Dan misschien magneetjes gooien.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eerder op Blind, die is simpel te raken met zijn tempo.
Sander en de kloof is een prima programma.quote:
Vooral leuk dat eerst altijd zijn beleggingsreclame kwam.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sander en de kloof is een prima programma.
hahahaquote:Op maandag 7 maart 2022 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sander en de kloof is een prima programma.
Waarom is dat ook alweer vreemd voor een programma op de NPO?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:55 schreef aTypisch het volgende:
ook classic dat die gozer dan geld van de publieke omroep krijgt om het te maken
of deed hij het gratisch?
de beste man is een graaf met aangeboren perksquote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dat ook alweer vreemd voor een programma op de NPO?
Ik zal nooit kunnen bevatten hoe je je daar druk om kan maken dus ik houd het hierbij.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de beste man is een graaf met aangeboren perks
en gaat dan met publiek geld een programmaatje maken over de kloof
ik vind jou een beetje een debielquote:Op maandag 7 maart 2022 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de beste man is een graaf met aangeboren perks
en gaat dan met publiek geld een programmaatje maken over de kloof
ik maak mij daar dan ook niet druk overquote:Op maandag 7 maart 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen bevatten hoe je je daar druk om kan maken dus ik houd het hierbij.
Mijn laatste herinneringen zijn vaag van Depor en dat was niet dramatisch dacht ik. Maar het is al even geleden dat Depor in de Liga zat.quote:
Hij doet echt raar hoor.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef fetX het volgende:
Like gezet voor een post van user @:tjacka
Dat we dit nog meemaken.
Ik moet nog één aflevering maar een 7 kan ik prima mee leven.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Reacher
7/10
@:maxi-mus @:karina @:lenny_leonard @:kingroland @:wereldgozer @:caland @:coco check deze review
ik geef het een 8/10 vooral die scene met de lijken in de kofferbak proppenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Reacher
7/10
@:maxi-mus @:karina @:lenny_leonard @:kingroland @:wereldgozer @:caland @:coco check deze review
Leuke review. Ga niet kijken obv deze review. 7 vind ik te laag voor een serie.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Reacher
7/10
@:maxi-mus @:karina @:lenny_leonard @:kingroland @:wereldgozer @:caland @:scrummie @:coco check deze review
Is dat een van je hobby's?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ik geef het een 8/10 vooral die scene met de lijken in de kofferbak proppen
spoilersquote:Op maandag 7 maart 2022 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ik geef het een 8/10 vooral die scene met de lijken in de kofferbak proppen
Eens wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review. Ga niet kijken obv deze review. 7 vind ik te laag voor een serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |