SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben ik dus niet de enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
vond ik ook,
Het is geen stoeien zoals Salar en nouch stoeien, Ik vind dit er gewoon niet prettig uitzien
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort wat ze tegen elkaar zeggen, met dat neplachje, haten ze elkaar tot op het bot..mislukking, ik vermoord je, sukkel, kutjong..
Begint me de keel uit te hangen de 2 gefrustreeerde idioten van BB..ja elkaar pijn doen..Sm lovers.
En ik kijk nu 11 min..![]()
Ja en is het gedaan, en hebben het over het spel en wie gaat winnen..ja zij mogen dit..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.
Heel griezelige situatie vind ik het.
Ik had ook het geluid uitstaan,en schrok echt.Goed dat Hendrik er een gifje van maakte.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.
Heel griezelige situatie vind ik het.
Smelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMLUBpyVB/ Mijn tik tok haha geen idee of het gelukt is
Ik gebruik tiktok voor me beestjes hahaquote:
Seriemoordenaars kijken ook zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanmiddag in de tuin op het bankje leunde toby helemaal naar grace en dat zag er echt verliefd uit hoe die zat
Is alleen zo jaloers, heeft verder niemand daar, probeert haar aan het lijntje te houden om het spel te spelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanmiddag in de tuin op het bankje leunde toby helemaal naar grace en dat zag er echt verliefd uit hoe die zat
Aah wat liefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort wat ze tegen elkaar zeggen, met dat neplachje, haten ze elkaar tot op het bot..mislukking, ik vermoord je, sukkel, kutjong..
Begint me de keel uit te hangen de 2 gefrustreeerde idioten van BB..ja elkaar pijn doen..Sm lovers.
En ik kijk nu 11 min..![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Grapje toch.quote:
Lekker voor je een echte sopdagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.
Ja het is wel moeilijk mannetje inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Is alleen zo jaloers, heeft verder niemand daar, probeert haar aan het lijntje te houden om het spel te spelen..
ik vind ook dat het nu niet meer mogelijk zou moeten zijn om een pin te kopen als je little brother bent. En ook niet meer iemand vrijstellen bij gelijk spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
Dit zou toch echt niet meer mogen, een pin kunnen kopen om te kunnen blijven!
Dat wat salar heeft gedaan bedoelen jullie?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind ook dat het nu niet meer mogelijk zou moeten zijn om een pin te kopen als je little brother bent. En ook niet meer iemand vrijstellen bij gelijk spel.
Jij had van de week toch ook al in de COS gegooid dat je wist waar hij woont?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.
Ze hebben het heel veel over na BB. Hebben al veel plannen gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort
[quote]Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Niet precies. Hij heeft nu de hele route gelopen vanmiddag met Grace.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij had van de week toch ook al in de COS gegooid dat je wist waar hij woont?
Hoorde ik toch wat anders in het gesprek tussen Nouch en Grace.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben het heel veel over na BB. Hebben al veel plannen gemaakt.
Heel veel dezelfde interesses.
Wat leuk zeg.Ga je hem opzoeken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet precies. Hij heeft nu de hele route gelopen vanmiddag met Grace.
Dus nu eel.
joh, er zijn niet zo ontzettend veel appartementen tegenover het Kurhaus, en daar kwam jij van de week mee op de proppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet precies. Hij heeft nu de hele route gelopen vanmiddag met Grace.
Dus nu eel.
ja ik vind wel mee vallen ja dat zingen maar dat flikken ze allemaalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou is neplachen te gemaakt vind haar irritant worden
Ik hoop echt dat Grace volgende week naar huis moetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Wat denk je dat er vanavond gaat gebeuren?
Tobias: Dat Nawel blijft.
Gracel: Ik denk het ook.
Tobias: Ik heb geen voorkeur hoor, maar denk oprecht dat Nawel naar de finale gaat,
Grace: Is helemaal hoe het deze week gaat lopen, maar mijn familie weten wat ze moeten doen, ik ga het ook steeds herhalen, ook voor de Brazilianen hier in Nederland!
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Grace volgende week naar huis moet
met dit soort misselijkmakende praat
In the air tonight is niet echt een lastige tekst.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
en wederom zat ik eerst weer in een verkeerd forum haha gebeurd me nogal
moet wel een schouder klopje geven aan Julio want hij kent wel de teksten van de nummers ( ik kan ze alleen als ik liedje hoor en dan meezing haha)
Je zou ze moeten schoonhouden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, er zijn niet zo ontzettend veel appartementen tegenover het Kurhaus
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:54 schreef engine het volgende:
Julio roept op om te stemmen.
Dan zal ik dat maar eens gaan doen.
2x Nawel
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Julio gaat zijn twee fans het niet kwalijk nemen als hij het huis uit moet.
Hij doet zo zijn best.quote:
Zin in het Nawel feestje vanavondquote:
Speciaal voor z’n fansquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet zo zijn best.
(vandaag dan)
Hij is nu wel genoeg voorgetrokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
De enige die ik volgende week een pin gun is kristof
Ik zat me ook al af te vragen of ze een kitty-tje aan het doen wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie Grace al een paar dagen lopen in dat vieze broekje, zouden de wasmuntjes op zijn en ze niets anders meer schoon heeft?
Zie best veel oproepen om op Julio te stemmen.quote:
Das liefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ook niet hoor,FB Karen`s.quote:
Ik ook niet, dan zou Grace ook gediskwalificeerd moeten worden, die heeft gisteren dingen over de schutting toegeroepen gekregenquote:
Natuurlijk niet.quote:
Dan nog zou ik daar mijn geld niet aan uit gevenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Anders kan je een vliegtuigje sturen, en zo een kandidaat met wie je niets hebt laten verwijderen.
Ik vermaak me prima de laatste uurtjes van Julio.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
klaagzang vn julio mag wel over zijn nu.
Waar lees je dat?quote:
Ik hoop op een wonderquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima de laatste uurtjes van Julio.![]()
Vanavond aan de desk met Geraldine.![]()
![]()
Alleen daarom zou ik hem al die pin gunnen!!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das lief
Maar als dat gebeurt ontploft SM
Jeetje wat een haat krijgt die man
Op zich best grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Stond ook een filmpje van Kristof op FB uit 2019
Waarop hij op de wc zat..
Met als commentaar
Kan deze viezerd verwijderd worden
Linkje staat er.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Met als commentaar
Ook gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Met als commentaar
Zou het echt top vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik hem al die pin gunnen!!dramaaaaaaah!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Anders kan je een vliegtuigje sturen, en zo een kandidaat met wie je niets hebt laten verwijderen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
Echt triest als je zo iemand naar beneden moet halenquote:
Zou het echt top vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het echt top vinden
Maar zou me niks verbazen als Nawel een pin heeft volgende week
Natuurlijk, volgens mij hebben ze in deze bb meer contact dan ooit met de buitenwereld gehad dan maakt een vliegtuigje ook geen verschil.quote:
Vond het wel een leuk filmpje,en een mooi huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt triest als je zo iemand naar beneden moet halen
ik heb ze wel vandaag horen praten erover dat er een aantal (grace en nawel sowieso) een aantal waarschuwingen hebben gehad, ik vermoed voor het terugpraten tegen de hekschreeuwersquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk filmpje,en een mooi huis.
Grace zit er al de hele dag op aan te sturen dat zij of Tobias een pin moeten pakken komende week. Dus wie weet.....krijgt Grace haar zinquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het echt top vinden
Maar zou me niks verbazen als Nawel een pin heeft volgende week
Die waarschuwingen van BB stellen niet veel voorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze wel vandaag horen praten erover dat er een aantal (grace en nawel sowieso) een aantal waarschuwingen hebben gehad, ik vermoed voor het terugpraten tegen de hekschreeuwers
Klopt,en gisteren Sallar over DBK en ernstige waarschuwing.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze wel vandaag horen praten erover dat er een aantal (grace en nawel sowieso) een aantal waarschuwingen hebben gehad, ik vermoed voor het terugpraten tegen de hekschreeuwers
Als Nawel overleefd vanavond (kans is groot ja )quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Grace zit er al de hele dag op aan te sturen dat zij of Tobias een pin moeten pakken komende week. Dus wie weet.....krijgt Grace haar zin
ben ik met je eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Nawel overleefd vanavond (kans is groot ja )
Dan mag ze van mij ook de pin
En zeker geen Grace of tobi
Salar heeft hem al vaak genoeg gehad
Nous gun ik hem ook niet
Kris is mijn eerste keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |