abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203995351
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203995354
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
De Oekraïense president Volodimir Zelenski heeft in een videoboodschap geklaagd over de loze beloften van het Westen. ,,Ik hoor al dertien dagen beloftes, dat we luchtsteun krijgen, dat we vliegtuigen krijgen, maar in het Westen wordt er al dertien dagen geen besluit over genomen."

Zelenski hamert erop dat er een no-flyzone moet komen 'om de Russische moordenaars' uit het Oekraïense luchtruim te houden. Maar de VS en de NAVO willen dat niet omdat ze dan actief deelnemer aan de oorlog worden.

De Oekraïense president zegt daarom een oproep te zullen doen aan 'gewone mensen' voor een no-flyzone: ,,Het is nodig om oorlog te stoppen … genocide. Als de wereld werkeloos toekijkt, zal ze zichzelf verliezen. Voor altijd. Er zijn onvoorwaardelijke waarden. Dezelfde voor iedereen. De waarde van het leven in de eerste plaats.'

ad liveblog
Zelenski weet ook zelf wel dat hij zonder de NAVO troepen dit niet gaat winnen maar hij beseft ook dat een escalatie tussen de NAVO en Rusland in een kernoorlog resulteert.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203995373
Oekraïne meldt dood Russische generaal bij Charkov
Updated 48 min geleden

https://www.telegraaf.nl/(...)generaal-bij-charkov

+

Who Was Russian General Major Vitaly Gerasimov? Killed At Khakiv

https://socialtelecast.co(...)ki-biography-images/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203995393
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:07 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het is echt schandalig dat er zonder al te veel problemen op EU niveau besloten kan worden welke informatie bronnen nog gelezen mogen worden.

We spreken er schande van dat in Rusland media onafhankelijk is of dat de overheid uitmaakt wat je te zien krijgt.
Vervolgens doen we in de EU precies hetzelfde.
In Rusland kan iedereen die niet het officiële verhaal vertelt 15 jaar cel krijgen. Ja, hier doen we echt hetzelfde...

Ik vind het wel prima dat RT geblokt wordt, gezien de reacties nemen de meeste bezoekers de informatie serieus, terwijl er gewoon leugens verspreid worden (de kerncentrale Zaporizja zou bijvoorbeeld door Oekraïners aangevallen zijn, en Rusland gebruikt alleen precisiebombardementen op legerdoelen).

Voor mensen die RT bestuderen uit interesse of wetenschappelijk oogpunt blijven de bronnen toch wel beschikbaar (via de app, een VPN of TOR).
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:14:10 #5
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203995398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik heb een tijdje RT gevolgd op youtube, en de leugens die ze verspreiden zijn echt stuitend. En als ik de reacties las, was de meerderheid het er nog mee eens ook.

Er is nu eenmaal oorlog in Europa waarbij Poetin/Rusland de agressor is. Dan kunnen we niet de Russische propaganda vrij spel blijven geven. Persvrijheid is mooi, maar niet bedoeld om leugens met betrekking tot een oorlog de wereld in te helpen.
Hellend vlak. Je kan toch, desnoods een goedbedoeld bannertje (laten) plaatsen dat whatever is.

Mensen die leugens willen geloven zullen het toch wel als waarheid zien.
Censuur is de opmaat- om die zelfkeuze te onderdrukken en (voor mij) meer dan reden zal zijn er fors tegenin te gaan.
Kijk, dat Tante Truus wordt "beschermd" is vooral een waan maar anderen ze toch niet tegen om zelf kennis te nemen. Te veel en te diep weggebouwd in (de) infoshit.
Gevaar is verder dat elk flintertje, misinformatie, dan een eigen waarheid gaat krijgen en nog moielijker wordt te ontkennen.

Laten we heel ver blijven om controle uit te willen oefenen op data en kanalen daartoe. Ook die reeds zijn geblokkeerd, zsm weer (laten) hervatten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203995421
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef HSG het volgende:

[..]
Zelenski weet ook zelf wel dat hij zonder de NAVO troepen dit niet gaat winnen maar hij beseft ook dat een escalatie tussen de NAVO en Rusland in een kernoorlog resulteert.
Ik vraag me af of hij dat laatste echt realiseert, hij is voornamelijk (en dat snap ik) met zn eigen land bezig. Anders doet ie niet zo zn best om de navo erbij te betrekken; hij weet best wat voor gevolgen dat kan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2022 12:16:42 ]
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:17:56 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203995449
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik vraag me af of hij dat laatste echt realiseert, hij is voornamelijk (en dat snap ik) met zn eigen land bezig. Anders doet ie niet zo zn best om de navo erbij te betrekken; hij weet best wat voor gevolgen dat kan hebben.
Voor hem is het actief betrekken van de NAVO natuurlijk gunstig. Als de NAVO zich er niet echt mee gaat bemoeien dan trekken de Russen uiteindelijk toch aan het langste einde.
The End Times are wild
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:18:14 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203995451
twitter

Was dit al gedeeld? Navalny's team heeft 4x een korte peiling gehouden. De vraag is of het representatief is, maar Rusland kwam er in ieder geval steeds minder goed uit.

dinsdag 8 maart 2022 @ 12:19:05 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203995460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Was dit al gedeeld? Navalny's team heeft 4x een korte peiling gehouden. De vraag is of het representatief is, maar Rusland kwam er in ieder geval steeds minder goed uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wie heeft hij gepeild?
The End Times are wild
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:20:30 #10
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203995478
quote:

[..]
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203995491
quote:

[..]
Of hij wil dat niet realiseren want dan beseft hij ook dat de NAVO nooit met lucht- en landmacht gaat helpen. Hij krijgt een lading wapens en daar moet hij het mee doen.

Maar ook het leger van Oekraïne zijn op den duur een keer uitgeput.

quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En wij maar S-A bedanken dat ze wapens van ons kopen :'(
Een van de 84000 dode kinderen.
Een van de meer dan 330.000 dode burgers.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203995531
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef Vallon het volgende:

[..]
Hellend vlak. Je kan toch, desnoods een goedbedoeld bannertje (laten) plaatsen dat whatever is.

Censuur is de opmaat- om die zelfkeuze te onderdrukken en (voor mij) meer dan reden zal zijn er fors tegenin te gaan.
Kijk, dat Tante Truus wordt "beschermd" is vooral een waan maar anderen ze toch niet tegen om zelf kennis te nemen. Te veel en te diep weggebouwd in (de) infoshit.
Gevaar is verder dat elk flintertje, misinformatie, dan een eigen waarheid gaat krijgen en nog moielijker wordt te ontkennen.

Laten we heel ver blijven om controle uit te willen oefenen op data en kanalen daartoe. Ook die reeds zijn geblokkeerd, zsm weer (laten) hervatten.
Blijft natuurlijk wel een probleem dat veel mensen helemaal niet om kunnen gaan met de hoeveelheid informatie die op ze af komt en zelf niet in staat zijn om goed te kunnen filteren of kritisch te blijven.

Aan de andere kant het is niet alsof de EU altijd helemaal eerlijk is en vaak ook nog gewoon leugens wil verspreiden, of de waarheid mooier maken dan die in het echt is.

Ben wel eens dat censuur wel echt een stap te ver is.
afspraak tandarts verzetten
pi_203995537
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef Vallon het volgende:

Dat denk ik niet, als simpele figuren RT niet meer kunnen bezoeken, zullen ze de leugens ervan ook niet meer in hun arsenaal van misinformatie kunnen opnemen.

Begrijp me goed, ik ben voor persvrijheid. Maar ik ben er tegen dat een buitenlandse mogendheid, in oorlogstijd, hier de boel op stelten wil komen zetten.

En dat is vrij logisch, of denk je dat ze tijdens de Tweede Wereldoorlog in Engeland wel nazikranten toestonden onder het mom van persvrijheid?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:27:19 #14
262211 hhh38
pi_203995553
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wie heeft hij gepeild?
Mensen uit Moskou
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:28:52 #15
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203995567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, als simpele figuren RT niet meer kunnen bezoeken, zullen ze de leugens ervan ook niet meer in hun arsenaal van misinformatie kunnen opnemen.

Begrijp me goed, ik ben voor persvrijheid. Maar ik ben er tegen dat een buitenlandse mogendheid, in oorlogstijd, hier de boel op stelten wil komen zetten.

En dat is vrij logisch, of denk je dat ze tijdens de Tweede Wereldoorlog in Engeland wel nazikranten toestonden onder het mom van persvrijheid?
Je kon wel de Duitse radio ontvangen in Engeland, deed niemand moeilijk over.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:29:37 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203995574
quote:

[..]
Zelenskyy moet daarom ook ophouden met de hele tijd dit een grotere oorlog te willen maken door de EU en de NAVO er bij te betrekken. Hij lijkt zich ergens niet te realiseren dat het dan ieder voor zich is, nu kan alle mogelijke financiële en humanitaire hulp naar Oekraïne. Hoe "oneerlijk" het misschien ook is, maar als hij ook wat water bij de wijn doet kan er worden gestopt met vechten. Krim en de Donbas is Oekraïne al praktisch gezien kwijt, ik begrijp niet waarom het dan zo'n probleem is dat geografisch te erkennen als je daarmee duizenden of misschien wel miljoenen levens kan sparen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:31:36 #17
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203995590
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zelenskyy moet daarom ook ophouden met de hele tijd dit een grotere oorlog te willen maken door de EU en de NAVO er bij te betrekken. Hij lijkt zich ergens niet te realiseren dat het dan ieder voor zich is, nu kan alle mogelijke financiële en humanitaire hulp naar Oekraïne. Hoe "oneerlijk" het misschien ook is, maar als hij ook wat water bij de wijn doet kan er worden gestopt met vechten. Krim en de Donbas is Oekraïne al praktisch gezien kwijt, ik begrijp niet waarom het dan zo'n probleem is dat geografisch te erkennen als je daarmee duizenden of misschien wel miljoenen levens kan sparen.

Als je denkt dat Pudding daar tevreden mee is heb je wel wat gemist. En Zelensky doet wat hij moet doen, alles om zijn land te redden, niets dan respect voor deze man.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:32:05 #18
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203995594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:29 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Qatar heeft bij mij als streepje voor, omdat Al Jazeera daar gevestigd is.
Zoiets als CNN in USA, BBC in VK, China met haar CGTN of RT dat in Rusland zit etc.etc. ?
Zelfs NL heeft haar BVN.
Allemaal olie dat ook je realiteit kan (weg)branden maar het is fijn dat om eigen (voor)keuze te bekijken.

Al die staats gefinancierde kanalen hebben primair het doel hun zienswijze op de informatie/indoctrinatie weer te geven.
Bij CGTN zal je nu bv nauwelijks tot niets zien over het verre conflict maar wel vol aandacht voor de eigen "democratie" van hun republiek die verder wordt uitgebouwd. Zoals nu besproken op de (jaarlijkse) heisessie in het raadszaal. Je kent dat vast wel, waar om de 5 jaar - as we speak, nu - dan 3.000 "volksvertegenwoordigers" Xi Jinping tijdens het Nationaal Volks Congres staan toe te klappen. Ter info: https://en.wikipedia.org/wiki/National_People%27s_Congress
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:36:14 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203995629
quote:

[..]
Als Oekraine lang genoeg de Russen weten te saboteren en de sancties uit het buitenland hard genoeg aan komen zou het wel eens kunnen dat binnen 1 a 2 weken Rusland zich tactisch terug gaat trekken omdat... laten we eerlijk zijn het is een beetje een shitshow daar en het gaat niet zo soepel als verwacht.

Dus ik ben het compleet oneens met je dat Oekraine dit niet kan winnen. Winst is namelijk niet "terugduwen tot aan Moscow en daar wild alle minderjarige maagden verkrachten"... het is een oorlog van vermoeidheid. En een thuisfront heeft daarin een ontiegelijk groot voordeel. Vooral als burgers daar op een gegeven moment rondlopen met AK's en het een stadsoorlog wordt waar de Russen blok voor blok moeten vechten.

Dat is niet uit te leggen aan Russische burgers als de supermarkten leeg zijn. Dat is niet uit te leggen aan de milionairs die het daar voor het zeggen hebben dat ze ineens 90% van hun waarde kwijt zijn voor een oorlog die sowieso al aanvoelt als broedermoord.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203995641
quote:

[..]
Dan is Oekraine deze gebieden officieel kwijt, en zul je over paar maanden/jaren opeens nieuwe opstandige regio's krijgen, oftewel begint het landjepikken weer opnieuw.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:37:55 #21
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203995646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Als je denkt dat Pudding daar tevreden mee is heb je wel wat gemist. En Zelensky doet wat hij moet doen, alles om zijn land te redden, niets dan respect voor deze man.
Volgens mij heeft Rusland zelfs voorgesteld dat men de Krim officieel wil grondgebied wil maken en de twee regio's in de Donbas onafhankelijk erkend wil zien worden. Dan zal men de troepen terugtrekken uit Oekraïne. Een voorstel dat zeker mogelijkheden biedt tot verder onderhandelen.

Zelenskyy zijn strijdlust is zeker bewonderenswaardig, maar kun je verder argumenteren wat 'je land redden' precies betekent? Meer oorlog en meer doden zie ik namelijk niet als het 'redden van een land'. Helemaal wetende dat er al jaren allerlei conflicten zijn in de eerder genoemde regio's. Dit is dus niet pas twee weken geleden ontstaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:38:13 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995652
quote:
goed verhaal, helemaal afgekeken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:38:33 #23
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203995655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je kon wel de Duitse radio ontvangen in Engeland, deed niemand moeilijk over.
Lord Haw-Haw was alvast bekend bij de Britten.
are we infinite or am I alone
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:38:38 #24
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203995656
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En wij maar S-A bedanken dat ze wapens van ons kopen :'(
Je punt of wil je meeliften op de ellende van/omtrent de Oekraïne ?
pi_203995658
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:32 schreef Vallon het volgende:

[..]
Zoiets als CNN in USA, BBC in VK, China met haar CGTN of RT dat in Rusland zit etc.etc. ?
Zelfs NL heeft haar BVN.
Allemaal olie dat ook je realiteit kan (weg)branden maar het is fijn dat om eigen (voor)keuze te bekijken.

Al die staats gefinancierde kanalen hebben primair het doel hun zienswijze op de informatie/indoctrinatie weer te geven.
Bij CGTN zal je nu bv nauwelijks tot niets zien over het verre conflict maar wel vol aandacht voor de eigen "democratie" van hun republiek die verder wordt uitgebouwd. Zoals nu besproken op de (jaarlijkse) heisessie in het raadszaal. Je kent dat vast wel, waar om de 5 jaar - as we speak, nu - dan 3.000 "volksvertegenwoordigers" Xi Jinping tijdens het Nationaal Volks Congres staan toe te klappen. Ter info: https://en.wikipedia.org/wiki/National_People%27s_Congress
Ik ben geen voorstander van het regime van Qatar, en ook het WK had nooit aan dat land moeten worden toegewezen.
Maar dat Al Jazeera ondanks druk vanuit de Arabische wereld (en buurlanden) zolang en nog steeds een onafhankelijke zender is, vind ik nog wel een pluspunt dat het regime van Qatar niet onder buitenlandse druk is bezweken.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:39:35 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203995668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mensen uit Moskou
Kon hij dat gewoon vrij doen dan en publiceren?
The End Times are wild
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:40:31 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203995674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:37 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dan is Oekraine deze gebieden officieel kwijt, en zul je over paar maanden/jaren opeens nieuwe opstandige regio's krijgen, oftewel begint het landjepikken weer opnieuw.
Nee, want andere regio's daar hebben niet dezelfde demografie. Het is niet maar zo dat regio's heel random 'opstandig' worden. Daar liggen allerlei redenen (etnisch gezien) aan ten grondslag.
pi_203995677
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Rusland zelfs voorgesteld dat men de Krim officieel wil grondgebied wil maken en de twee regio's in de Donbas onafhankelijk erkend wil zien worden. Dan zal men de troepen terugtrekken uit Oekraïne. Een voorstel dat zeker mogelijkheden biedt tot verder onderhandelen.

Zelenskyy zijn strijdlust is zeker bewonderenswaardig, maar kun je verder argumenteren wat 'je land redden' precies betekent? Meer oorlog en meer doden zie ik namelijk niet als het 'redden van een land'. Helemaal wetende dat er al jaren allerlei conflicten zijn in de eerder genoemde regio's. Dit is dus niet pas twee weken geleden ontstaan.
Rusland wil heel Oekraine hebben. Dat ze zogenaamd open staan voor bemiddeling is onzin. Zelfs een corridor afspreken zodat burgers kunnen vluchten kun je niet afspreken met Rusland. Als je zo vaak liegt en bedriegt ben je op een gegeven moment gewoon je geloofwaardigheid kwijt.
pi_203995680
quote:

[..]
Maak je niet te druk om zijn woorden. Hij is een president midden in een oorlog die wanhopig is en haast heeft. Dus soms zal hij heel lovend zijn naar zijn bondsgenoten en soms zal hij er een vuurtje onder zetten en manen tot spoed. Bovendien is zijn belang Oekraïne en zijn volk, zijn belang is niet de EU of de NAVO.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:42:34 #30
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203995689
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Blijft natuurlijk wel een probleem dat veel mensen helemaal niet om kunnen gaan met de hoeveelheid informatie die op ze af komt en zelf niet in staat zijn om goed te kunnen filteren of kritisch te blijven.

Aan de andere kant het is niet alsof de EU altijd helemaal eerlijk is en vaak ook nog gewoon leugens wil verspreiden, of de waarheid mooier maken dan die in het echt is.

Ben wel eens dat censuur wel echt een stap te ver is.
Tja dat mensen er - volgens anderen - niet mee om kunnen gaan en dan toch mogen kiezen, is het fundament van ons democratisch bestel. Ik ken ook mensen die "fout" kiezen en desondanks zal ik alles doen om hun dat recht niet te (laten) ontnemen.

Over eerlijk, waarheid e.d., zie mijn onderschrift ;) .
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:42:45 #31
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203995691
quote:

[..]
Mooi hoe de helden van de vrije wereld, de fans van de grote volksheld Trump Oekraïnse burgers willen onderbrengen bij een man die zijn eigen volk bedreigt met 15 jaar cel wanneer ze een afwijkende mening verkondigen, de man die zijn eigen land leeg rooft en laat leegroven door zijn vriendjes, de man die zijn tegenstanders vergiftigd of opsluit (of opsluit wanneer vergiftiging mislukt).

"Water bij de wijn" is een mooie term voor een land wat de bitch wordt van een dictatuur. Een land wat verandert van een democratie in een slaaf van Rusland, een slaaf die niets anders dan uitbuiting, onderdrukking en armoede te wachten staat.

Wat voor held ben je wanneer je niet voor je principes wil vechten eigenlijk?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:43:11 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203995696
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Maak je niet te druk om zijn woorden. Hij is een president midden in een oorlog die wanhopig is en haast heeft. Dus soms zal hij heel lovend zijn naar zijn bondsgenoten en soms zal hij er een vuurtje onder zetten en manen tot spoed. Bovendien is zijn belang Oekraïne en zijn volk, zijn belang is niet de EU of de NAVO.
Als je recent de reacties zag in bijvoorbeeld het Europese parlement. Heb ik wel het gevoel dat te veel politici zich op basis van emotie laten meeslepen hierin. En emotie is een slechte raadgever.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:43:22 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203995708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar is het aan de EU om te bepalen of iets leugens, misinformatie en/of propaganda is en vervolgens de media uit dat land te blokkeren?
In Rusland krijgen ze alleen voorgeschoteld wat de staatsomroep uitzend en andere geluiden zijn niet mogelijk.
Het blokkeren van andere kanalen zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat wij hetzelfde krijgen.
pi_203995711
zijn er op dit moment nieuws streams die jullie volgen?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:44:50 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203995712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Er zijn zoveel Canadezen dat ze een eigen batallion (vanaf 400 man) kunnen opzetten en hebben hun eigen basis.
[ twitter ]
Source: trust me
The End Times are wild
pi_203995714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zijn belang zou ook niet moeten zijn een geweldige escalatie van het conflict. Uiteindelijk is het ook niet beter voor Oekraïne als er kernbommen gegooid gaan worden.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:45:09 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995716
quote:
Er zijn zoveel Canadezen dat ze een eigen batallion (vanaf 400 man) kunnen opzetten en hebben hun eigen basis.
[ twitter ]
Sja, als je de kans hebt om uit Canada te vluchten en Blackfacehitler te ontlopen zou ik het ook doen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:45:12 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995717
quote:

[..]

Zelensky is heeft in zijn verkiezingscampagne steeds geroepen dat de Donbass teruggehaald moest worden

of dat slim was kun je over debatteren maar als je er dan president mee wordt kun je niet zeggen 'weet je wat ... lama ... teveel gedoe'

zeker niet zolang de Russen in de hoek zitten waar de klappen vangen
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:45:17 #40
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203995718
https://www.at5.nl/artike(...)een-russische-winkel

Aanval op een russische winkel in Amsterdam, alleen is het geen russische winkel :') Dubbel kansloos dus.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203995731
quote:
Er zijn zoveel Canadezen dat ze een battalion (400 man) hebben opgezet met een eigen basis.
[ twitter ]
Weet niet of we nou blij moeten zijn met een bataljon soldaten uit een NAVO-land die rechtstreeks tegen de Russen gaan vechten

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2022 12:46:46 ]
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:46:32 #42
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203995733
quote:

[..]

14 dagen geleden ontkende Pudding nog het bestaansrecht van Oekraïne...

Nee, die stopt niet voordat Oekraïne een tweede Belarus is.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:46:37 #43
262211 hhh38
pi_203995735
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kon hij dat gewoon vrij doen dan en publiceren?
Blijkbaar tot en met 3 maart wel. Geen idee vanuit welk land dit twitteraccount wordt beheerd verder.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:46:38 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_203995737
twitter

Ik hoop dat geen enkele burger nog in Rusland's "humanitarian corridors" gelooft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:46:50 #45
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203995741
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, als je de kans hebt om uit Canada te vluchten en Blackfacehitler te ontlopen zou ik het ook doen :').
Ooit in Canada geweest? Want dan is deze tekst érg bijzonder.
Dit, dus.
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:46:55 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995744
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
ja Canada en Blackfacehitler zijn vreselijker dan oorlog tegen de fucking Russen :')
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:47:37 #47
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203995751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:46 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Ik hoop dat geen enkele burger nog in Rusland's "humanitarian corridors" gelooft.
Bij Sumy zou één convooi weg zijn, een tweede moest terugkeren.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:47:50 #48
262211 hhh38
pi_203995752
Ik vind die Trudeauhaters wel echt de grappigste rubriek van alle wappies _O-
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:47:58 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995753
frusty.gif

idioot
pi_203995754
quote:
[ twitter ]

and again :{
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:48:09 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203995755
quote:
Er zijn zoveel Canadezen dat ze een battalion (400 man) met eigen basis hebben opgezet.
[ twitter ]
Tsja, moeilijk te verifieren zulke informatie. Ik zou er voorzichtig mee zijn
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:48:29 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995762
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, moeilijk te verifieren zulke informatie. Ik zou er voorzichtig mee zijn
40.000 overall lijkt me wat sterk
pi_203995766
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Source: trust me
Het zou me inderdaad ernstig verbazen als ze voldoende georganiseerd zijn om Canadezen te groeperen en verzamelen na aankomst en zelfs een eigen basis te geven.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203995768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Lord Haw-Haw was alvast bekend bij de Britten.
Als je als Brit later in de oorlog nog Duitse radio luisterde, werd je echt wel vreemd aangekeken.

Hieronder een interessant stuk over censuur in Engeland tijdens de oorlog:

However, when the German offensive against France began, the Government introduced a new policy entitled Regulation 2D:this enabled the Interior Minister to suppress publications which instigated people to oppose the war effort. The first newspaper forced to close was the communist Daily Workerin May 1940 and until November the same year, other nine publications were suppressed (including The Week). Winston Churchill also introduced the Silent Column Campaign, in order to convince people that there were no foreign agents in the UK and put forward the following sentence which appeared in every newspaper-Miss Leaky Mouth, Mr Knowall, Mr Glumpot-Tell These People To Join Britain’s Silent Column.Yet, Churchill’s wish to suppress the Sunday Pictorial – because it seemed to attack inefficient Cabinet members – was rejected by the Minister of Interior, Morrisson. The Silent Column Campaign and this Sunday Pictorial confusion offended the public and they even sent letters through which they asked to stop spreading false rumours and also to stop mistrusting their own people. Because of this, the Ministry of Information was dubbed Ministry of Aggravation or Disinformation.

Therefore, during the WW2, the people living in the UK experienced for the first time a type of propaganda very close to the one totalitarian states employed. This way, it could be argued that London was adopting the policies it heavily criticized about the Nazi regime. But, something good came out of the censorship:the BBC decided to include the majority of people in its targeted audience, in order to keep together the home front and to offer psychological support to those on the front.

https://www.historia.ro/s(...)rship-during-the-ww2
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:06 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203995773
twitter

VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:14 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995774
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja Canada en Blackfacehitler zijn vreselijker dan oorlog tegen de fucking Russen :')
Neem het ondanks de smilies enorm serieus, want het is die debiele HW B-).

En ach, dat ligt aan welke kant je staat, als je trucker was is oorlog niet zo veel erger nee, je bankrekening is bevroren en je rechten zijn aan de laars gelapt B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:19 #57
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203995775
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)een-russische-winkel

Aanval op een russische winkel in Amsterdam, alleen is het geen russische winkel :') Dubbel kansloos dus.
Dit is inderdaad behoorlijk kansloos. Mensen die hun emotie niet onder controle kunnen houden en dan maar dit soort dingen gaan uit onmacht. Wat ben je dan een loser zeg. Alsof zulke mensen die die winkel runnen ook maar enige schuld hebben aan de belachelijke beslissingen van de dictator Poetin.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:20 #58
262211 hhh38
pi_203995776
twitter

Interessante draad, al is het wel amateursociologie dus misschien met een korrel zout nemen. Het sluit wel goed aan bij de Westerse boze witte mannen die gelukkig geen meerderheid hebben
pi_203995778
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zelensky is heeft in zijn verkiezingscampagne steeds geroepen dat de Donbass teruggehaald moest worden

of dat slim was kun je over debatteren maar als je er dan president mee wordt kun je niet zeggen 'weet je wat ... lama ... teveel gedoe'

zeker niet zolang de Russen in de hoek zitten waar de klappen vangen
De Donbass stond toch eigenlijk niet meer onder bestuur van de Oekraine of zit ik ernaast?
Een compromis voor een onafhankelijk Donbass/Luhansk + Russische Krim en een "vrij/democratisch" Oekraïne aan de andere kant zou wel de snelste uitweg zijn uit de oorlog nu.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:33 #60
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203995780
Zelfs burgers bombarderen om de NAVO uit te lokken. Die man is de titel ‘mens’ niet eens meer waard.
Dit, dus.
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:49:56 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995783
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neem het ondanks de smilies enorm serieus, want het is die debiele HW B-).

En ach, dat ligt aan welke kant je staat, als je trucker was is oorlog niet zo veel erger nee, je bankrekening is bevroren en je rechten zijn aan de laars gelapt B-).
ja oorlog voeren tegen de Russen is veel erger dan trucker zijn in Canada
pi_203995788
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja als dat je manier van redeneren is sla je iedere discussie met gemak dood, het is altijd wel ergens erger.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_203995796
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Iets zegt me dat FreemindL241 ook niet in vaccinaties gelooft
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:50:57 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995800
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja als dat je manier van redeneren is sla je iedere discussie met gemak dood, het is altijd wel ergens erger.
maar het is daar niet erger

Canadese truckers krijgen geen clusterbommen om de oren oid
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:51:00 #65
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203995801
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Die tweede tweet is denk ik (hoop ik) een meme, want dat kwam een paar jaar geleden ook al voorbij bij iets. (weet niet meer wat).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:51:02 #66
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203995802
quote:
[ twitter ]

Best mogelijk dat de rebellen uit Donetsk daar quasi onafhankelijk van het Russische leger opereren.
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:51:05 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995803
voor zover ik weet dan
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:51:06 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995804
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja oorlog voeren tegen de Russen is veel erger dan trucker zijn in Canada
Nee, maar je kan niet ontkennen dat Trudeau niet veel beter met een deel van zijn bevolking is omgegaan dan Putin qua rechten en maatregelen :7.
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:51:47 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995810
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee, wel buitensporig politiegeweld en het ontnemen van de mogelijkheid om boodschappen te doen, super netjes gedrag idd :').
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:07 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995811
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, maar je kan niet ontkennen dat Trudeau niet veel beter met een deel van zijn bevolking is omgegaan dan Putin qua rechten en maatregelen :7.
nee dat kan ik niet want dat heb ik echt totaal niet gevolgd, boeit me geen reet en is hier echt 100 procent irrelevant tot 1 van die gasten zegt dat hij normaliter Trucker is en thuis clusterbommen om zijn oren krijgt oid
pi_203995813
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

Precies, het is altijd ergens erger. Makkelijk hoor.
[..]
pi_203995814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De Donbass stond toch eigenlijk niet meer onder bestuur van de Oekraine of zit ik ernaast?
Een compromis voor een onafhankelijk Donbass/Luhansk + Russische Krim en een "vrij/democratisch" Oekraïne aan de andere kant zou wel de snelste uitweg zijn uit de oorlog nu.
Ja, die gebieden waren ze feitelijk toch al kwijt natuurlijk. En gaan ze ook na 10 jaar oorlog voeren niet meer terug krijgen.
pi_203995820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zijn belang zou ook niet moeten zijn een geweldige escalatie van het conflict. Uiteindelijk is het ook niet beter voor Oekraïne als er kernbommen gegooid gaan worden.
Zijn land is al in oorlog, voor zijn land is de boel al geescaleert en is het al een kwestie van leven en dood. Zijn belangen zijn anders dan die van de rest van de wereld. En tuurlijk wil hij ook geen kernoorlog maar hij zal bereid zijn veel meer risico te nemen dan wij. Als het oorlog zou zijn op ons grondgebied zouden wij ook bereid zijn meer risico te nemen. Zelfde geldt voor de Russen.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:28 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203995822
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als je als Brit later in de oorlog nog Duitse radio luisterde, werd je echt wel vreemd aangekeken.

However, when the German offensive against France began, the Government introduced a new policy entitled Regulation 2D:this enabled the Interior Minister to suppress publications which instigated people to oppose the war effort. The first newspaper forced to close was the communist Daily Workerin May 1940 and until November the same year, other nine publications were suppressed (including The Week). Winston Churchill also introduced the Silent Column Campaign, in order to convince people that there were no foreign agents in the UK and put forward the following sentence which appeared in every newspaper-Miss Leaky Mouth, Mr Knowall, Mr Glumpot-Tell These People To Join Britain’s Silent Column.Yet, Churchill’s wish to suppress the Sunday Pictorial – because it seemed to attack inefficient Cabinet members – was rejected by the Minister of Interior, Morrisson. The Silent Column Campaign and this Sunday Pictorial confusion offended the public and they even sent letters through which they asked to stop spreading false rumours and also to stop mistrusting their own people. Because of this, the Ministry of Information was dubbed Ministry of Aggravation or Disinformation.

Therefore, during the WW2, the people living in the UK experienced for the first time a type of propaganda very close to the one totalitarian states employed. This way, it could be argued that London was adopting the policies it heavily criticized about the Nazi regime. But, something good came out of the censorship:the BBC decided to include the majority of people in its targeted audience, in order to keep together the home front and to offer psychological support to those on the front.

De Britten hebben nog wel tot in het begin van de oorlog gewoon het programma van de Duitse omroep opgenomen in de krant. Dat is een teken van ultieme kracht, niet van zwakte. Als jij de waarheid spreekt en het morele gelijk hebt dan hoef je geen enkele mening te blokkeren.
The End Times are wild
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:43 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995824
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee dat kan ik niet want dat heb ik echt totaal niet gevolgd, boeit me geen reet en is hier echt 100 procent irrelevant tot 1 van die gasten zegt dat hij normaliter Trucker is en thuis clusterbommen om zijn oren krijgt oid
Waarom ga je dan zo fel tegen me in? Oh wacht, een grudge!
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:43 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995825
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, wel buitensporig politiegeweld en het ontnemen van de mogelijkheid om boodschappen te doen, super netjes gedrag idd :').
pi_203995826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Die republieken in de Donbass hadden volgens de Minsk-akkoorden zelfbestuur moeten krijgen.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:48 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203995827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zijn land is al in oorlog, voor zijn land is de boel al geescaleert en is het al een kwestie van leven en dood. Zijn belangen zijn anders dan die van de rest van de wereld. En tuurlijk wil hij ook geen kernoorlog maar hij zal bereid zijn veel meer risico te nemen dan wij. Als het oorlog zou zijn op ons grondgebied zouden wij ook bereid zijn meer risico te nemen. Zelfde geldt voor de Russen.
Exact
The End Times are wild
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:52:48 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_203995828
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Best mogelijk dat de rebellen uit Donetsk daar quasi onafhankelijk van het Russische leger opereren.
Fool me once, shame on you
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:53:21 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995831
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom ga je dan zo fel tegen me in? Oh wacht, een grudge!
nee jij bent van gister, ik heb nu een andere grudge

ik ga er fel tegenin omdat het echt complete nonsense is
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:53:46 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995835
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, heel erg, ontken ik ook niet. Maar een bejaarde kapottrappen met je paard is gewoon ook schandalig gedrag van een dictator hoor.
Get woke, go broke!
pi_203995839
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, want andere regio's daar hebben niet dezelfde demografie. Het is niet maar zo dat regio's heel random 'opstandig' worden. Daar liggen allerlei redenen (etnisch gezien) aan ten grondslag.
In Tibet woonde ooit bijna alleen Tibetanen, nadat het geannexeerd was door China heeft men snel heel veel Han Chinezen geïmporteerd. Met deze demografie logica zou dus Tibet nooit meer zelfstandig kunnen worden.

Die demografie kaart wordt alleen getrokken door putin om nog wat van zijn bizarre gedrag te rechtvaardigen dat westerlingen in deze goedkope retoriek blijven trappen verbaasd me nog steeds.
pi_203995840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
En de NAVO bekijkt het hele plaatje en maakt 'n andere afweging. Waar veel voor te zeggen valt. Die emotionele chantage kan dan wel achterwege blijven.
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:54:15 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995841
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Precies, het is altijd ergens erger. Makkelijk hoor.
jij denkt serieus dat Canadese truckers naar Oekraine afreizen omdat ze moeite hebben met blackfacehitler Trudeau?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:54:20 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995842
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee jij bent van gister, ik heb nu een andere grudge

ik ga er fel tegenin omdat het echt complete nonsense is
Je bekent net nog geen idee te hebben en nu is het opeens totale nonsense?

K.
Get woke, go broke!
pi_203995847
quote:

[..]

Context is wel dat "wij" niet in oorlog zijn met rusland en de oekraine wel.
En ik ga er wel vanuit dat de ene staatsmedia niet meer of minder pro vaderland is dan de andere.
Alleen blokkeren we er maar 1.

Maar hoofdpunt is dat het bijzonder is dat wij als vrije westen bepalen wat we onze burgers wel/niet willen voorschotelen.
pi_203995848
quote:

[..]
[ afbeelding ]
[..]
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:55:07 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995849
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je bekent net nog geen idee te hebben en nu is het opeens totale nonsense?

K.
niet opeens dat was het altijd al

ik hoef ook geen walvis te eten om te weten dat ik vis niet lekker vind
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:55:20 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995852
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:54 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
I don't get it
pi_203995853
Genocide.

twitter
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:55:35 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef polderturk het volgende:
Genocide.

[ twitter ]
nee
pi_203995858
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
jij denkt serieus dat Canadese truckers naar Oekraine afreizen omdat ze moeite hebben met blackfacehitler Trudeau?
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.
[..]
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 12:55:55 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203995862
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.
ik begrijp het absoluut niet nee
pi_203995864
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:54 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Context is wel dat "wij" niet in oorlog zijn met rusland en de oekraine wel.
En ik ga er wel vanuit dat de ene staatsmedia niet meer of minder pro vaderland is dan de andere.
Alleen blokkeren we er maar 1.

Maar hoofdpunt is dat het bijzonder is dat wij als vrije westen bepalen wat we onze burgers wel/niet willen voorschotelen.
Dit ja.

Vanuit de kant van Oekraïne ook al genoeg informatie gehoord die achteraf totaal niet bleek te kloppen.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:56:02 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203995866
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet opeens dat was het altijd al

ik hoef ook geen walvis te eten om te weten dat ik vis niet lekker vind
Dus we hoeven vanaf nu niets meer te factchecken, alle bronnen zijn toegestaan in NWS mensen! Als je zelf maar vindt dat iets zo is is het de waarheid!

FFS spec :').
Get woke, go broke!
pi_203995867
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
I don't get it
Dat had ik al door. :P
[..]
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:56:07 #97
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203995868
quote:

[..]

Die D-notices (nu DSMA) gebruikt de UK nog steeds.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:56:18 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203995871
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ok dus morgen mag Turkije hoogstpersoonlijk Amsterdam Slotermeer innemen toch?

Want het is niet meer een Nederlandse demografie.

Of dacht je dat het toeval was dat Georgie en Oekraine beiden 2 regio's hadden waar verdacht veel Russen woonden en dat vervolgens die regio's worden ingenomen?

Dat is allemaal onderdeel van het plan. De Russificatie van de client states was een Soviet project.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203995874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Britten hebben nog wel tot in het begin van de oorlog gewoon het programma van de Duitse omroep opgenomen in de krant. Dat is een teken van ultieme kracht, niet van zwakte. Als jij de waarheid spreekt en het morele gelijk hebt dan hoef je geen enkele mening te blokkeren.
Je zegt het goed, tot het begin van de oorlog.

Wij hebben RT sinds het begin van de oprichting hier toegestaan, terwijl de Russische overheid al langere tijd moeilijk deed over westerse informatie (door bijvoorbeeld mensen te bestempelen als buitenlands agent).

Maar nu onze realiteit is dat Poetin een soeverein land binnenvalt, wordt zijn propaganda langzaam aan banden gelegd.
pi_203995877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
En de NAVO bekijkt het hele plaatje en maakt 'n andere afweging. Waar veel voor te zeggen valt. Die emotionele chantage kan dan wel achterwege blijven.
Zijn volk zal in ieder geval willen zien dat hij het probeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')