij zijn Russische volk wel voor nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En hoeveel inwoners heeft Rusland? En hoeveel dienstplichtigen?
Alsof die 150.000 soldaten daar allemaal vrijwillig staan.
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een communistische, woke, landverraderlijke, oikofobe pro-vaxxer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een xenofobe, homofobe, transfobe, klimaatontkennende anti-vaxxer.
Zonder Covid gevallen is het covid topic ook erg dood.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeten er nou werkelijk bommen vallen om dit topic over de oorlog te laten gaan?
Ja, en die mensen aanpakken is dan ook helemaal geen probleem. Maar draai het niet om. Goedkeuren van Putin is gewoon "fout" Maar niet expliciet afkeuren is niet opeens een steunbetuiging. Zeker niet als die persoon dan weet dat de familie in rusland nooit meer bezocht kan worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie je dan ook weer jonge turners die gewoon lekker nationalistisch met de "Z" op hun turnpak gaan trainen.
Welke gewiste post?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, framer. Mijn "aversie" jegens die ene groep is totaal niet relevant hier. Totaal andere discussie met totaal andere argumenten.
Dit gaat om normale, niet criminele, niet illegale, niet foute russen. Geen groep die voor scheefgroei zorgt in allerlei misdaadstatistieken, uitkeringsfraude en dodelijke aanslagen.
En nou kappen, ik geef gewoon aan dat ik aversie jegens de normale rus niet goedkeur, als dat mij een NSBer maakt, so be it dan.
En die pavlovreacties van jou op mij bezorgen je nog eens een hartinfarct als ik je laatste gewiste post va onze vorige discussie voor de geest haal. Niet met me eens, prima hoor. Maar je slaat volkomen door elke keer in haat
.
Correctie, dat kan. Op de zwarte markt, a raison 150 USD. Per stuk. Maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is juist goed dat we eens aandacht hebben voor de echte slachtoffers van deze oorlog, namelijk Russen die geen Big Mac meer kunnen kopen...
Dit zijn ideeën die misschien leven onder de FvD-stemmers. Een nietsbetekenend klein fringe groepje dat qua omvang in het niet valt in vergelijking met de groep waar ik het over had. Desalniettemin een mooie whatabouttism. Weer een al! Je bent op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een communistische, woke, landverraderlijke, oikofobe pro-vaxxer.
Zo klopt 'ie nog steeds hoor.
Die post met "GROW UP!!!!!!"quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke gewiste post?
En ook aan jou het vriendelijk verzoek mijn bijdrages te lezen aleer je denkt weer ten strijde te moeten trekken tegen een zelfbedacht woke fantoom. Bij mij geldt namelijk - zoals ik ook in deze reeks herhaaldelijk heb vermeld - onvoorwaardelijk en principieel dat mensen afkeuren of onrechtmatig bejegenen op basis van onveranderlijke, vaststaande eigenschappen als etniciteit, leeftijd, geslacht en seksuele voorkeur NOOIT gerechtvaardigd is, of dat nu een Rus betreft, een bejaarde, een homo of een vrouw.
Dat is namelijk het hele punt. Je komt continu in politieke discussies aanzetten met een of ander verhaal over hoe jan en alleman WOKE is, en bezig is met DEUGEN, en blindelings de MEDIA en de OVERHEID volgt, zonder het fatsoen te hebben je in andermans standpunten te verdiepen, maar enkel om voor de zoveelste keer je mantra over de euvelen van links en woke rond te bazuinen.
Zou je eens mee moeten kappen.
In dat geval heeft FvD vermoedelijk meer dan 60.000 leden...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn ideeën die misschien leven onder de FvD-stemmers. Een nietsbetekenend klein fringe groepje dat qua omvang in het niet valt in vergelijking met de groep waar ik het over had. Desalniettemin een mooie whatabouttism. Weer een al! Je bent op dreef vandaag.
Je zou denken dat het een zegen is voor de Russen dat MC dreck de deuren sluit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Correctie, dat kan. Op de zwarte markt, a raison 150 USD. Per stuk. Maar dan heb je ook wat
Dat betreft dus 0.3% van Nederland. Zoals gezegd, een heel klein fringe groepje. Dat waarschijnlijk de komende jaren enkel kleiner wordt als je ziet wat voor wartaal hun leider allemaal uitkraamt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In dat geval heeft FvD vermoedelijk meer dan 60.000 leden...
700kmh? Wat voor een drone was dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Overigens ook best bizar dat er nergens echt iets gemeld wordt over die drone in Zagreb. Dat ding komt vermoedelijk vanuit Oekraïne, mogelijk Rusland, met zo'n 700 km/h de grens van Hongarije en Kroatië overgestoken en stort met wat geweld neer in een NAVO-hoofdstad, nadat het over grondgebied van drie NAVO-landen is gevlogen. Bizarre situatie en een godswonder dat er geen gewonden zijn gevallen.
https://www.thedrive.com/(...)e-crashed-in-croatiaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
700kmh? Wat voor een drone was dat?
Omdat dat al sinds Fortuyn wordt ingezet om werkelijk elke discussie, elk onderwerp en elk topic te debiliseren tot inhoudsloos en op slogans gebaseerd links-rechts gezever waarbij de daadwerkelijke standpunten van links en rechts niet eens meer ter zake doen, enkel slappe aftreksels ervan. Waardoor ook in 9 van de 10 gevallen het niet meer gaat over het onderwerp in kwestie, maar over homo's en buitenlanders en genderneutrale toiletten. Voor voorbeelden hiervan hoef ik je enkel naar deze reeks te verwijzen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom voel jij je toch zo snel aangesproken als je ook maar denkt dat iets betrekking heeft op Links? Jij wordt dan direct razend. Hoe komt dat toch?
Gadverdamme... Hoe laag kun je zinken?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
'Ggz-instelling in regio Charkov aangevallen'
Een ggz-instelling in het dorpje Oskil in de regio Charkov is aangevallen door Russen, zegt de gouverneur van Charkov op Telegram. Ten tijde van de aanval waren er 330 mensen binnen, van wie er vijftig beperkt mobiel zijn en tien in een rolstoel zitten.
Hoeveel slachtoffers er zijn gevallen, moet nog worden vastgesteld. 73 mensen konden worden geëvacueerd. De gouverneur spreekt van een oorlogsmisdaad tegen burgers en genocide.
nos
Het laat meer zijn hoe niet-bestaand die grandeur over het Grootse Russische Rijk is, onder het volk. Net als veruit de meeste inwoners op deze globe, willen ze het liefst leven als westerlingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een zegen is voor de Russen dat MC dreck de deuren sluit.
Nou ja, het is best wel slecht nieuws voor Oekraïne dat ze nu al onbetrouwbare Sovjet drones uit de opslag moeten gebruiken. De bayraktars zijn waarschijnlijk op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Overigens ook best bizar dat er nergens echt iets gemeld wordt over die drone in Zagreb. Dat ding komt vermoedelijk vanuit Oekraïne, mogelijk Rusland, met zo'n 700 km/h de grens van Hongarije en Kroatië overgestoken en stort met wat geweld neer in een NAVO-hoofdstad, nadat het over grondgebied van drie NAVO-landen is gevlogen. Bizarre situatie en een godswonder dat er geen gewonden zijn gevallen.
Zelfde als fox, maar met meer afkeer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik mag de Dailymail content niet bekijken vanwege mijn adblocker, wat zegt-ie?
En dat is 100%, puur, bewezen, ontegezeggelijk, zonder twijfel alleen en dan ook alleen maar vanuit de vermaledijde aLt-RiGhT groep, geen uitzonderingen!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat dat al sinds Fortuyn wordt ingezet om werkelijk elke discussie, elk onderwerp en elk topic te debiliseren tot inhoudsloos en op slogans gebaseerd links-rechts gezever waarbij de daadwerkelijke standpunten van links en rechts niet eens meer ter zake doen, enkel slappe aftreksels ervan. Waardoor ook in 9 van de 10 gevallen het niet meer gaat over het onderwerp in kwestie, maar over homo's en buitenlanders en genderneutrale toiletten. Voor voorbeelden hiervan hoef ik je enkel naar deze reeks te verwijzen.
Maar dit zijn verkenningsdrones, dat zal er weinig mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nou ja, het is best wel slecht nieuws voor Oekraïne dat ze nu al onbetrouwbare Sovjet drones uit de opslag moeten gebruiken. De bayraktars zijn waarschijnlijk op.
Lijkt wel een V1quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.thedrive.com/(...)e-crashed-in-croatia
Tu-141
ffs idd heatwave... ffsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is 100%, puur, bewezen, ontegezeggelijk, zonder twijfel alleen en dan ook alleen maar vanuit de vermaledijde aLt-RiGhT groep, geen uitzonderingen!
FFS EttervanBuilgie, over een plaat voor de kop gesproken.
Ook een kapotte klok geeft twee maal daags de juiste tijd enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Stiekem wel weer grappig dit. (meta als extremistisch bedrijf aanmerken)
Ik heb vooral het idee dat je je ergens ook persoonlijk aangesproken voelt. Dit terwijl dat helemaal niet nodig is. Jij bent toch meer van de oude garde van Links? Dat heeft weinig te maken met deze nieuwe culturele tendens van woke progressivisme.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat dat al sinds Fortuyn wordt ingezet om werkelijk elke discussie, elk onderwerp en elk topic te debiliseren tot inhoudsloos en op slogans gebaseerd links-rechts gezever waarbij de daadwerkelijke standpunten van links en rechts niet eens meer ter zake doen, enkel slappe aftreksels ervan. Waardoor ook in 9 van de 10 gevallen het niet meer gaat over het onderwerp in kwestie, maar over homo's en buitenlanders en genderneutrale toiletten. Voor voorbeelden hiervan hoef ik je enkel naar deze reeks te verwijzen.
Pest en anthrax genotquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
2 MINUTEN GELEDEN
WHO roept Oekraïne op: 'Vernietig ziektewekkers in laboratoria'
De Wereldgezondheidsorganisatie heeft het ministerie van Volksgezondheid in Oekraïne dringend geadviseerd om "zeer gevaarlijke ziektewekkers die zich in de laboratoria in het land kunnen bevinden, veilig te vernietigen". Het is niet duidelijk of de WHO daarbij op specifieke virussen doelt en ook niet of de Oekraïense overheid het advies opvolgt.
Door de bombardementen en raketaanvallen lopen ook onderzoekslaboratoria kans op schade, waarbij gevaarlijke ziektekiemen kunnen vrijkomen. Oekraïense wetenschappers doen, net als andere landen, onderzoek waarbij soms ziekteverwekkers worden gebruikt om inzicht te krijgen in de verspreiding daarvan.
nos
Normale, niet criminele, niet illegale, niet foute moslims zorgen ook niet voor scheefgroei in misdaadstatistieken, aanslagen of uitkeringsfraude. Beetje rare redenering dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, framer. Mijn "aversie" jegens die ene groep is totaal niet relevant hier. Totaal andere discussie met totaal andere argumenten.
Dit gaat om normale, niet criminele, niet illegale, niet foute russen. Geen groep die voor scheefgroei zorgt in allerlei misdaadstatistieken, uitkeringsfraude en dodelijke aanslagen.
En nou kappen, ik geef gewoon aan dat ik aversie jegens de normale rus niet goedkeur, als dat mij een NSBer maakt, so be it dan.
En die pavlovreacties van jou op mij bezorgen je nog eens een hartinfarct als ik je laatste gewiste post va onze vorige discussie voor de geest haal. Niet met me eens, prima hoor. Maar je slaat volkomen door elke keer in haat
.
Ga nou toch eens weg met je moslimgejank, JIJ bent de enige die daar weer over begintquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Normale, niet criminele, niet illegale, niet foute moslims zorgen ook niet voor scheefgroei in misdaadstatistieken, aanslagen of uitkeringsfraude. Beetje rare redenering dit.
Daar heb ik dan ook een schijthekel aan. Net als dat ik een schijthekel heb aan users die te pas en te onpas de discussie komen vervuilen met hun hobbyisme omtrent hoe alles en iedereen woke en deugend is omdat ze net iets anders denken over dingen dan zijzelf, te meer als vertikt wordt bijdragen en standpunten TE LEZEN.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat je je ergens ook persoonlijk aangesproken voelt. Dit terwijl dat helemaal niet nodig is. Jij bent toch meer van de oude garde van Links? Dat heeft weinig te maken met deze nieuwe culturele tendens van woke progressivisme.
Beide vermoedelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:59 schreef Simmertje het volgende:
Kiezen ze nou elke keer de juiste mensen uit voor interviews of spreken ze in Oekraïne daadwerkelijk een aardig woordje Engels?
Mooi, kun je deze reeks verlaten en de volwassenen weer verder laten gaan.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, kun je deze reeks verlaten en de volwassenen weer verder laten gaan.
Bij al die vragen over de 'special operation' antwoorden ze allemaal heel ontwijkend, alsof ze wel weten wat er aan de hand is maar het niet durven uit te spreken voor de cameraquote:
Niet heel raar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij al die vragen over de 'special operation' antwoorden ze allemaal heel ontwijkend, alsof ze wel weten wat er aan de hand is maar het niet durven uit te spreken voor de camera
Klopt, om je even een spiegeltje voor te houden. Je bent gewoon een beetje ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga nou toch eens weg met je moslimgejank, JIJ bent de enige die daar weer over begint.
Sja, zegt de gelovigequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, om je even een spiegeltje voor te houden. Je bent gewoon een beetje ongeloofwaardig.
Eeeeeen hier komt de links fascistische aap weer uit de mouw, oneens met mensen., CENSUUR!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:54 schreef EinarBoe het volgende:
Er schijnt moderatie te zijn, maar waarom kunnen dan elke dag dezelfde mensen hetzelfde huilverhaal over wokeheid in een draadje over de oorlog in Oekraïne plaatsen? Kan er niet worden opgetreden tegen inhoudsloze trolls zoals @:HowardRoark bijvoorbeeld?
Nee niet heel raar gezien de straffen die er op staan, maar heb toch het idee dat de Russische bevolking dondersgoed weet wat er aan de hand is ondanks alle media beperkingen in het land.quote:
Sterker nog, in de tijd van Fortuyn waren de rollen omgedraaid: als er een onwelgevallig standpunt werd geopperd, werd de stellingnemer consequent in het hoekje extreemrechts geduwd, terwijl dat heel vaak onterecht was.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is 100%, puur, bewezen, ontegezeggelijk, zonder twijfel alleen en dan ook alleen maar vanuit de vermaledijde aLt-RiGhT groep, geen uitzonderingen!
FFS EttervanBuilgie, over een plaat voor de kop gesproken.
Oh dat ben ik wel met je eens hoor, maar het komt gewoon, zoals bijna altijd van 2 kanten. En niet alleen van de kant waar "jij"het mee oneens bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:56 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Sterker nog, in de tijd van Fortuyn waren de rollen omgedraaid: als er een onwelgevallig standpunt werd geopperd, werd de stellingnemer consequent in het hoekje extreemrechts geduwd, terwijl dat heel vaak onterecht was.
Tegenwoordig wordt men al extreemlinks genoemd als je van mening bent dat mensenrechten moeten worden gewaarborgd.
Komt allemaal door de polarisering van het debat.
Ik troll niet. Het kan zijn dat je het niet eens bent met mijn mening, prima. Maar om deze dan weg te zetten als 'trollen' slaat nergens op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:54 schreef EinarBoe het volgende:
Er schijnt moderatie te zijn, maar waarom kunnen dan elke dag dezelfde mensen hetzelfde huilverhaal over wokeheid in een draadje over de oorlog in Oekraïne plaatsen? Kan er niet worden opgetreden tegen inhoudsloze trolls zoals @:HowardRoark bijvoorbeeld?
Sowieso al dat politieke geneuzel kan beter in POL, hier liever gewoon de actualiteiten en niet de oude koeien uit de slootquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Niet op de man spelen is gewoon een regel in veel subforums en zou hier ook moeten gelden. Voor de rest zou het weinig moeten uitmaken wat je zegt.
Een hoog percentage ontopic posten zou ook wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Niet op de man spelen is gewoon een regel in veel subforums en zou hier ook moeten gelden. Voor de rest zou het weinig moeten uitmaken wat je zegt.
Fuck man, jij hebt een complete boterfabriek op je hoofd. 😂quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Het is geen kwestie van eens/oneens, het is gewoon een onderwerpsdingetje. Deze draad gaat over de oorlog in Oekraïne, niet over de klimaathippie-woke-brigade. Wat mij betreft mag je zeggen wat je wil over mensen waarvan jij denkt dat je moet zeggen wat je wil, maar doe dat dan eens in een daarvoor bestemd draadje in plaats van de boel hier elke keer te komen vervuilen met voor dit onderwerp irrelevante opmerkingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeeen hier komt de links fascitische aap weer uit de mouw, oneens met mensen., CENSUUR!!!!
het cirkeltje is weer rond
Hier kan ik me wel in vinden ja, al vind ik persoonlijk dat dingen verspreiden die bewezen onwaar zijn ook aan banden gelegd kan worden. Maar goed, zeggen dat je Poetin een baas vindt en dat je op de banken staat te juichen voor Rusland is - hoewel weinig empatisch en ik denk niet dat hij je daarom zal gaan sparen als we all-out gaan - gewoon een mening en die mag iemand hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je ziet in de ogen dat veel mensen terughoudend of zelf bang zijn om iets te zeggen. Treurig toch zo'n situatie.quote:
Ik heb het idee dat veel jonge mensen wel weten dat er meer speelt dan enkel een "missie om nazi's te pakken".quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij al die vragen over de 'special operation' antwoorden ze allemaal heel ontwijkend, alsof ze wel weten wat er aan de hand is maar het niet durven uit te spreken voor de camera
Deze hele discussie komt helemaal niet voort uit woke ofzo, maar uit het onheus bejegenen van normale, hier wonende en werkende russen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van eens/oneens, het is gewoon een onderwerpsdingetje. Deze draad gaat over de oorlog in Oekraïne, niet over de klimaathippie-woke-brigade. Wat mij betreft mag je zeggen wat je wil over mensen waarvan jij denkt dat je moet zeggen wat je wil, maar doe dat dan eens in een daarvoor bestemd draadje in plaats van de boel hier elke keer te komen vervuilen met voor dit onderwerp irrelevante opmerkingen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een xenofobe, homofobe, transfobe, klimaatontkennende anti-vaxxer.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom voel jij je toch zo snel aangesproken als je ook maar denkt dat iets betrekking heeft op Links? Jij wordt dan direct razend. Hoe komt dat toch?
Ik TrOL NiEt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat je je ergens ook persoonlijk aangesproken voelt. Dit terwijl dat helemaal niet nodig is. Jij bent toch meer van de oude garde van Links? Dat heeft weinig te maken met deze nieuwe culturele tendens van woke progressivisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |