Heel gemakkelijk is mijn favoriete manier waarop dingen kunnen werkenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nog een streamingsdienst bij, namelijk Paramount+
Beiden worden (of zijn) onderdeel van de nieuwe streamingdienst die in de loop van dit jaar naar Nederland komt, namelijk: SkyShowtimequote:
Hoe kijk je? (via ipad/laptop/mobiel/anders?) Bij mij werkte het in ieder geval via zowel laptop als mobiel meteen prima. Op de TV nog geen app aanwezig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:06 schreef SLP_ het volgende:
Jeeh, zo blij dat HBO er is! Meteen een abo afgesloten natuurlijk, maar nu ik wil gaan kijken krijg ik een melding ''Er is geen provider beschikbaar in dit land''. Meer mensen last van?
Via laptop. Net app op iPhone gedownload, maar ook daar krijg ik die melding.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kijk je? (via ipad/laptop/mobiel/anders?) Bij mij werkte het in ieder geval via zowel laptop als mobiel meteen prima. Op de TV nog geen app aanwezig.
Al bevestiging via mail gedaan? Wellicht even in en uitloggen wil soms ook wel helpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Via laptop. Net app op iPhone gedownload, maar ook daar krijg ik die melding.
Hmm, ja ook gedaan. Als ik opnieuw inlog krijg ik de keuze uit 2 pakken, 1 voor 9,99 dollar per maand (met advertenties) of 1 voor 14,99 dollar per maand (zonder advertenties). Ook gek dat tekst enz allemaal in NL is maar ze dan wel over dollar spreken. Terwijl ik net een abo heb afgesloten voor 4 euroquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al bevestiging via mail gedaan? Wellicht even in en uitloggen wil soms ook wel helpen.
Zie ook op het twitter account van hbo dat dit probleem bekend is haha. Ben ook te ongeduldigquote:Wel een HBO Max account aangemaakt en betaald, maar niet mogelijk om te streamen
Gebruikers melden dat ze wel een account hebben gemaakt, maar nog geen films en series kunnen kijken doordat de streamingdienst aangeeft dat er problemen zijn met de locatie. Ook wordt er wel eens vertoond dat er geen provider in Nederland is.
Ook hier geldt: even geduld. HBO Max zal het vast snel oplossen, maar het is er nu topdrukte vanwege de lancering. Probeer even te refreshen. Dat zou kunnen helpen.
Ben al bij aflevering 4 van GoTquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zie ook op het twitter account van hbo dat dit probleem bekend is haha. Ben ook te ongeduldig
Hahaha lekker bezig! Ik baal er nu echt van dat ik woensdag en donderdag weer naar kantoor moet ipv hele week thuiswerkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben al bij aflevering 4 van GoT
Is die wel op 4k?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben al bij aflevering 4 van GoT
Fringe en Person of Interest waren leuke verrassingen voor mij. Heb ze hier ook in de kast, maar streamen is wel makkelijkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Viaplay is vorige week begonnen in Nederland.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shudder heb je ook nog (horror films en series) en DC Universe
Ik vond Star Trek Discovery wel aardig, maar om er nou geld aan te betalen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nog een streamingsdienst bij, namelijk Paramount+
Maar niemand een idee hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand anders ook problemen met de app? Ik probeer het te downloaden op mijn Samsung S20+ maar in de playstore krijg ik steeds de melding; Deze telefoon werkt niet met deze app
Doe 'm sideloaden dan. Even de apk opzoeken en installerenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar niemand een idee he![]()
Kan niks op Google verder vinden. Op mijn Samsung tv werkt het, iPhone van partner werkt het, ipad werkt het....maar op een geweldige S20+ werkt het niet
Stomquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe 'm sideloaden dan. Even de apk opzoeken en installeren
Ah dank, ik heb dat ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zie ook op het twitter account van hbo dat dit probleem bekend is haha. Ben ook te ongeduldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |