Heel gemakkelijk is mijn favoriete manier waarop dingen kunnen werkenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nog een streamingsdienst bij, namelijk Paramount+
Beiden worden (of zijn) onderdeel van de nieuwe streamingdienst die in de loop van dit jaar naar Nederland komt, namelijk: SkyShowtimequote:
Hoe kijk je? (via ipad/laptop/mobiel/anders?) Bij mij werkte het in ieder geval via zowel laptop als mobiel meteen prima. Op de TV nog geen app aanwezig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:06 schreef SLP_ het volgende:
Jeeh, zo blij dat HBO er is! Meteen een abo afgesloten natuurlijk, maar nu ik wil gaan kijken krijg ik een melding ''Er is geen provider beschikbaar in dit land''. Meer mensen last van?
Via laptop. Net app op iPhone gedownload, maar ook daar krijg ik die melding.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kijk je? (via ipad/laptop/mobiel/anders?) Bij mij werkte het in ieder geval via zowel laptop als mobiel meteen prima. Op de TV nog geen app aanwezig.
Al bevestiging via mail gedaan? Wellicht even in en uitloggen wil soms ook wel helpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Via laptop. Net app op iPhone gedownload, maar ook daar krijg ik die melding.
Hmm, ja ook gedaan. Als ik opnieuw inlog krijg ik de keuze uit 2 pakken, 1 voor 9,99 dollar per maand (met advertenties) of 1 voor 14,99 dollar per maand (zonder advertenties). Ook gek dat tekst enz allemaal in NL is maar ze dan wel over dollar spreken. Terwijl ik net een abo heb afgesloten voor 4 euroquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al bevestiging via mail gedaan? Wellicht even in en uitloggen wil soms ook wel helpen.
Zie ook op het twitter account van hbo dat dit probleem bekend is haha. Ben ook te ongeduldigquote:Wel een HBO Max account aangemaakt en betaald, maar niet mogelijk om te streamen
Gebruikers melden dat ze wel een account hebben gemaakt, maar nog geen films en series kunnen kijken doordat de streamingdienst aangeeft dat er problemen zijn met de locatie. Ook wordt er wel eens vertoond dat er geen provider in Nederland is.
Ook hier geldt: even geduld. HBO Max zal het vast snel oplossen, maar het is er nu topdrukte vanwege de lancering. Probeer even te refreshen. Dat zou kunnen helpen.
Ben al bij aflevering 4 van GoTquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zie ook op het twitter account van hbo dat dit probleem bekend is haha. Ben ook te ongeduldig
Hahaha lekker bezig! Ik baal er nu echt van dat ik woensdag en donderdag weer naar kantoor moet ipv hele week thuiswerkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben al bij aflevering 4 van GoT
Is die wel op 4k?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben al bij aflevering 4 van GoT
Fringe en Person of Interest waren leuke verrassingen voor mij. Heb ze hier ook in de kast, maar streamen is wel makkelijkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Viaplay is vorige week begonnen in Nederland.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shudder heb je ook nog (horror films en series) en DC Universe
Ik vond Star Trek Discovery wel aardig, maar om er nou geld aan te betalen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nog een streamingsdienst bij, namelijk Paramount+
Maar niemand een idee hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand anders ook problemen met de app? Ik probeer het te downloaden op mijn Samsung S20+ maar in de playstore krijg ik steeds de melding; Deze telefoon werkt niet met deze app
Doe 'm sideloaden dan. Even de apk opzoeken en installerenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar niemand een idee he![]()
Kan niks op Google verder vinden. Op mijn Samsung tv werkt het, iPhone van partner werkt het, ipad werkt het....maar op een geweldige S20+ werkt het niet
Stomquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe 'm sideloaden dan. Even de apk opzoeken en installeren
Ah dank, ik heb dat ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zie ook op het twitter account van hbo dat dit probleem bekend is haha. Ben ook te ongeduldig
Dan slingeren we prime gewoon aan toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lord of the Rings op Prime in 4k.
HBO 1080.
Dit kan toch niet.
Oh vanaf morgen is ie d'r af.quote:
Nee, niet de extended version. De 3e film duurt al 4 uurtjes ofzo. Ik heb ze op dvdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Ja nieuwe seizoen Euphoria ook nog niet, jammer maar ik heb geduld. En anders maar met Engels maar heb toch liever Nederlandse ondertiteling.quote:
Ik heb geen Prime, want Amazon kan de tyfus krijgen. @GGMMquote:
Oh, gelukkig. Dan hoef ik ook Prime niet te overwegen. Dan maar in 4k downloaden.quote:
Was hij op Netflix niet ook 4k? Het was me wel een keer opgevallen dat Netflix en Prime verschillende kleurtinten hadden, dus ik weet niet welke de betere kwaliteit was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lord of the Rings op Prime in 4k.
HBO 1080.
Dit kan toch niet.
Op Netflix was het ook enkel full HD voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Was hij op Netflix niet ook 4k? Het was me wel een keer opgevallen dat Netflix en Prime verschillende kleurtinten hadden, dus ik weet niet welke de betere kwaliteit was.
|Bij Ziggo/HBO stond het , en de film is wel aanwezig, maar ik herinner me ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Deadwood was nooit 100% HBO.
(Ik herinner me deze situatie van het oude HBO Nederland.)
Ik ga er ook maar van uit dat er een heleboel opstartproblemen bijzitten, en dat ook het aanbod nog flink uitgebreid gaat worden. HBO zou uiteraard het liefst alleen maarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:20 schreef Sked het volgende:
Voor deze prijs toch maar aangeschaft, al word ik niet echt gelukkig van de klachten die ik tot nu toe leesWel een hoop dat ik met plezier zou (her)kijken.
Why??quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
HBO MAX is een parodie op een streamingdienst.
Zou goed kunnen. Credit card staat ook op naam van HBO MAX SE.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:21 schreef KingRadler het volgende:
Dienst lijkt wel Scandinavisch met een NL sausje, dit is makkelijk geld verdienen.
25 FPS -> 24 FPS door 4 procent te versnellenquote:
Ja precies, die wil ik met mijn vriendin kijken (die ze nog niet gezien heeft), maar wel de extended natuurlijk. Dan maar niet via HBO dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, niet de extended version. De 3e film duurt al 4 uurtjes ofzo. Ik heb ze op dvd
Soms merk je het wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat iets sneller afspelen, dat merk je toch niet echt?
Meestal niet, tenzij het geluid niet wordt gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef heywoodu het volgende:
Als je het niet weet niet, maar ja da's nu te laatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef heywoodu het volgende:
Ja ok, maar lijkt me sterk dat ze het geluid vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Meestal niet, tenzij het geluid niet wordt gecorrigeerd.
Is toch 2,5 minuut per uur korter.
Kan toch gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind ondertiteling wel heel lelijk op mijn tv, hopelijk kan ik dat ooit aanpassen.
Prime doet dingen beter voor minder geld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:38 schreef DonDruiper het volgende:
Het beste van het beste wat ooit voor televisie is gemaakt voor 4 fucking euro's per maand en nog steeds mensen die lopen te zeiken
Weten we pas tot iemand gaat vergelijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar lijkt me sterk dat ze het geluid vergeten
Een paar toppers, verder matige series.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prime doet dingen beter voor minder geld.
Eens, kwaliteit van content wint het bij mij altijd. Hopelijk komen de technische verbeteringen wel, maar het verpest bij mij het kijkplezier niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een paar toppers, verder matige series.
Dat is bij HBO beter?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een paar toppers, verder matige series.
Prime heeft amper boeiende content. Picard volg ik wel en af en toe een aardige film.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prime doet dingen beter voor minder geld.
Ja, HBO is al decennia een premium zender die bekend staat om zijn kwaliteit. Als je kijkt naar de best beoordeelde series aller tijden staat dat vol met HBO materiaal. Denk aan The Sopranos, The Wire, Band of Brothers en GoT (ondanks de matige latere seizoenen).quote:
Sameeequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:14 schreef Fascination het volgende:
Beetje irritant dat ik nog steeds de melding “geen provider in Nederland” krijg als ik iets probeer af te spelen.
Zal nog wel komen (dat zou overigens ook een deal breaker zijn, ik kijk alles via Xbox)quote:
Bazenseriequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:22 schreef Felixa het volgende:
BARRY!![]()
Huurmoordenaar wil acteur worden. Met de geweldige Bill Hader en Henry Winkler.
BARRY!
Is wel aangekondigd door HBO Max als third party content maar het staat er nog niet op. Ik was ook al aan het zoeken. Ergens anders is het sowieso niet legaal te kijken in NL.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee of The Office UK hier ook op te zien is? Zo niet waar wel?
Ik wist niet eens waar ik moest beginnen, zoveel keuze!quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:26 schreef Spaulding het volgende:
Gisteravond gelijk weer begonnen met The Wire, heerlijk.
Vooralsnog werkt alles prima. Wat een heerlijke series staan hier toch op
HBO
Nee, die zijn er helaas niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Zonder abbo zie ik in de app geen trailers, Zie je ingelogd wel trailers?
Want je vindt het nu te summier?quote:Op woensdag 9 maart 2022 @ 10:58 schreef Johannes788 het volgende:
Tip. Zet Amerikaanse VPN aan.
Wat een aanbod krijg je dan🥰🥰🥰
Ik vind dit ook altijd heel bijzonder ja. Met alles op mijn lijst ben ik waarschijnlijk tot de rest van het jaar zoetquote:
Werkt dat?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:58 schreef Johannes788 het volgende:
Tip. Zet Amerikaanse VPN aan.
Wat een aanbod krijg je dan🥰🥰🥰
Ja heb een Apple tv en Chromecast, gewoon vanaf windscribe vpn usa server app afsluiten en opnieuw opstarten de app. Krijg je echt paar honderd titels extraquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkt dat?
Hebben ze meer in 4k?
Heb je dan ook geen last meer van het versnellen?
Jezus hoe snel kijken jullie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd heel bijzonder ja. Met alles op mijn lijst ben ik waarschijnlijk tot de rest van het jaar zoet
Nou ja, 9 maanden en een paar series is niet heel snel toch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe snel kijken jullie.
Maar ik heb ook echt net vorige maand Disney genomen dus ik ben sowieso nog wel een tijd bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |