SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Slim van hem .. en dan hopen dat ze alleen Nawel in de uitzending tonen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
Tobi heeft 3 minuten gehad om te denken nadat Nawel stom deed en besefte
Ik zit er zooooo naast nu
En gaat er nu een lul verhaal ban maken
Eigenlijk wel ja. Maar zal niet gebeuren met de zachte BB.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Tobias hoorde dat Kristof finalist was, hij luisterde aan de Gameroom deur...dat alleen al is nominatie waardig....
Vind je, hij is de enige die woord heeft gehouden.....de rest zag dollartekens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef Silves het volgende:
Wat een narcist die tobi..ik ben jarig ik wil dit en ik wil dat...loser 1ste klas...
Het maakt alleen zijn verhaal niet beterquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slim van hem .. en dan hopen dat ze alleen Nawel in de uitzending tonen.
Echt hoor.Dit willen we zien.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat feest van BB en de timing hoorde bij deze plottwist en de aftermath...Eindelijk worden ze wakker!
Serieus??quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je, hij is de enige die woord heeft gehouden.....de rest zag dollartekens.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:09 schreef Stargazing het volgende:
Kristof heeft tot nu toe nog geen enkele keer vuil gedaan omdat iemand gewonnen had. Tuurlijk had hij mensen die hij liever de winst gunde maar ondanks dat was hij steeds een van de eersten die de winnaar ging feliciteren. Of dit nu Nawel, Julio, of Salar was. EN TOCH.. voor een of andere reden krijgt Kris als enige steeds kritiek als hij wint of zichzelf wil veiligstellen. Kris heeft nooit iemand de winst misgegunt. De enige die hem steeds heeft blijven steunen is Salar.
Idem voor Nawel, wat maakt dat nog uit in deze stagequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Het is gewoon een feit dat Kristoffee zonder hulp van de productie al weken thuis had gezeten.
Zoveelste keer dat ze Salar gebruiken om hem te redden.
Die heeft dit volledig ingecalculeerd, die kent zijn pappenheimer Tobias inmiddels...quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef danilel het volgende:
Tobias kan niet nu feesten![]()
![]()
goed zo productie van BB, al het werk voor niks
Helemaal correctquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:09 schreef Stargazing het volgende:
Kristof heeft tot nu toe nog geen enkele keer vuil gedaan omdat iemand gewonnen had. Tuurlijk had hij mensen die hij liever de winst gunde maar ondanks dat was hij steeds een van de eersten die de winnaar ging feliciteren. Of dit nu Nawel, Julio, of Salar was. EN TOCH.. voor een of andere reden krijgt Kris als enige steeds kritiek als hij wint of zichzelf wil veiligstellen. Kris heeft nooit iemand de winst misgegunt. De enige die hem steeds heeft blijven steunen is Salar.
Idem?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:11 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Idem voor Nawel, wat maakt dat nog uit in deze stage
Jij denkt dat Nawel die eerste nominaties had overleefd ? Echt eerlijk??quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Het is gewoon een feit dat Kristoffee zonder hulp van de productie al weken thuis had gezeten.
Denkt alleen aan zichzelf en probeert het te verkopen als opkomen voor de goegemeente, fakequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef ledn81 het volgende:
Tobias : Niet dat ik jullie nu egocentrisch noem, MAAR![]()
wat een loser is die vent
Twijfel ik wel aan. Kristof ligt wel goed bij een "deel" van de vlamingen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Feestje leave.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nawel die eerste nominaties had overleefd ? Echt eerlijk??
Dit is zo expres gedaan.....waarom andere in dgk aan het strijden zijn en tegelijk een feestje beginnen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef Juud79 het volgende:
Wel beetje lullig dat BB dit niet gistermiddag heeft gedaan. Toen ze geen kak te doen hadden.
Dit hoorde bij het masterplan van BB, snapte het eerst ook niet, maar nu wel....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is zo expres gedaan.....waarom andere in dgk aan het strijden zijn en tegelijk een feestje beginnen.
Het is en blijft een Belg he die naar de finale gaat.....Nouchine moet zich drukker maken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
Tobias is gewoon zuur
Hij ziet zijn kansen slinken op de finale
En dit is zijn reactie
Niks ik gun het je
echt zo een klein verwend kind, ik snap dat zijn pa m niet meer moetquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:13 schreef JDB94 het volgende:
Verjaardag gebruiken als excuus voor z'n trieste gedrag
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef humpty het volgende:
Ooh Tobias stop eensmijn verjaardag is niet belangrijk zeker
sta ik alleen buiten met een hoedje op![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef juul. het volgende:
Het is toch godsgeklaag dat Kristof zich moet verdedigen
Nu kan hij niet met Gracequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is en blijft een Belg he die naar de finale gaat.....Nouchine moet zich drukker maken.
Dit zijn de meest wijze woorden van u deze week.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Tobias zit dus in BB om aan anderen te denken, maar als anderen er anders in staan accepteert hij dat.
Boehoeeeeeequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:16 schreef juul. het volgende:
Zielug hij stond alleen in de tuin zijn verjaardag te vieren
Ja dan is zij thuis...en nawel in de finalequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kan toch op Grace en Tobias stemmen?
vaakquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef spapaars het volgende:
Voor de hoeveelste keer heeft BB Kristoffee van de schopstoel gehaald?
als ze in de finale wil staan moet ze welquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nooit denk ik. Allebei van Gent, die band is te nauw.
Hij wist dat het komen zou,,,,,niet voor niks kwam hij zenuwachtig binnen....hij voelde waarschijnlijk zich ook schuldig of in ieder geval heel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef juul. het volgende:
Het is toch godsgeklaag dat Kristof zich moet verdedigen
Dit is de beste dag tot nu toe.quote:
Met mjn vlaggetje,mijn hoedje en mijn toeterquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:16 schreef juul. het volgende:
Zielug hij stond alleen in de tuin zijn verjaardag te vieren
En dan iedereen nog zeggen dat de productie op de hand van Nawel is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef spapaars het volgende:
Voor de hoeveelste keer is nawel na nominatie er weer niet door de fake tique toque accounts uit gegaan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef spapaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |