quote:Een kleine voorbode van SkyShowtime wordt overigens wel binnenkort gelanceerd in Nederland, in de vorm van de nieuwe tv-zender Paramount Network. Deze tv-zender is namelijk wél vanaf dinsdag 24 mei 2022 al onderdeel van het basispakket van alle grote aanbieders (zoals Ziggo, KPN en Telfort) en vervangt de tv-zender Spike. Grote Hollywood-films en -series zijn vanaf dan 24/7 te bekijken op je televisie. Naar verwachting kijk je hier naar dezelfde content die later ook op SkyShowtime zal verschijnen; Paramount Netwerk valt immers onder dezelfde mediabedrijven die ook de nieuwe streamingdienst bezitten.
gaan ze daar dan ook ST: strange new worlds op uitzenden vraag ik me af.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
Er is nog steeds geen lanceerdatum bekend, maar plaats dit item toch maar even:
Nieuwe streamingdienst SkyShowtime is onderweg naar Nederland: dit weten we tot nu toe
Wel nog een interessant stukje hieruit, waarvan ik hoop dat dit klopt:
[..]
Discovery, Strange New Worlds en waarschijnlijk Lower Decks gaan naar SkyShowtime; maar dit ging over Ziggo.quote:
4.99 is schappelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.nu.nl/film/62(...)nt-in-de-herfst.html
In de herfst dus. nu de tariefjes nog
Oh ja, dat klopt. Dan zal de prijs wel een stuk hoger liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 06:58 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:Aether, in Italië krijgen ze Paramount+ als streamingdienst, niet SkyShowtime.
SkyShowtime bundelt meerdere diensten samen, waaronder Paramount (wat denk ik wel gunstiger is voor ons).
Hopelijk volgt er nu snel wat meer nieuws vanuit SkyShowtime.
waar is dit bekend gemaakt dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:23 schreef Mike het volgende:
Vandaag is bekend gemaakt dat ze ergens in september gaan starten.
Vergane glorie reviven. echt fantastisch.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
Criminal Minds 'revival' binnenkort bij Paramount+
De vaste cast keert terug, maar helaas zonder Matthew Gray Gubler (Spencer Reid), die het wel welletjes vond na 15 seizoenen.
Hopelijk komt dit dan dus ook naar SkyShowtime (waar Paramount onderdeel van wordt, hier in Nederland).
Schijnbaar was er een bericht uitgegaan dat later weer werd herroepen. Nu dus 4de kwartaal.quote:
Ik zit hier anders wel op te wachten hoorquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:08 schreef Funzel het volgende:
Fijn, nog meer splitsing waar echt helemaal niemand op zit te wachten.
ben benieuwd naar het tarief alhier.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:27 schreef Mike het volgende:
Nu dus wel duidelijk: 25 oktober.
https://www.broadcastmaga(...)-start-in-nederland/
Daar hoop ik ook op. Volgens mij staat bijvoorbeeld Below Deck op Peacock, zou wel fijn zijn als ik dat op die manier zou kunnen kijken.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ben ook nieuwsgierig of ze, net als bij de Amerikaanse Peacock, programma's van NBC zoals The Tonight Show en de voice de dag na de uitzending online zetten.
7 euro in finland staat er . zal dan hier wel ongeveer gelijk zijnquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het tarief alhier.
Hmm ja oké. En wat is nou 6/7 euro per maand extra eigenlijk. Ik zal even afwachten wat voor aanbod ik echt kan verwachten. Ik betaal nu enkel zelr voor HBO en Prime, Netflix doe ik toch al op het account van m'n vader.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik zit hier anders wel op te wachten hoor.
Disney gaat bij mij de deur uit, en Sky komt er voor in de plaats.
Zeker met dezelfde kortingsactie als bij HBO (50% korting gedurende looptijd abonnement), wordt dit (voor mij althans) een no brainer.
Totdat je zes of zeven streamingdiensten hebt en allemaal in prijs gaan stijgenquote:Op woensdag 21 september 2022 13:00 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm ja oké. En wat is nou 6/7 euro per maand extra eigenlijk. Ik zal even afwachten wat voor aanbod ik echt kan verwachten. Ik betaal nu enkel zelr voor HBO en Prime, Netflix doe ik toch al op het account van m'n vader.
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totdat je zes of zeven streamingdiensten hebt en allemaal in prijs gaan stijgen
Ja dan deel ik lekker met vrienden. Ik HBO, hij Netflix, ik Sky, hij Prime. enz.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totdat je zes of zeven streamingdiensten hebt en allemaal in prijs gaan stijgen
Ik vraag me af of dat idd zo is.. We hebben in NL namelijk ook de streamingdienst "Hayu" die zowat alle Bravo shows + E! entertainment heeft! waarvan de meest recente gewoon next day streaming zijn.... zoals bijv. alle Below Deck versies/alle Housewives versies(ook internationaal). Ik zie dat niet gebeuren met SkyShowtime want dat maakt Hayu overbodig.. Dus zal wel net als op Netflix alleen hele oude seizoenen zijn ofzo..?quote:Op woensdag 21 september 2022 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op. Volgens mij staat bijvoorbeeld Below Deck op Peacock, zou wel fijn zijn als ik dat op die manier zou kunnen kijken.
het is wel erg verwarrend allemaal. Het 1 staat hier het ander weer daar.quote:Op zondag 25 september 2022 18:05 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat idd zo is.. We hebben in NL namelijk ook de streamingdienst "Hayu" die zowat alle Bravo shows + E! entertainment heeft! waarvan de meest recente gewoon next day streaming zijn.... zoals bijv. alle Below Deck versies/alle Housewives versies(ook internationaal). Ik zie dat niet gebeuren met SkyShowtime want dat maakt Hayu overbodig.. Dus zal wel net als op Netflix alleen hele oude seizoenen zijn ofzo..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |