SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben ik dus niet de enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
vond ik ook,
Het is geen stoeien zoals Salar en nouch stoeien, Ik vind dit er gewoon niet prettig uitzien
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort wat ze tegen elkaar zeggen, met dat neplachje, haten ze elkaar tot op het bot..mislukking, ik vermoord je, sukkel, kutjong..
Begint me de keel uit te hangen de 2 gefrustreeerde idioten van BB..ja elkaar pijn doen..Sm lovers.
En ik kijk nu 11 min..![]()
Ja en is het gedaan, en hebben het over het spel en wie gaat winnen..ja zij mogen dit..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.
Heel griezelige situatie vind ik het.
Ik had ook het geluid uitstaan,en schrok echt.Goed dat Hendrik er een gifje van maakte.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.
Heel griezelige situatie vind ik het.
Smelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMLUBpyVB/ Mijn tik tok haha geen idee of het gelukt is
Ik gebruik tiktok voor me beestjes hahaquote:
Seriemoordenaars kijken ook zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanmiddag in de tuin op het bankje leunde toby helemaal naar grace en dat zag er echt verliefd uit hoe die zat
Is alleen zo jaloers, heeft verder niemand daar, probeert haar aan het lijntje te houden om het spel te spelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanmiddag in de tuin op het bankje leunde toby helemaal naar grace en dat zag er echt verliefd uit hoe die zat
Aah wat liefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort wat ze tegen elkaar zeggen, met dat neplachje, haten ze elkaar tot op het bot..mislukking, ik vermoord je, sukkel, kutjong..
Begint me de keel uit te hangen de 2 gefrustreeerde idioten van BB..ja elkaar pijn doen..Sm lovers.
En ik kijk nu 11 min..![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Grapje toch.quote:
Lekker voor je een echte sopdagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.
Ja het is wel moeilijk mannetje inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Is alleen zo jaloers, heeft verder niemand daar, probeert haar aan het lijntje te houden om het spel te spelen..
ik vind ook dat het nu niet meer mogelijk zou moeten zijn om een pin te kopen als je little brother bent. En ook niet meer iemand vrijstellen bij gelijk spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
Dit zou toch echt niet meer mogen, een pin kunnen kopen om te kunnen blijven!
Dat wat salar heeft gedaan bedoelen jullie?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind ook dat het nu niet meer mogelijk zou moeten zijn om een pin te kopen als je little brother bent. En ook niet meer iemand vrijstellen bij gelijk spel.
Jij had van de week toch ook al in de COS gegooid dat je wist waar hij woont?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.
Ze hebben het heel veel over na BB. Hebben al veel plannen gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort
[quote]Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Niet precies. Hij heeft nu de hele route gelopen vanmiddag met Grace.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij had van de week toch ook al in de COS gegooid dat je wist waar hij woont?
Hoorde ik toch wat anders in het gesprek tussen Nouch en Grace.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben het heel veel over na BB. Hebben al veel plannen gemaakt.
Heel veel dezelfde interesses.
Wat leuk zeg.Ga je hem opzoeken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet precies. Hij heeft nu de hele route gelopen vanmiddag met Grace.
Dus nu eel.
joh, er zijn niet zo ontzettend veel appartementen tegenover het Kurhaus, en daar kwam jij van de week mee op de proppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet precies. Hij heeft nu de hele route gelopen vanmiddag met Grace.
Dus nu eel.
ja ik vind wel mee vallen ja dat zingen maar dat flikken ze allemaalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou is neplachen te gemaakt vind haar irritant worden
Ik hoop echt dat Grace volgende week naar huis moetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Wat denk je dat er vanavond gaat gebeuren?
Tobias: Dat Nawel blijft.
Gracel: Ik denk het ook.
Tobias: Ik heb geen voorkeur hoor, maar denk oprecht dat Nawel naar de finale gaat,
Grace: Is helemaal hoe het deze week gaat lopen, maar mijn familie weten wat ze moeten doen, ik ga het ook steeds herhalen, ook voor de Brazilianen hier in Nederland!
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Grace volgende week naar huis moet
met dit soort misselijkmakende praat
In the air tonight is niet echt een lastige tekst.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
en wederom zat ik eerst weer in een verkeerd forum haha gebeurd me nogal
moet wel een schouder klopje geven aan Julio want hij kent wel de teksten van de nummers ( ik kan ze alleen als ik liedje hoor en dan meezing haha)
Je zou ze moeten schoonhouden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, er zijn niet zo ontzettend veel appartementen tegenover het Kurhaus
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:54 schreef engine het volgende:
Julio roept op om te stemmen.
Dan zal ik dat maar eens gaan doen.
2x Nawel
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Julio gaat zijn twee fans het niet kwalijk nemen als hij het huis uit moet.
Hij doet zo zijn best.quote:
Zin in het Nawel feestje vanavondquote:
Speciaal voor z’n fansquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet zo zijn best.
(vandaag dan)
Hij is nu wel genoeg voorgetrokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
De enige die ik volgende week een pin gun is kristof
Ik zat me ook al af te vragen of ze een kitty-tje aan het doen wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie Grace al een paar dagen lopen in dat vieze broekje, zouden de wasmuntjes op zijn en ze niets anders meer schoon heeft?
Zie best veel oproepen om op Julio te stemmen.quote:
Das liefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ook niet hoor,FB Karen`s.quote:
Ik ook niet, dan zou Grace ook gediskwalificeerd moeten worden, die heeft gisteren dingen over de schutting toegeroepen gekregenquote:
Natuurlijk niet.quote:
Dan nog zou ik daar mijn geld niet aan uit gevenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Anders kan je een vliegtuigje sturen, en zo een kandidaat met wie je niets hebt laten verwijderen.
Ik vermaak me prima de laatste uurtjes van Julio.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
klaagzang vn julio mag wel over zijn nu.
Waar lees je dat?quote:
Ik hoop op een wonderquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima de laatste uurtjes van Julio.![]()
Vanavond aan de desk met Geraldine.![]()
![]()
Alleen daarom zou ik hem al die pin gunnen!!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das lief
Maar als dat gebeurt ontploft SM
Jeetje wat een haat krijgt die man
Op zich best grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Stond ook een filmpje van Kristof op FB uit 2019
Waarop hij op de wc zat..
Met als commentaar
Kan deze viezerd verwijderd worden
Linkje staat er.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Met als commentaar
Ook gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Met als commentaar
Zou het echt top vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik hem al die pin gunnen!!dramaaaaaaah!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Anders kan je een vliegtuigje sturen, en zo een kandidaat met wie je niets hebt laten verwijderen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
Echt triest als je zo iemand naar beneden moet halenquote:
Zou het echt top vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het echt top vinden
Maar zou me niks verbazen als Nawel een pin heeft volgende week
Natuurlijk, volgens mij hebben ze in deze bb meer contact dan ooit met de buitenwereld gehad dan maakt een vliegtuigje ook geen verschil.quote:
Vond het wel een leuk filmpje,en een mooi huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt triest als je zo iemand naar beneden moet halen
ik heb ze wel vandaag horen praten erover dat er een aantal (grace en nawel sowieso) een aantal waarschuwingen hebben gehad, ik vermoed voor het terugpraten tegen de hekschreeuwersquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk filmpje,en een mooi huis.
Grace zit er al de hele dag op aan te sturen dat zij of Tobias een pin moeten pakken komende week. Dus wie weet.....krijgt Grace haar zinquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het echt top vinden
Die waarschuwingen van BB stellen niet veel voorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze wel vandaag horen praten erover dat er een aantal (grace en nawel sowieso) een aantal waarschuwingen hebben gehad, ik vermoed voor het terugpraten tegen de hekschreeuwers
Klopt,en gisteren Sallar over DBK en ernstige waarschuwing.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze wel vandaag horen praten erover dat er een aantal (grace en nawel sowieso) een aantal waarschuwingen hebben gehad, ik vermoed voor het terugpraten tegen de hekschreeuwers
Als Nawel overleefd vanavond (kans is groot ja )quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Grace zit er al de hele dag op aan te sturen dat zij of Tobias een pin moeten pakken komende week. Dus wie weet.....krijgt Grace haar zin
ben ik met je eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Nawel overleefd vanavond (kans is groot ja )
Dan mag ze van mij ook de pin
En zeker geen Grace of tobi
Salar heeft hem al vaak genoeg gehad
Nous gun ik hem ook niet
Kris is mijn eerste keus
Eenschquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous gun ik hem ook niet
Kris is mijn eerste keus
is hipquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
waarom loopt Goelio met die boerenzakdoek op zijn hoofd?
Niet mee eens. Ze moet hem maar winnen dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous gun ik hem ook niet
Kris is mijn eerste keus
Tegen de schilfersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
[..]
een beetje van Maggi en een beetje van mezelf.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze moet hem maar winnen dan.
In 1992.quote:
quote:
Inhoud momenteel niet beschikbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het viel me op
https://www.facebook.com/(...)pcb.1185535572190684
geen oordeel verder.
Dan ben je of geblocked of geen lid.quote:
Dan zal het een spel moeten zijn dat uit vier puzzelstukjes bestaat (zonder tegenstanders) want voor de rest is ze te dom.quote:
Gaat ze straks ook weer die wetlook in haar haar doen,en dat sky leren jasje aantrekken.quote:
Nog even wat fame pakken, en voor het eerst en waarschijnlijk voor het laatst nu een bandana op zijn kop..?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat is die goulvreselijk aanwezig vandaag
So obvious.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog even wat fame pakken, en voor het eerst en waarschijnlijk voor het laatst nu een bandana op zijn kop..?
Droomscenario!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
Is eigenlijk wel het mooist
Kris en Nawel vrijstelling
En dan moet er op de ander 4 gestemd worden
oja vreselijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ze straks ook weer die wetlook in haar haar doen,en dat sky leren jasje aantrekken.
Als ze springt liggen ze eronderuitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
achgossie, is er nou niemand die zegt dat dit niet staat?
ik vind het gewoon zielig
Dat zat ik ook te denken maar ik denk dat de andere dames haar gezegd hebben dat ze er mooi uitzietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
achgossie, is er nou niemand die zegt dat dit niet staat?
ik vind het gewoon zielig
Glimmend strak velletje...quote:
quote:
Ik had een entrecotequote:
@hemarookworstquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glimmend strak velletje...
Waarom heb ik nou ineens trek in een vette hemaworst??
uitgedroogde vis en couscous....quote:
Dat is nog best smakelijk, ik zie meer een lammetje waar de moederkoek nog omhangtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glimmend strak velletje...
Waarom heb ik nou ineens trek in een vette hemaworst??
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:35 schreef Verida het volgende:
[..]
uitgedroogde vis en couscous....
als je dan al met een droge bek van de zenuwen zit, krijg je dit toch niet weg?
Welke zenuwen Verida?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:35 schreef Verida het volgende:
[..]
uitgedroogde vis en couscous....
als je dan al met een droge bek van de zenuwen zit, krijg je dit toch niet weg?
Je bent me voor,en beter.quote:
tja, ze zijn altijd nog best wel nerveus voor de live uitzending, komen dan ook amper uit hun woorden.quote:
Lekker met begamelsaus.quote:
Dat laatste zal het zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben je of geblocked of geen lid.
En zijn dan 5 minuten in beeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze zijn altijd nog best wel nerveus voor de live uitzending, komen dan ook amper uit hun woorden.
Tobi eet het met pindasaus.quote:
Kuskosquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:47 schreef mario390 het volgende:
vor vis passt kartofelsalat
en niet kuskos
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
ze hebben echt wel te horen gekregen dat ze na het avondeten verplicht moeten "natafelen met gezellige gesprekken"
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
Weet dat het een dream on is.
Maar ze zouden eens een liveshow moeten doen zonder nominaties, maar een spectaculaire game, waarbij de verliezer het huis meteen moet verlaten..
Een live met open nominaties.En motivaties.quote:
geen nominaties meerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een live met open nominaties.En motivaties.
Wij zouden een gouden team zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen nominaties meer
gewoon spel spelen en verliezer![]()
![]()
het is allemaal zo beinvloedbaar nu
Nous: omdat u keihard boeren en scheten laat zonder u te schamenquote:
Ik zou zeggen: "ik help wel even mee,vele handen maken licht werk.."quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
weer die mannen aan het afwassen
ik zou wel eens zeggen
ben er klaar mee
zoek het maar uit
ik weet niet wie ik nu het liefst het eerst weg wil hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Nous: omdat u keihard boeren en scheten laat zonder u te schamen
Grace: omdat u vreselijk ordinair bent
Nawel: omdat ik aan u geen woorden vuil wil maken
ik snap niet dat die mannen het elke keer maar gewoon doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: "ik help wel even mee,vele handen maken licht werk.."
Heel mooi verslag dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Maar de streams op GoPlay hebben toch veel reclame? Of zijn de streams gratis op Go Play?
Nouchine: Het is een zender met de stream.
Julio: Ik had eerst Ziggo en nu KPN en daar zit gewoon Videoland op.
Salar: Het aparte er van dat Videoland eerst een winkeltje was waar je video's kon huren, ja 10, 15 jaar geleden, ik kwam daar vaak.
Julio: Ja, ik mocht eindelijk van mijn moeder een pasje van Videoland en toen ging het dicht.
Wat heb je aan Benny?quote:
met glittersquote:
Als Nouch en Nawel het doen gebeurt het half.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat die mannen het elke keer maar gewoon doen
Sorry iets later, want hoorde ook weer een verhaal over stemmingen volgende week:quote:
quote:
Ik wist het.quote:
zou @Benny ook een broek hebben met slangenprint?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En wetlook gel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou @:Benny ook een broek hebben met slangenprint?
krijg een heel raar beeld in mijn hoofdquote:
strak naar achteren gekamd ?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld" van 03-01-2022 t/m 05-03-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 14315 greysbones
002 06173 engine
003 05760 Li0nHeart
004 05176 mario390
005 04943 Whuzz
006 04324 utopia2.0
007 04207 Koos1958
008 04130 zodeju
009 04106 FreshFruit
010 04096 Kodiak100
011 03637 freaky40
012 03459 suzi1
013 02757 odie22
014 02702 Silves
015 02647 capuchon_jongen
016 02643 Rhosyn
017 02608 Ireth
018 02504 Tourniquet
019 02421 Jockari
020 02376 Benny
021 02293 just me
022 02248 Flow3r
023 02153 Joyce-43
024 02060 Hunter
025 02051 Dotteke
026 01750 spapaars
027 01715 Ebinas
028 01634 GayGuy
029 01610 5thencounter
030 01598 Sestra666
031 01595 Dutchgirl23
032 01585 rinardo
033 01480 D.
034 01471 danilel
035 01454 Fikkert2
036 01356 Verida
037 01345 Stargazing
038 01323 Mrsloveable
039 01147 Flory
040 01117 Fritsie1960
041 01000 MacDeMarco
042 00992 Gerrie_55
043 00939 Lonneke1983
044 00927 chufi
045 00924 humpty
046 00920 JDB94
047 00886 Blackprinces
048 00825 C.A.I
049 00815 MMXMMX
050 00799 b_engeltjeEngie going strongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
broek is van Grace als ik het goed heb topje weet ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is nog best smakelijk, ik zie meer een lammetje waar de moederkoek nog omhangt![]()
Maar komt dit uit haar eigen koffer?????, geen pan!
Idem dito !quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zou Grace ook gediskwalificeerd moeten worden, die heeft gisteren dingen over de schutting toegeroepen gekregen
Uitermate teleurstellendquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Een blauwe Big Brother badjas natuurlijk
Dan valt je MOD naam in het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
aah noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:23 schreef Benny het volgende:
Waarom ziet Nouchine eruit als een SciFi figuur?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Is alvast voor het nieuwe themaweek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:23 schreef Benny het volgende:
Waarom ziet Nouchine eruit als een SciFi figuur?
Je bent er ook veel te weinig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik Gelukkig niet meer in de top 10
Wat dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah noemen ze dat zo tegenwoordig
ik had er een andere naam voor
R2-D2 weekquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is alvast voor het nieuwe themaweek.
ik vind het lichtelijk sletterigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat dan?
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Tuurlijk heeft die volgende, en de daarna volgende week de pin en Little Brains gewonnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het echt top vinden
maar wij welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit is de COS en de streams zijn geen flikker aan
Ja maar,wij zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Little Brains heeft ze sowiesoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die volgende, en de daarna volgende week de pin en Little Brains gewonnen.
goh daar was ik ook een vaste klant bij videoland echt heerlijk weekend lekker films huren en kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Maar de streams op GoPlay hebben toch veel reclame? Of zijn de streams gratis op Go Play?
Nouchine: Het is een zender met de stream.
Julio: Ik had eerst Siggo en nu KPN en daar zit gewoon Videoland op.
Salar: Het aparte er van dat Videoland eerst een winkeltje was waar je video's kon huren, 10, 15 jaar geleden, kwam daar vaak.
Julio: Ja, ik mocht eindelijk van mijn moeder een pasje van Videoland en toen ging het dicht.
Zoals ik zei... Het een sluit het ander niet uit.quote:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld" van 03-01-2022 t/m 05-03-2022
001 14315 greysbones
002 06173 engine
003 05760 Li0nHeart
004 05176 mario390
005 04943 Whuzz
006 04324 utopia2.0
007 04207 Koos1958
008 04130 zodeju
009 04106 FreshFruit
010 04096 Kodiak100
011 03637 freaky40
012 03459 suzi1
013 02757 odie22
014 02702 Silves
016 02643 Rhosyn
017 02608 Ireth
018 02504 Tourniquet
019 02421 Jockari
020 02376 Benny
021 02293 just me
022 02248 Flow3r
023 02153 Joyce-43
024 02060 Hunter
025 02051 Dotteke
026 01750 spapaars
027 01715 Ebinas
028 01634 GayGuy
029 01610 5thencounter
030 01598 Sestra666
031 01595 Dutchgirl23
032 01585 rinardo
033 01480 D.
034 01471 danilel
035 01454 Fikkert2
036 01356 Verida
037 01345 Stargazing
038 01323 Mrsloveable
039 01147 Flory
040 01117 Fritsie1960
041 01000 MacDeMarco
042 00992 Gerrie_55
043 00939 Lonneke1983
044 00927 chufi
045 00924 humpty
046 00920 JDB94
047 00886 Blackprinces
048 00825 C.A.I
049 00815 MMXMMX
050 00799 b_engeltje26ste, zo hoog heb ik nog nooit gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag meteen naar de huisarts.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
26ste, zo hoog heb ik nog nooit gestaan.
Maandag meteen naar de huisarts.
Barbarella.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoals ik zei... Het een sluit het ander niet uit.
In de ruimte zullen ze vast ook wel rampetampen
Jij staat wel hoog vriend.quote:
quote:
Beiden zijn geen ruk meer aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik moet team Nawel hier vertegenwoordigen dus het is best hard werken af en toe.quote:
Nou zeg,ik zie na gisteren wel een verbetering.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beiden zijn geen ruk meer aanMooie UI
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou zeg,ik zie na gisteren wel een verbetering.
ik kan hier wat op zeggen maar doe het maar nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beiden zijn geen ruk meer aanMooie UI
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan hier wat op zeggen maar doe het maar niet![]()
![]()
![]()
de dames wilden allemaal bruin worden maar sminken zich nu weer wit
epileren zich het lazerus, en tekenen er weer haartjes op..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
je schrijft Nawel verkeerdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou pleur die Julio er maar vast uit, want zo spannend is het niet. NEXT
Mijn eerste video was 'n Betamax....... TeringJantje da's 'n lange tijd geledenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
goh daar was ik ook een vaste klant bij videoland echt heerlijk weekend lekker films huren en kijken
001 14315 greysbones
002 06173 engine
003 05760 Li0nHeart
004 05176 mario390
005 04943 Whuzz
006 04324 utopia2.0
007 04207 Koos1958
008 04130 zodeju
009 04106 FreshFruit
010 04096 Kodiak100
011 03637 freaky40
012 03459 suzi1
013 02757 odie22
014 02702 Silves
016 02643 Rhosyn
017 02608 Ireth
018 02504 Tourniquet
019 02421 Jockari
020 02376 Benny
021 02293 just me
022 02248 Flow3r
023 02153 Joyce-43
024 02060 Hunter
025 02051 Dotteke
026 01750 spapaars
027 01715 Ebinas
028 01634 GayGuy
029 01610 5thencounter
030 01598 Sestra666
031 01595 Dutchgirl23
032 01585 rinardo
033 01480 D.
034 01471 danilel
035 01454 Fikkert2
036 01356 Verida
037 01345 Stargazing
038 01323 Mrsloveable
039 01147 Flory
040 01117 Fritsie1960
041 01000 MacDeMarco
042 00992 Gerrie_55
043 00939 Lonneke1983
044 00927 chufi
045 00924 humpty
046 00920 JDB94
047 00886 Blackprinces
048 00825 C.A.I
049 00815 MMXMMX
050 00799 b_engeltjefuck ben niet gestegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
die hebben aan het eind geen wenkbrauwen meer overquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:32 schreef Silves het volgende:
[..]
epileren zich het lazerus, en tekenen er weer haartjes op..
Mijn boxen ook.quote:
Als die eruit gaat vanavond, vreet ik de cos op.quote:
sinds wanneer heeft Grace lenzenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:29 schreef Benny het volgende:
Camera probeert Grace te volgen tijdens het indoen van de lenzen. Tobias doet een Camera bomb
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als die eruit gaat vanavond, vreet ik de cos op.
Ga je ook huilen van 'n naakte UIquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog een redenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als die eruit gaat vanavond, vreet ik de cos op.
nogal is echt een understatementquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:35 schreef Benny het volgende:
De string van nawel schijnt nogal door haar jurkje
Niemand zegt er wat van zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:35 schreef Benny het volgende:
en een naakte ui van u?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ga je ook huilen van 'n naakte UI
001 14315 greysbones
002 06173 engine
003 05760 Li0nHeart
004 05176 mario390
005 04943 Whuzz
006 04324 utopia2.0
007 04207 Koos1958
008 04130 zodeju
009 04106 FreshFruit
010 04096 Kodiak100
011 03637 freaky40
012 03459 suzi1
013 02757 odie22
014 02702 Silves
016 02643 Rhosyn
017 02608 Ireth
018 02504 Tourniquet
019 02421 Jockari
020 02376 Benny
021 02293 just me
022 02248 Flow3r
023 02153 Joyce-43
024 02060 Hunter
025 02051 Dotteke
026 01750 spapaars
027 01715 Ebinas
028 01634 GayGuy
029 01610 5thencounter
030 01598 Sestra666
031 01595 Dutchgirl23
032 01585 rinardo
033 01480 D.
034 01471 danilel
035 01454 Fikkert2
036 01356 Verida
037 01345 Stargazing
038 01323 Mrsloveable
039 01147 Flory
040 01117 Fritsie1960
041 01000 MacDeMarco
042 00992 Gerrie_55
043 00939 Lonneke1983
044 00927 chufi
045 00924 humpty
046 00920 JDB94
047 00886 Blackprinces
048 00825 C.A.I
049 00815 MMXMMX
050 00799 b_engeltjeIk blijf status quo. Had normaal iets hoger geweest, maar deze week te veel werk gehad ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt een kelner of taxichauffeur.quote:
Haha die van mij ook een rooiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn eerste video was 'n Betamax....... TeringJantje da's 'n lange tijd geleden![]()
van wie danquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan schiet je in de lach, en ik ben nooit naakt.... heb altijd nog 'n stomazakje hangen
vanuit bed of?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio fantaseert dat hij volgend jaar de liveshow presenteert, en dan samen met Nawel, want er moet natuurlijk een Vlaamse vrouw tegenover staan.... heh..
echt hoor een saaie witte blousequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij lijkt een kelner of taxichauffeur.
zij kan er natuurlijk ook niet veel meer meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef Silves het volgende:
'ik ben bruin. ik ben bruin...ik doe maar groene lenzen in..en maar de plastic slierten uit elkaar trekken..lekker onnatuuurlijk.
Hugo de Jonge style.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
Goede schoenen.
Alleen niet bij deze man.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
26ste, zo hoog heb ik nog nooit gestaan.
Maandag meteen naar de huisarts. GGZ-instelling
Hugo de jonge Naäperquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
Goede schoenen.
Alleen niet bij deze man.
[ afbeelding ]
heb je gedaan?quote:
alleen die schoenen toch ?quote:
het is gewoon klaar met dat dode dier op haar hoofdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat vogelnest van Grace heeft ook verzorging nodig.
Dat zijn haar kontharen !quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:35 schreef Benny het volgende:
die heb ik ook gehad in mijn kamertje haha als ik het goed heb met plek voor 2 erin te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn eerste video was 'n Betamax....... TeringJantje da's 'n lange tijd geleden![]()
Spuit 11.quote:
Compleet kaalscheren is de beste optiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is gewoon klaar met dat dode dier op haar hoofd
En met haar fan-vliegtuig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:37 schreef Benny het volgende:
Nawel vernietigd de ozonlaag even met de hoeveelheid haarlak
de lelijkste stropdasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
Julio heeft best gevoel voor stijl.
veeg me op.![]()
![]()
Ja 'n tondeusequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat vogelnest van Grace heeft ook verzorging nodig.
Stijl.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo even Julio in de zeik zetten
[ afbeelding ]
beter dan dit jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Compleet kaalscheren is de beste optie
Dat dit mormel er nog inzit. Glijd net zoals Tobias en Grace als een slang naar de finale.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Nouch zegt dat ze volgend jaar Dago gaat vragen om te trouwen.[ afbeelding ]
Ik schrok van het geluidquote:
Eruit doen, en een lekker kort koppie, staat haar tig keer beter..zoals Berry halle met haar korter.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij kan er natuurlijk ook niet veel meer mee
Dat was de TT van deel 1 van deze reeks.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat is Commentaar op Streams - Testbeeld
Dat zal het uiteindelijk wel gaan wordenquote:
Niet uw smaak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |