SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vlaming..mss verkeerd begrepen,je zegt wat me opvalt is dat de Belg niet zo gecharmeerd zijn van kristof...quote:
Ahhhhhh wordt spannendquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Over de nominaties
Over dat Salar waarschijnlijk op het bord komt
Ik snap het wel, een week geleden dacht ze nog in de finale te staanquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:30 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom zit Nouch te janken, versta er niks van, iemand?
ze moeten nu een keer logisch proberen na te denken....en das best moeilijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:30 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom zit Nouch te janken, versta er niks van, iemand?
Geen zender check!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel had gedacht met Nouchine in de finale te staan
Was ook te verwachten tot vanmiddag...... beste twist van deze BB. Kristoff verdient het dubbel en dik om in de finale te staan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zijn er wel meer,.. hoe gaat het met de nawel club op twitter?quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kan zo geniaal zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:37 schreef Thorelf het volgende:
ach zielige nawe lheeft rugpijn van 4 stemmen te verdelen
Bb de schuld geven van voortrekken van de door hun gehate kris..ook zo,n raar volk die het goeie zien in een andere deelnemer..quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer,.. hoe gaat het met de nawel club op twitter?
Dat moet toch duidelijk zijn.....niet op de vrouwen maar op Salar en Tobias......quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:37 schreef Thorelf het volgende:
ach zielige nawe lheeft rugpijn van 4 stemmen te verdelen
Boos. Boycot-boos.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer,.. hoe gaat het met de nawel club op twitter?
hoe kan dat nou?? alleen zij zijn goedquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Bb de schuld geven van voortrekken van de door hun gehate kris..ook zo,n raar volk die het goeie zien in een andere deelnemer..
Zou ze wel willen, grace die vorige keer ook weer op haar heeft gestemd, nawel kennende vergeef ze dit nooit...maar moet nu wel naar pinky zweren..ook met nous..dan maar de makkelijke weg.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet toch duidelijk zijn.....niet op de vrouwen maar op Salar en Tobias......
Zou vals zijn als ze op Grace stemt als sterkevrouwen aktie.....
ps ik ben benieuwd of grace nu ook dan tobi voor de bus gooit...pinky zweer..bitches voor the man.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou ze wel willen, grace die vorige keer ook weer op haar heeft gestemd, nawel kennende vergeef ze dit nooit...maar moet nu wel naar pinky zweren..ook met nous..dan maar de makkelijke weg.
allemaal doen ze een tobiasje...niet eerlijk calimeroquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
CookieMonster
@:MissCookies543
·
5 m
Big Brother ge gaat nog met een wending van het sleutelverhaal mogen komen. De lage kijkcijfers zullen anders alleen nog maar lager zijn als iemand 2 weken en half op voorhand weet dat hij in de finale zit. Doei spanning. #bigbrothernlbe
the Good
@:theGood18613676
·
10 m
Ze houden Kristof erin. Voor eigen veiligheid. Iedereen die tegenover Kristof staat , gaat winnen. Dan weten we wel waar ik naar doel . Vorig jaar liep dat mis. Door de grote fan groep. Dus ze nemen nu het zekere voor het onzekere #bigbrothernlbe
whoknows
@:whoknows959
·
12 m
De makers die Kristof als meest onpopulaire bewoner schaamteloos even anderhalve week op voorhand al in de finale placeren... I just can’t. Wat een verschrikkelijk slechte grap. Eén van de slechtste van de 2 seizoenen samen, and that’s saying something. #BigBrotherNLBE
De stemming op twitter![]()
Ja, dat lijkt mij ook, alleen even zien bij wie het kwartje het eerste valt ....quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:44 schreef Thorelf het volgende:
nawel en nouche moeten op elkaar stemmen willen ze verder komen....zoniet dan zien ze wel waar het schip strand
Holy shit. Die reactie van Tobi. Die laat zich kennen man man man. Wat moest ie dan! Zich opofferen zodat de heer Tobias in de finale zou staan? Fuck dat. Kristof heeft perfect gespeeld. Zeker als je al met 1 been buiten de deur staat zaterdag is het toch LOGISCH dat je dit doet?! Maar zaterdag dus Salar vs Tobi? Doeeeeeeei Tobi. Zuurpruim.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende: Reactie van Tobias naar Kristof - 9 maart 2022. https://streamable.com/yf240j
Ja, ben ik ook benieuwd naar. Alhoewel ze eigenlijk al een klein beetje Tobias voorbereid dat ze natuurlijk voor haar zelf gaat maar jammer zou vinden als hij nu al moest gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ps ik ben benieuwd of grace nu ook dan tobi voor de bus gooit...pinky zweer..bitches voor the man.
kom op zeg 350 stemmen dit is pas zielig..quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
&@:newuser904·17 mBijna 350 stemen, waarvan 76% Kristof de finale plek NIET gunt en darmee Big Brother dus om een Rewind token vraagt ! @:bigbrothernlbe #bigbrothernlbe hoor je ons? ♥️♥️♥️♥️
Deze is ook wel
Bij geen van beidequote:Op woensdag 9 maart 2022 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook, alleen even zien bij wie het kwartje het eerste valt ....
denk wel bij nous, die houd wijselijk haar mond, anders krijgt ze de 4 stemmen..salar heeft eerder al een stratagie in haar oor verteld..quote:
Ingefluisterd door Salar ja. Die meid heeft deze hele editie op zijn rug meegelift. Die kan zelf niks bedenken joh.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zet toch in op Nouchine .... die is geslepener dan wij denken ....
goeie vraag!! denk dan toch grace...of dat heerlijke mes tegen nawel, ze heeft immers een goeie reden en dit is de finaleplek..quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:50 schreef juul. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wie Nouch buiten Tobias gaat nomineren, Salar?
Nee, Grace denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:50 schreef juul. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wie Nouch buiten Tobias gaat nomineren, Salar?
behalve haar moeder naar de chemo brengen en die tijd met haar door brengen..quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:51 schreef Thorelf het volgende:
grace krijg cadeautje van die en kreeg dat van die,,, ik wil een een mooi huis en ik wil een tuin en ik wil enz enz hoezo golddigger want ik werk niet zit tussen banen,,, mijn zoon woont bij een ander ...en eigenlijk ....i want it all!!!
true but the lord will help usquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:53 schreef Silves het volgende:
[..]
behalve haar moeder naar de chemo brengen en die tijd met haar door brengen..
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:54 schreef Krambo het volgende:
Ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat Nawel die 4 stemmen op 1 of 2 personen mag inzetten maar gewoon max.1 stem per persoon. Dus alle 4 zou ze dan moeten nomineren (Nawel, Grace, Tobi en Salar)
zelfde jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Een soort van ik zweer het op mijn moeder...
zweren en the lord sooo easy lekker makkelijk en alles is goedquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Een soort van ik zweer het op mijn moeder...
en als ze verliest makkelijk zeggen, dit heeft the lord zo gewildquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zweren en the lord sooo easy lekker makkelijk en alles is goed
wees gegroet Mariaquote:Op donderdag 10 maart 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ave Maria is toch aanbid Maria ofzo?
had het net over verdelen tussen tobias en salarquote:Op donderdag 10 maart 2022 00:04 schreef mangalie het volgende:
Nawee zal waarschijnlijk nu al haar stemmen op Salar zetten. Grace ook.
nawel zei eerder..2x tobi 2x salar..quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:04 schreef mangalie het volgende:
Nawee zal waarschijnlijk nu al haar stemmen op Salar zetten. Grace ook.
het was gods wilquote:Op donderdag 10 maart 2022 00:00 schreef Silves het volgende:
[..]
en als ze verliest makkelijk zeggen, dit heeft the lord zo gewild
quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:05 schreef Silves het volgende:
[..]
heeft 1 kut schilderchallenge gewonnen![]()
Ah oké dat had ik gemist..Mogen ze wel de stemmen verdelen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:04 schreef Silves het volgende:
[..]
nawel zei eerder..2x tobi 2x salar..
Ze moesten met hun voeten schilderen tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 00:05 schreef Silves het volgende:
[..]
heeft 1 kut schilderchallenge gewonnen![]()
denk het wel, we zien het wel morgen..quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah oké dat had ik gemist..Mogen ze wel de stemmen verdelen dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze moesten met hun voeten schilderen toch
Echt he, begin te zoenen of kap 't afquote:Op donderdag 10 maart 2022 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga aftaaien
Kan dat geklungel van die 2 niet meer aanzien.
Omdat hij ikke is, juist dan neem je veel plek in.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:09 schreef Thorelf het volgende:
hij zegt ook veel vrijheid geeft ,maar ik als oudere krijg niet het idee dat tobias veel vrijheid geeft... hij benauwd mij
quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga aftaaien
Kan dat geklungel van die 2 niet meer aanzien.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:38 schreef suzi1 het volgende:
en dat, lieve mensen, zouden er meer moeten doen
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:40 schreef suzi1 het volgende:
even wachten nog op de kotsgeluiden. dan kunnen we met gerust hard naar bed
Ik heb ze gezien! Schitterend gewoon..quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:42 schreef suzi1 het volgende:
kinga, dgk heeft ze ergens neergezet, de beste stream van vandaag!
niks happy ending niequote:Op donderdag 10 maart 2022 00:43 schreef suzi1 het volgende:
jij blij worden want happy end birthday.
ja beste van het hele programma volgens mijquote:Op donderdag 10 maart 2022 00:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien! Schitterend gewoon..
Beflapje?quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat doet ie in zijn mond ?
Anti -tandenknars-bitjequote:Op donderdag 10 maart 2022 00:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Logischer iddquote:
Bitje voor tandenknarsen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, Gefeliciteerd, je bent getrouwd!!! super leuk man, geniet ervan!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
Dank voor het delen van streamverslagen en het commentaar op de streams (tussen wat SC uren om). Hierdoor toch een beetje op de hoogte kunnen blijven terwijl ik ondertussen ff een ringetje om de vinger van mijn vriendin vrouw kon schuiven.
(brok in mn keel dit te lezen) ging niet zo goed gisteren, dagje white room, gaat weer wat beter nu tussen mn geliefden.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
Dank voor het delen van streamverslagen en het commentaar op de streams (tussen wat SC uren om). Hierdoor toch een beetje op de hoogte kunnen blijven terwijl ik ondertussen ff een ringetje om de vinger van mijn vriendin vrouw kon schuiven.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
Fijn dat je er weer bent!quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
(brok in mn keel dit te lezen) ging niet zo goed gisteren, dagje white room, gaat weer wat beter nu tussen mn geliefden.![]()
vandaag bijlezen en mee cossen
Gelukkigquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
(brok in mn keel dit te lezen) ging niet zo goed gisteren, dagje white room, gaat weer wat beter nu tussen mn geliefden.![]()
Pfff ik vind Kristof echt naar doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten .....![]()
Kristof heeft de gouden sleutel - 9 maart 2022. https://streamable.com/tcjwu8
Reactie van Tobias naar Kristof - 9 maart 2022. https://streamable.com/yf240j
Reactie van Salar naar Kristof - 9 maart 2022. https://streamable.com/mipy18
De vooraadkamer is open - 9 maart 2022. https://streamable.com/91x2cr
Tobias heeft een punt dat ze hadden besproken over pot spekken, geen geld voor jezelf, geen stemmen kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:46 schreef Koos1958 het volgende:
Filmpjes gekeken. Wat een valse lelijke opmerking maakte tobias tegen kristof door mij zit je nog in het huis dat ik mee deed tegen peter. Hij begin er zelf ook vaak over toen. En dan zeggen nu zit ik erop. Daar gaat het hem helemaal om. Salar fantastisch hoe die reageerde. Hoop dat hij zaterdag, als hij op de bank komt, mag blijven
Wat vind je van het gedrag van Tobias dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pfff ik vind Kristof echt naar doen.
Sorry voor iedereen die het tegenovergestelde vind.
Oneens, die afspraak gold enkel en alleen voor het kopen van de stemmen. De reden? Dat het veel te weinig invloed was voor het geld dat het kostte. Tobias gebruikt nu dus een oneigenlijk argument, om z'n boosheid goed te praten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tobias heeft een punt dat ze hadden besproken over pot spekken, geen geld voor jezelf, geen stemmen kopen.
En nu blijkt Tobias de enige te zijn die zich er aan gehouden heeft.
Dat is gewoon kut.
Tobias is zelf ook niet heel oke bezig. Gooit hun (het liefst) ook voor de busquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tobias heeft een punt dat ze hadden besproken over pot spekken, geen geld voor jezelf, geen stemmen kopen.
Dat is gewoon kut.
Goedemorgen @rinardo, blij je weer te lezen!quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet best hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat vind je van het gedrag van Tobias dan?
Liegen en een andere herinnering hebben aan de inhoud van het gesprek is wel iets anders natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oneens, die afspraak gold enkel en alleen voor het kopen van de stemmen. De reden? Dat het veel te weinig invloed was voor het geld dat het kostte. Tobias gebruikt nu dus een oneigenlijk argument, om z'n boosheid goed te praten.
Ik heb die avond geluisterd, er zijn geen afspraken gemaakt dat er altijd voor geld gekozen zou worden. Tobias liegt dus eigenlijk, is geen mooie eigenschap.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut.
Je was er niet en weet dat als je het een beetje kan .. je er zult zijn. Dus mijn vrees dat het niet goed ging klopte .quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je was er niet en weet dat als je het een beetje kan .. je er zult zijn. Dus mijn vrees dat het niet goed ging klopte .
Blij dat je er weer bent
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen, van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
En ze moeten nog nominerenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
Hij zag in 1 klap zijn gedroomde scenario veranderen. Het ging zo lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias boos. Kristof gekrenkt.
Maar waar was Tobias precies boos om?
Dat Nawel en 2 van zijn maten waar hij mee had afgesproken geen geld meer uit de pot te halen, gekozen hadden voor spelen voor een gouden sleutel wat geld kostte?
Let wel niemand wist wat die sleutel betekende. Voor hetzelfde geld was het de sleutel van de poort naar huis![]()
Was Tobias al boos voordat hij wist dat het een finaleplaats betekende? Volgens mij niet.
Pas na het afluisteren aan DGK hoorde hij dat het een finale plaats was. En toen werd hij pas boos.
Niet helemaal mee eens. Ze hebben toen afgesproken dat ze geen geld uit de pot zouden halen om stemmen te kopen, waarvan ze dachten dat het weinig effect zou hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vind het zo spannend deze xquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze moeten nog nomineren![]()
Genoeg drama over.. wie gaat nu weer de verkeerde berekening maken
Dat wordt het ook welquote:
het is maar een spel hèquote:
Vooral dat laatste heeft hij wel 20 keer gezegd dat hij een moment alleen op zijn verjaardag in de tuin was. Boehoe zo zielig voor die gast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zag in 1 klap zijn gedroomde scenario veranderen. Het ging zo lekker
Kris die zichzelf bijna op de bank zette zonder mopperen . En daardoor tobi een stap dichter bij de finale.
En het was zijn dag hè !
Niet die van iemand anders maar alleen van hem
Nou, ja, uh, ik moet het voor mezelf toch goedpraten dat ik veel zit te kijken/luisterenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen![]()
![]()
![]()
Grapje
Anders mis je onsquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, ja, uh, ik moet het voor mezelf toch goedpraten dat ik veel zit te kijken/luisteren
Salar red het ook welquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ,maar nu kris even safe is kijkt het even prettiger
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
100%quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders mis je ons
Vind ik een goed excuus
Dat zijn ze sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:37 schreef Thorelf het volgende:
mooiste zou zijn kris en salar de pot delen! en friends for life
Idealiter staan die in de finale tegenover elkaar, ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:37 schreef Thorelf het volgende:
mooiste zou zijn kris en salar de pot delen! en friends for life
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:05 schreef Benny het volgende:
Gedeeld en ondertekendquote:
Het werd vannacht wel duidelijk dat Grace, Nawel en Toby de overwinning het meest gunt dan zou dat betekenen dat ze Nouch en Salar op de bank zetquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt het ook wel
Wie gaat wie voor de bus gooien
(Van de dames)
Hoop dat BB de comments ook leest..quote:
Dat is teveel moeitequote:Op donderdag 10 maart 2022 08:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vergeet je bevestigingsmailtje niet. (nog steeds 30 ondertekenaars)
Kan Toby worden opgehaald uit de ballenbak , hij voelt zich genaaid dat hij daar al zo lang moet blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan Tobias zaterdag aub naar huis gestuurd worden.
Dank
Oh Nawel is gevonden. Heeft ze last van haar stembandjes? Normaal is ze altijd zo luidruchtig in de ochtend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:43 schreef ledn81 het volgende:
Hebben die meiden in de groene kamer geslapen ofzo?
Ik mis gegil en gezwets over dromen?
Ik hoop dat nouch en salar samen met Kristof Grace erop gooienquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Het werd vannacht wel duidelijk dat Grace, Nawel en Toby de overwinning het meest gunt dan zou dat betekenen dat ze Nouch en Salar op de bank zet
Ja best welquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
BBQ was lekker hoor ik. Maar ik heb ze niet zien eten eigenlijk? Was dat zo laat dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:51 schreef Thorelf het volgende:
zooo dus de meiden gaan alles doen vandaag ...ben benieuwd of zij zich aan hun woord houden!
Ik heb helemaal niets met die Kristof en van mij had hij zaterdag naar huis gemogen, maar om nu zoiets op te zetten is wel heel kinderachtig allemaalquote:
Ja, zo kan je zien dat het niet helemaal eerlijk kan verlopen en er best 'gestuurd' wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Idealiter staan die in de finale tegenover elkaar, ja.
Maar omdat BB geforceerd de man-vrouw en Belg-Nederlander verhouding intact houdt vermoed ik dat er nog een spelletje gespeeld gaat worden
Ja echt heel triest.quote:
En jij gaat er van uit dat tobi gaat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ik besef me zojuist dat ik de mooiste exit ever so far, gewoon helemaal kan zien! Widm is afgelopen!
Nouchine was al anders in haar gedrag vanaf toen ze "verloofd" bleek.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:55 schreef ledn81 het volgende:
Nouch is ook strontchagrijnig. Vind het wel mooi om te zien WELLUKeffect dit op de groep/aantal bewoners heeft.
Die meiden hebben nog geen woord gezegd vanmorgen
Ik meemaak dat als ze er zelf opstaat ze geen keus mag makenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
We moeten er rekening mee houden dat de kans groot is dat naast Tobias er nog 2 of drie genomineerd zijn.
Grace is LB maar heeft geen immuniteit. Betekent dat ze ook geen mensen van de bank af mag halen??
Want als ze dat wel mag dan haalt ze Tobias eraf natuurlijk.
Of zichzelf.![]()
Lucky you. Weten de bewoners nu al dat het eerder is afgelopen dan ze dachten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ik besef me zojuist dat ik de mooiste exit ever so far, gewoon helemaal kan zien! Widm is afgelopen!
Nee, zover bekend nog nietquote:
Nouch en Nawel zou ook ne mooie zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:11 schreef Thorelf het volgende:
grace en nawel genomineerd zou top zijn![]()
Denken ze echt dat er gezegd word. Sorry we nemen het terug Kristof is automatisch genomineerdquote:
BB houdt zelfs geen rekening met de "officiële" stemming.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denken ze echt dat er gezegd word. Sorry we nemen het terug Kristof is automatisch genomineerd
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zit de filmpjes terug te kijken van @:DGK, waarvoor nogmaals heel veel dank!
Verbaas me over het kind Tobias, die zijn verjaardag belangrijker vindt als het spel waar hij in zit. Niet eens blij is voor zijn Belgische maat, die 1 van de finalisten is. Niet eens een rechtstreekse concurrent, want 2 Belgen en 2 Nederlanders moeten in de finale staan. Wat een sneuneus ben je dan. Grace vragen om op Kristof te stemmen, omdat hij het zelf niet durft.
Dan Nawel, die boos is, omdat zij nu Kristof niet meer op het bord kan zetten, waar zij een extra stem voor heeft gekocht en twijfelt of zij zou kunnen winnen van Nous.
Ze spelen allemaal het spel, daarvoor zijn ze daar ook, maar er vallen er nu 2 heel erg door de mand en dat zijn Tobias en Nawel!
Gister was best aardig eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt een saaie stream dag, oh wacht dat is t elke dag bijna wel
Zette in de avond de streams aan toen Tobi en Kris ''ruzie'' haddenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gister was best aardig eigenlijk
Strijder 💪🏻💪🏻💪🏻quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:29 schreef tiki het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
Heb de afgelopen dagen maar af en toe mee kunnen lezen en zowel streams als afleveringen niet gezien (want chemo), maar net wel met open mond het stukje van DGK tegengas over het 'uitpraten' van de ruzie op de slaapkamer gezien.......
Men o men, het was al lang duidelijk dat Tobias de Tobber niet goed tegen zijn verlies kan, maar hij is ook nog eens bereidt om zijn maten voor naaiers uit te maken. Nu is hij echt totaal door de mand gevallen.
Over Nawel haar intermezzo wil ik het eigenlijk niet eens hebben.....die kwam alleen maar even binnen om haar zegje naar binnen te schreeuwen en zodra er eindelijk iemand ook iets kon zeggen er meteen vandoor ging.
Kristof daarentegen was de koning van het hele gesprek!
Echt; alleen Salar of Kristof verdienen de eindoverwinning wat mij betreft.
Vermoeiend is ze om naar te luisteren en ze ratelt maar door en door en doorquote:
Boeit me eigenlijk niet eens, kristof staat in de finalequote:Op donderdag 10 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij gaat er van uit dat tobi gaat?
Er komen volgens mij nog 2 nominatie rondes toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:36 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop ergens Grace vs tobi.. dan heb je het NL probleem ook opgelost.. en moeten nouchine en nawel nog een spelletje doen volgende week om het uit te vechten...
Ze maakt er altijd zo lang verhaal van, bij allesquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:41 schreef humpty het volgende:
Streams uit ...Grace verteld haar droomzwamneus
Het hele spel is duidelijk BB.......Kristof kan niet winnen van Nawel met stemmen, dus moest er iets gebeuren. En niets is toevallig......nog nooit is een feestje begonnen terwijl in de gameroom een belangrijk spel gespeeld werd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:20 schreef greysbones het volgende:
Al met al heeft tobi zijn ware gezicht laten zien.. dat hij meestal goed verstopt achter een masker
En Salar heeft laten zien een echte vriend te zijn ( alweer)
Fijn dat jij er ook weer bent !quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:29 schreef tiki het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
Heb de afgelopen dagen maar af en toe mee kunnen lezen en zowel streams als afleveringen niet gezien (want chemo), maar net wel met open mond het stukje van DGK tegengas over het 'uitpraten' van de ruzie op de slaapkamer gezien......
De arrogantie bij Tobias spatte er vanaf. Die minachtende blik die hij gaf aan kristof en vooral zijn taalgebruik, gaven perfect weer, hoe Tobias in elkaar steekt. Die heeft een ongelooflijke hoge dunk van zichzelf. Hij zette kristof neer alsof Kristof een bult stront was, die soms even het woord mocht hebben. Hoop dat tobias dit weekend daarvoor afgestraft gaat worden. Het was om te kotsen en idd over Nawel laten we het maar niet hebben, want die liet zich ook even walgelijk gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:29 schreef tiki het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
Heb de afgelopen dagen maar af en toe mee kunnen lezen en zowel streams als afleveringen niet gezien (want chemo), maar net wel met open mond het stukje van DGK tegengas over het 'uitpraten' van de ruzie op de slaapkamer gezien.......
Men o men, het was al lang duidelijk dat Tobias de Tobber niet goed tegen zijn verlies kan, maar hij is ook nog eens bereidt om zijn maten voor naaiers uit te maken. Nu is hij echt totaal door de mand gevallen.
Over Nawel haar intermezzo wil ik het eigenlijk niet eens hebben.....die kwam alleen maar even binnen om haar zegje naar binnen te schreeuwen en zodra er eindelijk iemand ook iets kon zeggen er meteen vandoor ging.
Kristof daarentegen was de koning van het hele gesprek!
Echt; alleen Salar of Kristof verdienen de eindoverwinning wat mij betreft.
Ze waren na die proef allemaal aan het hoestenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine heeft last van haar keel. Waar zou dat nu van komen?
Misschien door dat geschreeuw van gisteren.
Nawel en Kristof zijn geen vriendenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De arrogantie bij Tobias spatte er vanaf. Die minachtende blik die hij gaf aan kristof en vooral zijn taalgebruik, gaven perfect weer, hoe Tobias in elkaar steekt. Die heeft een ongelooflijke hoge dunk van zichzelf. Hij zette kristof neer alsof Kristof een bult stront was, die soms even het woord mocht hebben. Hoop dat tobias dit weekend daarvoor afgestraft gaat worden. Het was om te kotsen en idd over Nawel laten we het maar niet hebben, want die liet zich ook even walgelijk gaan.
Er zijn 6 bewoners over. Nawel heeft vier stemmen (1 gekocht, 1 gewonnen en de twee reguliere stemmen), de rest twee stemmen per persoon en Grace toch drie stemmen, waarvan 1 extra omdat ze LB is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat nouch en salar samen met Kristof Grace erop gooien
Dan moet Nawel al haar extra stemmen op tobi zetten
En nouch haar 2de stem op tobi
Salar kan alleen Grace en Nawel ( hij wil niet op tobi of nouch)
In mijn berekening komt tobi erop met 4 stemmen
Grace met 3 stemmen
Nawel maar 1 stem
Nouch 2
Salar 2
Dan stemt Kris niet mee
Nee je hebt gelijk irritant die extra stemmen je ergert er wel eens 1quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:50 schreef tiki het volgende:
[..]
Er zijn 6 bewoners over. Nawel heeft vier stemmen (1 gekocht, 1 gewonnen en de twee reguliere stemmen), de rest twee stemmen per persoon en Grace toch drie stemmen, waarvan 1 extra omdat ze LB is.
Dan kom ik op in totaal 15 stemmen toch??? (of laat mijn chemobrein me nu heel erg in de steek)
ik had het niet beter kunnen verwoorden, Hij zette inderdaad Kris neer alsof die een bult stront was. En maar doormauwen over "laat mij nu eens uitspreken" en "ik ben niet boos ik ben teleurgesteld" "het was mijn dag en ik stond nog te genieten van alles wat voor mij was en dan kom jij met die mededeling"quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De arrogantie bij Tobias spatte er vanaf. Die minachtende blik die hij gaf aan kristof en vooral zijn taalgebruik, gaven perfect weer, hoe Tobias in elkaar steekt. Die heeft een ongelooflijke hoge dunk van zichzelf. Hij zette kristof neer alsof Kristof een bult stront was, die soms even het woord mocht hebben. Hoop dat tobias dit weekend daarvoor afgestraft gaat worden. Het was om te kotsen en idd over Nawel laten we het maar niet hebben, want die liet zich ook even walgelijk gaan.
Dit was echt een misgunnen, hij had het zich zelf liever gegund, dat zegt hij ook tussen de regeltjes door. Misselijkmakend vond ik het. Dit gaf ook goed weer, hoe hij in het spel staat. Kristof was slimmer en pakte zijn strohalm, hij was toch al aangeschoten wild.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel en Kristof zijn geen vrienden
Tobi en Kristof waren dat wel
Dat maakt het voor mijn gevoel erger.
Als je het een vriend al niet gunt
LB die een extra stem heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:50 schreef tiki het volgende:
[..]
Er zijn 6 bewoners over. Nawel heeft vier stemmen (1 gekocht, 1 gewonnen en de twee reguliere stemmen), de rest twee stemmen per persoon en Grace toch drie stemmen, waarvan 1 extra omdat ze LB is.
Dan kom ik op in totaal 15 stemmen toch??? (of laat mijn chemobrein me nu heel erg in de steek)
Dat idee heb ik al veel langer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het hele spel is duidelijk BB.......Kristof kan niet winnen van Nawel met stemmen, dus moest er iets gebeuren. En niets is toevallig......nog nooit is een feestje begonnen terwijl in de gameroom een belangrijk spel gespeeld werd.
Waarom ging Salar voor geld??
Voor een heel klein bedrag??
Waarom ging hij niet voor de gouden sleutel??
Konden beide nog besluiten wie waar voor ging??
Salar die altijd de goodguy speelt. Het ligt er allemaal te dik boven op. Salar of Nawel wint de pot.
Steeds meer het idee dat het allemaal poppetjes zijn aan een touwtje. Afgesproken werk.
Dat slaat ook helemaal nergens op. Is zelfs ontzetten onhygiënisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:48 schreef ledn81 het volgende:
Kris vraagt aan BB of de wasmachine open kan, want zitten al week badmatten, theedoeken e.d. in.
Snap dat moeilijke gedoe met wasmuntjes en doucheminuten echt niet.
In het begin was dat even grappig, maar gaat toch nergens over nu na al die tijd
Of als je weet dat je daardoor kan vertrekken door een vriend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel en Kristof zijn geen vrienden
Tobi en Kristof waren dat wel
Dat maakt het voor mijn gevoel erger.
Als je het een vriend al niet gunt
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
LB die een extra stem heeft?
Welnee.
Ja welquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welnee.
Ja, ze is niet immuun deze ronde maar kreeg wel een extra stem omdat ze LB isquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welnee.
Die vriend gunt hem wel een finale plekquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of als je weet dat je daardoor kan vertrekken door een vriend.
Precies dit. Meneer stond in het middelpunt en dat werd even bruut verstoord, door een voor hem nietszeggend Belgje. Zo kwam het over en natuurlijk het stukje misgunnen. Het woord wat hij eerst gebruikte 'NAAISTREEK', daar viel hij weer even uit zijn rol. Hopenlijk word hij genomineerd. Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen verwoorden, Hij zette inderdaad Kris neer alsof die een bult stront was. En maar doormauwen over "laat mij nu eens uitspreken" en "ik ben niet boos ik ben teleurgesteld" "het was mijn dag en ik stond nog te genieten van alles wat voor mij was en dan kom jij met die mededeling"
Hij weet dondersgoed dat Kris eruit zou vliegen a.s. als dit niet was gebeurd.
Ik heb zelden zo'n hekel gehad aan een deelnemer in een RLS als aan Tobi
en ook zelden respect gehad voor een deelnemer, maar nu wel heel veel voor Kris.
De laatste dagen heb ik heel weinig gezien en zeker ook niet alle COSsen doorgelezen, maar ik dacht ergens te hebben meegekregen dat Little Brother deze week geen immuniteit krijgt, maar daarvoor in de plaats een extra stem?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welnee.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:57 schreef tiki het volgende:
[..]
De laatste dagen heb ik heel weinig gezien en zeker ook niet alle COSsen doorgelezen, maar ik dacht ergens te hebben meegekregen dat Little Brother deze week geen immuniteit krijgt, maar daarvoor in de plaats een extra stem?
Oh echt? Dat heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:57 schreef tiki het volgende:
[..]
De laatste dagen heb ik heel weinig gezien en zeker ook niet alle COSsen doorgelezen, maar ik dacht ergens te hebben meegekregen dat Little Brother deze week geen immuniteit krijgt, maar daarvoor in de plaats een extra stem?
En hij ging ook alleen maar tekeer tegen Kris, niet tegen Salar, en Salar had ook niet de pot gespekt,quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Meneer stond in het middelpunt en dat werd even bruut verstoord, door een voor hem nietszeggend Belgje. Zo kwam het over en natuurlijk het stukje misgunnen. Het woord wat hij eerst gebruikte 'NAAISTREEK', daar viel hij weer even uit zijn rol. Hopenlijk word hij genomineerd. Opgeruimd staat netjes.
Die vriend wat natuurlijk mag heeft voor zichzelf gekozen...en daarbij de andere vriend onder de bus gegooid.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vriend gunt hem wel een finale plek
Maar blijkbaar andersom niet
Dan had hij ook tekeer moeten gaan tegen Salar, die had ook niet de pot gespekt maar voor de sleutel gekozen, net zoals Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die vriend wat natuurlijk mag heeft voor zichzelf gekozen...en daarbij de andere vriend onder de bus gegooid.
En ik gun het Kristof daar niet van maar kan de gevoelens van de andere vriend ook voorstellen.
Stiekem wel hè Maatquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
En hij ging ook alleen maar tekeer tegen Kris, niet tegen Salar, en Salar had ook niet de pot gespekt,
Hij heeft gewoon een ontzettende hekel aan Kris, al vanaf het begin.
Gisteren werd heel goed duidelijk, hoe de rollen verdeeld zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
En hij ging ook alleen maar tekeer tegen Kris, niet tegen Salar, en Salar had ook niet de pot gespekt,
Hij heeft gewoon een ontzettende hekel aan Kris, al vanaf het begin.
Hoe heeft hij tobi voor de bus gegooid dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die vriend wat natuurlijk mag heeft voor zichzelf gekozen...en daarbij de andere vriend onder de bus gegooid.
En ik gun het Kristof daar niet van maar kan de gevoelens van de andere vriend ook voorstellen.
Dat is ook wel waar, maar als je de keus hebt om of zelf weg te moeten of je vriend, dan is het erg begrijpelijk en logisch dat je voor jezelf kiest en niet voor je vriend. Dat is het spel gewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Salar niet voor de sleutel gekozen maar voor een paar duizend euro gekozen....????quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan had hij ook tekeer moeten gaan tegen Salar, die had ook niet de pot gespekt maar voor de sleutel gekozen, net zoals Nawel.
Omdat salar niet verwachtte dat dit achter de sleutel zatquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Salar niet voor de sleutel gekozen maar voor een paar duizend euro gekozen....????
Geen idee, maar die had dus ook niet de pot gespekt volgens mij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Salar niet voor de sleutel gekozen maar voor een paar duizend euro gekozen....????
Meer kans??? Hoeveel kans heeft hij om er niet op te komen...quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe heeft hij tobi voor de bus gegooid dan?
Omdat tobi nu meer kans maakt
Om er op te staan?
Als dat al onder de bus gooien is ..
Soms heb ik het gevoel dat Tobi het niet kan uitstaan dat Kristof intelligenter is dan hijzelf (m.i.) en ook nog eens veel stabieler in het leven staat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof kan inderdaad weinig goed doen bij Tobias, dat hebben we al vaak genoeg gemerkt. Terwijl andersom Kristof heel loyaal is aan z'n beide vrienden.
Dat hele de pot spekken heeft tobi ook helemaal uit zijn verband getrokkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, maar die had dus ook niet de pot gespekt volgens mij.
En niet voor het een of ander, maar door te benadrukken heel de week dat koste wat kost alles voor de pot moest, wist Tobi natuurlijk ook wel dat dan de pot lekker gespekt zou worden en dat Kris op de bank zou komen en hij zelf veilig zou zijn.
Dit is een hele goede observatiequote:Op donderdag 10 maart 2022 10:03 schreef tiki het volgende:
[..]
Soms heb krijg ik het gevoel dat Tobi het niet kan uitstaan dat Kristof intelligenter is dan hijzelf (m.i.) en ook nog eens veel stabieler in het leven staat.
Het is afgunst denk ik.
En ik kan niet geloven dat Salar voor dat beetje geld is gegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat salar niet verwachtte dat dit achter de sleutel zat
Daar hebben ze het gisteren nog over gehad
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:03 schreef tiki het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat Tobi het niet kan uitstaan dat Kristof intelligenter is dan hijzelf (m.i.) en ook nog eens veel stabieler in het leven staat.
Het is afgunst denk ik.
Dat ligt voornamelijk aan de manier ban stemmen verdelenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Meer kans??? Hoeveel kans heeft hij om er niet op te komen...
Alles is gestuurd in BB .. so what.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik kan niet geloven dat Salar voor dat beetje geld is gegaan.
Het is duidelijk gestuurd.....
Ik heb gewoon streamquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
En SL....omdat Kris wilde douchen en Salar ook en dat moest Salar dan even gaan doorgeven dat de volgorde van douchen veranderd was....
bijzonder SL weer
Salar was ook heel nerveus, die kan hier helemaal niet tegenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lees hier dat mensen denken dat Salar een keuze had en expres niet voor de sleutel ging.
Volgens mij was hij gewoon nerveuzer dan Kristof en drukte te snel.
Je hebt ook nog Nouchine die niet op salar gaat niet op Kristof kan en moet kiezen tussen Grace en Tobias.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ligt voornamelijk aan de manier ban stemmen verdelen
Als Nawel haar extra stemmen verdeeld onder tobi en salar en Grace weet dit
Kan ze sowieso tobi redden
Uit de gesprekken begreep ik dat als niemand op de knop zou drukken, ze beiden niets hadden maar goed we zullen het vanavond wel zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik kan niet geloven dat Salar voor dat beetje geld is gegaan.
Het is duidelijk gestuurd.....
Tobias is een type, die graag in het middelpunt staat. Gisteren maakte hij dat ook duidelijk aan kristof om even aan te geven, dat niet kristof, maar hij in het middelpunt stond. Verjaardag aan het vieren en dan was de finaleplek van Kristof even niet belangrijk. Daar kwam het in grote lijnen op neer. Gewoon een walgelijke gast die Tobias. Hij viel al eens uit zijn rol van perfecte schoonzoon, maar gisteren donderde hij van zijn sokkel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:03 schreef tiki het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat Tobi het niet kan uitstaan dat Kristof intelligenter is dan hijzelf (m.i.) en ook nog eens veel stabieler in het leven staat.
Het is afgunst denk ik.
Het hangt ervan af of Kris mag stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Nouchine die niet op salar gaat niet op Kristof kan en moet kiezen tussen Grace en Tobias.
Dat vond ik dus ook al zo vreemd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Uit de gesprekken begreep ik dat als niemand op de knop zou drukken, ze beiden niets hadden maar goed we zullen het vanavond wel zien
Ze wisten de betekenis van de sleutel niet. Salar zei dat hij sws voor het geld zou gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
er was niet gezegd wat de sleutel zou kunnen betekenenquote:
Kwam hij niet echt aan toe en hij zei tegen salar ook wel neem het jou niet kwalijk maar ze hadden een afspraak. Maar hij was met kris bezig nawel die er tussen kwam die was gek zeg en ja dan uitspreken weer met kris. En toen feestenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan had hij ook tekeer moeten gaan tegen Salar, die had ook niet de pot gespekt maar voor de sleutel gekozen, net zoals Nawel.
Bijnier nu in de dbkquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo bijgelezen. @:Benny gefeliciteerd met je huwelijk![]()
En is Kristof nu echt ook nog de troep van gisteren, van het feest van Toby aan het opruimen en afwassen en de luiaard ligt zelf nog in bed.
Maakt hem alleen nog triester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |