Dan slingeren we prime gewoon aan toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lord of the Rings op Prime in 4k.
HBO 1080.
Dit kan toch niet.
Oh vanaf morgen is ie d'r af.quote:
Nee, niet de extended version. De 3e film duurt al 4 uurtjes ofzo. Ik heb ze op dvdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Ja nieuwe seizoen Euphoria ook nog niet, jammer maar ik heb geduld. En anders maar met Engels maar heb toch liever Nederlandse ondertiteling.quote:
Ik heb geen Prime, want Amazon kan de tyfus krijgen. @GGMMquote:
Oh, gelukkig. Dan hoef ik ook Prime niet te overwegen. Dan maar in 4k downloaden.quote:
Was hij op Netflix niet ook 4k? Het was me wel een keer opgevallen dat Netflix en Prime verschillende kleurtinten hadden, dus ik weet niet welke de betere kwaliteit was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lord of the Rings op Prime in 4k.
HBO 1080.
Dit kan toch niet.
Op Netflix was het ook enkel full HD voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Was hij op Netflix niet ook 4k? Het was me wel een keer opgevallen dat Netflix en Prime verschillende kleurtinten hadden, dus ik weet niet welke de betere kwaliteit was.
|Bij Ziggo/HBO stond het , en de film is wel aanwezig, maar ik herinner me ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Deadwood was nooit 100% HBO.
(Ik herinner me deze situatie van het oude HBO Nederland.)
Ik ga er ook maar van uit dat er een heleboel opstartproblemen bijzitten, en dat ook het aanbod nog flink uitgebreid gaat worden. HBO zou uiteraard het liefst alleen maarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:20 schreef Sked het volgende:
Voor deze prijs toch maar aangeschaft, al word ik niet echt gelukkig van de klachten die ik tot nu toe leesWel een hoop dat ik met plezier zou (her)kijken.
Why??quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
HBO MAX is een parodie op een streamingdienst.
Zou goed kunnen. Credit card staat ook op naam van HBO MAX SE.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:21 schreef KingRadler het volgende:
Dienst lijkt wel Scandinavisch met een NL sausje, dit is makkelijk geld verdienen.
25 FPS -> 24 FPS door 4 procent te versnellenquote:
Ja precies, die wil ik met mijn vriendin kijken (die ze nog niet gezien heeft), maar wel de extended natuurlijk. Dan maar niet via HBO dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, niet de extended version. De 3e film duurt al 4 uurtjes ofzo. Ik heb ze op dvd
Soms merk je het wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat iets sneller afspelen, dat merk je toch niet echt?
Meestal niet, tenzij het geluid niet wordt gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat iets sneller afspelen, dat merk je toch niet echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |