SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Magda was haar vriendin die ze had leren kennen bij een concert, wat overigens een grappig verhaal was. want.........quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grace kennende heeft Jezus in de supermarkt alle stellages omver gegooid, de Franse rode wijn in vis veranderd, kassmeisje Magda bezwangerd en 3 halve haantjes laten kraaien voor de winkel sloot. En zij was er bij.
Kan hij nu gaan klagen dat hij verkeerd gezien wordtquote:
Jaap kooiman.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij komt altijd op tijd.quote:
Jijbentaltijdtelaat! We hadden je altijd graag eerder gezien!quote:
op vele mogelijke manierenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd hoe de kristof-haters dit betoog van hem weer gaan misbruiken om hem zwart te maken...
En nu nog meer inhouden, en toneel spelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Kan hij nu gaan klagen dat hij verkeerd gezien wordt
Ja leuke woorden nu maar morgen zit hij weer racistische grapjes te maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd hoe de kristof-haters dit betoog van hem weer gaan misbruiken om hem zwart te maken...
Ja dat het pakken van de rewindtoken niets tactisch wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
op vele mogelijke manieren
misschien heeft hij wel weer iets gezegd wat mensen racistisch kunnen opvatten
Nog nooit in Utrech geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naam van het vervoer in de regio Utrecht uitgevoerd door Qbuzz
Losertopic is ----> die kant opquote:
of te tactischquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat het pakken van de rewindtoken niets tactisch was
ik hoor dat echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuke woorden nu maar morgen zit hij weer racistische grapjes te maken.
Net zoals de Tobias haters het bij Tobias doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Leuke stad wel,ik ga er graag winkelen.quote:
Wat onaardig weerquote:
Ah ja. Er waren ook dingen die ik niet heb gemist tijdens mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:25 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel blijft vanavond ( hoop ik ) hoera hoera 🎉 en leuke sneer naar Tobias dat hij zeurt hi hi
Wat jammer dat je mij niet gemist hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ja. Er waren ook dingen die ik niet heb gemist tijdens mijn afwezigheid
Dani!quote:
je moet wat als tiktokker zonder mobielquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Benny het volgende:
Zitten ze dan met een Snapchatfilter op hun kop
Ze zijn ook kleiner in het echt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Benny het volgende:
Zitten ze dan met een Snapchatfilter op hun kop
Nee, please noquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat Nawel aankomende week op wonderbaarlijke wijze LB zal zijn
Was jij niet weg?quote:
Zwaaien we volgende week Kristof, Nouchine of Tobias uitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Benny het volgende:
Star.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:29 schreef Stargazing het volgende:
Kunnen we de 3 grootste zeuren er gewoon ineens uitgooien? Tobias, Nawel en Julio
Dan zitten we ineens ook goed voor de finale
Daar zou je zo maar gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Benny het volgende:
Ik kan niet alles cappen Soof.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Salar zei ook dat hem opviel dat Tobias boos keek
Kristof.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou je zo maar gelijk in kunnen hebben.
Dan moet ze het wel nog winnen natuurlijk, als ze zo lomp is als Jerrel vorig jaar zal het moeilijk wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaan we vast weer van die leuke kinderachtige regeltjes krijgen net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij niet bellen..quote:
Tja en dit nog in de stemming? fair.. niet echt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
ze lieten zien dat het vliegtuigje er ook in kwam na de reclame
Wordt druk aankomende week met vliegtuigjes daar dan, wordt weer veel zon verwacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:34 schreef freaky40 het volgende:
Ja hoor, vliegtuigje zit gewoon in de uitzending, je verwacht het niet...
Als het via een spel gaat, zal het moeilijk worden. 2 weken geleden had ze een kans een was ze automatisch genomineerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Benny het volgende:
Echt hoor,dat gaat een Mindfuck zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Julio men is met veel belangrijkere dingen bezig dan BB
kunnen ze toch niet onderuit ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:34 schreef freaky40 het volgende:
Aansporing om er volgende week weer 1 te sturen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:34 schreef freaky40 het volgende:
Zal Schiphol leuk vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt druk aankomende week met vliegtuigjes daar dan, wordt weer veel zon verwacht.
Nee!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
niet te geloven dat ik dit doe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nee mario ik neem het totaal niet serieusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd je huilen als deze
bb vorbij is? je nehmt het echt
te serieus
me is het egalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook met zo,n tegenzin..2x ook nog..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
3 Belgen, 3 Nederlandersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:37 schreef Silves het volgende:
3 mannen, 3 vrouwen..het zou toch niet zo transparant moeten zijn..Zou julio moeten vertrekken.
je neemt het veel te serieusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
me is het egal
maar nawel blijvt
altijd
zelfs als hij terug kijkt snapt hij het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Die heeft maar 1 vraag..waarom krijg ik kritiek.
Zo is datquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
me is het egal
maar nawel blijvt
altijd
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
tobi wil geen koppeltje lijken boehoeeee
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is al helemaal niet te geloven![]()
![]()
Hij zit nog steeds in de kastquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
Iets met de rode knop in rusland..tic tak tik tak..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week draait het in het huis rond de klok
wel fijn die ondertitelingquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Grace tv maken
wel goed dat ze het juiste er uit hebben gepikt
nawel hoortquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Iets met de rode knop in rusland..tic tak tik tak..
Denk dat ze het gesprekje met Julio overslaan. Dat boeit toch niemand.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:42 schreef Benny het volgende:
De uitzending duurt nog 20 minuten. Daarin moeten we nog krijgen:
- Hanne
- Reclame
- De uitslag
- Gesprekje met de afvaller
- Verhaaltje over wat er aankomende week staat te gebeuren
Het wordt proppen
Dansen met sterren in België is klaar dus kan wat uitloop hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:42 schreef Benny het volgende:
De uitzending duurt nog 20 minuten. Daarin moeten we nog krijgen:
- Hanne
- Reclame
- De uitslag
- Gesprekje met de afvaller
- Verhaaltje over wat er aankomende week staat te gebeuren
Het wordt proppen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:43 schreef odie22 het volgende:
omg, is dit nu het beste wat ze kunnen herhalen
En Nouch dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:43 schreef Stargazing het volgende:
Ik ben die stem van Nawel ondertussen echt spuugzat
elke week opnieuwquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
Nawel krijgt op tv ff wat veren in dr kontje gepropt
Zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Stargazing het volgende:
FEBO heeft dat vliegtuigje wss zelf geregeld voor de beelden.
nee op twitter is het allemaal terug te vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Stargazing het volgende:
dan hoop ik dat het van het prijzengeld afgaatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Stargazing het volgende:
Die doen niet eens meer hun best om hun voorkeur te verbergen johquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
Hebben ze ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die doen niet eens meer hun best om hun voorkeur te verbergen joh
tiktokquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god. Als een vliegtuigje met een spandoek over BB het mooiste is dat je ooit is overkomen in je leven, dan heb je echt een triest leven
nou hij werkt er zelf ook aan mee, het is al net een stel alleen zoenen ze nog niet verders is alles er alquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
1 : vliegtuigje van fansquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god. Als een vliegtuigje met een spandoek over BB het mooiste is dat je ooit is overkomen in je leven, dan heb je echt een triest leven
nu dus welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef ledn81 het volgende:
Over 3 weken is dit avontuur voor, maar de bewoners weten dat nog niet.
Uh wij ook nog niet officieel geloof ik?
Als ze tegenover Nouchine, Salar of Grace komt is ze toch weg hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Kinga het volgende:
Als ze slim zijn, nomineren ze haar NIET volgende week. Zo'n vliegtuigje alleen al, geeft wel aan hoe groot je fanbase is en waartoe ze bereid zijn.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
1 : vliegtuigje van fans
2: geboorte dochter
3 :
En terecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
Benny ook zo benieuwd?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef Benny het volgende:
Over 2 weken: Finale week
"Je hebt als kijker dan weer veel te vertellen"
neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
Is dat al eerder gebeurd dat een oud bewoner terug kwam in de live?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
enkel Salarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als ze tegenover Nouchine, Salar of Grace komt is ze toch weg hoor
Telt Thomas?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
Dat valt wel mee hoor, vliegtuigje is niet zo duur, zeker niet als je het met een aantal mensen regelt... overratedquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Kinga het volgende:
Als ze slim zijn, nomineren ze haar NIET volgende week. Zo'n vliegtuigje alleen al, geeft wel aan hoe groot je fanbase is en waartoe ze bereid zijn.
Wat je beter noemt.quote:
quote:
dat ik nog even om Leroy kan lachenquote:
Was wel jaquote:
SILENCE! I kill you!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat je beter noemt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Wat is het nu ja of neequote:
Nog niet eerder gebeurdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is het nu ja of nee![]()
Vorige BB heb ik niet gezien dus ook geen idee of Thomas terug is geweest in de live
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:50 schreef odie22 het volgende:
ja maar ik heb wel over legoblokjes moeten lopen
beetje lullig hoor om Hanne ouwe meuk te noemenquote:
nah ik vind het een ouwe doosquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje lullig hoor om Hanne ouwe meuk te noemen
je kunt je benzinekosten declarerenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne bedankt
was gezellig
Groeten thuis
dat was echt slechtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne bedankt
was gezellig
Groeten thuis
O echt, het huis in?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog niet eerder gebeurd
Vorig jaar wel paar bewoners voor 2 dagen teruggestuurd
Ja zijn zelfs 5 dagen in quarantaine geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, het huis in?
Dat is wel leuk mogen ze nu ook wel doen.
ze lopen tegenwoordig uitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef spapaars het volgende:
Geen tijd meer voor een interview met afvaller, er gaat vandaag niemand.
Met Thomas was dat leuk. Amy, Leroy of Kitty zou ik dan nog wel grappig vinden maar de meeste hoef ik niet meer terug te zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, het huis in?
Dat is wel leuk mogen ze nu ook wel doen.
Was vorige week ook snel snel snelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef spapaars het volgende:
Geen tijd meer voor een interview met afvaller, er gaat vandaag niemand.
Oeps.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Stargazing het volgende:
Julio dus zoals verwacht. Peter versprak zich net volgens mij
Allemaal niet bedanktquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Met Thomas was dat leuk. Amy, Leroy of Kitty zou ik dan nog wel grappig vinden maar de meeste hoef ik niet meer terug te zien.
euh vertelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Stargazing het volgende:
Niet gehoord?quote:
Voor mij hoeft het helemaal niet, maar voor de bewoners zou het wel leuk zijn. Ik heb altijd zooiets van weg is weg tot nooit meer ziensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Met Thomas was dat leuk. Amy, Leroy of Kitty zou ik dan nog wel grappig vinden maar de meeste hoef ik niet meer terug te zien.
Wat zei hij danquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Stargazing het volgende:
Kim die kijkt naar 'n micro dickquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze kijkt een beetje als Kim Holland
"Ja dat wordt Julio..."quote:
Vorig jaar vrij vaak, bijna wekelijks.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is het nu ja of nee![]()
Vorige BB heb ik niet gezien dus ook geen idee of Thomas terug is geweest in de live
Even teruggeluisterd. Dit leek inderdaad wel op een versprekingquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Stargazing het volgende:
Laatst wel naar nieuws over Liese,ze heeft MS.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het helemaal niet, maar voor de bewoners zou het wel leuk zijn. Ik heb altijd zooiets van weg is weg tot nooit meer ziens
En kans maken om terug te komen, en kans kunnen maken op de finalequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:56 schreef freaky40 het volgende:
Clock Week volgende week, turn back the clock...oud deelnemers terug in coming...
alle 15? er weer inquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En kans maken om terug te komen, en kans kunnen maken op de finale
Ja, had ik gelezen, triest hoor zo jong ook alquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst wel naar nieuws over Liese,ze heeft MS.
Ja dat heb ik ook. Ben ook blij dat ze de bewoners van vorig jaar niet meer bij dit seizoen betrekken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het helemaal niet, maar voor de bewoners zou het wel leuk zijn. Ik heb altijd zooiets van weg is weg tot nooit meer ziens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vorige week ook nietquote:
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd. Dit leek inderdaad wel op een verspreking
Boem!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En kans maken om terug te komen, en kans kunnen maken op de finale
Zou ze dat haar kind nog een keer aandoen dan ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:58 schreef odie22 het volgende:
hanne misschien in quarantaine en volgende week terug het huis in![]()
![]()
Let even op,Hendrik post het.quote:
prinses Nawel is de uitzondering op de regel geweest. Vorig jaar deed FEBO nog enigzins moeite om te verbergen wie hun favoriet wasquote:
Heb jij een glazen bolquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:59 schreef Kinga het volgende:
Incoming voorspelbare reactie van Nawel: NEE, DI KANNIE, DI KANNIE
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:58 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]Oh, hij kreeg het zelf nog mee ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck it...bah bahquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:00 schreef wolffie het volgende:
Wie is de mol is spannender, Everon is de Mol😋
Ja hequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Okee,eerlijk is eerlijk.Nawel is wel knap.
Uh. Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Okee,eerlijk is eerlijk.Nawel is wel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |