Ik haal er even een expert bij. @maxi-musquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien aan je moeder vragen of je langer op mag blijven, in ruil voor een keertje stofzuigen ofzo!
Dat is hij altijd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Heeft Karim B. weer met zijn vuist in de hol van billenmaat Makkelie gezeten dat ie weer ingetaped zit?
Moet toch gewoon mogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:maxi-mus
[ twitter ]
Dit heeft in ALLE kranten gestaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Heeft Karim B. weer met zijn vuist in de hol van billenmaat Makkelie gezeten dat ie weer ingetaped zit?
Met de neus erbovenop.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen prettig camerastandpunt.
Toevallig postte Benzema daar laatst iets overquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
Mja, ze hebben niet echt een duidelijke vervanger voor Casemiro. Camavinga heb je liever hoger op het veld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n middenveld is genieten tegen Huesca, maar tegen PSG is dat vragen om moeilijkheden.
Even een wink en een buzzer gestuurd.quote:
2, jeetje. Ik vond Pinokieo nooit zo'n boeiend verhaal.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook mee
(Had even 2 Pinocchio topics geopend, misschien kunnen jullie daar nog even reageren)
Wij hebben hier een pizzatent die zo heet en die pizza's daar zijn schofterig duur.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2, jeetje. Ik vond Pinokieo nooit zo'n boeiend verhaal.
Google reviews?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzatent die zo heet en die pizza's daar zijn schofterig duur.
Dit ter kennisgeving.
Mokersaai ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2, jeetje. Ik vond Pinokieo nooit zo'n boeiend verhaal.
Maar wel lekker?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzatent die zo heet en die pizza's daar zijn schofterig duur.
Dit ter kennisgeving.
Zijn er best veel van in Nederlandquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ter kennisgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |