SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dat was haar User naam.quote:
Ojee gaat ze daarover weer janken dat het haar schuld isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Arme Nawel, nu wordt haar natuurlijk indirect aangewreven dat ze 10k derven.
ik las echt iets andersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:50 schreef Jockari het volgende:
O.K.Even met buurtbewoners limoncelloke gedaan buiten. Dus Julio buiten vermoed ik ?
Krisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef Kinga het volgende:
Wie gaat het geldbedrag pakken komende week.. die zullen ze er wel ingooien nu.
Hij kan tellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:55 schreef Sestra666 het volgende:
over 2 weken de finale zegt salar
hij versprak zich volgens mij
Wat betekend dat ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oude gordijnen mengen op zijn belgisch.
Maar jij kan helemaal niet naar huisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:06 schreef Silves het volgende:
En weer Tobi klagen en zeuren, dat Grace de hele tijd aan het klagen is over BB en hij de schuld krijgt...zielig menneke, zijn gevoel zegt dat ik naar huis ga....
jajaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar jij kan helemaal niet naar huis
dat kan en mag je Salar niet aandoenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
King Salar en Queen Nawel
Ik zie het recept voor een nieuwe love story![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
dat kan en mag je Salar niet aandoen
Love story?? Je bedoelt een horror filmquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
King Salar en Queen Nawel
Ik zie het recept voor een nieuwe love story![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Love story?? Je bedoelt een horror film
Wat was het 1ste thema? kitty en die ballonen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Random vraagje
Wat was het beste week thema tot nu toe?
Schaarste was het eerste themaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat was het 1ste thema? kitty en die ballonen..
helemaal niemand, of iemand voor 1/2 nachtjes.. boringquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
2 rugzakken in de tuin, wie oh wie komt binnen?
Geen enkele..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Random vraagje
Wat was het beste week thema tot nu toe?
Zijn gewoon de gewichtenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
Nee, dat zijn de gewichten die ze gebruiken bij sportenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
ja of Julio is zijn 2 tassen vergeten..Hanna die ff alles komt vertellen over de buitenwereld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
helemaal niemand, of iemand voor 1/2 nachtjes.. boring
hè wat een tegenvaller, het had ook Kitty kunnen zijn tochquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de gewichten die ze gebruiken bij sporten
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
hè wat een tegenvaller, het had ook Kitty kunnen zijn toch
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de gewichten die ze gebruiken bij sporten
Gemiste kans iddquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
hè wat een tegenvaller, het had ook Kitty kunnen zijn toch
Er kan toch nu niemand meer naar binnen. Die komt dan met het nieuws van Oekraine, enz.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
Naar Salar?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef JDB94 het volgende:
Je zou Dago maar zijn en je chick langzaam live gestolen zien worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik red het niet meer ga slapen lees morgen wel of er nog wat gebeurt is .
Tot morgen cossers![]()
![]()
![]()
En de buitenwereld het ook nog lief vind en ze perfect bij elkaar vinden passen...Run run Dagoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef JDB94 het volgende:
Je zou Dago maar zijn en je chick langzaam live gestolen zien worden
Dit gebeurt alleen maar... elke week..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zeggen het nog in de uitzending kijk voor de reactie van de bewoners naar de livestream
ja, twee seconden..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zeggen het nog in de uitzending kijk voor de reactie van de bewoners naar de livestream
zal meer geschokt wezen net zoals de rest, ze heeft nog geen reden om boos te kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:24 schreef humpty het volgende:
Zie die Grace kwaad kijken naar die jackpot
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef Hendrik83 het volgende:
ok, gaat de uitleg langer zijn dan zijn verblijf buiten het huis?
Natuurlijk, het script moet wel kloppen....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah BB heeft het spel weer beïnvloed
Wilde dus geen 10k in de pot
Dat kan het budget niet aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ktinggggg..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
klein beetje heel veel welquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:35 schreef just me het volgende:
Volgens mij is ze laaiend boos en nu een arrogante bitch
Fantastische combinatie om ruzie te krijgen over niets.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:36 schreef Verida het volgende:
Toob is beledigd en Nawel zeikt lekker door
Ze snapt het echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef jotosmurf het volgende:
Wat een ongelofelijk egocentrisch persoon is die Nawel toch.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef odie22 het volgende:
pfffffff , ik ga er niks over zeggen en lult aan 1 stuk door
Waarom zou je gokken op je eigen vertrek? Dan heb je er sowieso niks aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Goelio dacht dus dat hij zou blijven
Nog maar uurtje met de psycholoogquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef Krambo het volgende:
Bij Nawel komt de frustratie van 6x genomineerd zijn eruit
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef mangalie het volgende:
Nawel gaat zich verwijderen van de groep![]()
![]()
Inderdaad. En dit ligt niet aan nawel maar Tobias. Hij deed zeer aanvallend. Eng ventjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Ze hebben 15 uur gesproken?Ze zijn amper 15 uur in dat hok geweest. To stelt zich weer enorm aan.
Het is de toon die de muziek maakt. Nawel snapt dat nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dit ligt niet aan nawel maar Tobias. Hij deed zeer aanvallend. Eng ventje
Ja dit verhaal krijgen we nog 100x te horenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
De aftermath hierna gaat leuk worden...
Hoe kan dat als de uitkomst van de eliminatie samenhangt met de missie ^_^quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef Joyce-43 het volgende:
wel lullig voor toby dit heeft BB slecht gedaan
BB had dit moeten laten zeggen terwijl Julio nog in huis was, want het was hij die op het allerlaatste de stem van hem naar Nawel veranderde dus dan moet ze het hem kwalijk nemen,
maar slechte zet van BB ook
Tobias deed denigrend met z’n ben je klaar ? En andere lage opmerkingen. Klaar met z’n nukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt. Nawel snapt dat niet
Volledig in z'n recht, zij trekt het meteen weer naar zichzelf toe. Laat het even bezinken en ga dan met helder hoofd gesprek aan i.p.v. die steken onder waterquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Tobias deed denigrend met z’n ben je klaar ? En andere lage opmerkingen. Klaar met z’n nukken
Ook klaar met Nawel en haar slachtoffer rol.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Tobias deed denigrend met z’n ben je klaar ? En andere lage opmerkingen. Klaar met z’n nukken
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef Kinga het volgende:
Kon ze zich maar permanent verwijderen van de groep. Julio, je beste vriend, heeft die 10k op je kop gezet. Maar dat heeft ze dus niet gehoord net.
precies datquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
En net voor ze die greep kan doen, wordt ze knock out geslagen door Grace en diequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
Als Nawel Nu de kans krijgt om een greep te doen uit de jackpot en dan zou nokken deed ze het
Dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef Kinga het volgende:
Kon ze zich maar permanent verwijderen van de groep. Julio, je beste vriend, heeft die 10k op je kop gezet. Maar dat heeft ze dus niet gehoord net.
Dat heeft greesj morgen gedroomdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En net voor ze die greep kan doen, wordt ze knock out geslagen door Grace en die
rent met het geld de poort uit
Ik snapte hem wel daar. Hij stond op ontploffen. Er is geen gesprek te voeren met iemand die niet luistert en direct 500 x hetzelfde herhaalt. Net zoals die ruzie toen met Peter, ze bleef herhalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nawel is gewoon AF.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Krambo het volgende:
Weglopen van een discussie is ook weer zo kansloos
Nawel
Autisme of aan het trollen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Hij blijft maar zeggen dat ze heeft gezegd dat het niet goed is of slecht is gedaan, maar ze zei alleen : verkeerd gegokt
Hoe je iets brengt is alles, zo blijkt wel weerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Hij blijft maar zeggen dat ze heeft gezegd dat het niet goed is of slecht is gedaan, maar ze zei alleen : verkeerd gegokt
Het was op een smerige manier, en begon gelijk huilie huilie te doen. Die WHY ME act ben ik beu.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef Flow3r het volgende:
hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias graaft z’n eigen graf steeds dieper. Hij stond er mooi op vanavond weer
Tobi eerstquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week Nawel eindelijk opzouten
Tobi had het in jip en janneke taal moeten uitleggen geloof ik. Snapte ook niet waarom ze dat aanhaalde. Het ging erom wie UITEINDELIJK op de bank zou staan, klaar. En dat was goed gegokt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ze stond tegen kristof.... domme trut dat was toch rewind
ja in en schijnwereldquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Nawel jij leeft ook in je eigen wereldje
Tja...maar ja...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze pushen bepaald narratief in die afleveringen, komt ie nagenoeg altijd negatief in. Ik ben ook geen topfan van hem, maar hij wordt wel echt verkeerd neergezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Sofia35 het volgende:
Nou ja, ik vond hem de afgelopen weken ook een vervelende zeur geworden maar in deze heeft hij wel gelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Sofia35 het volgende:
uh?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Sofia35 het volgende:
Ik hoop het zo..!! Wat een naar wijf is dat zeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zei : wat een grap of zoietsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef humpty het volgende:
wat riep Nawel toen ze net met haar koffers er langs liep
Fucking kinderachtig zegt Tobias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |