is dat een spin-off?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond weer helemaal naar de kloten gaan op de bank terwijl ik Vikings: Vhalhalla bingewatch![]()
Ja nee de originele serie hebben we gebingewatched toentertijd. Was erg goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden eerst met Vikings te beginnen voordat je verder gaat met Vikings: Vhalhalla. Daar kom je makkelijker in en in vhalhalla zitten redelijk wat verwijzingen naar de originele serie
Sequel, speelt zich een paar honderd jaar later af.quote:
Ja het floki verhaal lijn was wel heel vaag hoe dat zo gekomen is en niemand ervan wistquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee de originele serie hebben we gebingewatched toentertijd. Was erg goed.
Waar Game Of Thrones ijzersterk begon, begon Vikings gewoon zeer goed.
Game Of Thrones werd snel gigantisch goed, Vikings bleef gewoon erg goed.
En toen ging Game Of Thrones KEIHARD down the drain.......en Vikings bleef gewoon erg goed tot het eind.
Hoewel die reis van Floki wel een beetje apart was, nadat hij een vulkaanuitbarsting in z'n harses kreeg.
Maar deze show? De eerste aflevering vinden we in ieder geval echt helemaal niks, en we moeten sowieso niks van woke bullshit hebben, en die zwarte vrouw die een blanke historische man moet uitbeelden voorspelt al niet veel goeds wat dat betreft. Maar dat is slechts 1 van de dingen die ons tegenstaan.
Floki werd gelijk een stuk minder interessant toen zijn vrouw stierf. Die heerlijke kinderlijke gekte van hem!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja het floki verhaal lijn was wel heel vaag hoe dat zo gekomen is en niemand ervan wist![]()
Maar voor de rest top serie![]()
Van Vhalhalla hebben we pas 2 afleveringen gekeken tot nu toe.
Zonder dat IJsland verhaal was er ook weinig reden om door te varen voor sommige, al was het inderdaad wel beetje uitgerekt naar mijn idee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Floki werd gelijk een stuk minder interessant toen zijn vrouw stierf. Die heerlijke kinderlijke gekte van hem!![]()
![]()
Dat was geweldig!
Dat gezeik op IJsland kon ons echt geen kont boeien. Enige wat er van ons echt uit had gemogen, ondanks dat het historisch gezien wel een dingetje was natuurlijk. Het voelde meer wat als filler aan.
Ja okee, hij was gebroken en gedesillusioneerd. Europa had hem niets meer te bieden buiten nare herinneringen, dus vluchtte hij ver weg, en kerfde zijn herinneringen in hout.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder dat IJsland verhaal was er ook weinig reden om door te varen voor sommige, al was het inderdaad wel beetje uitgerekt naar mijn idee.
En het gaf ook wel diepte aan Floki en zijn droom om ook een leider te zijn wat hij thuis niet kon worden.
Je weet dat zelfs Groenland nog tot Europa behoortquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, hij was gebroken en gedesillusioneerd. Europa had hem niets meer te bieden buiten nare herinneringen, dus vluchtte hij ver weg, en kerfde zijn herinneringen in hout.
Ow ik dacht dat hij zuidelijker beland was?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat zelfs Groenland nog tot Europa behoort![]()
#autistenrant
Jawel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottemans![]()
lekker dag gehad vandaag?
Floki was in Ijsland beland, maar zowel Ijsland en Groenland behoren tot Europaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij zuidelijker beland was?
Ja maar ik bedoel dus toen hij uit IJsland vertrok.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Floki was in Ijsland beland, maar zowel Ijsland en Groenland behoren tot Europa
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.
Was wel leuk om met Mini-ToT en z'n skelter de stad in te gaan!Reed overal rond en trok weer heel veel aandacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |