Heel zuur ja. Al moet ik zeggen dat ik er ook volledig ingetrapt ben.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga overigens wel heel erg goed op de zoutige reacties rondom de zogenoemde maskerhint. Oneerlijk, belachelijk en al die termen vliegen je om de oren.
Ze hebben gewoon het beste/mooiste kandidatenmaskertje gepakt voor die liveuitzending.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel zuur ja. Al moet ik zeggen dat ik er ook volledig ingetrapt ben.
Die maskerhint is wel iets anders dan van die hints als 'de mol is in jullie midden' of getallen/letters waar je iets van zou kunnen maken. Die ogen zijn daar bewust achter gezet en dat masker is bewust tijdens de livestream getoond, zonder dat er andere maskers te zien waren. Dat in combinatie met dat het in aflevering 1 nogmaals te zien was en KL gedurende het seizoen meerdere links met ''Kijk in mijn ogen'' legde, maakte dat toch wel veel mensen (waaronder ik) dachten dat dit wel degelijk een hint was.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:03 schreef Spyrodedraak het volgende:
Vooral naief dag mensen daar zo vol overtuigd waren.
Everon was de enige die vrijwel niet opvallend in beeld werd gebracht. Mensen verklaarden mij voor gek![]()
Ze wegen ook dat er talloze mensen achter alles iets zoeken. Dus dat ze dit echt als hint zouden pakken.. nee leek mij niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:43 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Die maskerhint is wel iets anders dan van die hints als 'de mol is in jullie midden' of getallen/letters waar je iets van zou kunnen maken. Die ogen zijn daar bewust achter gezet en dat masker is bewust tijdens de livestream getoond, zonder dat er andere maskers te zien waren. Dat in combinatie met dat het in aflevering 1 nogmaals te zien was en KL gedurende het seizoen meerdere links met ''Kijk in mijn ogen'' legde, maakte dat toch wel veel mensen (waaronder ik) dachten dat dit wel degelijk een hint was.
Ik denk dat het beter was geweest als ze er helemaal geen ogen achter hadden gezet, of desnoods de ogen van Rik. Want het blijft wel een raar gedoe zo.
Edit: Het is inmiddels bekend dat de kandidaten zelf ook op de hoogte waren van deze 'hint'. Dat heeft mogelijks het spelverloop benvloed wat betreft de verdenkingen. Dit is alleszins geen handige zet geweest van de productie.
Veel hints kwamen in moltalk gister avondquote:Op zondag 6 maart 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag de laatste vier reguliere afleveringen gekeken en net de uitslag, toffe mol en lekker onverwacht, ik was er echt 99% (uiteraard niet 100%, want WIDM) van overtuigd dat het toch zeker f Kim-Lian f Fresia was. Everon, baas
Alleen jammer dat er nul hints werden getoond. En wat was dat met 33 wat in de uitslagaflevering genoemd werd? Kim-Lian die het had over 'ik kreeg een nummer door.....33', waarna van ons verwacht werd dat we gelijk een momentje hadden van "haha wow, 33?! Jemig!". Maar het had toch net zo goed 68 of 2 of 1369 kunnen zijn?
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag de laatste vier reguliere afleveringen gekeken en net de uitslag, toffe mol en lekker onverwacht, ik was er echt 99% (uiteraard niet 100%, want WIDM) van overtuigd dat het toch zeker f Kim-Lian f Fresia was. Everon, baas
Alleen jammer dat er nul hints werden getoond. En wat was dat met 33 wat in de uitslagaflevering genoemd werd? Kim-Lian die het had over 'ik kreeg een nummer door.....33', waarna van ons verwacht werd dat we gelijk een momentje hadden van "haha wow, 33?! Jemig!". Maar het had toch net zo goed 68 of 2 of 1369 kunnen zijn?
Ahquote:
Rik heeft vanavond bevestigd dat dit vooral een eerste reactie was op de mollicitaties die ze in het busje te zien kregen, verder had het niet veel betekenisquote:Op zondag 6 maart 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
Ik vroeg me trouwen wel af waar dat hele schot voor de boeg voor nodig wasHad echt gehoopt dat daar uiteindelijk nog iets leuks mee gedaan zou worden
Geinig, hoewel dit wel bijzonder is:quote:
quote:Dit masker is door een figurant gedragen tijdens het gemaskerd bal in Albani.
Samequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:49 schreef 4-elements het volgende:
Blijf het raar vinden dat ze vrijwel niets van het gemaskerde bal hebben laten zien. De onthulling was nu niet bijzonder spectaculair.
Gemiste kans inderdaad......quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
SameHet begon op zo'n manier en elke aflevering weer een referentie daarna, en uiteindelijk was het helemaal niks
Klopt, dat idee had ik ook sterk dat als er nog veel beperkingen waren geweest en die slotaflevering een issue zou worden dat het gemaskerde bal een meer prominente plek had gekregenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat dat gemaskerde bal gewoon een back-up plan was voor als er nog teveel coronarestricties zouden zijn geweest. Toen het eenmaal begon in januari zaten we volgens mij nog steeds in een vrij zware lockdown dus snap wel dat dat niet uit de afleveringen is gehaald, maar ze hadden dan idd er wel iets over kunnen zeggen in de live-aflevering.
Overigens vond ik de live-aflevering voor de verandering best leuk en begon het voor mij zowaar het niveau van een Belgische laatste aflevering te benaderen! Niet al te veel oeverloos gelul en ook veel beelden te zien geweest, zelfs het een en ander van achter de schermen en hoe Everon oefende enzo. Heb ik bij de Nederlandse nooit zo gezien!
Dat denk ik ook hoor. Maar dan nog een rare keuze om daar niets van te laten zien. Want elke aflevering leek toe te werken naar die geheimzinnige apotheose: het gemaskerde bal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, dat idee had ik ook sterk dat als er nog veel beperkingen waren geweest en die slotaflevering een issue zou worden dat het gemaskerde bal een meer prominente plek had gekregen
benieuwd of we er ergens nog een keer iets van horen / lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Maar dan nog een rare keuze om daar niets van te laten zien. Want elke aflevering leek toe te werken naar die geheimzinnige apotheose: het gemaskerde bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |