Mist dan een stukje context zo te zien, teletekst heeft ook maar korte stukjes meestal.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stukje van teletekst. Die laatste zin is vrij bijzonder als je cliënt net betrapt is op het bekennen van waar die van verdacht wat. Of die telefoontaps waren niet legaal.
Zoals het hier staat zou Spong zeggen dat hij zeker zou worden vrijgesproken specifiek voor een aanklacht "poging tot moord". Kan je nog steeds over discussiëren of dat niet een tikje voorbarig is, maar het is iig al iets minder opmerkelijk.quote:'Poging tot moord'
Uit de telefoongesprekken met zijn vader lijkt het erop dat Promes gewacht heeft met het aanvallen van zijn neef tot het feest ten einde was. Promes zegt in het gesprek: "Je kan wel zeggen: alcohol, want als ik zo dronken was, zou ik hem in het begin van het feest al pakken. Ik heb toch netjes gewacht."
Voor advocaat Moszkowicz is dat reden om in een klachtprocedure bij het hof te eisen dat Promes poging tot moord ten laste zal worden gelegd. "Ik zie in de taps, maar ook in getuigenverklaringen, aanleiding om aan te nemen dat er sprake is geweest van voorbedachte raad." Dat zou betekenen dat de zaak die voor 31 maart op de rol staat, voor onbepaalde tijd wordt uitgesteld.
Maar vandaag deed Promes' advocaat Spong een opmerkelijke stap. Hij laat Nieuwsuur weten dat wat hem betreft de aanklacht "poging doodslag" mag worden omgezet in "poging moord" als dat de zaak bespoedigt. Omdat hij "ervan overtuigd is dat Quincy hiervan wordt vrijgesproken". Of het OM hiermee akkoord gaat, is nog onduidelijk.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)geheime-telefoontaps
Dat is inderdaad wel een nuance die wel een wat ander beeld schept.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mist dan een stukje context zo te zien, teletekst heeft ook maar korte stukjes meestal.
NOS heeft een flink artikel erover met tegen het eind oa:
[..]
Zoals het hier staat zou Spong zeggen dat hij zeker zou worden vrijgesproken specifiek voor een aanklacht "poging tot moord". Kan je nog steeds over discussiëren of dat niet een tikje voorbarig is, maar het is iig al iets minder opmerkelijk.
quote:
quote:
ik heb heimwee naar.... ja wat eigenlijk. In ieder geval niet nuquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb heimwee naar Festival di San Remo
Jij hebt heimwee naar andere SC's, denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb heimwee naar.... ja wat eigenlijk. In ieder geval niet nu
San Remo Festival is een beetje een drug, laat me je helpen even een snelle fix te krijgen:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Nog maar 11 maandjes wachten, dan mogen we weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Nu mis ik het nog meerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
San Remo Festival is een beetje een drug, laat me je helpen even een snelle fix te krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kende ik nog niet. Maar nu wel gelukkig.quote:
Ha fijn! Ik beluister 'm de laatste tijd vaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet. Maar nu wel gelukkig.
Ik kan het complete concert wel aanbevelen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet. Maar nu wel gelukkig.
Bedoel niet echt Fokquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt heimwee naar andere SC's, denk ik.
Ik heb tegenwoordig nooit gedoe meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedoel niet echt Fok
Bedoel meer het zorgeloze leven zonder gedoe. Al hebben we in NL weinig te klagen.
Mendiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:22 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig nooit gedoe meer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |