App downloaden en daar kopen.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:31 schreef Parafernalia het volgende:
f1tv valt ook af omdat ik geen creditcard heb...laat maar lekker zitten.
Ik begreep dat het in de app ook via PayPal kan? (niet zelf geprobeerd)quote:Op zondag 20 maart 2022 13:31 schreef Parafernalia het volgende:
f1tv valt ook af omdat ik geen creditcard heb...laat maar lekker zitten.
Nee joh, 6 servers van een radiozender die eruit vliegen aan het begin van de kwalificatie was puur toeval.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:27 schreef Jane het volgende:
En ik denk echt dat ViaPlay zich, ondanks alles, verkeken heeft op de populariteit van Olav Mol als commentator. Ja, er wordt al jaren geklaagd dat hij dingen over het hoofd ziet, maar het is denk ik toch een minderheid die hem daarom wilde inruilen. En zeker niet op een 'alles is beter dan Mol'-manier.
Er zijn geen twee opties om vervolgens opties op te sommenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen twee opties. Je hebt de Nederlandse optie, of de Engelse optie.
Gelukkig is er nog GP Radio en heeft Ziggo een nabeschouwingsprogramma maar dat is gewoon minder als het pas uren na de race is.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, 6 servers van een radiozender die eruit vliegen aan het begin van de kwalificatie was puur toeval.
Ze doen meer dan alleen F1 hè. Darts. Duits voetbal. In augustus premier league.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:54 schreef Jane het volgende:
Zij snappen toch ook wel dat F1 de enige reden is dat je dat abonnement überhaupt genomen hebt.
Ja, maar dat deed Ziggo Sport ook. En toch hebben wij minstens 1x een maand abonnementsgeld teruggekregen omdat de stream (alleen) tijdens de F1 niet werkte. Dat vond ik heel netjes en dat heeft ze ook een hoop goodwill bij mij opgeleverd. Dat ze zeg maar erkenden dat veel mensen alleen maar een abbo hadden vanwege F1 en dat dat dus goed moest werken.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ze doen meer dan alleen F1 hè. Darts. Duits voetbal. In augustus premier league.
Dat boeit echt bijna niemand.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ze doen meer dan alleen F1 hè. Darts. Duits voetbal. In augustus premier league.
Zag nog wat films en series staan.
De films en series misschien niet maar Engels voetbal wel. Mij iig wel.quote:
Genoeg mensen als ik de DRT en VBL topics bekijk.quote:
Die komen doorgaans niet in F1.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Genoeg mensen als ik de DRT en VBL topics bekijk.
Ik zie er anders genoegquote:
Daar ging het niet om. Jij zegt bij dingen die geen F1 zijn of die jij niet leuk vindt altijd dat het niemand wat boeit, wat natuurlijk onzin is.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal weinig overlap tussen F1 fans en voetbalfans
Nee, wat ik bedoelde is dat het niemand boeit dat al die zaken er zijn. Bijna iedereen zal het voor alleen F1 of alleen voetbal nemen.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Jij zegt bij dingen die geen F1 zijn of die jij niet leuk vindt altijd dat het niemand wat boeit, wat natuurlijk onzin is.
Even aangepast.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet bijna niemand.
quote:
AH ja idd.. Kon me eerst niet registreren.. Maar nu wel. Thx!quote:
ik log net in op gpradio en werkt gewoonquote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik had het net weer even 10 minuten aangezet, maar ik kan wel janken van ellende, ik twijfelde zelfs even of ik wel het goede kanaal had aanstaan en niet naar een extra NOS journaal over Oekraine aan het kijken was. Ongelofelijk dat we na Max zn WK vorig jaar als beloning deze ellende moeten aanzien. GP radio is nu al overbelast weer, dus hopelijk krijg ik dat nog werkende voor 16:00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |