Nee, want die groep is over decennia lang bewezen foutquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe, hehhehehehe. Ik moest ergens aan denken. En je weet het zelf waarschijnlijk ook wel. Beetje hypocriet niet?
Ja, dit schaar ik dus onder een op pure rassenhaat gebaseerde actie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit soort ongein gaat helaas wel wat verder
https://www.parool.nl/ams(...)n-baksteen~b2b95b02/
Ja, net als de Russen de afgelopen eeuw in Europa.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die groep is over decennia lang bewezen fout.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die groep is over decennia lang bewezen fout.
Ik reageer dan ook bloedserieus en schuimbekkend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik dacht nog, ik gooi hem er niet in... maar polderturk was me voor.
Wat een hypocrisie weer.
Haha, dit is inderdaad wel opvallend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gebeurt niet.
Het gebeurt wel maar <----- hier zijn we nu
Het gebeurt en het is eigenlijk een goed iets.
Typische volgorde elke keer.
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De publieke opinie is vooral anti-Poetin. Niet anti-Russisch.
Nou nee, Mutant roert natuurlijk wel iets essentieels aan...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook bloedserieus en schuimbekkend.
Oh wacht.
Dat is het ook. Heb de voorgaande discussie niet gelezen dus weet ook niet waar het over gingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dit schaar ik dus onder een op pure rassenhaat gebaseerde actie.
Dat doen we net zo goed bij een land als Iran bijvoorbeeld. Wederom niets nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is inderdaad wel opvallend.
[..]
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.
Ja, dat is het idee hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opvallend dat veel bedrijven zich terug trekken uit Rusland of heel specifiek hun diensten blokkeren voor Russische gebruikers. In heel veel gevallen treft dit namelijk niet Poetin maar de Russische burger.
Geen sprake van een hetze?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En afgezien van relpubers op het internet is er dus ook in de 'publieke opinie' helemaal geen sprake van een hetze tegen Russen in Nederland.
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?quote:
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het ook. Heb de voorgaande discussie niet gelezen dus weet ook niet waar het over ging
Er zijn niet momenteel 150.000 Russische soldaten in Oekraïne een invasie uit te voeren? Dat doet Poetin in zijn eentje?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen sprake van een hetze?
'We' hebben de gemiddelde Rus ondertussen vrijwel volledig buitengesloten van de rest van de wereld, als straf voor de daden van hun leider die ze zelf ook regelmatig verafschuwen.
En oh wat zijn we trots op onszelf.
Weet jij dan een betere manier om Rusland te sanctioneren?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?
Nee, dat je in Rusland geen uitreis visum meer krijgt, en je je roebels niet meer kan converteren naar buitenlandse valuta, daarvoor moet je bij putin zijn en niet bij ons.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
'We' hebben de gemiddelde Rus ondertussen vrijwel volledig buitengesloten van de rest van de wereld, als straf voor de daden van hun leider die ze zelf ook regelmatig verafschuwen.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.
Ik mag de Dailymail content niet bekijken vanwege mijn adblocker, wat zegt-ie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:14 schreef Alarmonoff het volgende:
Seagal sprak zich uit:
https://www.foxnews.com/e(...)vasion-ukraine-putin
https://www.dailymail.co.(...)-war-one-family.html
Ik dacht dat jij zo'n fel tegenstander van whatasboutism was, maar blijkbaar alleen als het je niet uitkomtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, Mutant roert natuurlijk wel iets essentieels aan...
Moslims, immigranten... maak je je daar ook zo'n zorgen over dat de 'publieke opinie' kan omslaan in pure haat, en dat we voorzichtig moeten zijn in onze uitspraken? Bijvoorbeeld, zeg maar, online?
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd gepretendeerd dat wegens de deughouding der Nederlanders - die in de Grote Corona Oorlog al fout waren en zich als makke schapen lieten leiden door De Media en De Overheid - thans een anti-Russische haatcampagne gaande is waarbij in Nederland woonachtige Russen mikpunt van aanvallen zijn.
Ik denk deels, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het is wél gericht tegen Russische burgers?
En hoeveel inwoners heeft Rusland? En hoeveel dienstplichtigen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Er zijn niet momenteel 150.000 Russische soldaten in Oekraïne een invasie uit te voeren? Dat doet Poetin in zijn eentje?
Jeetje, er zijn domme mensen in Nederland die te snel met haatreacties komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.
Dat is wel erg selectief shoppen he.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat je in Rusland geen uitreis visum meer krijgt, en je je roebels niet meer kan converteren naar buitenlandse valuta, daarvoor moet je bij putin zijn en niet bij ons.
Is dit een poging om aan te geven dat je in wezen helemaal niets tegen hetzes en haatcampagnes hebt, zolang ze maar tegen de juiste groep gericht zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n fel tegenstander van whatasboutism was, maar blijkbaar alleen als het je niet uitkomt.
Aan de andere kant zie je dan ook weer jonge turners die gewoon lekker nationalistisch met de "Z" op hun turnpak gaan meedoen aan internationale wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Maar er worden op dit moment wel degelijk gewone russen lastig gevallen op dit moment. En hoe langer dit conflict duurt, hoe sterker de haat wordt.
En ik zei ook al, dat sentiment snap ik deels wel, maar ik ken best veel russen en oekraieners en die hebben er gewoon echt geen fuck mee te maken.
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een xenofobe, homofobe, transfobe, klimaatontkennende anti-vaxxer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
Een wereldwijde hetze of beter: haatcampagne is in volle gang. Ben je niet 100% voor? Dan ben je blijkbaar 100% tegen.
Niet echt, want wij sluiten ze dus niet volledig af. Als het aan ons ligt mogen ze stemmen met hun voeten. Velen doen dat ook. Luchthaven van Armenië is nog nooit zo druk geweest. Maar dat vind Vlad geen goed idee. Dus die gaat nu full USSR, en sluit iedereen lekker op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is wel erg selectief shoppen he.
Het verbaast je dat er simpele zielen zijn die op basis van vaststaande, onveranderlijke kenmerken als etniciteit en ras uitspraken doen over individuen, en, nog meer, dat betrekken op politieke situaties die in de essentie geen moer zeggen over de positie daarin van voornoemd individu?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Anti-Russische haatcampagne zeker niet. Maar toch gaan er een aantal dingen niet helemaal goed afgaande op dit soort berichten.
Het is juist goed dat we eens aandacht hebben voor de echte slachtoffers van deze oorlog, namelijk Russen die geen Big Mac meer kunnen kopen...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeten er nou werkelijk bommen vallen om dit topic over de oorlog te laten gaan?
Helaas niet alleen op FOK!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbaast je dat er simpele zielen zijn die op basis van vaststaande, onveranderlijke kenmerken als etniciteit en ras uitspraken doen over individuen, en, nog meer, dat betrekken op politieke situaties die in de essentie geen moer zeggen over de positie daarin van voornoemd individu?
Dat is schering en inslag alleen al hier op fok.
Nee, framer. Mijn "aversie" jegens die ene groep is totaal niet relevant hier. Totaal andere discussie met totaal andere argumenten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dit een poging om aan te geven dat je in wezen helemaal niets tegen hetzes en haatcampagnes hebt, zolang ze maar tegen de juiste groep gericht zijn?
Leuk dat je de doelpalen weer verschuift, maar dat Poetin in zijn eentje miljoenen vluchtelingen en tienduizenden doden veroorzaakt in Oekraïne is dus in ieder geval niet waar. Daar heeft hij zijn Russische volk wel voor nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En hoeveel inwoners heeft Rusland? En hoeveel dienstplichtigen?
Alsof die 150.000 soldaten daar allemaal vrijwillig staan.
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een communistische, woke, landverraderlijke, oikofobe pro-vaxxer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een xenofobe, homofobe, transfobe, klimaatontkennende anti-vaxxer.
Zonder Covid gevallen is het covid topic ook erg dood.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeten er nou werkelijk bommen vallen om dit topic over de oorlog te laten gaan?
Ja, en die mensen aanpakken is dan ook helemaal geen probleem. Maar draai het niet om. Goedkeuren van Putin is gewoon "fout" Maar niet expliciet afkeuren is niet opeens een steunbetuiging. Zeker niet als die persoon dan weet dat de familie in rusland nooit meer bezocht kan worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie je dan ook weer jonge turners die gewoon lekker nationalistisch met de "Z" op hun turnpak gaan trainen.
Welke gewiste post?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, framer. Mijn "aversie" jegens die ene groep is totaal niet relevant hier. Totaal andere discussie met totaal andere argumenten.
Dit gaat om normale, niet criminele, niet illegale, niet foute russen. Geen groep die voor scheefgroei zorgt in allerlei misdaadstatistieken, uitkeringsfraude en dodelijke aanslagen.
En nou kappen, ik geef gewoon aan dat ik aversie jegens de normale rus niet goedkeur, als dat mij een NSBer maakt, so be it dan.
En die pavlovreacties van jou op mij bezorgen je nog eens een hartinfarct als ik je laatste gewiste post va onze vorige discussie voor de geest haal. Niet met me eens, prima hoor. Maar je slaat volkomen door elke keer in haat
.
Correctie, dat kan. Op de zwarte markt, a raison 150 USD. Per stuk. Maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is juist goed dat we eens aandacht hebben voor de echte slachtoffers van deze oorlog, namelijk Russen die geen Big Mac meer kunnen kopen...
Dit zijn ideeën die misschien leven onder de FvD-stemmers. Een nietsbetekenend klein fringe groepje dat qua omvang in het niet valt in vergelijking met de groep waar ik het over had. Desalniettemin een mooie whatabouttism. Weer een al! Je bent op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tendens die we natuurlijk vaker zien tegenwoordig. Voornamelijk onder een bepaalde groep mensen. Ben je het niet voor de volle 100% eens met bepaalde standpunten omtrent bijvoorbeeld, migranten, homo's, transgenders, het klimaat of corona? Dan ben je een communistische, woke, landverraderlijke, oikofobe pro-vaxxer.
Zo klopt 'ie nog steeds hoor.
Die post met "GROW UP!!!!!!"quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke gewiste post?
En ook aan jou het vriendelijk verzoek mijn bijdrages te lezen aleer je denkt weer ten strijde te moeten trekken tegen een zelfbedacht woke fantoom. Bij mij geldt namelijk - zoals ik ook in deze reeks herhaaldelijk heb vermeld - onvoorwaardelijk en principieel dat mensen afkeuren of onrechtmatig bejegenen op basis van onveranderlijke, vaststaande eigenschappen als etniciteit, leeftijd, geslacht en seksuele voorkeur NOOIT gerechtvaardigd is, of dat nu een Rus betreft, een bejaarde, een homo of een vrouw.
Dat is namelijk het hele punt. Je komt continu in politieke discussies aanzetten met een of ander verhaal over hoe jan en alleman WOKE is, en bezig is met DEUGEN, en blindelings de MEDIA en de OVERHEID volgt, zonder het fatsoen te hebben je in andermans standpunten te verdiepen, maar enkel om voor de zoveelste keer je mantra over de euvelen van links en woke rond te bazuinen.
Zou je eens mee moeten kappen.
In dat geval heeft FvD vermoedelijk meer dan 60.000 leden...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn ideeën die misschien leven onder de FvD-stemmers. Een nietsbetekenend klein fringe groepje dat qua omvang in het niet valt in vergelijking met de groep waar ik het over had. Desalniettemin een mooie whatabouttism. Weer een al! Je bent op dreef vandaag.
Je zou denken dat het een zegen is voor de Russen dat MC dreck de deuren sluit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Correctie, dat kan. Op de zwarte markt, a raison 150 USD. Per stuk. Maar dan heb je ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |