Maar is het geel?quote:
Oh ik dacht direct rood. Nee dan vind ik dit wel prima.quote:
Ik zag die gele kaart ook niet. Maar 2e geel is terecht inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht direct rood. Nee dan vind ik dit wel prima.
Niet meer dan terecht lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:43 schreef KingRoland het volgende:
@:coco en ik hopen op pingels
(al heeft hij mij niet meegenomen in zijn 'zeg het maar' mention, maar goed ik zal vanaf a.s. zondag niet meer voor hem bidden)
zou jij hem geven? rode kaart bedoel ik danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Eerste gele kaart vond ik eigenlijk al tegen rood aan zitten
wtfquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:43 schreef KingRoland het volgende:
@:coco en ik hopen op pingels
(al heeft hij mij niet meegenomen in zijn 'zeg het maar' mention, maar goed ik zal vanaf a.s. zondag niet meer voor hem bidden)
Misschien aan je moeder vragen of je langer op mag blijven, in ruil voor een keertje stofzuigen ofzo!quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:21 schreef Marius95 het volgende:
Ik kan van de CL-wedstrijden alleen de 1e helften zien. Voor nu is het niet erg maar volgende week als Ajax speelt vind ik het wel erg eigenlijk.
Alweer twee jaar geleden, is jouw gevoel van tijd zo laag?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis het knockoutsysteem over 1 wedstrijd nu al.
#bringbackcorona
Mijn leven is 1 sleur. Elke dag voelt als een eeuwigheid maar elke week lijkt voorbij gevlogen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alweer twee jaar geleden, is jouw gevoel van tijd zo laag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |