Het lijkt me duidelijk dat Rusland verliezen leidt, maar dit soort propaganda van de Kyiv Independent kan direct naar de prullenbakquote:
Cancellen van blanke mannen? Waar haal je dat vandaan? Er wordt volgens mij geen woord gerept over blank en de mannen waar men in het artikel terecht over klaagt hoeven toch niet per se blank te zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:36 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Er zullen best wat mannen zo hebben gereageerd. Ook hier heb ik het gezien. Maar dit artikel (en dan bedoel ik met name de manier waarop het is geschreven) riekt ook wel weer een beetje naar de vooroorlogse woke beweging met het willen cancellen van blanke mannen.
Ik ben het met je eens dat hij gek is, maar ik denk niet zo gek. Een nuke gebruiken zal ook betekenen dat hij zijn Rusland verliest, want ik mag toch aannemen dat het gebruik van zoiets ook voor de NAVO (en de rest van de wereld Kim uitgezonderd) 'een brug te ver is'.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik heb niet het idee dat Putin nog heel rationeel is. Die heeft zijn zinnen gezet op Oekraïne en dat moet en zal hij hebben, en als hij het niet kan hebben, nou, dan verder ook niemand.
Rationeel gezien schiet je er niks mee op, maar als hij dát was dan was dit hele geintje nooit gebeurt.
Nazi-Duitsland verloor de oorlog ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:30 schreef speknek het volgende:
Nog meer WW2 nazi-Duitsland tactieken.
[ twitter ]
'In order to save the village we had to destroy the village.'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:30 schreef speknek het volgende:
Nog meer WW2 nazi-Duitsland tactieken.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:58 schreef the-eye het volgende:
Ik denk dat sommigen hier zich aangesproken mogen voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die Andy zelf wel zo zuiver op de graat eigenlijk? Hij heeft ook duidelijk zijn ogen niet in z'n zak zitten.quote:dat je via ons wel eens een leuke, mooie, intelligente en verzorgde Oekraïense vrouw (want dat zijn ze)
edit: sorry, een beetje flauwe beschuldiging maar die dikgedrukte opmerking van hem vind ik ook niet echt gepast.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
And so it begins.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:45 schreef Ulx het volgende:
De Russen staan op de verkeerde plek.
[ twitter ]
Je zou toch denken dat Japan wel 2x nadenkt voor ze een land met atoombommen gaat aanvallenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
And so it begins.
Iedereen die nog een appeltje te schillen had gaat los, want de Russische beer blijkt een uitgehongerd zwak stuk aangeschoten wild.
Een tactische nuke in Oekraïne hoeft voor de navo nog steeds niet perse een reden te zijn om in te grijpen. Als zal dat een heel lastige discussie worden. Het is natuurlijk wel een enorme boodschap voor het westen dat het niet perse bij verbale dreiging blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij gek is, maar ik denk niet zo gek. Een nuke gebruiken zal ook betekenen dat hij zijn Rusland verliest, want ik mag toch aannemen dat het gebruik van zoiets ook voor de NAVO (en de rest van de wereld Kim uitgezonderd) 'een brug te ver is'.
Bij gebruik van zoiets omdat hij verliest zal Rusland nog verder afgesloten worden, zal hij de rest van zijn leven in een bunker moeten zitten en zoiets zal ook niet te verbergen zijn van zijn volk, wat dan nog meer in opstand zou gaan komen (allemaal gokjes van mij).
Volgens dat stuk van Dugin zouden die Kuril Islands cadeau gedaan moeten worden aan Japan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
And so it begins.
Iedereen die nog een appeltje te schillen had gaat los, want de Russische beer blijkt een uitgehongerd zwak stuk aangeschoten wild.
Geverifieerd weten we dat er ruim 800 voertuigen zijn uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:25 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Rusland verliezen leidt, maar dit soort propaganda van de Kyiv Independent kan direct naar de prullenbak
Dan kan je verwachten dat Rusland kernwapens op de eilanden zal plaatsen. China steunt Ruslands claim btw.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
And so it begins.
quote:Evacuation of Irpin reportedly underway
The evacuation of civilians from Irpin, near Kyiv, is underway, reports Reuters, citing a Ukrainian official.
Ja, en als ik dat verhaaltje van die econoom lees, over hoe fucked Rusland is, dan zie ik die nuke ook nog wel ergens anders terecht komen dan de Oekraïne, want als zij allemaal kapot gaan, waarom dan niet de halve wereld mee nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een tactische nuke in Oekraïne hoeft voor de navo nog steeds niet perse een reden te zijn om in te grijpen. Als zal dat een heel lastige discussie worden. Het is natuurlijk wel een enorme boodschap voor het westen dat het niet perse bij verbale dreiging blijft.
In Rusland hoeft dat nog geen gevolgen voor Poetin te hebben. Hij zal dan claimen dat de Oekraïners dat zelf gedaan hebben. Of dat hij niet anders kon.. als je de media compleet controleert kun je bijna alles maken.
Verdragen uit het verleden zijn toch niks waard voor Ruslandquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gestolen gebied? Japan tekende het vredesverdrag van San Fransico, waarin ze alle aanspraken op de Kurils opgaven.
Het Memorandum was geen verdrag. En ook de VS en UK gaven Oekraine garanties, maar ze komen niet tussen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdragen uit het verleden zijn toch niks waard voor Rusland
quote:Humanitarian corridors reportedly opened from Kyiv, Cherhihiv, Sumy, Kharkiv and Mariupol
Russia has reportedly opened humanitarian corridors from Kyiv, Cherhihiv, Sumy, Kharkiv and Mariupol so that civilians can be evacuated.
The Russian defence ministry made the announcement today, reports Reuters, citing the Interfax news agency.
The defence ministry also reportedly said that Russian forces in Ukraine had introduced a “silent regime” from 7am GMT.
Die man is al zenuwachtig voor iedereen om hem heen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en als ik dat verhaaltje van die econoom lees, over hoe fucked Rusland is, dan zie ik die nuke ook nog wel ergens anders terecht komen dan de Oekraïne, want als zij allemaal kapot gaan, waarom dan niet de halve wereld mee nemen.
Ik acht Putin tot alles in staat (behalve snel en efficiënt Oekraïne innemen).
Ja routes.. richting Rusland en Belarus..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou is terugvallen tot zeg maar jaren dertig welvaartsniveau toch nog te prefereren boven een groot radioactief wasteland worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en als ik dat verhaaltje van die econoom lees, over hoe fucked Rusland is, dan zie ik die nuke ook nog wel ergens anders terecht komen dan de Oekraïne, want als zij allemaal kapot gaan, waarom dan niet de halve wereld mee nemen.
Het is Oekraïne, zonder lidwoordquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ukraine doet mee. (toch in Kiev en Sumy).quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja routes.. richting Rusland en Belarus..
Zodat ze daar gegijzeld kunnen worden in feite.
Andere routes hebben ze snel mijnen gelegd.
quote:Humanitarian corridor to open in Sumy
A humanitarian corridor will open in Sumy today, the Ukrainian deputy prime minister has announced.
Iryna Vereshchuk said civilians will start leaving the north-eastern city on buses at 8am GMT, reports Reuters.
Hi, I’m looking after the blog for the next few hours. Please get in touch with any tips or suggestions:
Heb niet het idee dat het nog gaat lukken met de huidige invasiekracht. Met elke dag dat het langer duurt wordt de kans momenteel alleen maar kleiner, tenzij rusland een een heel nieuwe invasieleger stuurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:53 schreef einzeinz het volgende:
Wanneer begint Putain aan Kiëv? Duurt wel heel lang zo.
Wat ze aan het doen zijn is ten westen van kiev FOB bouwen voor gewonden etc als uitvalsbasis en om die route dicht te gooien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:53 schreef einzeinz het volgende:
Wanneer begint Putain aan Kiëv? Duurt wel heel lang zo.
Nee. Als je begaan bent met het land moet je ook het respect hebben om het een land te noemen. Oekraïense mensen vinden het een belediging om het De Oekraïne te noemen, omdat het dan als een streek klinkt. Het is gewoon een land.quote:
Het moraal is laag, er is geen luchtoverwicht, voorraden raken op en de coördinatie ontbreekt. In principe hoeven de Oekraïners alleen maar stand te houden. Ik zie het nog wel gebeuren dat er soldaten naar de Oekraïne gaan overlopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat het nog gaat lukken met de huidige invasiekracht. Met elke dag dat het langer duurt wordt de kans momenteel alleen maar kleiner, tenzij rusland een een heel nieuwe invasieleger stuurt.
Dat klopt wat je zegt, maar boeiend of zij het een belediging vinden?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee. Als je begaan bent met het land moet je ook het respect hebben om het een land te noemen. Oekraïense mensen vinden het een belediging om het De Oekraïne te noemen, omdat het dan als een streek klinkt. Het is gewoon een land.
Sidenote: Slavische talen hebben niet eens lidwoorden
Klopt en hij werd behoorlijk genaaid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n rare quote, ik snap waar ze heen wilden ermee maar hij komt hoogstwaarschijnlijk niet van deze generaal, die wilde echt wel knokken
Logisch ook want Polen werd van twee kanten geneukt op dat moment
Wordt zeer zwaar belast in ons land.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik las ergens dat slechts 15% van ons gas uit Rusland komt. Wat dat betreft vind ik de impact op onze gasprijs nog best hoog eigenlijk.
Helaas wordt de Nederlandse gasprijs niet in isolatie vastgesteldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik las ergens dat slechts 15% van ons gas uit Rusland komt. Wat dat betreft vind ik de impact op onze gasprijs nog best hoog eigenlijk.
In de EU ligt dat op 40%.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Nielsch het volgende:
Never waste a good crisis.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik vraag me af of die foto echt is. Dat is namelijk geen Russisch orthodox kruis. Dat ziet er zo uit:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 05:35 schreef Rambolin het volgende:
Deze oorlog is geen onemanshow van Poetin, veel Russische nationalisten steunen de oorlog, juichen en zijn trots plus ze hebben de steun van hun kerk voor deze kruistocht, het is een nationalistisch-religieuze oorlog. Valt op dat sommige mensen deze gekkies allemaal als arme gehersenspoelde slachtoffers van Poetin's propagandamachine willen afschilderen, terwijl ze in realiteit ook zonder Poetin extremistische nationalistische religieuzen zouden zijn.
[ twitter ]
Nou, en als ze dan maar consequent een z erop zetten heeft Ukraine geen problemen met ze opblazen.quote:
Gas uit Rusland is waarschijnlijk het goedkoopst momenteel, want dat zijn lange-termijn contracten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |