quote:Een kleine voorbode van SkyShowtime wordt overigens wel binnenkort gelanceerd in Nederland, in de vorm van de nieuwe tv-zender Paramount Network. Deze tv-zender is namelijk wél vanaf dinsdag 24 mei 2022 al onderdeel van het basispakket van alle grote aanbieders (zoals Ziggo, KPN en Telfort) en vervangt de tv-zender Spike. Grote Hollywood-films en -series zijn vanaf dan 24/7 te bekijken op je televisie. Naar verwachting kijk je hier naar dezelfde content die later ook op SkyShowtime zal verschijnen; Paramount Netwerk valt immers onder dezelfde mediabedrijven die ook de nieuwe streamingdienst bezitten.
gaan ze daar dan ook ST: strange new worlds op uitzenden vraag ik me af.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
Er is nog steeds geen lanceerdatum bekend, maar plaats dit item toch maar even:
Nieuwe streamingdienst SkyShowtime is onderweg naar Nederland: dit weten we tot nu toe
Wel nog een interessant stukje hieruit, waarvan ik hoop dat dit klopt:
[..]
Discovery, Strange New Worlds en waarschijnlijk Lower Decks gaan naar SkyShowtime; maar dit ging over Ziggo.quote:
4.99 is schappelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.nu.nl/film/62(...)nt-in-de-herfst.html
In de herfst dus. nu de tariefjes nog
Oh ja, dat klopt. Dan zal de prijs wel een stuk hoger liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 06:58 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:Aether, in Italië krijgen ze Paramount+ als streamingdienst, niet SkyShowtime.
SkyShowtime bundelt meerdere diensten samen, waaronder Paramount (wat denk ik wel gunstiger is voor ons).
Hopelijk volgt er nu snel wat meer nieuws vanuit SkyShowtime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |