Ik jou ook, maar ik ben er wederquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jou wel gemist. Ist ook al zolang geleden dat wij gemeet hebben?
Ook al voor je bij je ouders zat. Toen 'zat' je ook aan andere dingen dus de herinneringen uit die tijd zijn vast wat wazig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
Ik wou 't net overnemen, maar mooi, we kunnen verder
[..]
Ik jou ook, maar ik ben er weder
Was dat niet in 2017? Ik zat hier volgens mij al wel? Of nog in die tijd dat ik ff 'vast' zat bij m'n ouders
Ik probeer het hard terug te halen, nu
Eh? Voor zover ik weet heb ik Lotje maar 1 x ontmoet en dat was volgens mij hier in Pluskutquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook al voor je bij je ouders zat. Toen 'zat' je ook aan andere dingen dus de herinneringen uit die tijd zijn vast wat wazig.
Ja je ging toen net verhui:!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
Ik wou 't net overnemen, maar mooi, we kunnen verder
[..]
Ik jou ook, maar ik ben er weder
Was dat niet in 2017? Ik zat hier volgens mij al wel? Of nog in die tijd dat ik ff 'vast' zat bij m'n ouders
Ik probeer het hard terug te halen, nu
Iddquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Voor zover ik weet heb ik Lotje maar 1 x ontmoet en dat was volgens mij hier in Pluskut
My bad, ik dacht het ging over je aanwezigheid hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Voor zover ik weet heb ik Lotje maar 1 x ontmoet en dat was volgens mij hier in Pluskut
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Dqod het volgende:
Soms wou ik dat 't allemaal wat waziger in m'n herinnering lag tho
Niet alles btw, herinner me gelukkig ook nog enorm veel goeds en leuks
quote:
Had ik 't huisje toen ein-de-lijk voor elkaar ja? God, wat had dat lang geduurd zeg, pffffquote:
Brb, ff je pohi doorspitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook weleens zwaar onder invloed meegepost, zelfs dát weet ik nog
Volgens mij was dat 20 april 2015, good luckquote:
Ja je woonde er toen al wel. Maar 2017 das al kei lang geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had ik 't huisje toen ein-de-lijk voor elkaar ja? God, wat had dat lang geduurd zeg, pffff
Je bent en zal altijd van harte welkom blijven hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja je woonde er toen al wel. Maar 2017 das al kei lang geleden
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Dqod het volgende:
Soms wou ik dat 't allemaal wat waziger in m'n herinnering lag tho
Niet alles btw, herinner me gelukkig ook nog enorm veel goeds en leuks
Ff kijken of we toen ook geappt hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 20 april 2015, good luck
Insgelijks :$quote:
Hahaha, wie weetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff kijken of we toen ook geappt hebben.
Ultieme zelfbeheersing, zelfs onder invloed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks :$
[..]
Hahaha, wie weet
Ik weet wel dat ik dit vertelde aan mr. Dkut, liet het vervolgens lezen en we hadden allebei zoiets van "zoveel anders dan normaal is dit niet"
T was dus veel meer in m'n hoofd dan hoe het daadwerkelijk tot uiting kwam. Geinig wel
Hm, ik vind dit een heerlijk verfrissende en positieve kijk, Air. I like itquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ultieme zelfbeheersing, zelfs onder invloed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm, ik vind dit een heerlijk verfrissende en positieve kijk, Air. I like it
Nu zit ik wel eens oude topics terug te lezen eh, maar zie genoeg posts dat ik aardig flip op bepaalde users.quote:
Het begon over mijn meeting met Lot. Nu gaat het een andere kant opquote:
Namen wil ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu zit ik wel eens oude topics terug te lezen eh, maar zie genoeg posts dat ik aardig flip op bepaalde users.
Nog steeds met een bepaalde sense of control tho, dat dan weer wel. Ze leven immers nog
Zullen we praten over elke usert die we missen? Da's veel leukerderquote:
Om jaloers op te worden...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ultieme zelfbeheersing, zelfs onder invloed.
Ik denk dat je knipoog-PI het antwoord al geeft. Please don't. Waren niet m'n beste jarenquote:
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat je knipoog-PI het antwoord al geeft. Please don't. Waren niet m'n beste jaren
Ja nee, ik ben niet zo scherp vanavond. Help me out plzquote:
Ook goed. Wie mis jij zoal?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we praten over elke usert die we missen? Da's veel leukerder
CY sws. Cali eerst ook, maar die is er nogquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het begon over mijn meeting met Lot. Nu gaat het een andere kant op
Cali is hier heel af en toe. Zie ik buiten FOK! wel. Gaat het goed mee gelukkig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
CY sws. Cali eerst ook, maar die is er nog![]()
Nog wel veel meer daarnaast, maar dan zijn we over 3 jaar nog niet klaar
En waar is jouw miss eigenlijk?
En nu jij
Zou CY stiekem nog wel eens hier kijken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
CY sws. Cali eerst ook, maar die is er nog![]()
Nog wel veel meer daarnaast, maar dan zijn we over 3 jaar nog niet klaar
En waar is jouw miss eigenlijk?
En nu jij
quote:
Ja, daar kwam ik dus achter. Echt tofquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cali is hier heel af en toe. Zie ik buiten FOK! wel. Gaat het goed mee gelukkig.
Miss ook alles prima mee, maar klaar met FOK!.
Ik mis niemand. De mensen die ik de moeite waard vind, heb ik gewoon contact mee gelukkig.
Ik betwijfel het heel erg, maar ergens zou 't wel tof zijn natuurlijk. She was something else manquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou CY stiekem nog wel eens hier kijken?
Mensen komen en gaan helaas. En de bijzondere die blijven wel plakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, daar kwam ik dus achter. Echt tof
En ook tof voor jou dat je dat nog hebt. Ik met vrijwel niemand meer. Klein handjevol en die zijn dan ook superspeciaal voor mij.
En de rest heeft 't mijns inziens aardig laten afweten. Maar kan 't ze ook niet kwalijk nemen, daar niet van.
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen en gaan helaas. En de bijzondere die blijven wel plakken.
Nostalgie FTWquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het maar net![]()
Maar wel fijn om te zien dat er hier nog wat oude bekenden rondzwalken. Bietje herinneringen ophalen ditdat alles
"Spesjul"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had Scarlet zelf ff toegevoegdquote:
Niet zeker of dit een compliment isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit hier ook al jaren vastgeroestquote:
Dat hangt er vanaf wie je het vraagt. En over wie het dan gaat.quote:
En hoe onzeker je bent en in hoeverre het je kan rotten wat een ander van je denktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie je het vraagt. En over wie het dan gaat.
Ook datquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe onzeker je bent en in hoeverre het je kan rotten wat een ander van je denkt.
Ik ook, maar niet op alle gebieden en zeker niet van iedereenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik hecht veel waarde aan meningen van anderen.
True, true, maar tóch heb ik bij een aantal wel zoiets van "je had me ook kunnen steunen ipv nooit meer wat van je te laten horen"quote:
Ik zit hier al te lang.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Thaddeus het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie op fok! ? Ik zelf zit hier nu een jaar of 12 volgens mij..
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zit hier ook al jaren vastgeroest
Volgens mijn account dit jaar 15 jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Thaddeus het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie op fok! ? Ik zelf zit hier nu een jaar of 12 volgens mij..
Snap ik. Altijd lastig als verwachtingen en behoeften niet meer aansluiten. Zonder precies te weten wat er achter zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true, maar tóch heb ik bij een aantal wel zoiets van "je had me ook kunnen steunen ipv nooit meer wat van je te laten horen"
/lezbihonest
Mja, als ik dan kijk naar wat ik er WEL allemaal voor terug heb, dan is het ok
2009quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Thaddeus het volgende:
Kunst van het accepteren ditdat. Always fluctuatingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Altijd lastig als verwachtingen en behoeften niet meer aansluiten. Zonder precies te weten wat er achter zit.
insert let it go gifje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunst van het accepteren ditdat. Always fluctuating
I burned everything. Bridges, Fleet, jungle. The whole fucking lot. Liberating.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kunst van het accepteren ditdat. Always fluctuating
Soms idd helemaal goed. Bijltje erin, hatseflatsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I burned everything. Bridges, Fleet, jungle. The whole fucking lot. Liberating.
Niet echt, kan sommige gezichten uit m'n vorige leven niet eens meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms idd helemaal goed. Bijltje erin, hatseflats
BUT THE MEMORY REMAAAAINS \m/
Ik wist dat ik dit aan jou kon toevertrouwen.quote:
Is dit goed of slechtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt, kan sommige gezichten uit m'n vorige leven niet eens meer voor de geest halen
Sinds 2003quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Thaddeus het volgende:
En nu bijna nooit meerquote:
Nee, niet dus. Voor mij althans zeker niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:07 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het onterecht om te zeggen dat de bijzondere mensen wel blijven in je leven.
Mensen komen en gaan, en soms is dat een bijzonder iemand en soms niet. Ligt totaal aan andere dingen of vriendschappen blijven of verwateren i.m.o..
Ok. Ik zie dat persoonlijk anders.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Voor mij althans zeker niet.
Maar wel een aantal bijzondere mensen voor in de plaats gekomen.
En blijf het jammer vinden hoe het in sommige gevallen is gelopen. Het is zo, ik ga verder, maar het blijft jammer
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een beetje langs elkaar heen gaatquote:
Dat is het altijd geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is nu dan ook erg gezellig met dqod
Dat waardeer ikquote:
We begrijpen elkaar inderdaad niet denk ik. Dat is oke. Ik ben i.i.g. te moe om het nu uit te leggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een beetje langs elkaar heen gaat
Maar care to share your view?
Het was hier ook zeker niet "zomaar" natuurlijk dat de bijzondere mensen die niet meer in mijn leven zijn, zijn verdwenen en dat er anderen voor in de plaats zijn gekomen
Ok. No hard feelings hopefully thoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar inderdaad niet denk ik. Dat is oke. Ik ben i.i.g. te moe om het nu uit te leggen.
Goedquote:
Mooi dan.quote:
Dat ben ik, jij ook hopelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi dan.
As long as you're happy, want dat gun ik iedereen
Steeds een beetje meerquote:
quote:
Warm van binnen nuquote:
Ik voel het door de laptop stralen en ik straal het vanuit mijn eigen verwarmde hart weer terug.quote:
Poah..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel het door de laptop stralen en ik straal het vanuit mijn eigen verwarmde hart weer terug.
Wat een verbintenis
Godverdorie wat ben ik weer lekker diep
Ik was... 17quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier al te lang.
Ik was 21 toen ik hier kwam.
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier al te lang.
Ik was 21 toen ik hier kwam.
2008, dat was vorig jaar toch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Over een paar dagen Fok!verjaardag: woensdag 12 maart 2008
Ja, dat laatste heeft bij mij ook lang geduurd. Kwam hier altijd voor het sportnieuws dat toen heel goed was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:31 schreef TaMieke het volgende:
2009 pas. en nog een hele tijd voordat ik R&P ontdekte
Hoe jong was je toen je met IRC begon?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Over een paar dagen Fok!verjaardag: woensdag 12 maart 2008
Ow nee, dat volg ik sowieso nooit. Heel in het begin kwam ik alleen op FP.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heeft bij mij ook lang geduurd. Kwam hier altijd voor het sportnieuws dat toen heel goed was.
Laten we het houden op minderjarigquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe jong was je toen je met IRC begon?
Rammelende eierstokken op jonge leeftijd?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow nee, dat volg ik sowieso nooit. Heel in het begin kwam ik alleen op FP.
En heb ook nog een tijd meegelezen (in OUD notabene. vraag me niet waarom)
Ik moet echt nog eens kijken of ik nog Loco foto's heb uit die tijd waar jij op staat.quote:
Niet helemaal. Eerder rammelende zaadleiders van mn exquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken op jonge leeftijd?
Anders waren je kinderen al pubers geweestquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet helemaal. Eerder rammelende zaadleiders van mn ex
En je kunt maar beter weten waar je aan begint.
Gelukkig nooit zo ver gekomen. Moet er helemaal niet aan denken.
Nou nee dat niet. Gelukkigquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Anders waren je kinderen al pubers geweest
Op Tweakers kunnen / konden ze heel moeilijk tegen een beetje lolligheidquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik erachter kwam dat je hier wel, tot op zekere hoogte dan, gewoon een beetje kon zeggen wat je wilde ipv dat alles kapotgemod werd ben ik nooit meer weggegaan.
Idd, het heeft zijn waarde hoor, maar echt alles wordt tot het bot gemod en als je het lef hebt om een vraag te stellen krijg je eerst 100 keer te horen dat je zelf eens research moet doen verdomme!quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Op Tweakers kunnen / konden ze heel moeilijk tegen een beetje lolligheidAl die serieuze nerds daar
M'n DM staat openquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet echt nog eens kijken of ik nog Loco foto's heb uit die tijd waar jij op staat.
Soms is het goed om even een pauze in te lassenquote:
Hallo.quote:
Ik zie er anders heul goed uit in een kiltquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Je hoeft nu ook nog geen rokje aan te doen
Nu nog de klit vinden en we zijn weer rondquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie er anders heul goed uit in een kilt
Niet onder een kilt doorgaans.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog de klit vinden en we zijn weer rond.
Trans-scotswomen are scotswomenquote:
Badum-tssj.gifquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog de klit vinden en we zijn weer rond.
Maar vrouwen dragen geen kilt, dus transvrouwen ook niet.quote:
Ik mis het zeiken op incompetente collega's.quote:
Genderdiscriminatie, een vrouw mag dragen wat ze wilquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar vrouwen dragen geen kilt, dus transvrouwen ook niet.
Het is voornamelijk incompetente softwarequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis het zeiken op incompetente collega's.
PEBKACquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voornamelijk incompetente software.
quote:
Dit gaat niet over Excel, mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wel illustratief voor m'n DM box inderdaad.
gewoon tegen je beeldscherm slaan. Helpt altijdquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
U riep?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis het zeiken op incompetente collega's.
Tegan nu:quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon tegen je beeldscherm slaan. Helpt altijd
Al jouw hosselcontacten lopen via WA natuurlijk. Jij player.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wel illustratief voor m'n DM box inderdaad.
Ik dacht dat STING aan de ketting lag, mobieltje in moeten leveren, avondklok dit dat alles?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al jouw hosselcontacten lopen via WA natuurlijk. Jij player.
Heel bevredigend, dit gifjequote:
Pics graag!quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie er anders heul goed uit in een kilt
Nee, software wordt op termijn vervangen, maar tot die tijd wordt er dus niet geinvesteerd en mag ik de verschillen oplossenquote:
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat niet over Excel, mag ik hopen?
Nee, dat helpt dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon tegen je beeldscherm slaan. Helpt altijd
Hoor dat stro duurder gaat worden, beter ga je binnenkort je konijn koken dan kom ik gezellig langsquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik was al sinds mijn verhuizing de reserve wc bakken van de konijnen kwijt. Dus ik net in de schuur alle bloempotten enz er uit gehaald zodat ik kan bekijken welke ik wil houden. En onder het plastic jawel… de reserve bakken.
Wacht, jij hebt konijnen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik was al sinds mijn verhuizing de reserve wc bakken van de konijnen kwijt. Dus ik net in de schuur alle bloempotten enz er uit gehaald zodat ik kan bekijken welke ik wil houden. En onder het plastic jawel… de reserve bakken.
Mijn konijnen hebbeb geen stro. En ik eet geen beesten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Hoor dat stro duurder gaat worden, beter ga je binnenkort je konijn koken dan kom ik gezellig langs
Ohhhh tof. Ik dacht alleen 2 hondjesquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
2 konijnen en 2 honden. Alles in paartjes.
wut, wist nog niet eens dat je verhuisd wasquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef Senn88 het volgende:
Wauw. Mogen zij ook mee op vakantiequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
2 konijnen en 2 honden. Alles in paartjes.
Gewoon minder doen en langzamer werken,quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, software wordt op termijn vervangen, maar tot die tijd wordt er dus niet geinvesteerd en mag ik de verschillen oplossen.
Ik wil ook wel komen kokenquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn konijnen hebbeb geen stro. En ik eet geen beesten.
Dat is ook alweer 2,5 jaar geleden hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wut, wist nog niet eens dat je verhuisd was
kan je nagaan hoeveel ik misquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 2,5 jaar geleden haha
jij was langer weg en ook ik wist het nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:02 schreef Dqod het volgende:
Jeetje, Lot. Wat weet ik ineens niet veel over je
Ben jij ook weggeweest dan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij was langer weg en ook ik wist het niet
niet van Fok, maar hier was ik niet of nauwelijksquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij ook weggeweest dan?
Anyway, ja 't is wel heftig allemaal, zo
Konijntjes heb ik al 6 jaar joh! Waarschijnlijk ook niet echt blijven hangen. Vind ze heel leuk enzo maar je kunt er niet zoveel mee als met honden. Dus als ze doodgaan neem ik geen konijnen meer terug. Misschien nog een keer 2 kipjes lijkt me leuk voor verse eitjes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:02 schreef Dqod het volgende:
Jeetje, Lot. Wat weet ik ineens niet veel over je
Ten opzichte van 5/6 jaar geleden, is het hier inderdaad erg kalm gewordenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet van Fok, maar hier was ik niet of nauwelijks
Als ik eens kwam binnenvallen was het ietwat overleden
We gaan je opgeven voor Boerin zoekt man.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Konijntjes heb ik al 6 jaar joh! Waarschijnlijk ook niet echt blijven hangen. Vind ze heel leuk enzo maar je kunt er niet zoveel mee als met honden. Dus als ze doodgaan neem ik geen konijnen meer terug. Misschien nog een keer 2 kipjes lijkt me leuk voor verse eitjes.
Intussen heb ik gehooid op het land. Groetje Boerin Gerda.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Konijntjes heb ik al 6 jaar joh! Waarschijnlijk ook niet echt blijven hangen. Vind ze heel leuk enzo maar je kunt er niet zoveel mee als met honden. Dus als ze doodgaan neem ik geen konijnen meer terug. Misschien nog een keer 2 kipjes lijkt me leuk voor verse eitjes.
Ohw, ja, dan helpt niets meer..quote:
Ik heb ook (drie) konijnen gehad. Best leuke beesten (bij gebrek aan hond.)quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kom helemaal niet door die selectie joh.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan je opgeven voor Boerin zoekt man.
Ja ze zijn wel leuk maar een hond of kat geeft toch wat meer connectie vind ik. Neemt niet weg dat ik ze zou wegdoen hoor daar vind ik ze echt te leuk voorrl.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook (drie) konijnen gehad. Best leuke beesten (bij gebrek aan hond.)
Nu is alles dood en vind ik het wel fijn zo.
Als ik die kooi niet hoefde schoon te maken zou ik ze zo weer nemen. Ofja, dat doodgaan was ook matig, vooral de laatste maanden ze zien aftakelenquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel leuk maar een hond of kat geeft toch wat meer connectie vind ik. Neemt niet weg dat ik ze zou wegdoen hoor daar vind ik ze echt te leuk voorrl.
Wat lichte klachten, dus voor de zekerheid even testje ivm afspraken vanavond en morgen. Die dus maar afgezegdquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat lichte klachten, dus voor de zekerheid even testje ivm afspraken vanavond en morgen. Die dus maar afgezegd
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:28 schreef Tegan het volgende:
Helemaal gestressed van werk. Ik ga nu in een hoekje huilen.
Gelukkig was er net een Excel probleem om op te lossen dus nu iets rustigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:10 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig was er net een Excel probleem om op te lossen dus nu iets rustiger.
Excel saves the day again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Pft klinkt niet fijn. Is dat regelmatig?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:28 schreef Tegan het volgende:
Ligt vooral aan mezelf, niet aan mijn werk maar dank voor de zorgenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pft klinkt niet fijn. Is dat regelmatig?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:28 schreef Tegan het volgende:
wel zittend op de grond, benen opgetrokken en de armen er omheen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is juist veel fijner om midden in de kamer te huilen.
Nee op de bank met een dekentje om je schouders.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel zittend op de grond, benen opgetrokken en de armen er omheen?
Ik zal het proberen de volgende keer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee op de bank met een dekentje om je schouders.
Stel dat je een echte pechdag hebt en er een seriemoordenaar in je huis zit, dan zie je die niet aankomen als hij vanachter komt en dan ook nog een mes in je rug steekt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is juist veel fijner om midden in de kamer te huilen.
Dan zit ie waarschijnlijk onder je bed verstopt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel dat je een echte pechdag hebt en er een seriemoordenaar in je huis zit, dan zie je die niet aankomen als hij vanachter komt en dan ook nog een mes in je rug steekt.Ook daarom, veilig huilen in een hoekje.
Als ik in een hoekje huil, dan richt ik mijn gezicht ook naar de hoek, dus als die seriemoordenaar komt kan ik geen kant op..quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel dat je een echte pechdag hebt en er een seriemoordenaar in je huis zit, dan zie je die niet aankomen als hij vanachter komt en dan ook nog een mes in je rug steekt.Ook daarom, veilig huilen in een hoekje.
Dan vraag je er ook wel een beetje om.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
Als ik in een hoekje huil, dan richt ik mijn gezicht ook naar de hoek, dus als die seriemoordenaar komt kan ik geen kant op..
Maar dan zit je in een hoek en kan je geen kant opquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik in elke hoek van mijn huis een wapen. Honkbalknuppel, zwaard, pistool, kruisboog. Bring it on seriemoordenaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar dan zit je in een hoek en kan je geen kant op
Je hebt maar 1 kamer?quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik in elke hoek van mijn huis een wapen. Honkbalknuppel, zwaard, pistool, kruisboog. Bring it on seriemoordenaar.
Nee, maar ik huil niet in elke kamer.quote:
Onder de douchequote:Op donderdag 10 maart 2022 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik huil niet in elke kamer.
Haha, okequote:Op donderdag 10 maart 2022 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik in elke hoek van mijn huis een wapen. Honkbalknuppel, zwaard, pistool, kruisboog. Bring it on seriemoordenaar.
Lekker!quote:
Handig. Dan heeft de seriemoordenaar drie extra wapens en jij één.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met zo'n kijk op de wereld moet zelf een seriemoordenaar zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef Tegan het volgende:
Handig. Dan heeft de seriemoordenaar drie extra wapens en jij één.
Die is gelukkig de zaterdag er op afgemaakt! Dakkappel wordt morgen gemaakt. Schutting is vervangen. Auto nog niet. Verzekering moet ik nog achteraan bellen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb het even gemist, maar hoe is het met je vloer afgelopen?
Oh fijn! Dus alles thuis weer een beetje op zijn plek kunnen zetten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die is gelukkig de zaterdag er op afgemaakt! Dakkappel wordt morgen gemaakt. Schutting is vervangen. Auto nog niet. Verzekering moet ik nog achteraan bellen.
Ja alles staat nu op zijn plek. Stuk rustiger en minder chaotisch. Auto is idd jammer maar kan er toch niets meer aan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh fijn! Dus alles thuis weer een beetje op zijn plek kunnen zetten?
Alleen jammer van de auto dus![]()
Het is midden zomer, gekquote:
Ja ik snap het ook nietquote:
Wijn op een doordeweekse dag?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet
Vanavond even compenseren met gegrilde sardientjes, Queijo de Azeitão en vino Verde dan maar
Ik zeg niksquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wijn op een doordeweekse dag?![]()
Alcoholist
Jaloersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wijn op een doordeweekse dag?![]()
Alcoholist
Ja, kloptquote:
Ohnoesquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Al zou mijn maag dat op dit moment echt nog niet trekken, die heeft nog moeite met gewoon eten
De een noemt het vakantie, de ander noemt het een drankprobleem.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:56 schreef gcjoel het volgende:
Zit al de hele week aan de wijn vanaf 12 uur smiddags. Vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Tijdens vakantie mag dat, vind ikquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:56 schreef gcjoel het volgende:
Zit al de hele week aan de wijn vanaf 12 uur smiddags. Vakantie
beste training is gewoon beginnen met tequilaquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Al zou mijn maag dat op dit moment echt nog niet trekken, die heeft nog moeite met gewoon eten
Alleen het idee alquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beste training is gewoon beginnen met tequila
Yess in Sevillaquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijdens vakantie mag dat, vind ik![]()
Geniet ervan! Zit je in Spanje?
Noicequote:
Balen, beterschap.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef DrMarten het volgende:
GGD uitslag ook positief, dus definitief in quarantaine met het mooie weer
Tuin?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef DrMarten het volgende:
even denken, toen was ik 16. ja, dan zal ik ook wel eens hier of daar een shotje genuttigd hebbenquote:
Zere strot, koppijn. Gisteravond en eerder vandaag wat rillerig, maar nu even geen last van.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen, beterschap.
Vallen de klachten een beetje mee?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef DrMarten het volgende:
Man wel iig. Eerste grote borrel in maanden/jaren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:20 schreef Tegan het volgende:
Beterschap.
Hier ook om de haverklap een positieve in mijn kennissenkring en op het werk.
Moet zelf even gezond blijven want wil volgende week borrelen. Krijg vast corona daar.
Wat is het verschil voor de doorsnee FOK!ker dan?quote:
Mijn nichtjes lieten lunch en diner voor me achter onderaan de zoldertrap. Hel was het.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil voor de doorsnee FOK!ker dan?.
Ik moet ook nog eens zelf kokenquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn nichtjes lieten lunch en diner voor me achter onderaan de zoldertrap. Hel was het.
Helemaal niksquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil voor de doorsnee FOK!ker dan?.
volgende keer voor 3 dagen pasta makenquote:
Geniet nog even van die zon en de 20 gradenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heerlijk 20 graden en zon tot nu toe.
Dan had je maar in quarantaine bij m'n zus moeten gaanquote:
Leuk hoor dat ze aardig kan koken. Maar wat is haar cupmaat?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:13 schreef gianni61 het volgende:
De zus van Barb heeft wel een diepe indruk op deze sc achter gelaten
Ik weet niet of Tegan daar interesse in heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk hoor dat ze aardig kan koken. Maar wat is haar cupmaat?
Hangt er vanaf of je het vraagt of op een moment of ze honger heeft of niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Tegan daar interesse in heeft.
Maar voor ons is het natuurlijk wel relevant.
dat geldt voor iedereen wel een beetje denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je het vraagt of op een moment of ze honger heeft of niet.
zeker. de eerste 40 uur van de week zitten er op. nu wordt er echt geld verdientquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Alweer hard aan het werk?
Moet je nog zoveel werken dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. de eerste 40 uur van de week zitten er op. nu wordt er echt geld verdient
Jij nog 1 week?
volgende week 5x12 werktijdengenotquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je nog zoveel werken dan?
Ja gelukkig wel. Klaar mee
neuh, volgens mij heb ik dat tot nu toe pas 1 of 2 keer gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
pfff jij liever dan ik
Komt dat vaker voor?
Het verdient waardering. Dat is toch wel genoeg?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, volgens mij heb ik dat tot nu toe pas 1 of 2 keer gehad.
zijn lange dagen, maar het verdient wel lekker.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk hoor dat ze aardig kan koken. Maar wat is haar cupmaat?
Ik denk eigenlijk nooit over cupmaten na, zelfs niet als ik geen honger heb.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je het vraagt of op een moment of ze honger heeft of niet.
Alleen als ik nieuwe bh's moet kopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nooit over cupmaten na, zelfs niet als ik geen honger heb.
.
Nee, als ik aan borsten denk, dan maakt het mij weinig uit welke maat ze zoeken in het rek bij de hunkemöllerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nooit over cupmaten na, zelfs niet als ik geen honger heb.
.
Zelfs dan niet. Want het is niet dat het vaak verandert ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als ik nieuwe bh's moet kopen.
Nee, bij mij wisselt het wel wat. Ik bedoel, het verschilt al met waar ik in m'n cyclus zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Want het is niet dat het vaak verandert ofzo.
heb je verschillende bh's dan voor elk moment in je cyclus?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, bij mij wisselt het wel wat. Ik bedoel, het verschilt al met waar ik in m'n cyclus zit.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef gianni61 het volgende:
het gesprek is wel een beetje doodgebloed met die cyclus
Relaxbroek aan, Stromae aan (hoi @Tegan), lekkere bak koffie en een beetje mails wegwerken en appen met leuke collega's. Ik ga het weekend wel halen zo.quote:
Ik kan de hele middag vergaderenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relaxbroek aan, Stromae aan (hoi @:Tegan), lekkere bak koffie en een beetje mails wegwerken en appen met leuke collega's. Ik ga het weekend wel halen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |