Maar je moet ook nog BCS enz kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, 9 maanden en een paar series is niet heel snel toch?
ik heb gisteren 3 film gekekenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe snel kijken jullie.
Maar ik heb ook echt net vorige maand Disney genomen dus ik ben sowieso nog wel een tijd bezig.
Ik heb daar ook gewoon de concentratie niet voorquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gisteren 3 film gekeken
niet dat m'n watchlist op D+, netflix en prime kleiner worden op deze manier maar ja
Same. Je wilt ook nog andere dingen doen op een dag dan serie kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gewoon de concentratie niet voorHeb gister drie afleveringen van een serie gekeken, doe er meestal hooguit twee achter elkaar.
En ik heb niet eens een gezin of veel hobby's ofzo, maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen hun hele kijklijst al hebben afgewerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Je wilt ook nog andere dingen doen op een dag dan serie kijken
ik heb ze ook niet achter elkaar gekeken. maar ja had verder toch weinig te doen dan liggen en tv kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gewoon de concentratie niet voorHeb gister drie afleveringen van een serie gekeken, doe er meestal hooguit twee achter elkaar.
afgewerkt, huehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een gezin of veel hobby's ofzo, maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen hun hele kijklijst al hebben afgewerkt.
Oeh welke?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ze ook niet achter elkaar gekeken. maar ja had verder toch weinig te doen dan liggen en tv kijken.
Die vpn tip is wel handig. zoveel meer horror films te zien
Ik moet helemaal niksquote:
ik ga niet 157 films opnoemenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh welke?
Ik ben echt te dom voor al die moeilijke dingen waar jullie het steeds over hebben.
Dan heb je zoveel kwaliteitsseries binnen bereik en ga je horrorfilmpjes lopen kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga niet 157 films opnoemen
[ link | afbeelding ]
duplicate text checker
dit is het eerste stukje.
Niks mis met horrorfilmsquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel kwaliteitsseries binnen bereik en ga je horrorfilmpjes lopen kijken
Lijkt me dit een beter deal.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:15 schreef Breuls het volgende:
Het "stond op Ziggo", maar wel binnen een speciaal HBO-inclusief Movies & Series-pakket, dus je betaalde er wel degelijk voor.
Een zeikerd zijn qua smaak helpt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe snel kijken jullie.
Maar ik heb ook echt net vorige maand Disney genomen dus ik ben sowieso nog wel een tijd bezig.
Sowieso met het WB-aanbod erbij.quote:
Dat is verre van gratis!quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bij Ziggo was 15 euro ofzo.
Ik zit wel bij Ziggo, maar had het er niet voor over. M'n vader kreeg echter steeds aanbiedingen van Ziggo met gratis HBO hier en daar, dus kon ik zo alsnog GoT kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is verre van gratis!
Blij dat ik nooit naar die oplichters van Ziggo ben gegaan
Corona-afleveringen van Euphoria staan er niet eens op zag ikquote:
https://www.filmvandaag.n(...)afgesloten-met-idealquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:34 schreef HiZ het volgende:
Ik kan kan nog steeds niet streamer met Apple TV of ipad
Echt balen! Heb maar de chat opgestart maar wachttijd is op dit moment 1 uur en 50 minutenquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.n(...)afgesloten-met-ideal
True. Maakt het de moeite zeer waard voor ¤4. Teveel content bij USA aanbod 😍quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:30 schreef Bottomleftone het volgende:
Na tientallen keren proberen om mijn VPN op Amerika te zetten, heb ik eindelijk een server gevonden die niet is geblokkeerd.) Wat een dikke content!
Poah, gelijk op de lijst gezet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:46 schreef Johannes788 het volgende:
Kijktip, een ondergewaardeerde HBO original. My brilliant friend. Paar episodes verder, en werkelijk waar een prachtige Italiaanse serie met schitterende beelden. Dit is echt content van een hoger niveau dan Netflix
Must see
Zelfs zonder VPN is HBO het waard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:30 schreef Bottomleftone het volgende:
Na tientallen keren proberen om mijn VPN op Amerika te zetten, heb ik eindelijk een server gevonden die niet is geblokkeerd.) Wat een dikke content!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Geen NL ondertitels. Zoals bij veel meer series. Dat is op z'n zachts gezegd wel slecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Dit in combi met een lelijke ondertiteling die ik via telefoon niet anders krijg heb ik niks te klagen. Maar ga er vanuit dat beide wel snel opgelost worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Geen NL ondertitels. Zoals bij veel meer series. Dat is op z'n zachts gezegd wel slecht.
Dat heb jij goed gedaan!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fringe en Person of Interest waren leuke verrassingen voor mij. Heb ze hier ook in de kast, maar streamen is wel makkelijkerLOTR niet eens in 4k
Overigens heb ik bij de serie ''One Tree Hill'' wel een error gevonden. De allerlaatste aflevering mistLaatste seizoen heeft 13 afleveringen; staan er maar 12 op + een special omdat de serie af liep. Heb het ze laten weten, geen idee of ze er wat mee doen.
Het zal wel komen maar ik vind dat zo slecht bij een lancering, qua marketing etc. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:32 schreef DKUp het volgende:
Geen NL-ondertiteling is wel slecht, zal wel komen
Dat hoort zo, blijkbaar vond die Zack Snyder dat cool.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
Dacht ga lekker Justice League kijken maar het beeld is een soort vierkant? Why.
Ik vind het echt storend.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoort zo, blijkbaar vond die Zack Snyder dat cool.
Slaat nergens op idd
Omdat blokjes kaas ook vierkant zijn en iedereen houdt van kaasquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
Dacht ga lekker Justice League kijken maar het beeld is een soort vierkant? Why.
Nee, ik heb betaald met Paypal. En ik kan dus wel streamen op een android telefoon en een chromebook (niet op de app overigens). Op de apple apparaten is hetzelfde account niet in staat om te herkennen dat ik een abonnement heb op HBO Max.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.n(...)afgesloten-met-ideal
Dan moet je je hele router achter de VPN zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als iemand tips heeft hoe ik via een VPN kan streamen naar een Chromecast, graag!
hoequote:Op woensdag 9 maart 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je je hele router achter de VPN zetten.
Sjakie Snaaideuwr doet graag andersquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
Geen idee ligt eraan welke router je hebt.quote:
Dat vind ik dan weer minder erg, persoonlijk kijk ik liever met Engelse ondertitelingquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Geen NL ondertitels. Zoals bij veel meer series. Dat is op z'n zachts gezegd wel slecht.
Oh dat is mij gisteren wel gelukt. Playstore op Philips tv. Stond de app al mooi tussen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:35 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb nog steeds niet de app in mijn google play store op mijn Philips tv. Ook niet in de Philips app store zelf.
Ik heb gisteren even gestreamd via chrome cast maar de verbinding haperde om de zoveel tijd dus dat keek ook niet echt prettig.
Ik wacht wel even met kijken. Ondertussen al wel mijn kijklijst flink gevuld
bedanktquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee ligt eraan welke router je hebt.
Slinger je Google aan met merk + type can je router en VPN en zoek de antwoorden.
Dat is zo, al had ik een stokoud waarbij ik er volgens mij niet per se extra voor betaalde. Maar goed, nu zit er veel meer bij. Vind de interface van Ziggo ook om te janken, bij deze app lijkt dit beter te werken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:15 schreef Breuls het volgende:
Het "stond op Ziggo", maar wel binnen een speciaal HBO-inclusief Movies & Series-pakket, dus je betaalde er wel degelijk voor.
Ik heb hetzelfde. Zelfs in zoverre dat ik mezelf erop betrap dat ik zeg dat ik "nu eindelijk" al die series kan kijken, terwijl ik al jaren HBO via Ziggo had. Maar het voelde gewoon als een enorme drempel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 @ 08:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind de interface van Ziggo ook om te janken, bij deze app lijkt dit beter te werken.
Ja precies, bij Ziggo is het diep graven naar content, het wordt niet lekker en overzichtelijk gepresenteerd, zoekfunctie is niet optimaal, je merkt gewoon dat er geen geavanceerde logica achter zit. We zijn ook verwend met de gelikte apps van Netflix, Disney+ natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Zelfs in zoverre dat ik mezelf erop betrap dat ik zeg dat ik "nu eindelijk" al die series kan kijken, terwijl ik al jaren HBO via Ziggo had. Maar het voelde gewoon als een enorme drempel.
So far vind ik de interface van HBO Max niet perfect (doorklikken naar afleveringen is een klik te veel, terugnavigeren scrollt te vaak naar boven ipv terug te gaan naar het vorige scherm - Apple TV), maar wel prima om mee om te gaan. Een prima verbetering, in ieder geval.
One Tree Hill zocht ik echt al jaren maar was op geen enkele streamingservice te vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje One Tree Hill, dat keken mijn zus en moeder altijd. Als klein jongetje vond ik de basketbalscenés wel leuk. (en Payton)
Komt door de ondertite... oh wachtquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:20 schreef Breuls het volgende:
De meest recente aflevering van Superman & Lois is dinsdagavond (voor ons woensdagochtend, ongeveer) uitgezonden in de VS. Die aflevering is vandaag toegevoegd aan HBO Max.
Het lijkt dus dat zo'n actuele serie er wellicht een dagje over doet om bijgewerkt te worden.
Dat denk ik ook. Netflix en Amazon Prime doen dit ook voor meerdere talen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:50 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat is de vraag. Zo'n aflevering is natuurlijk al veel eerder afgerond en kan al veel eerder naar ondertitelaars worden gestuurd. In tegenstelling tot Last Week Tonight, dat (naar mijn weten) op zondagmiddag wordt opgenomen en dus niet van tevoren kan worden ondertiteld.
Ik snap het eigenlijk niet: native framerate t.o.v. wat?quote:
t.o.v de versnelde framerate wat onlangs in het nieuws kwam. Of heb je dat gemistquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet: native framerate t.o.v. wat?
Ja, maar het is een kromme tekst.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
t.o.v de versnelde framerate wat onlangs in het nieuws kwam. Of heb je dat gemist
Dit klinkt alsof titels die (oorspronkelijk) 24fps/30fps zijn, maar nu als 25fps worden afgespeeld, naar 25fps worden geremastered.quote:titels met het 25fps uitzendformaat te remasteren, zodat deze in hun native framerate kunnen worden afgespeeld.
Is dit de enige van de Arrowverse series die op HBO staat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:20 schreef Breuls het volgende:
De meest recente aflevering van Superman & Lois is dinsdagavond (voor ons woensdagochtend, ongeveer) uitgezonden in de VS. Die aflevering is vandaag toegevoegd aan HBO Max.
Het lijkt dus dat zo'n actuele serie er wellicht een dagje over doet om bijgewerkt te worden.
HBOMax heeft ook Stargirl en Batwoman, al weet ik niet of die onder "arrowverse" vallen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:24 schreef avotar het volgende:
Is dit de enige van de Arrowverse series die op HBO staat?
Batwoman wel lijkt mequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
HBOMax heeft ook Stargirl en Batwoman, al weet ik niet of die onder "arrowverse" vallen.
Nee, ook Batwoman valt eronder. En Stargirl wordt hierboven genoemd: die valt er niet exact onder, maar werd wel genoemd in de Crisis on Infinite Earths crossover als een serie die in een ander universum speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 @ 15:24 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dit de enige van de Arrowverse series die op HBO staat?
Alles al gezien van de Arrowverse. Sterker nog ik kijk alle DC series, dus ook NAOMIquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ook Batwoman valt eronder. En Stargirl wordt hierboven genoemd: die valt er niet exact onder, maar werd wel genoemd in de Crisis on Infinite Earths crossover als een serie die in een ander universum speelt.
Dus eigenlijk: strict genomen niet, maar het Arrowverse is inmiddels een multiverse waar alles van DC onder valt, dus dan weer wel.
Naomi zal wel op HBOMax hier komen als de serie klaar is in de VS i guess..... Mot de comic ook nog lezen, dus weet dr nog helemaal niks van haha. Maarja meeste van die CW series zijn gewoon pulp natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles al gezien van de Arrowverse. Sterker nog ik kijk alle DC series, dus ook NAOMIGodverdomme wat een kut serie.
Lekkere pulp om nog even half-slapend te kijken voor het licht echt uit gaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Naomi zal wel op HBOMax hier komen als de serie klaar is in de VS i guess..... Mot de comic ook nog lezen, dus weet dr nog helemaal niks van haha. Maarja meeste van die CW series zijn gewoon pulp natuurlijk
https://tweakers.net/nieu(...)merate-afspelen.htmlquote:HBO Max gaat films en series die in 23,976fps zijn opgenomen, in hun oorspronkelijke framerate afspelen. Dat heeft een woordvoerder gezegd nadat bekend raakte dat de streamingdienst deze titels in 25 frames per seconde afspeelt. Wanneer de wijziging van kracht gaat, is niet bekend.
Veel HBO Max-films worden daarnaast niet getoond in het cinemascopeformaat waarin zij geschoten zijn, maar in het Open Matte-formaat, zodat ze in 16:9 getoond kunnen worden zonder zwarte balken. HBO Max bevat series en films van onder andere Warner Bros., HBO, Max Originals, DC en Cartoon Network.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
[..]
Beiden worden (of zijn) onderdeel van de nieuwe streamingdienst die in de loop van dit jaar naar Nederland komt, namelijk: SkyShowtime.
Geen populaire mening, maar ik vond Schitt’s Creek me toch verschrikkelijk. Maar één seizoen gezien; kan best dat het beter word, maar alle praise heb ik nooit begrepen. Maar hey, verschillende smaken gelukkig, ik ben blij dat de serie nu nog meer mensen kan bereiken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:19 schreef Breuls het volgende:
Amerikaans sportdrama op z'n best en meer aanraders op HBO Max (Volkskrant)
Die eerste was al niet best destijds. Deze sla ik ff over.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:15 schreef KingRadler het volgende:
The Suicide Squad gekeken wat was die film slecht zeg.
Ik ga eerst wel Sjakies Snaaideuwrs JL kijken en dan The Suicide Squad. Batman v Superman en SS vond ik niet te pruimenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die eerste was al niet best destijds. Deze sla ik ff over.
Erg genoten van “8-Bit Christmas”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |