Maar is het geel?quote:
Oh ik dacht direct rood. Nee dan vind ik dit wel prima.quote:
Ik zag die gele kaart ook niet. Maar 2e geel is terecht inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht direct rood. Nee dan vind ik dit wel prima.
Niet meer dan terecht lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:43 schreef KingRoland het volgende:
@:coco en ik hopen op pingels
(al heeft hij mij niet meegenomen in zijn 'zeg het maar' mention, maar goed ik zal vanaf a.s. zondag niet meer voor hem bidden)
zou jij hem geven? rode kaart bedoel ik danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Eerste gele kaart vond ik eigenlijk al tegen rood aan zitten
wtfquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:43 schreef KingRoland het volgende:
@:coco en ik hopen op pingels
(al heeft hij mij niet meegenomen in zijn 'zeg het maar' mention, maar goed ik zal vanaf a.s. zondag niet meer voor hem bidden)
Misschien aan je moeder vragen of je langer op mag blijven, in ruil voor een keertje stofzuigen ofzo!quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:21 schreef Marius95 het volgende:
Ik kan van de CL-wedstrijden alleen de 1e helften zien. Voor nu is het niet erg maar volgende week als Ajax speelt vind ik het wel erg eigenlijk.
Alweer twee jaar geleden, is jouw gevoel van tijd zo laag?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis het knockoutsysteem over 1 wedstrijd nu al.
#bringbackcorona
Mijn leven is 1 sleur. Elke dag voelt als een eeuwigheid maar elke week lijkt voorbij gevlogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alweer twee jaar geleden, is jouw gevoel van tijd zo laag?
Niet iedereen is zo gelukkig dat hij de banaan van de dag te pakken weet te krijgen.quote:
Makkelie is een homofiel. @GGMMquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef Bolasie het volgende:
Nederlander Makkelie, vreselijk die Tan.
Zo'n middenveld is genieten tegen Huesca, maar tegen PSG is dat vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
Nacho vervangt Mendy
Bij afwezigheid van Casemiro stuurt Ancelotti een middenveld Modric - Kroos - Valverde het veld op.
Dat kan defensief alleen maar misgaan.
Ja die act is wel ietwat vermoeiend hequote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien aan je moeder vragen of je langer op mag blijven, in ruil voor een keertje stofzuigen ofzo!
Oh is het een actquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die act is wel ietwat vermoeiend he
Nouja, je hebt niet veel gemist. Een erg spannende act is het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is het een act
Ik ken die user niet
Ik haal er even een expert bij. @maxi-musquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien aan je moeder vragen of je langer op mag blijven, in ruil voor een keertje stofzuigen ofzo!
Dat is hij altijd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Heeft Karim B. weer met zijn vuist in de hol van billenmaat Makkelie gezeten dat ie weer ingetaped zit?
Moet toch gewoon mogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:maxi-mus
[ twitter ]
Dit heeft in ALLE kranten gestaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Heeft Karim B. weer met zijn vuist in de hol van billenmaat Makkelie gezeten dat ie weer ingetaped zit?
Met de neus erbovenop.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen prettig camerastandpunt.
Toevallig postte Benzema daar laatst iets overquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Mja, ze hebben niet echt een duidelijke vervanger voor Casemiro. Camavinga heb je liever hoger op het veld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n middenveld is genieten tegen Huesca, maar tegen PSG is dat vragen om moeilijkheden.
Even een wink en een buzzer gestuurd.quote:
2, jeetje. Ik vond Pinokieo nooit zo'n boeiend verhaal.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook mee
(Had even 2 Pinocchio topics geopend, misschien kunnen jullie daar nog even reageren)
Wij hebben hier een pizzatent die zo heet en die pizza's daar zijn schofterig duur.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2, jeetje. Ik vond Pinokieo nooit zo'n boeiend verhaal.
Google reviews?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzatent die zo heet en die pizza's daar zijn schofterig duur.
Dit ter kennisgeving.
Mokersaai ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2, jeetje. Ik vond Pinokieo nooit zo'n boeiend verhaal.
Maar wel lekker?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzatent die zo heet en die pizza's daar zijn schofterig duur.
Dit ter kennisgeving.
Zijn er best veel van in Nederlandquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ter kennisgeving.
Rutte bedankt!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
Hier zat ook een pizzatent die pinokkio heette
Nu failliet door corona.
Te makkelijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
Nu failliet door corona.
Daar waren zelfs meerdere van. Met allemaal hetzelfde kutconcept om ouders van hun kinderen te verlossen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
Nu failliet door corona.
Zo'n Turk die doet alsof ie Italiaan is zeker.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
Nu failliet door corona.
*Kuttequote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef GGMM het volgende:
Mijn standaard pizza is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het pizzaapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@GGMMquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n Turk die doet alsof ie Italiaan is zeker.
Die mongool van een Oubaha heeft die tent opgekocht, is nu een soort grote stadsgarderobe al zal er in de toekomst ongetwijfeld wel weer een ontzettende kuttent in komen.quote:
Dat vind ik een hele nare man.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongool van een Oubaha heeft die tent opgekocht, is nu een soort grote stadsgarderobe al zal er in de toekomst ongetwijfeld wel weer een ontzettende kuttent in komen.
Lange recensie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef GGMM het volgende:
Mijn standaard pizza is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het pizzaapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Zeg jij altijd Danny Makkelie of Danny Desmond Makkelie?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:08 schreef GGMM het volgende:
Oh Makkelie fluit
Dus na de wedstrijd een uitgebreide analyse over hoe Makkelie gefloten heeft
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg jij altijd Danny Makkelie of Danny Desmond Makkelie?
-5/10, gênante lemming.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:12 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er boys
heb even met likes gestrooid, zag dat ik een aantal mentions moest lezen
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Dit is hemels voer echt waar.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de pizzeria zitten op 1 pizzapunt, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Dit is hemels voer echt waar.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de pizzeria zitten op 1 pizzapunt, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
-7/10quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Nee hoor, die voetballers hebben er geen op.quote:
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
FOK! heeft het in deze tijden van Corona een beetje moeilijk. We hebben hele oude servers die het een voor een begeven en Corona heeft ook de inkomstenstroom flink aangetast. Het betert, maar we hebben wel hulp nodig om in de lucht te kunnen blijven. Vandaar dat we in overleg met de users deze donatiepagina hebben opgezet. Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware. Het doel hieronder wordt realtime bijgehouden en heeft betrekking op losse donaties (niet op abonnementen of andere aankopen).quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke copypasta's zijn er nog over?
Die PSV'er met die meltdown wellicht?
Welke van de 5?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand die opgroeide met de pizzaschep.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die opgroeide met de pizzaschep.
Je zet jezelf enorm voor aap met dit soort onzinquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
WOEDEND.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Dit is gespeeld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we het maar over de wedstrijd hebben?
Als je niet geweigerd had mod te worden hadden we dat nu gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zet jezelf enorm voor aap met dit soort onzin
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt dan tieft je toch op naar dat Italië van je! Stik in je pasta!
Real - PSG zeg het maarquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom stalk jij hem?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is soms nog wel online. Post niet meer.
Ter info.
Je kan een hoop wedstrijden schriftelijk afdoen. Tijd om de CL uit te breiden naar 256 clubs.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef D_A het volgende:
Is er überhaupt iemand die city - sporting aan heeft staan?
Hij was vast op zoek naar God.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig post jij weer eens mee. Volgens mij was je ook een tijdje weg toch?
Ik ben erg blij dat Sked er weer is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik onderschrijf deze post ten vollequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat Sked er weer is.
Ja, maar zeker niet omdat ik jullie te min vond!quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké Bolsjewiek.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:26 schreef Nober het volgende:
En wie niet springt wie niet springt die is een Sovjet
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, die voetballers hebben er geen op.
Ramos 90'+8 e.d.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb wel zin in pingels eerlijk gezegd, maar dit PSG zal weer eens een goaltje maken in de slotfase
Dan kan PSV eindelijk eens CL spelenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan een hoop wedstrijden schriftelijk afdoen. Tijd om de CL uit te breiden naar 256 clubs.
PSV moet morgen ook tegen een topteam.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan kan PSV eindelijk eens CL spelen
Dat had ik gisteren ook al bij Liverpool - Interquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis trouwens spanning bij dit potje, geen moment het idee dat Real een kans heeft.
Real voelt machteloos aan. Beetje zoals Ajax tegen RKC na de 2-2quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis trouwens spanning bij dit potje, geen moment het idee dat Real een kans heeft.
Volgende week al genoeg stress bij Ajax - Benfica.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wordt 3-0quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week al genoeg stress bij Ajax - Benfica.
Ik heb daar GEEN goed gevoel bij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet tot nu toe (veel) meer van de donderdagen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook al bij Liverpool - Inter
Goeie kopbal net.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
En United v Atléti.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja dat is pas volgende week. Zit steeds met morgen in m'n hoofd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt goed, Timber en Mazraoui spelen welquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet met Schuurs en Rensch achterin.
Morgen is de Oudejaarsconference League.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja dat is pas volgende week. Zit steeds met morgen in m'n hoofd.
Kijk dan ook gewoon Ziggyquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef T3hTommay het volgende:
Ik haat Teun
Mooi dat het lelijke Real dit niet gaat winnen.
jinx
Heb je loten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen is de Oudejaarsconference League.
We gaan het noteren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee kutclubs, dat boeit mij geen reet.
Henk Spaan is na 15 jaar wakker gewordenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Henk Spaan is boos dat Sierd niet objectief is.
En ook leuk dat Henk anderen niet objectief noemt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Henk Spaan is na 15 jaar wakker geworden
Cruijff -> Messiquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Messi kan er helemaal niks meer van.
Moet lekker naar Inter Miami gaan deze zomer. (als dat nog mag)quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien als die 7 keer tegen Bolivia mag ballen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Messi gaat denk ik geen WK-titel pakken
leuke rubriek
WK gaat niet door wegens derde wereldoorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Messi gaat denk ik geen WK-titel pakken
leuke rubriek
naja als ik voetballer was zou ik in mijn laatste jaren gewoon naar Amerika gaan hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet lekker naar Inter Miami gaan deze zomer. (als dat nog mag)
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK gaat niet door wegens derde wereldoorlog.
Wist jij dat Sam Lammers daar nu voetbalt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Frankfurt had weer een paar man meegenomen
In mijn onderbewustzijn denk ik, ja! Hi hiquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hi hi, omdat nacho geel kreeg, kreeg je trek zeker he
Qatar is neutraalquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK gaat niet door wegens derde wereldoorlog.
China is misschien niet zo leuk als je je kinderen mee wil nemenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik voetballer was zou ik in mijn laatste jaren gewoon naar Amerika gaan hoor
of China ook helemaal prima. Ik heb helemaal niks met de zandbak
Ben je daar nu nog boos over?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
De goal is het bewijs waarom het gejank van types als W*ll*m V*ss*rs drie weken terug over Real's spelopvatting zo lachwekkend was.
Morgen vijftien jaar geleden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft wel een bijzonder figuur he die Hamiltonquote:
Neen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist jij dat Sam Lammers daar nu voetbalt?
Het zijn allemaal proleten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft wel een bijzonder figuur he die Hamilton
Gekocht?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:Bradgevlogs
[..]
Dit kan niet.
En dan ook 2-1quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef PicoMMP het volgende:
Het zou voor de wedstrijd wel leuk zijn als het straks 1-1 wordt
Daar heb je gelijk in. Ik wilde net Hong Kong als alternatief nemen, maar goed dat is niet meer wat het geweest was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
China is misschien niet zo leuk als je je kinderen mee wil nemen
Brandie loopt binnenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:Bradgevlogs
[..]
Dit kan niet.
ik heb tegenwoordig alleen instagramquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen met tiktok.
Behalve als je er miljonair mee kan worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TikTok is dus echt voor louter debielen.
Gezocht op KingRoland maar ik heb je niet gevondenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig alleen instagram
Als ze Ajax weten te ontwijken kunnen ze best ver komen jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
We hoeven de rest van de CL niet meer te kijken jongens.
[ twitter ]
Wequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja ik denk dat Mbappe en Neymar al lopen te bibberen van de ruimtes die Ajax weggeeft in de omschakeling.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze Ajax weten te ontwijken kunnen ze best ver komen ja
Dat lijkt me wel ja als de finale daar wordt gespeeldquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dan moet je jezelf dus blijkbaar doodeten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Behalve als je er miljonair mee kan worden.
op twitter ben ik trouwens ook actiefquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gezocht op KingRoland maar ik heb je niet gevonden
Scherp.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja als de finale daar wordt gespeeld
Mbappe tegen Schuursquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Mbappe en Neymar al lopen te bibberen van de ruimtes die Ajax weggeeft in de omschakeling.
Daar volg ik je al, maar ben zelf niet meer actiefquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op twitter ben ik trouwens ook actief
Dat is dan ook vreselijk slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Star Wars meuk heb ik nooit wat mee gehad.
Genot.quote:
daar moet verandering in komenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar volg ik je al, maar ben zelf niet meer actief
Van Egmond heeft een goede Aad-imitatie in huis hè.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |