SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Magda was haar vriendin die ze had leren kennen bij een concert, wat overigens een grappig verhaal was. want.........quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Grace kennende heeft Jezus in de supermarkt alle stellages omver gegooid, de Franse rode wijn in vis veranderd, kassmeisje Magda bezwangerd en 3 halve haantjes laten kraaien voor de winkel sloot. En zij was er bij.
Kan hij nu gaan klagen dat hij verkeerd gezien wordtquote:
Jaap kooiman.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij komt altijd op tijd.quote:
Jijbentaltijdtelaat! We hadden je altijd graag eerder gezien!quote:
op vele mogelijke manierenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd hoe de kristof-haters dit betoog van hem weer gaan misbruiken om hem zwart te maken...
En nu nog meer inhouden, en toneel spelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Kan hij nu gaan klagen dat hij verkeerd gezien wordt
Ja leuke woorden nu maar morgen zit hij weer racistische grapjes te maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd hoe de kristof-haters dit betoog van hem weer gaan misbruiken om hem zwart te maken...
Ja dat het pakken van de rewindtoken niets tactisch wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
op vele mogelijke manieren
misschien heeft hij wel weer iets gezegd wat mensen racistisch kunnen opvatten
Nog nooit in Utrech geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naam van het vervoer in de regio Utrecht uitgevoerd door Qbuzz
Losertopic is ----> die kant opquote:
of te tactischquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat het pakken van de rewindtoken niets tactisch was
ik hoor dat echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuke woorden nu maar morgen zit hij weer racistische grapjes te maken.
Net zoals de Tobias haters het bij Tobias doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Leuke stad wel,ik ga er graag winkelen.quote:
Wat onaardig weerquote:
Ah ja. Er waren ook dingen die ik niet heb gemist tijdens mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:25 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel blijft vanavond ( hoop ik ) hoera hoera 🎉 en leuke sneer naar Tobias dat hij zeurt hi hi
Wat jammer dat je mij niet gemist hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ja. Er waren ook dingen die ik niet heb gemist tijdens mijn afwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |