quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:58 schreef the-eye het volgende:
Ik denk dat sommigen hier zich aangesproken mogen voelenJa, ik hoorde dit al, toen ging ik hier thuis even uitleggen aan de wederhelft dat ik hier ook al dingen in die strekking had gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
waar zie je dat of oude nieuws?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:24 schreef PluggieOD het volgende:
De eisen van de Russen zijn al minder geworden overigens.
Er is bijna geen eten, de logistiek is een drama. Waarom zou de legerkleding wel op orde zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vechten de Russen in hun burgerkloffie?
Denk nog steeds dat het een scam is. Kanonnenvoer om 'ons' te laten geloven dat het allemaal niets voorstelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is bijna geen eten, de logistiek is een drama. Waarom zou de legerkleding wel op orde zijn?
Dergelijke mannen zouden ze op Facebook met naam en toenaam tentoon moeten stellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dit al, toen ging ik hier thuis even uitleggen aan de wederhelft dat ik hier ook al dingen in die strekking had gelezen
Er zullen best wat mannen zo hebben gereageerd. Ook hier heb ik het gezien. Maar dit artikel (en dan bedoel ik met name de manier waarop het is geschreven) riekt ook wel weer een beetje naar de vooroorlogse woke beweging met het willen cancellen van blanke mannen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dit al, toen ging ik hier thuis even uitleggen aan de wederhelft dat ik hier ook al dingen in die strekking had gelezen
Blanke man hier, met een schijthekel aan woke. En even zo grote schijthekel aan eeuwige pubers.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:36 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Er zullen best wat mannen zo hebben gereageerd. Ook hier heb ik het gezien. Maar dit artikel (en dan bedoel ik met name de manier waarop het is geschreven) riekt ook wel weer een beetje naar de vooroorlogse woke beweging met het willen cancellen van blanke mannen.
Ik vind dit altijd zo'n rare quote, ik snap waar ze heen wilden ermee maar hij komt hoogstwaarschijnlijk niet van deze generaal, die wilde echt wel knokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er valt geen winst te halen met deze oorlog!
Maj. General Stanislaw Sosabowski:
Doesn't matter what it was. When one man says to another, "I know what let's do today, let's play the war game."... everybody dies.
Nouja, als het een grapje is is het nogal misplaatst, en als je het serieus meent ben je niet goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:36 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Er zullen best wat mannen zo hebben gereageerd. Ook hier heb ik het gezien. Maar dit artikel (en dan bedoel ik met name de manier waarop het is geschreven) riekt ook wel weer een beetje naar de vooroorlogse woke beweging met het willen cancellen van blanke mannen.
heb jij al wat mensen in huis genomen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dergelijke mannen zouden ze op Facebook met naam en toenaam tentoon moeten stellen.
jij hebt je huisgenoot/wederhelft niet op uiterlijk uitgekozen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als het een grapje is is het nogal misplaatst, en als je het serieus meent ben je niet goed.
Het één heeft totaal niets met het ander te maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij al wat mensen in huis genomen?
Ik heb haar niet gedate naar aanleiding van een oorlog in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt je huisgenoot/wederhelft niet op uiterlijk uitgekozen?
quote:Sancties tegen Rusland duwen Nederland in recessie
De economische sancties van het westen raken Rusland hard. Maar we schieten ook in onze eigen voet: de oorlog in Oekraïne dreigt Nederland in een recessie te duwen, waarschuwen economen. Consumenten en bedrijven zullen de nadelige gevolgen van prijsstijgingen zeker twee jaar voelen.
Met ongekend harde sancties willen de westerse landen Rusland hard raken. En dat deden ze. Meer dan 30 procent ging de aandelenbeurs van Moskou onderuit toen de westerse landen sancties tegen Rusland instelden. Maar nu wordt steeds duidelijker dat de sancties ook ons hard raken. Ondernemers zien afzetmarkten wegvallen en consumenten beginnen de razendsnel stijgende prijzen in hun portemonnee te voelen: de benzineprijzen gaan door het dak, evenals de energierekening.
Bovendien merkt de consument de gevolgen bij de dagelijkse boodschappen. Bakkers waarschuwden eerder deze week al dat de broodprijs kan verdubbelen, omdat de graanprijzen omhoog vliegen.
De hogere olieprijs werkt ook door in de transportkosten van bedrijven. En dat werkt uiteindelijk door in de prijs die de consument betaalt. Ook bouwmaterialen, zoals hout, worden duurder. Dat leidt weer tot hogere bouw- of verbouwingskosten.
Door de sancties is zakendoen met Rusland in veel gevallen onmogelijk. Dat treft de Russische export van olie, gas, metalen en andere grondstoffen zoals graan. Die grondstoffen waren al duur vanwege de grote vraag en beperkt aanbod. Nu het aanbod nog verder wordt afgeknepen, gaan de prijzen helemaal door het dak. Een voorbeeld: In januari van dit jaar betaalde EU nog 190 miljoen euro per dag voor Russisch gas. Inmiddels is dat opgelopen tot 660 miljoen euro.
En die rekening komt rechtstreeks bij de consument. ,,Juist nu de pandemie op het einde lijkt te lopen, het leven normaliseert en we vooruit konden zien naar dalende inflatie en economische groei, wordt dat mooie vooruitzicht ruw verstoord’’, zegt Han de Jong, voormalig hoofdeconoom bij ABN Amro. In plaats van groei vreest hij het tegenovergestelde. ,,Ik denk dat we in Europa serieus rekening moeten houden met een recessie.’’
De overheid kan de pijn nog verzachten door mensen extra lastenverlichting te geven. Daarover wordt nu in het kabinet gesproken.
https://www.bndestem.nl/g(...)n-recessie~a608c730/
kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het één heeft totaal niets met het ander te maken.
Wauw, echt een heel goede vergelijking. Adrem.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt je huisgenoot/wederhelft niet op uiterlijk uitgekozen?
wat goed van jouquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gedate naar aanleiding van een oorlog in ieder geval.
Euh, nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt
je kunt de mensen die mensen op willen nemen ook willen namen en shamen op feestboek
Wat ben je recalcitrant zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |