SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Renee Le Blanc ziet er nog beter uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tjeezzzzzz wat een wan smaak
beide
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een goedkoop ogend jurkje
in mei leggen alle vogels een ei..ben benieuwd met de vogelgriep, kan ook van haar nest zijn begonnen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat vogelnest van Grace heeft ook verzorging nodig.
Ze wint het in ieder geval van Nouch .. maar ja... dat zou ze nog doen in een jute zak.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een goedkoop ogend jurkje
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Renee Le Blanc ziet er nog beter uit.
Een hoer loopt er nog netter bij. Daar zie je geen string door de jurk heen. Dat weet ze, dat die jurk doorschijnt. Alles heeft een reden.quote:
Nouch moet eens kleren kopen die bij haar passenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wint het in ieder geval van Nouch .. maar ja... dat zou ze nog doen in een jute zak.
Je hebt gemist dat ze eerst tegen Kristof stond. We een rewind kregen en nieuwe nominaties. De 4 heksen het daarna zo verkloot hebben dat ze Nawel tegen Julio erop gezet hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
HALLO LIEFFIES!
Weekje weggeweest (reizen voor werk) en werkelijk NIETS van BB gevolgd.
Toch maar even de live meepakken!
Nawel wederom genomineerd
Tegen Julio, dusJulio
Welcome Back Whuzz !!!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
HALLO LIEFFIES!
Weekje weggeweest (reizen voor werk) en werkelijk NIETS van BB gevolgd.
Toch maar even de live meepakken!
Nawel wederom genomineerd
Tegen Julio, dusJulio
mayday maydayquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Na de Liveshow gaat Julio door naar de opnames van de nieuwe AH-reclame.
[ afbeelding ]
wait wut?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ze eerst tegen Kristof stond. We een rewind kregen en nieuwe nominaties. De 4 heksen het daarna zo verkloot hebben dat ze Nawel tegen Julio erop gezet hebben
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jou zelfs beter staan.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mayday mayday
abort mission
het jasje is te klein geworden
Denk eerder naar de opnames van een nieuw nummer van Waarheen leidt de weg, van Mieke Telkamp.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een hoer dan wel een string aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een hoer loopt er nog netter bij. Daar zie je geen string door de jurk heen. Dat weet ze, dat die jurk doorschijnt. Alles heeft een reden.
en dank u nu heb ik beeldquote:
Uto viswijf?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dank u nu heb ik beeld
met een vis in de hand erbij![]()
Een vette karper.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegenwoordig noem je die dames ''sekswerkers''quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft een hoer dan wel een string aan
Die afspraak staat nog steeds.quote:
quote:
Zou het niet weten, kom nooit bij de hoeren. Maar een compagnon van vroeger had een hoerenkeet en kan je verzekeren, dat ze er daar beter gekleed bij liepen, dan Nawel. Overal zit een gedachte achter, ook bij Nawel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft een hoer dan wel een string aan
Neucken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ahh oke dank je, wat raar dat ik in die top 50 staquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was de TT van deel 1 van deze reeks.
Nawel zit nooit met haar vinger in haar neus hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel zit nooit met haar vinger in haar neus hoor
jij moet in de top 50quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahh oke dank je, wat raar dat ik in die top 50 sta
het is echt een mooie damequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, zitten teveel lurkers die maar al te graag op de TR knop drukken. Have fun
Nee. En nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt een mooie dame
maar nee dat jurkje
Ik ga er weer vandoor, zitten teveel lurkers die maar al te graag op de TR knop drukken. Have fun
Voortijdig de COS verlaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Laat je niet wegjagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
En dan vast reklame voor de Tomtomquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk eerder naar de opnames van een nieuw nummer van Waarheen leidt de weg, van Mieke Telkamp.
10.000 t-shirtsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel bagage kun je bij je hebben Julio?
Fakenewsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Goede reden om wel te blijvenquote:Geen reports voor dit topic!
Deed ik de vorige keer ook. Lol is er vanaf. Sommigen blij, maar boeit mij niet. Ben er vandoor.quote:
Je geeft ook rap op hoor !quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Hier blijvenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is jullie gegund!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:55 schreef Ireth het volgende:
Whuzzie!!! Je hebt drama gemist! En paniek, vooral heel veel paniek![]()
Het was voor ons een uurtje fantastische streams
een onderbroek?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine heeft uiteraard nog iets van Julio in haar kast.
Heb ik nou in al mijn fok jaren nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
laat je niet wegjagen. je mist een geweldige livequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deed ik de vorige keer ook. Lol is er vanaf. Sommigen blij, maar boeit mij niet. Ben er vandoor.
wij hebben het veel zwaarder gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is jullie gegund!
Heb een week lang 10 uur per dag meetings gehad, gevolgd door zakelijke diners. Als je dan om 0:00 op je hotelkamer komt heb je even geen behoeft aan BB
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vrees dat ik de enige ben die de kleding van Nouchine wel leuk vind
Dago ???quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
En een leuke COS.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
laat je niet wegjagen. je mist een geweldige live
Zonquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hebben het veel zwaarder gehad
lekker in de zon
omdat er geen bal op de streams te zien was
Ik denk dat jullie wel zwaar in de minderheid zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
Op de Cos was het bijna altijd zon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zon
Dat was dan maandag ochtend of vrijdag, want de rest van de week was regen toch? Ik zat in Londen, dus zó verschillend zal mijn weer niet geweest zijn.
Je moet ervan houden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
de hele week al zonquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zon
Dat was dan maandag ochtend of vrijdag, want de rest van de week was regen toch? Ik zat in Londen, dus zó verschillend zal mijn weer niet geweest zijn.
mwehhhhquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden we van de kleding van G&P ?
We hebben wel al een vermoedenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 3 weken en je weet wie de winnaar of winnares is van BB
Dat weten we nu al...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 3 weken en je weet wie de winnaar of winnares is van BB
G eindelijk is leukquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden we van de kleding van G&P ?
Ohw. Lekker!quote:
Ja, haar kleding wel, maar haar haren zijn weer slonzig.quote:
Goffer, ziet ze nu zelf niet dat ze er hoerig uitzietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goffer,zit ze nou naast kristof?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw. Lekker!
Londen was regen. Maar goed. Zat toch binnen, dus maakt weinig uit.
Zat lekker mee allemaal.
Welkom in Londen. De metro staakt. Pwnd.
Blijkt vervolgens dat omdat UK geen EU meer is, je nog steeds een PCR/Antigen test nodig hebt om terug te vliegen, ondanks dat alle maatregelen op zijn geheven. Dus in allerijl nog een test moeten regelen.
rimpel billetjesquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet je hem eens naakt met sokken aan hebben zien !
Eten absoluut veranderen, de rest ook meer pit er in.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
weinig gekost heeft deze versie wel: ijskast is voornamelijk leeg geweest alleen van die vieze bende kwark enz alles moesten de bewoners zelf maken brood en dergelijke.
vaatwasser hebben ze niet eens mogen gebruiken, douchen op een klok, pas sinds 1 week de hottub in gebruik.
feestjes van een uurkom op even zeg kinderfeestjes duren nog langer dus ook hier hebben ze niet veel aan uit gegeven.
wat dit betreft is het echt een karige BB geweest vind ik en vooral dat eten hadden ze wel eens eerder mogen veranderen.
Ik pas.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet je hem eens naakt met sokken aan hebben zien !
Was gelukkig negatief. Anders had ik nu nog in Londen gezeten.quote:
Geniaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Goffer, ziet ze nu zelf niet dat ze er hoerig uitziet
Ja, eerste keer dat ik wél blij ben dat de live 90% herhaling isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
@:Whuzz als je nu kijkt ben je weer helemaal bij![]()
![]()
Oké ik meende het niet. Kloptquote:
Dat zou een welkome verrassing zijn.quote:
Die gaat vanavond en morgen nog woester rondlopen. Hopen dat hij geen little brother wordt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Tobias aan de tand voelen
nou dat wordt wat
Publiek?quote:
Wedden dat het Kris gaat worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat vanavond en morgen nog woester rondlopen. Hopen dat hij geen little brother wordt.
grace ? nou vind ik totaal niet is een leuk jurkjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Goffer, ziet ze nu zelf niet dat ze er hoerig uitziet
Weet je ook wie de spullen levert? (buiten de videomeuk)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eten absoluut veranderen, de rest ook meer pit er in.
Zal nog wel een bak geld kosten om dit te maken
NEP doet het niet gratis
Die wordt wel veel voorgetrokken ja.quote:
Niemand denk ik, maar ja ze moeten watquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:06 schreef Kinga het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde om Hanne na een week weer in de studio te hebben... ik zie het ff niet.
Nonverbale communicatie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker liegen en aan je neus zitten Tobi.
Denk het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:06 schreef odie22 het volgende:
zouden ze zo vertellen dat het oorlog is ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, Tobi gaat weer zeuren dat Salar liep te smokkelen, Slechte verliezer die Tobias.
Salar is gewoon een clown en goed met alles. En zeurt niet de hele dagquote:
quote:
dat kan, ik dus nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
grace ? nou vind ik totaal niet is een leuk jurkje
ja tuurlijk heeft het wel geld gekost maar ben wel overtuigd dat het wel wat minder is dan vorig jaar de besteding die hadden bijna elke week feestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eten absoluut veranderen, de rest ook meer pit er in.
Zal nog wel een bak geld kosten om dit te maken
NEP doet het niet gratis
Dat riep mijn 7-jarige ook directquote:
Productiekosten vast gestegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja tuurlijk heeft het wel geld gekost maar ben wel overtuigd dat het wel wat minder is dan vorig jaar de besteding die hadden bijna elke week feest
Hij zeurt en liegt en is negatiefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Waarom is er hier zoveel anti-tobi sentiment![]()
Iets gebeurt afgelopen week?
Hij is een oude zeikneus.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Tobi is een loserrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Uh.... waarom kijkt een 7-jarige naar squid gamequote:
Gracias moe en alleen maar zeuren als hem iets niet bevaltquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi is een loserrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
OMG FOKKING TOBI! Wat een negatieve zeikende loser! Denk ik.quote:
Beetje door de mand gevallen, een enorme zeikerd/jankert, en paraquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
heeft geprobeerd Kris voor de bus te gooienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMG FOKKING TOBI! Wat een negatieve zeikende loser! Denk ik.
Ok, maar dat wisten we na week 2 ook al. Maar omdat hij knap is wilde niemand dat zien. Waarom nu ineens welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Beetje door de mand gevallen, een enorme zeikerd/jankert, en para
Kom je een keer buurten in Viv?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef Silves het volgende:
Heb nu officeel een tering hekel aan Tobi...vies menneke![]()
haha ja tuurlijk, 3 xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
en julie maken zich zo de kopquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:08 schreef mario390 het volgende:
het is niet belangrijk
niet belangrijk
niet belangrijk
Nog maar 7 mensen in het huis, dus het is nu gewoon te vaak in beeld ... irritant mannetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, maar dat wisten we na week 2 ook al. Maar omdat hij knap is wilde niemand dat zien. Waarom nu ineens wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haha ja tuurlijk, 3 xMoet kunnen toch ( ben geen ouder)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft er wat scheppen bovenop gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, maar dat wisten we na week 2 ook al. Maar omdat hij knap is wilde niemand dat zien. Waarom nu ineens wel
Dat je dit denktquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh.... waarom kijkt een 7-jarige naar squid game
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
aaah KUT. Ik heb echt veel jankende Navel gemist
en een backstabbende gracequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Vis in Vagina. Ik zou d'r niet gaan buurten.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch ( ben geen ouder)
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vis in Vagina. Ik zou d'r niet gaan buurten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
en julie maken zich zo de kop
hoe naar huis gaat
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vis in Vagina. Ik zou d'r niet gaan buurten.
Je hebt wel het mooiste half uur BB van dit seizoen gemist, rond de 2e nominatie, toen er blinde paniek was bij Grace, Nouchine, Nawel en Julio, ze compleet para waren, en de 2e nominatie compleet verkloot hebben. Helaas niks van in de uitzending geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
ja ze was al wat fans kwijtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
goed dat ze dat nog een keer laten zien
Dat klinkt geweldigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
blinde paniek was bij Grace, Nouchine, Nawel en Julio
was het ook en het pakte helemaal verkeerd uitquote:
welkom terugquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Hmm, ik zou ze voor de zekerheid nog een keer tellen. Dit soort getallen zijn belangrijk om exact juist te hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben geschrokken van viv sc nadat er 239023 pagina's met youtubelinkjes waren.
Ja echt te weinig van in de uitzending geweest maar heerlijk om gelachen. Wat een sukkels.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt wel het mooiste half uur BB van dit seizoen gemist, rond de 2e nominatie, toen er blinde paniek was bij Grace, Nouchine, Nawel en Julio, ze compleet para waren, en de 2e nominatie compleet verkloot hebben. Helaas niks van in de uitzending geweest.
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan deze uitzending niet in 10 minuten worden uitgevoerd.
Gewoon pas om 20:50 inschakelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
ga dan in OOR postenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef mario390 het volgende:
luisteeeeeer meeee
niks is belangrijk an bb
kijk naar de oekraine
3x zelfsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ze voor de zekerheid nog een keer tellen. Dit soort getallen zijn belangrijk om exact juist te hebben.
Nee, ze doen speciaal voor mij de hele herhaling.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jij gaat naar huis
afscheid nemen
paar domme vragen
klaar
Weet niet of dit zo'n goed advies isquote:
ik vraag me wel eens af hoe ze die bijbel leestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Grace weten wie Judas en Petrus zijn?
Als luisterboek denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af hoe ze die bijbel leest
Op zijn kop, achterstevoren. Dan lees je de duivelse versie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af hoe ze die bijbel leest
quote:
ik denk dat ze er gewoon een zin uitpikt en dan een eigen verhaal verzintquote:
staat toch in de bijbelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Grace weten wie Judas en Petrus zijn?
Helaas een vraag aan de verkeerde bewonerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
''ben je thuis ook zo lui''
Aardig weer.
Ze gunnen ons ook niksquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze doen speciaal voor mij de hele herhaling.
Ik had ook Lotte aangevraagd. Maar goed. Je kunt niet alles hebben.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
''ben je thuis ook zo lui''
Aardig weer.
kom jij ook maar naar Viv.quote:
Grace kennende heeft Jezus in de supermarkt alle stellages omver gegooid, de Franse rode wijn in vis veranderd, kassmeisje Magda bezwangerd en 3 halve haantjes laten kraaien voor de winkel sloot. En zij was er bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze er gewoon een zin uitpikt en dan een eigen verhaal verzint
Ik heb er wel eens gekeken maar ik hou het gewoon bij Radio 49, lekker klein groepje mensenquote:
dat dusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grace kennende heeft Jezus in de supermarkt alle stellages omver gegooid, de Franse rode wijn in vis veranderd, kassmeisje Magda bezwangerd en 3 halve haantjes laten kraaien voor de winkel sloot. En zij was er bij.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb toch liever gewoon Britget hoor.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Julio heeft wel echt een buschauffeurstijl hoor, geef toe
Ja, nogalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grace kennende heeft Jezus in de supermarkt alle stellages omver gegooid, de Franse rode wijn in vis veranderd, kassmeisje Magda bezwangerd en 3 halve haantjes laten kraaien voor de winkel sloot. En zij was er bij.
arriva?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Zou uitstappen bij zo'n zemelaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |