Via de website gelukkig wel! Via de app kom ik er niet doorheen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik log net in op gpradio en werkt gewoon
Stel je even aan ofzo. Janken van ellende. Borderline alert.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik had het net weer even 10 minuten aangezet, maar ik kan wel janken van ellende, ik twijfelde zelfs even of ik wel het goede kanaal had aanstaan en niet naar een extra NOS journaal over Oekraine aan het kijken was. Ongelofelijk dat we na Max zn WK vorig jaar als beloning deze ellende moeten aanzien. GP radio is nu al overbelast weer, dus hopelijk krijg ik dat nog werkende voor 16:00 uur.
Ik heb 1x uitval gehad. Verder was het gewoon prima.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:11 schreef Donna het volgende:
Geen haperingen gehad. Had wel 2x een uitval waarbij ik direct op 'opnieuw proberen' kon klikken en meteen weer goed beeld had.
Commentaar is op zich niet slecht. Maar ze moeten gewoon écht even wat meer hun mond houden. Bijna elke seconde wordt er gesproken. Dat is nergens voor nodig; we zien allemaal wat er gebeurt. Dit leek zo meer op radio-commentaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:20 schreef Sarabi het volgende:
Totaal geen haperingen.
Commentaar is wennen, wel fijn om Kalff weer te horen.
Het commentaar op de radio wordt soms gewoon even uitgezet in ruil voor pure omgevingsgeluidenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:46 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Commentaar is op zich niet slecht. Maar ze moeten gewoon écht even wat meer hun mond houden. Bijna elke seconde wordt er gesproken. Dat is nergens voor nodig; we zien allemaal wat er gebeurt. Dit leek zo meer op radio-commentaar.
Ik wist een hele ronde van tevoren al dat Verstappen een derde stop maaktequote:Op maandag 21 maart 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Ik was wel te spreken over de kwaliteit van de uitzending. Op TV was het lekker scherp en goed te zien. Alleen er zat wel een flinke vertraging op vergeleken met de stream op de telefoon. Op TV reed Hamilton de pit in, en op de telefoon reed ie de pit uit
Alleen maar voordelen in mijn ogen.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:02 schreef DjVero het volgende:
Matig.
Commentatoren totaal geen beleving; beetje droogjes de feiten opnoemen, meer niet. Nul humor. Lijken wel een script te volgen, waarbij er iedere seconde van de race iets gezegd MOET worden, of zo.
Studio-personeel veel te stijf en formeel, bah![]()
En die Hakkinen, wat staat die er als een druif bij, zeg
Als je Ziggo een concurrent van Viaplay vindt op inhoudelijk vlak dan weet je denk ik het verschil niet tussen inhoud en kroegpraatquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op zeg
Dit is pure arrogantie.
Zeg dat wel. Coulthard kon geen 3 stappen zetten op de grid waarbij de kopstukken zichzelf aandienden. Groot verschil met de gridwalk van Jack.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:28 schreef TAV74 het volgende:
Na een weekend kijken:
Stuk serieuzer in de voor en nabeschouwing, op zich niets mis mee maar het mag nog wel iets losser af en toe. Ik vermoed dat dat wel wat beter gaat worden. Verder viel me op dat Viaplay meer mensen voor de camera krijgt.
Commentaar en pitreport was wmb inhoudelijk beter dan bij Ziggo. Missen minder en de onzin van Jack ontbreekt, Kalff heeft iig iets toe te voegen als hij op de lijn komt.
Olav zet wel meer sfeer neer, maar ik vond het voor de eerste GP prima en vond het onderhoudend..
Beeld via chromecast was strak en zonder haperingen (maar uiteraard geen 4k).
nee dank je, ik heb het NOS journaal om 14:00 uur al gezien!quote:Op maandag 21 maart 2022 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks 15:00 nabeschouwing op Viaplay
'afspelen vanaf begin'quote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
nee dank je, ik heb het NOS journaal om 14:00 uur al gezien!
En…een nabeschouwing een dag later midden op de dag als iedereen aan het werk is? Lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |