Zelfanalyse van Julio?quote:
Spanning tussen tobias en grace bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:28 schreef jooba het volgende:
Nee niks spanning, je weet toch wie er blijft ?
Ah ja ook jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Spanning tussen tobias en grace bedoel ik.
JIj weet het ook weer altijd leuk te brengenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals het hoort: de koningin omgeven door haar onderdanen.![]()
[ afbeelding ]
BB / BB geflopt. Finale 2 weken vervroegd ! 26 maart 2022quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik dacht dat Big Brother 100 dagen zou duren? Over 3 weken zitten ze daar niet op...
1. Neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:32 schreef einzeinz het volgende:
Wat weten de bewoners eigenlijk van de buitenwereld af?
- Op de hoogte van de invasie van de Russen?
- Op de hoogte dat corona geminimaliseerd is tot 0,10?
- Weten ze dat er 2 weken geleden 3 stormen over het land geraasd zijn die immens veel schade hebben veroorzaakt?
Wordt dat misschien besproken tijdens de streams? Iemand die dat weet?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1. Nee
2. Het valt ze op dat de cameramensen bij de exit geen mondkapjes meer dragen, dus ze speculeren. Weten doen ze het niet.
Zover ik weet heeft ze veel volgers op Instagram. Ik geloof best dat die elke week trouw op haar stemmen; zelfs als ze BB niet eens kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef DX11 het volgende:
Ik stop er mee. Dit kan niet anders dan doorgestoken kaart zijn. Hoe kan Nawel, die alleen maar elke dag loopt te zeuren, slapen, of huilen, elke keer iedereen overtreffen bij de nominaties? Dat kan gewoon niet, klopt echt niet. Tenzij het op een of andere manier zo gepland is.
Ik hoop ook niet dat ze wint. Ik verwacht dat ook eigenlijk niet. Het zal wel Grace of Tobias wordenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:17 schreef Witborst het volgende:
Prachtig zo'n nep queen nawel.
Maar hoop toch niet dat ze wint.
Laatse week nog even varkens vlees laten eten
Het is 3 om 3quote:Op zondag 6 maart 2022 11:36 schreef wolffie het volgende:
4 belgen 2 nederlanders, dus Tobias en Salar zitten al in de finale dan?
Ik denk niet dat het zo werktquote:Op zondag 6 maart 2022 22:20 schreef WARIO14 het volgende:
Vraagje :
Zouden de fans van Vera , Dimitri , Salar , Kristof , Tobias en Hanne .
Nu allemaal niet hebben gestemd om Nawel eruit te krijgen ?
Voor mij zou het toch logischer zijn , maar ja het is wat het isquote:Op zondag 6 maart 2022 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt
Ik denk dat je gewoon een nieuwe favoriet krijgt
Idemquote:Op maandag 7 maart 2022 11:02 schreef KraideN het volgende:
Ik kijk alleen nog maar zaterdag, dan is toch een samenvatting en zie je wie eruit vliegt. Elke aflevering is mij iets te saai.
Nawel stemmers hebben het veels te druk met twitteren , ze hebben geen tijd om kritisch te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:04 schreef WARIO14 het volgende:
Ik denk dat er heel wat stemmers zijn , die voor Nawel stemmen nooit naar de livestream kijken .
Dat kan toch niet anders hoe kan je zo nep zijn , iedereen met een beetje mensenkennis ziet dat toch.
Het loopt er zo van af van die Nawel , kan echt niets alleen of ze moet 1 van haar maatjes erbij betrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |