Nee, want die groep is over decennia lang bewezen foutquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe, hehhehehehe. Ik moest ergens aan denken. En je weet het zelf waarschijnlijk ook wel. Beetje hypocriet niet?
Ja, dit schaar ik dus onder een op pure rassenhaat gebaseerde actie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit soort ongein gaat helaas wel wat verder
https://www.parool.nl/ams(...)n-baksteen~b2b95b02/
Ja, net als de Russen de afgelopen eeuw in Europa.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die groep is over decennia lang bewezen fout.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die groep is over decennia lang bewezen fout.
Ik reageer dan ook bloedserieus en schuimbekkend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik dacht nog, ik gooi hem er niet in... maar polderturk was me voor.
Wat een hypocrisie weer.
Haha, dit is inderdaad wel opvallend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gebeurt niet.
Het gebeurt wel maar <----- hier zijn we nu
Het gebeurt en het is eigenlijk een goed iets.
Typische volgorde elke keer.
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De publieke opinie is vooral anti-Poetin. Niet anti-Russisch.
Nou nee, Mutant roert natuurlijk wel iets essentieels aan...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook bloedserieus en schuimbekkend.
Oh wacht.
Dat is het ook. Heb de voorgaande discussie niet gelezen dus weet ook niet waar het over gingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dit schaar ik dus onder een op pure rassenhaat gebaseerde actie.
Dat doen we net zo goed bij een land als Iran bijvoorbeeld. Wederom niets nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is inderdaad wel opvallend.
[..]
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.
Ja, dat is het idee hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.
Geen sprake van een hetze?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En afgezien van relpubers op het internet is er dus ook in de 'publieke opinie' helemaal geen sprake van een hetze tegen Russen in Nederland.
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?quote:
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het ook. Heb de voorgaande discussie niet gelezen dus weet ook niet waar het over ging
Er zijn niet momenteel 150.000 Russische soldaten in Oekraïne een invasie uit te voeren? Dat doet Poetin in zijn eentje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen sprake van een hetze?
'We' hebben de gemiddelde Rus ondertussen vrijwel volledig buitengesloten van de rest van de wereld, als straf voor de daden van hun leider die ze zelf ook regelmatig verafschuwen.
En oh wat zijn we trots op onszelf.
Weet jij dan een betere manier om Rusland te sanctioneren?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?
Nee, dat je in Rusland geen uitreis visum meer krijgt, en je je roebels niet meer kan converteren naar buitenlandse valuta, daarvoor moet je bij putin zijn en niet bij ons.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
'We' hebben de gemiddelde Rus ondertussen vrijwel volledig buitengesloten van de rest van de wereld, als straf voor de daden van hun leider die ze zelf ook regelmatig verafschuwen.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.
Ik mag de Dailymail content niet bekijken vanwege mijn adblocker, wat zegt-ie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Alarmonoff het volgende:
Seagal sprak zich uit:
https://www.foxnews.com/e(...)vasion-ukraine-putin
https://www.dailymail.co.(...)-war-one-family.html
Ik dacht dat jij zo'n fel tegenstander van whatasboutism was, maar blijkbaar alleen als het je niet uitkomtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, Mutant roert natuurlijk wel iets essentieels aan...
Moslims, immigranten... maak je je daar ook zo'n zorgen over dat de 'publieke opinie' kan omslaan in pure haat, en dat we voorzichtig moeten zijn in onze uitspraken? Bijvoorbeeld, zeg maar, online?
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.
Ik denk deels, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |