Dan moet je je hele router achter de VPN zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als iemand tips heeft hoe ik via een VPN kan streamen naar een Chromecast, graag!
hoequote:Op woensdag 9 maart 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je je hele router achter de VPN zetten.
Sjakie Snaaideuwr doet graag andersquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
Dacht ga lekker Justice League kijken maar het beeld is een soort vierkant? Why.
Geen idee ligt eraan welke router je hebt.quote:
Dat vind ik dan weer minder erg, persoonlijk kijk ik liever met Engelse ondertitelingquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Geen NL ondertitels. Zoals bij veel meer series. Dat is op z'n zachts gezegd wel slecht.
Oh dat is mij gisteren wel gelukt. Playstore op Philips tv. Stond de app al mooi tussen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:35 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb nog steeds niet de app in mijn google play store op mijn Philips tv. Ook niet in de Philips app store zelf.
Ik heb gisteren even gestreamd via chrome cast maar de verbinding haperde om de zoveel tijd dus dat keek ook niet echt prettig.
Ik wacht wel even met kijken. Ondertussen al wel mijn kijklijst flink gevuld
bedanktquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee ligt eraan welke router je hebt.
Slinger je Google aan met merk + type can je router en VPN en zoek de antwoorden.
Dat is zo, al had ik een stokoud waarbij ik er volgens mij niet per se extra voor betaalde. Maar goed, nu zit er veel meer bij. Vind de interface van Ziggo ook om te janken, bij deze app lijkt dit beter te werken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:15 schreef Breuls het volgende:
Het "stond op Ziggo", maar wel binnen een speciaal HBO-inclusief Movies & Series-pakket, dus je betaalde er wel degelijk voor.
Ik heb hetzelfde. Zelfs in zoverre dat ik mezelf erop betrap dat ik zeg dat ik "nu eindelijk" al die series kan kijken, terwijl ik al jaren HBO via Ziggo had. Maar het voelde gewoon als een enorme drempel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 @ 08:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind de interface van Ziggo ook om te janken, bij deze app lijkt dit beter te werken.
Ja precies, bij Ziggo is het diep graven naar content, het wordt niet lekker en overzichtelijk gepresenteerd, zoekfunctie is niet optimaal, je merkt gewoon dat er geen geavanceerde logica achter zit. We zijn ook verwend met de gelikte apps van Netflix, Disney+ natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Zelfs in zoverre dat ik mezelf erop betrap dat ik zeg dat ik "nu eindelijk" al die series kan kijken, terwijl ik al jaren HBO via Ziggo had. Maar het voelde gewoon als een enorme drempel.
So far vind ik de interface van HBO Max niet perfect (doorklikken naar afleveringen is een klik te veel, terugnavigeren scrollt te vaak naar boven ipv terug te gaan naar het vorige scherm - Apple TV), maar wel prima om mee om te gaan. Een prima verbetering, in ieder geval.
One Tree Hill zocht ik echt al jaren maar was op geen enkele streamingservice te vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje One Tree Hill, dat keken mijn zus en moeder altijd. Als klein jongetje vond ik de basketbalscenés wel leuk. (en Payton)
Komt door de ondertite... oh wachtquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:20 schreef Breuls het volgende:
De meest recente aflevering van Superman & Lois is dinsdagavond (voor ons woensdagochtend, ongeveer) uitgezonden in de VS. Die aflevering is vandaag toegevoegd aan HBO Max.
Het lijkt dus dat zo'n actuele serie er wellicht een dagje over doet om bijgewerkt te worden.
Dat denk ik ook. Netflix en Amazon Prime doen dit ook voor meerdere talen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:50 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat is de vraag. Zo'n aflevering is natuurlijk al veel eerder afgerond en kan al veel eerder naar ondertitelaars worden gestuurd. In tegenstelling tot Last Week Tonight, dat (naar mijn weten) op zondagmiddag wordt opgenomen en dus niet van tevoren kan worden ondertiteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |