quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:50 schreef Moonlight het volgende:
I feeeeel good, and no one is gonna stop me noooow
What did you do?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
lekker weertje hoor.
weer mooie dingen gedaan..
fantastisch mooie dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat voor mooie dingen.....wij willen hier altijd álles weten
Ha ha nee, je had toch mooie dingen meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt bijna als ene 'talk dirty to me' post
nee gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha nee, je had toch mooie dingen meegemaakt?
Wij hebben net de eerste aflevering gekeken, en konden er totaal niet in komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond weer helemaal naar de kloten gaan op de bank terwijl ik Vikings: Vhalhalla bingewatch![]()
Ik zou je aanraden eerst met Vikings te beginnen voordat je verder gaat met Vikings: Vhalhalla. Daar kom je makkelijker in en in vhalhalla zitten redelijk wat verwijzingen naar de originele seriequote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben net de eerste aflevering gekeken, en konden er totaal niet in komen.
Oninteressante personages, een CGI-storm met wat emmertjes water over de mensen in het bootje heen, en een zwarte dame die een blanke mannelijke leider uit die tijd moet voorstellen.
Het was vrij chaotisch en kwam wat geforceerd over allemaal.
Mocht je wel betere ervaringen met de serie hebben / krijgen, geven we het misschien nog een kans.
is dat een spin-off?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond weer helemaal naar de kloten gaan op de bank terwijl ik Vikings: Vhalhalla bingewatch![]()
Ja nee de originele serie hebben we gebingewatched toentertijd. Was erg goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden eerst met Vikings te beginnen voordat je verder gaat met Vikings: Vhalhalla. Daar kom je makkelijker in en in vhalhalla zitten redelijk wat verwijzingen naar de originele serie
Sequel, speelt zich een paar honderd jaar later af.quote:
Ja het floki verhaal lijn was wel heel vaag hoe dat zo gekomen is en niemand ervan wistquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee de originele serie hebben we gebingewatched toentertijd. Was erg goed.
Waar Game Of Thrones ijzersterk begon, begon Vikings gewoon zeer goed.
Game Of Thrones werd snel gigantisch goed, Vikings bleef gewoon erg goed.
En toen ging Game Of Thrones KEIHARD down the drain.......en Vikings bleef gewoon erg goed tot het eind.
Hoewel die reis van Floki wel een beetje apart was, nadat hij een vulkaanuitbarsting in z'n harses kreeg.
Maar deze show? De eerste aflevering vinden we in ieder geval echt helemaal niks, en we moeten sowieso niks van woke bullshit hebben, en die zwarte vrouw die een blanke historische man moet uitbeelden voorspelt al niet veel goeds wat dat betreft. Maar dat is slechts 1 van de dingen die ons tegenstaan.
Floki werd gelijk een stuk minder interessant toen zijn vrouw stierf. Die heerlijke kinderlijke gekte van hem!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja het floki verhaal lijn was wel heel vaag hoe dat zo gekomen is en niemand ervan wist![]()
Maar voor de rest top serie![]()
Van Vhalhalla hebben we pas 2 afleveringen gekeken tot nu toe.
Zonder dat IJsland verhaal was er ook weinig reden om door te varen voor sommige, al was het inderdaad wel beetje uitgerekt naar mijn idee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Floki werd gelijk een stuk minder interessant toen zijn vrouw stierf. Die heerlijke kinderlijke gekte van hem!![]()
![]()
Dat was geweldig!
Dat gezeik op IJsland kon ons echt geen kont boeien. Enige wat er van ons echt uit had gemogen, ondanks dat het historisch gezien wel een dingetje was natuurlijk. Het voelde meer wat als filler aan.
Ja okee, hij was gebroken en gedesillusioneerd. Europa had hem niets meer te bieden buiten nare herinneringen, dus vluchtte hij ver weg, en kerfde zijn herinneringen in hout.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder dat IJsland verhaal was er ook weinig reden om door te varen voor sommige, al was het inderdaad wel beetje uitgerekt naar mijn idee.
En het gaf ook wel diepte aan Floki en zijn droom om ook een leider te zijn wat hij thuis niet kon worden.
Je weet dat zelfs Groenland nog tot Europa behoortquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, hij was gebroken en gedesillusioneerd. Europa had hem niets meer te bieden buiten nare herinneringen, dus vluchtte hij ver weg, en kerfde zijn herinneringen in hout.
Ow ik dacht dat hij zuidelijker beland was?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat zelfs Groenland nog tot Europa behoort![]()
#autistenrant
Jawel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottemans![]()
lekker dag gehad vandaag?
Floki was in Ijsland beland, maar zowel Ijsland en Groenland behoren tot Europaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij zuidelijker beland was?
Ja maar ik bedoel dus toen hij uit IJsland vertrok.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Floki was in Ijsland beland, maar zowel Ijsland en Groenland behoren tot Europa
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.
Was wel leuk om met Mini-ToT en z'n skelter de stad in te gaan!Reed overal rond en trok weer heel veel aandacht!
quote:
mooi plaatje ToTquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs mensen die bijna door hem van hun fiets flikkerden, keken hem aan en zeiden: "Ahhhh, geeft niet!"
Ik moet nog pasfoto's hebben, ik moet daar dus heenquote:
dat zegt mijn vriendin ook altijd.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet nog pasfoto's hebben, ik moet daar dus heen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet nog pasfoto's hebben, ik moet daar dus heen
Ja viel me direct op, moet aankomende week rijbewijs verlengenquote:
is maar 10 jaar geldig toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we op z'n eerste levensjaar een pasfoto van hem laten maken voor zijn paspoort die de komende 12 of 15 jaar nog geldig is!
Dat gaat hij NIET leuk vinden tegen het einde van de geldigheid van dat ding!
Hahaha, denk het niet neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we op z'n eerste levensjaar een pasfoto van hem laten maken voor zijn paspoort die de komende 12 of 15 jaar nog geldig is!
Dat gaat hij NIET leuk vinden tegen het einde van de geldigheid van dat ding!
Valt meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze er bijna bij zegt![]()
dan hoeft hij hem nog niet mee op straat te nemenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee maar op je 11e nog die foto op je paspoort hebben, ehhhh......
Ik denk wel dat je me begrijpt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoeft hij hem nog niet mee op straat te nemen
na zijn 12de wordt het anders
ik weet hetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je me begrijpt.Vakanties enzo....
heb de laatste tijd niet veel muziek aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Zo, de metal ff vermengen met andere muziek. Ik word er onderhand ook wat gallisch van!
Nu Alegria er tussendoor!
Mijn gehoor is echt kut: gepiep in veel frequenties in beide oren, vooral links.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb de laatste tijd niet veel muziek aan
heb weer piep in mijn oor
en vol hoofd
even een beetje rust
Ow op die manierquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dus toen hij uit IJsland vertrok.
Enigmaquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enigma
u ook een prettige dag gehad las ik
mysterieus weer![]()
puber en bijna volwassen zijn nu beide op stapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn gehoor is echt kut: gepiep in veel frequenties in beide oren, vooral links.
Links hoor ik met name hoge tonen veel harder dan normaal. Net ook ff een tijdje een oordopje daar in gehad.
Maar idd ook vol hoofd. Ik ben blij als Mini-ToT ff boven is of zo, dat de muziek af kan.
Staat nog wel wat op de planning ja, maar ik kan nu niet zwaar tillen door de operatie en mijn collega gaat begin april verhuizenquote:
ah ja das niet handig dan neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat nog wel wat op de planning ja, maar ik kan nu niet zwaar tillen door de operatie en mijn collega gaat begin april verhuizen
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker genieten van het zonnetje dan
Dat is wel lief, papa lust t welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT zet hier een kommetje met plakjes fuet neer.
Mini-ToT ruikt er aan.....neeee, bij vint het maar niks!
Maar hij pakt wel een plakje en geeft die aan mij!
huehuehuequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lief, papa lust t wel
Hé dat zei je gisteren ookquote:
maaruh ben je in je echte leven ook een enigma of alleen op FOK?quote:
Ik houd online en offline zoveel mogelijk gescheidenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh ben je in je echte leven ook een enigma of alleen op FOK?
Zeer verstandigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik houd online en offline zoveel mogelijk gescheiden
dat is geen antwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik houd online en offline zoveel mogelijk gescheiden
i knowquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Offline zijn mensen heel anders dan online...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |