SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
ze draagt tegenwoordig alles van Nawel, een kloonquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
Waarom heeft Nouch een polo aan waar Nawel op staat?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ze draagt tegenwoordig alles van Nawel, een kloon
Ja en ze doet echt of het hogere wiskunde is...quote:
ze wil zijn zoals Nawel...quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Waarom ? Ze is zelf zoveel meer waard dan dat plastic neon gebit.
Heb idee dat die heel sterkk isquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ze doet echt of het hogere wiskunde is...
Nee, de zon wel.quote:
het verdelen over 4 kopjes was heeeeel moeilijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ze doet echt of het hogere wiskunde is...
En dat zal ze blijven doen t/m de finale.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:44 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
vind haar eerder een zwart gat dan een zon
iedereen die te dichtbij komt slokt ze op
meeliften op hete succes van nawee achterban, nouche is een sneakquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom dan? Wat vind ze dan zo geweldig aan Nawel?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dus toch nog nachtstreams!
Werd toevallig wakker op goede moment haha
Dat zouden we allemaal toch wel willen, nietwaar?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
Dat horen anderen ook voor haar te doen, maar ja die kennen hun plaats niet.quote:
We ? Ikke niet hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal toch wel willen, nietwaar?
Dat is begrijpelijk.quote:
Nouch is ook fanquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
is jouw ziel ook zo zwart?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat zal ze blijven doen t/m de finale.
Niet relevant want ze is niet op stream.quote:
Het is misschien stilaan tijd dat je Nawel een aanzoek doet. Uw bewondering voor haar is onwezenlijk tergend hoog. Two of a kind.quote:
gwn interessequote:Op woensdag 9 maart 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet relevant want ze is niet op stream.
Nou, in de hemel zal ik later waarschijnlijk niet komen.quote:
Maakt niet uit, is toch een kutnummer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:00 schreef danilel het volgende:
nawel en nouce zingen verkrachte het nummer van Antonie Kamerling - Toen ik je zag;
![]()
![]()
Deze is echt af.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat dachten de ouders van Nawel ook bij haar geboorte: "Zon-de ..."
Inderdaad, ze was na 2 dagen al vergeten dat ze haarzelf genomineerd had. Het grappige is ook dat het kwam omdat ze een bal op de baan vergeten leggen was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Zij heeft het geheugen van een goudvis en mist basiskennis. Natuurlijke selectie kan zij niet overleven mocht die er nog zijn.
Zij heeft nog geen enkel spel begrepen. Zegt zij soms zelf.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was na 2 dagen al vergeten dat ze haarzelf genomineerd had. Het grappige is ook dat het kwam omdat ze een bal op de baan vergeten leggen was.
Tobias kan tot 2 tellen, die voelt zich natuurlijk weer heel slim nu.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Niet normaal man dat er vandaag gewoon twee keer fans langs kwamen rijden, eerst een keer en daarna nog een keer.
ik lach me stuk als ze opnieuw op de bank zit deze week.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij heeft nog geen enkel spel begrepen. Zegt zij soms zelf.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is toch een kutnummer.
Met haar kunnen we gerust dat ballonnenspel terug doen. Zal ze alle moeite doen om een golden ticket te bemachtigen, om dan te horen dat ze hierdoor terug genomineerd is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij heeft nog geen enkel spel begrepen. Zegt zij soms zelf.
ging om de tekst erna, was gewoon komisch om te horen, heel serieus in de tekst en dan de puist van nouchinequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is toch een kutnummer.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik lach me stuk als ze opnieuw op de bank zit deze week.
geen probleemquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:15 schreef danilel het volgende:
Nawel zei tegen nouchine als voorbereiding op het spel, drink voldoende van te voren en Grace is nu water aan het drinken en heel veel zout aan het innemen zodat het water beter wordt opgenomen door het lichaam.
Grace heeft haar salbutamol puffer ivm haar astma, dus ik vermoed een fysiek zware opdracht.
wat dachten ze daar van die broodjes gebakken in oliequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:18 schreef danilel het volgende:
Nawel zit aan de domperidon en heeft een dubbele dosis genomen.......(nu mag ze echt niet meer misselijk meer worden
Het gaat er vooral om dat sommige zich gedurende dit hele BB seizoen hebben ingezet en de winst oprecht verdienen (Salar, Kristof)quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:17 schreef Poeziewoes het volgende:
Het verbaast mij dat mensen zich zo druk maken over de bewoners en van wie ze fan zijn, nog een paarweken dan hoor je daar ook weer maar weinig van!
Knijpers in elkaar zettenquote:
feestje op het plein voor Tobi?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:19 schreef danilel het volgende:
Toby naar de DBK, hoop toch niet dat ie gewonnen heeft maar een reprimande krijgt omdat hij blijft kleppen over wat er mogelijk buiten gaat gebeuren en wij niet mogen horen.
Een motor loopt vast zonder olie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dachten ze daar van die broodjes gebakken in olie
daar moet je toch ook een maagzweer van krijgen
neequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een motor loopt vast zonder olie.
Met wat ze te eten krijgen, kunnen ze die olie gebruiken om de darmen op gang te houden.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met haar kunnen we gerust dat ballonnenspel terug doen. Zal ze alle moeite doen om een golden ticket te bemachtigen, om dan te horen dat ze hierdoor terug genomineerd is.
Moet ze nodig doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:18 schreef danilel het volgende:
Nawel zit aan de domperidon en heeft een dubbele dosis genomen.......(nu mag ze echt niet meer misselijk meer worden
Behalve natuurlijk als je hier woont.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:17 schreef Poeziewoes het volgende:
Het verbaast mij dat mensen zich zo druk maken over de bewoners en van wie ze fan zijn, nog een paarweken dan hoor je daar ook weer maar weinig van!
quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen probleem
mag allemaal
dat anderen dit niet als info mochten hebben maakt niks uit
Dat was ik hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Niet normaal man dat er vandaag gewoon twee keer fans langs kwamen rijden, eerst een keer en daarna nog een keer.
Wel netjes gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:31 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
wat sommige fans toch maken
quote:
is een app voorquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:31 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
wat sommige fans toch maken
jammerquote:
Grace ging een half uur of zo geleden al in die schaduw zitten, en leek niet helemaal fit. Heb het geluid uit, dus weet niet zeker of het met de zon te maken had. Ze zit nu weer vol in de zon zie ik.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
ze moeten daar toch ook een zonnesteek oplopen
hele dag met die koppen in de zon
kristoff?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer
zou wel een kristofje willen horen nu
kwam door het spelquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grace ging een half uur of zo geleden al in die schaduw zitten, en leek niet helemaal fit. Heb het geluid uit, dus weet niet zeker of het met de zon te maken had. Ze zit nu weer vol in de zon zie ik.
Dit is de gevaarlijkste zon qua UV straling.. Heel NL duikt gelijk de zon in zonder SPF.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
ze moeten daar toch ook een zonnesteek oplopen
hele dag met die koppen in de zon
als ik er nu een uurtje in ga zitten ben ik een tomaatquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is de gevaarlijkste zon qua UV straling.. Heel NL duikt gelijk de zon in zonder SPF.
werd gisteren bij het weer verteld hij is nu nog helemaal niet sterk 1 a 2 in de zomer vaak 6 a 7quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is de gevaarlijkste zon qua UV straling.. Heel NL duikt gelijk de zon in zonder SPF.
Kan er best nog 1tje bij in dat huis van Nouchquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik denk dat Salar gaat inwonen bij Noush die kan niet meer zonder haar haha
nee nu verbrand je niet zo heel erg nu kan je wel even zitten hihiquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik er nu een uurtje in ga zitten ben ik een tomaat![]()
![]()
de zon nu is sterker dan in de zomerquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werd gisteren bij het weer verteld hij is nu nog helemaal niet sterk 1 a 2 in de zomer vaak 6 a 7
nee echt niet schatquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee nu verbrand je niet zo heel erg nu kan je wel even zitten hihi
nee werd gisteren echt bij het weer verteldquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de zon nu is sterker dan in de zomer
De belangrijkste tip in deze tijd van het jaar is om je huid voorzichtig te laten wennen aan de zon. Je huid is geen zonnestralen gewend na de winter en de lentezon is sterker dan je denkt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee werd gisteren echt bij het weer verteld![]()
ben je blond of rood?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee echt niet schat
in notime rood
nah zit nu nog binnen bij lounge bank achter en Lounge zit voor staan nog in gepakt met zeilquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
De belangrijkste tip in deze tijd van het jaar is om je huid voorzichtig te laten wennen aan de zon. Je huid is geen zonnestralen gewend na de winter en de lentezon is sterker dan je denkt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je blond of rood?
ik ben rossig van mezelf en verbrand eerste keer ook altijd daarna word ik wel bruin
rood geboren daarna blondquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je blond of rood?
ik ben rossig van mezelf en verbrand eerste keer ook altijd daarna word ik wel bruin
gemaakt blond? haha ik wel moet weer nodig hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
rood geboren daarna blond
met sproeten
verbrand zelfs als ik bruin ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |