abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:08:38 #151
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203947926
quote:
Volodymyr Zelenskiy has critisized Nato for refusing to implement a no-fly zone over Ukraine, saying the decision has given “the green light for further bombing of Ukrainian towns and villages”.

“All the people who die from this day forward will also die because of you, because of your weakness, because of your lack of unity,” the Ukrainian president said in an emotional nighttime address.

Nato warned on Friday that imposing a no-fly zone could provoke full-fledged war in Europe with nuclear-armed Russia. “The only way to implement a no-fly zone is to send Nato fighter planes into Ukraine’s airspace, and then impose that no-fly zone by shooting down Russian planes,” Jens Stoltenberg, the Nato chief, said. “If we did that, we’ll end up with something that could end in a full-fledged war in Europe, involving many more countries and causing much more human suffering.”

Zelenskiy said Nato countries have created a narrative that a no-fly zone would provoke Russia’s aggression against NATO. “This is the self-hypnosis of those who are weak, insecure inside, despite the fact they possess weapons many times stronger than we have,” he said.

He also praised Ukrainians for their resistance against Russia’s invasion: “We are warriors of light,” he said. “The history of Europe will remember this forever.”
are we infinite or am I alone
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:09:47 #152
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203947931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Vergeet Fok! niet, hier zitten ook veel mensen met heel wat Call of Duty uurtjes.
Doet dan ARMA 3 ...... dat is nog een beetje real en geen arcade zooi van CoD

en hier heb ik heeeel wat uren in zitten ... net zo als deel 1 en 2 en veel mods
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203947935
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nu moet die Zelinski eraan.
Vakman pur sang
pi_203947943
quote:

[..]

Nou begint de man een beetje wartaal uit te slaan. Als de NAVO inderdaad een no fly zone zou uitroepen boven Ukraine moeten ze die ook handhaven en dan moet je Russen uit de lucht gaan schieten. Dat willen ze, logischerwijs, niet..

De man heeft veel sympathie opgewekt, maar door de dood van Oekrainers nu in de schoenen van de NATO te schuiven gaat hij ook weer veel sympathie kwijtspelen denk ik..
pi_203947949
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203947950
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
In 1914 was Rusland bondgenoot van Servie na de aanslag in Sarajevo, de banden zijn wat ouder dan de NAVO, geloof ik.
In 1914zou (toen nog tsaristisch) Rusland de slavische volkeren zelfs beschermen tegen Oostenrijk-Hongarije op een zelfde soort manier als Groot-Brittanië de Belgische neutraliteit zou beschermen. De Habsburgers gingen volgens mij op zijn zachtst gezegd nl. niet zo heel netjes om met de Slavische volkeren in hun rijk. Na veertig jaar Sovjet overheersging konden de meeste Slavische volkeren het bloed van hun "beschermheer" echter drinken...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:14:37 #157
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203947951
twitter
pi_203947955
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Beetje gratuit wel. Laten we niet vergeten wat de oorzaak is van deze ellende, namelijk een volstrekt onaanvaardbare schending van de soevereiniteit van Oekraïne, dat moet je op geen enkele manier belonen...
Niemand is dat vergeten, maar dan heb je nog steeds met een madman te maken. Zoals gezegd ik zou het ook niet weten.
pi_203947957
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:13 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Nou begint de man een beetje wartaal uit te slaan. Als de NAVO inderdaad een no fly zone zou uitroepen boven Ukraine moeten ze die ook handhaven en dan moet je Russen uit de lucht gaan schieten. Dat willen ze, logischerwijs, niet..

De man heeft veel sympathie opgewekt, maar door de dood van Oekrainers nu in de schoenen van de NATO te schuiven gaat hij ook weer veel sympathie kwijtspelen denk ik..
Of je plaatst het natuurlijk even in perspectief en bedenkt dan dat hier een man spreekt die al sinds 24 februari niet meer fatsoenlijk geslapen, gegeten of geneukt heeft. Je hoeft op het moment even geen bijster genuanceerde reacties van hem te verwachten.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:18:45 #160
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203947961
twitter
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2022 @ 01:19:31 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203947963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Beetje gratuit wel. Laten we niet vergeten wat de oorzaak is van deze ellende, namelijk een volstrekt onaanvaardbare schending van de soevereiniteit van Oekraïne, dat moet je op geen enkele manier belonen...
Snap je punt en ben het op zich met je eens, maar wij moeten hier wel een uitweg uit zien te vinden.

Ik zou zeggen:

- Rusland trekt zich terug.
- Oekraïne blijft tot 2042 neutraal (noem maar een jaartal)
- De Krim wordt erkend.

Ja, dan lijkt het alsof Rusland heeft "gewonnen", maar ondertussen is hun economie 30 jaar terug in de tijd gegaan. Hebben ze belachelijk veel schade opgelopen op militair gebied en hebben zij zichzelf tot een paria gemaakt in 95% van de wereld.

Ja, dan lijkt het alsof Oekraïne en het Westen verliezen, maar wij voorkomen dan wel een grootschalig oorlog en krijgt Oekraïne zijn soevereiniteit terug. Als Rusland wil kunnen ze Oekraïne namelijk morgen nog platgooien.

In de tijd van "vrede" kan het Westen verder werken aan defensie, terwijl Rusland jaren en jaren nodig gaat hebben om alle schade weer te herstellen. Ook is het dan belangrijk dat wij ons totaal gaan loskoppelen van Russisch gas en alle andere Russische invloeden (van grote sponsordeals tot rijke lui die clubs overkopen).
pi_203947964
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203947965
quote:

[..]

Nu gaat Zelensky zich over geven en samen met Rusland maar de NAVO als straf aanvallen ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:20:34 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203947967
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:56 schreef RichardHammond het volgende:
Wel interessant die Amerikaanse drone die eerst bijna 24 uur langs de oostgrens van Polen patrouilleerde en nu constant in het noorden van Polen bij Kaliningrad iangs de grens vliegt.
Link voor meer info?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:20:46 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203947968
quote:

[..]

Zelensky moet gaan beseffen dat de navo hem niet gaat helpen en dat zijn uitweg zich aan de onderhandelingstafel bevind.
The End Times are wild
pi_203947970
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Of je plaatst het natuurlijk even in perspectief en bedenkt dan dat hier een man spreekt die al sinds 24 februari niet meer fatsoenlijk geslapen, gegeten of geneukt heeft. Je hoeft op het moment even geen bijster genuanceerde reacties van hem te verwachten.
Dat snap ik, sterker nog, dat wilde ik eigenlijk nog typen..

Maar dan nog, je moet zulke dingen niet zeggen als leider. Een beetje de bondgenoten de schuld geven van doden die jouw vijand veroorzaakt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2022 @ 01:21:16 #167
416575 crew  Evenstar
pi_203947973
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:20 schreef Godshand het volgende:

[..]
Nu gaat Zelensky zich over geven en samen met Rusland maar de NAVO als straf aanvallen ;)
plottwist :D
pi_203947976
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:19 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Snap je punt en ben het op zich met je eens, maar wij moeten hier wel een uitweg uit zien te vinden.

Ik zou zeggen:

- De Krim wordt erkend.

Ja, dan lijkt het alsof Rusland heeft "gewonnen", maar ondertussen is hun economie 30 jaar terug in de tijd gegaan. Hebben ze belachelijk veel schade opgelopen op militair gebied en hebben zij zichzelf tot een paria gemaakt in 95% van de wereld.

Ja, dan lijkt het alsof Oekraïne en het Westen verliezen, maar wij voorkomen dan wel een grootschalig oorlog en krijgt Oekraïne zijn soevereiniteit terug. Als Rusland wil kunnen ze Oekraïne namelijk morgen nog platgooien.

In de tijd van "vrede" kan het Westen verder werken aan defensie, terwijl Rusland jaren en jaren nodig gaat hebben om alle schade weer te herstellen. Ook is het dan belangrijk dat wij ons totaal gaan loskoppelen van Russisch gas en alle andere Russische invloeden (van grote sponsordeals tot rijke lui die clubs overkopen).
En dan beloon je dus deze agressie. Over vier jaar in Polen of de Baltische staten weer hetzelfde doen? Geen optie wat mij betreft.
zie email 27 oktober
pi_203947980
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:40 schreef Montagui het volgende:
Ik ben tegen tegen de Russische oorlog aggressie En ik ben tegen de Oekrainse corruptie en nazi sympathieen.

Ik ben NU voor Oekraine en hun recht op zelfbeschikking, maar ik ben tegen hun verzoek om snel recht tot toetreding tot de Europese gemeenschap (om de bovengenoemde redenen).
Er zijn meer Russen met Nazi sympathiën dan Oekraïeners. Oekraïene heeft vrije verkiezingen en een vrije pers. In Rusland krijgen oppositieleden zuur in hun gezicht gegooid of ze worden vergiftigd. Putin is de Nazi.
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 01:23:03 #170
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203947982
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En dan beloon je dus deze agressie. Over vier jaar in Polen of de Baltische staten weer hetzelfde doen? Geen optie wat mij betreft.
Maar als hij Polen binnenvalt is het een andere verhaal want een aanval op een navo land is een aanval op alle navo lidstaten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2022 @ 01:23:36 #171
416575 crew  Evenstar
pi_203947984
quote:

[..]

Verkeerde uitspraken dit, erg jammer. Natuurlijk is die doodmoe en weet die waarschijnlijk niet eens meer wat zijn voor- of achterkant is, maar toch .....

De schuld ligt bij Rusland Zelensky niet bij de NAVO. Als je zo gaat beginnen kunnen we de schuld ook bij jou leggen, had je maar niet moeten onderhandelen met de NAVO, terwijl Putin dat niet wilde. Dat is namelijk niet zo'n onzin opmerking als de schuld nu bij de NAVO leggen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:24:13 #172
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203947987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:09 schreef RAVW het volgende:

[..]
Doet dan ARMA 3 ...... dat is nog een beetje real en geen arcade zooi van CoD

en hier heb ik heeeel wat uren in zitten ... net zo als deel 1 en 2 en veel mods
Squad schijnt leuker dan Arma 3 te zijn
https://www.reddit.com/r/(...)_in_stead_of_arma_3/
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:24:26 #173
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203947988
twitter
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:24:28 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203947989
twitter
pi_203947990
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:23 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar als hij Polen binnenvalt is het een andere verhaal want een aanval op een navo land is een aanval op alle navo lidstaten.
Dus aan de ene kant hebben we te maken met een madman en moeten we hem een uitweg bieden want anders gaat hij gekke dingen doen, maar aan de andere kant is het een rationele actor die de NAVO nooit zal aanvallen. Dat strookt niet met mekaar.
zie email 27 oktober
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:26:15 #176
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203947996
Minister of Foreign Affairs of Ukraine
twitter
pi_203947997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Verkeerde uitspraken dit, erg jammer. Natuurlijk is die doodmoe en weet die waarschijnlijk niet eens meer wat zijn voor- of achterkant is, maar toch .....

De schuld ligt bij Rusland Zelensky niet bij de NAVO. Als je zo gaat beginnen kunnen we de schuld ook bij jou leggen, had je maar niet moeten onderhandelen met de NAVO, terwijl Putin dat niet wilde. Dat is namelijk niet zo'n onzin opmerking als de schuld nu bij de NAVO leggen.
Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk. Als de boze ex van Viv waarvan jij elk moment wist dat hij bestaat morgen aan de deur staat, geef jij haar dan ook een knuppel aan en ben je weg of heb je dan toch nog wel iets meer verantwoordelijkheid ;)
zie email 27 oktober
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:27:50 #178
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203948002
quote:

- De Krim wordt erkend.

Top idee ^O^
Putin heeft z'n 'win' waardoor hij 'zonder gezichtsverlies' de oorlog kan beeindigen.
pi_203948003
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]
Er zijn meer Russen met Nazi sympathiën dan Oekraïeners. Oekraïene heeft vrije verkiezingen en een vrije pers. In Rusland krijgen oppositieleden zuur in hun gezicht gegooid of ze worden vergiftigd. Putin is de Nazi.
Geloof het narratief van de goede Oekrainische leiding maar..
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:28:08 #180
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203948005
Dat gelul hier is echt triest geworden.

Allemaal experts hier.

Mazapin zit nog niet op zijn knieën in de F1, das voor mijn een maatstaaf. Voor de Russische garde…
Uitgekotst en klaar, en een escape gekregen maar nog niet getekend.

Draai de duimschroeven nog wat verder aan.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:28:38 #181
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203948006
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Top idee ^O^
Putin heeft z'n 'win' waardoor hij 'zonder gezichtsverlies' de oorlog kan beeindigen.
Alsof poetin daarin trapt. Die kent dat bekende boek the art of war van voor naar achter.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:28:52 #182
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203948007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Mwah, kan me zijn opmerking wel voorstellen. Rusland valt je land binnen en bombardeert iedereen en diens moeder kapot en los van wat ondersteunend materieel kun je enkel rekenen op steunbetuigingen vanuit veel landen.

En natuurlijk ligt dit ingewikkeld want je wil een escalatie voorkomen, maar Oekraïne wordt praktisch aan gort geschoten en iedereen kijkt mee zonder een vinger uit te steken.
pi_203948008
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat gelul hier is echt triest geworden.

Allemaal experts hier.

Mazapin zit nog niet op zijn knieën in de F1, das voor mijn een maatstaaf. Voor de Russische garde…
Uitgekotst en klaar, en een escape gekregen maar nog niet getekend.

Draai de duimschroeven nog wat verder aan.
Is het niet eerder een straf voor Rusland om Mazepin nog door te laten rijden :D?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2022 @ 01:29:21 #184
416575 crew  Evenstar
pi_203948009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je kan het zeker zien als agressie belonen, maar eigenlijk is dat het niet.

De Krim heeft hij al in handen of je het nou erkend of niet. Erken het gewoon om zijn ego te strelen en hem iets te geven waardoor hij even weer met zijn piemel kan zwaaien in Rusland. Boeien.

Hoe dan ook Rusland zal altijd gaan winnen in Oekraïne, desnoods met kernreactoren die worden opgeblazen, desnoods met een miljoen burgerdoden, desnoods met nukes en desnoods met geen enkel gebouw meer rechtop. NAVO gaat niet helpen, Oekraïne gaat het niet volhouden. Wij kunnen dan lekker stoer blijven doen en roepen dat wij agressie niet gaan belonen, maar dat gaat geen oplossing brengen zolang de NAVO niet bereid is om mee te vechten. Dat de NAVO niet mee gaat vechten is nu wel duidelijk en terecht.

Wat is dan de oplossing? Volgens mij iets in de lijn wat ik beschrijf, anders weet ik het ook niet, want enige andere optie lijkt mij dan om het te gaan escaleren en daar wordt niemand blij van.

Als hij een Baltische staat of Polen binnen durft te vallen is het een ander verhaal, want dan escaleert het al vanaf de eerste seconde. Zowel de NAVO als geheel als de VS hebben duidelijk aangegeven dat dat de grens is en dat het dan meteen oorlog zal zijn. Net als Rusland heeft aangegeven dat het oorlog zou zijn als Oekraïe niet neutraal zou blijven.
pi_203948010
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jammer dat die roeptoeters vooral vanuit Brussel komen
Ik zie anders genoeg roeptoeters uit Rusland voorbij komen met boodschappen aan Nederland en Duitsland onder andere. Geen vriendelijke, trouwens.
pi_203948012
quote:

[..]

Ik zou zeggen:

- De Krim wordt erkend.
De Krim is al de facto van Rusland, dus dat is niet als overwinning te verkopen in Rusland, net als uitgestelde neutraliteit. Enige is om het oosten op te geven en bij Rusland te trekken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 01:30:53 #187
Belg
pi_203948014
Kan wel frustratie van Zelensky een beete begrijpen.

Precies of een kind zwaar gepest wordt door een pestkop, geschopt, geslagen, uitgescholden. En dat de andere leerlingen en leerkrachten toekijken.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:30:54 #188
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203948015
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:40 schreef Montagui het volgende:
Ik ben tegen tegen de Russische oorlog aggressie En ik ben tegen de Oekrainse corruptie en nazi sympathieen.
Welke nazi-sympathieën? Ja, er wonen nazi's in Oekraïne. Ja, er zitten nazi's in een tak van het leger. Maar je denkt oprecht dat dit alleen voor Oekraïne geldt? En dat in een land als Duitsland geen nazi's wonen of onderdeel zijn van de militaire macht?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:31:10 #189
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203948016
De rest van de F1 rijders, met onze Max voorop verdienen bakken met geld.
Maken de dames al een statement?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:31:41 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203948019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
:wtf:
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203948021
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:29 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Is het niet eerder een straf voor Rusland om Mazepin nog door te laten rijden :D?
Is idd niet echt een visitekaartje :D
  Moderator zaterdag 5 maart 2022 @ 01:32:16 #192
Belg
pi_203948022
Ik heb een andere idee voor onderhandelingen:

Regio's zoals Donetsk en Loegansk en de Krim zijn nu officieel van Rusland ( Dus Rusland wordt wat groter)
Maar de rest van de Oekraïne mag lid worden van de NAVO en de EU.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:32:58 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203948023
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:29 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nee, want hij deed heel veel goeds voor de Russische bevolking. Dat joch is echt een tof ei.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:33:05 #194
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203948024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Laat die fles nou eens sta-haaan.
pi_203948026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:28 schreef Montagui het volgende:

[..]
Geloof het narratief van de goede Oekrainische leiding maar..
Als je kan aangeven waarom je dat niet moet geloven dan helpt dat mischien?

Maar mischien een aspect om mee te nemen, extreem-rechtse partijen hebben nul zetels in het parlement in Oekraine, dat is in Nederland wel een ander verhaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 01:36:02 ]
pi_203948028
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]

De Krim heeft hij al in handen of je het nou erkend of niet. Erken het gewoon om zijn ego te strelen en hem iets te geven waardoor hij even weer met zijn piemel kan zwaaien in Rusland. Boeien.
Ja dat boeit wel. Daarmee legitimeer je landjepik. Dat is gewoon een harde grens. En twee, het is ook nog de grond van een lading sancties.
quote:
Hoe dan ook Rusland zal altijd gaan winnen in Oekraïne, desnoods met kernreactoren die worden opgeblazen, desnoods met een miljoen burgerdoden, desnoods met nukes en desnoods met geen enkel gebouw meer rechtop. NAVO gaat niet helpen, Oekraïne gaat het niet volhouden. Wij kunnen dan lekker stoer blijven doen en roepen dat wij agressie niet gaan belonen, maar dat gaat geen oplossing brengen zolang de NAVO niet bereid is om mee te vechten. Dat de NAVO niet mee gaat vechten is nu wel duidelijk en terecht.

Wat is dan de oplossing? Volgens mij iets in de lijn wat ik beschrijf, anders weet ik het ook niet, want enige andere optie lijkt mij dan om het te gaan escaleren en daar wordt niemand blij van.
Het westen kan niets anders doen dan dat laten gebeuren, ja heel erg naar. Maar Poetin móet de prijs betalen, anders gaat deze gekte maar door. Dit kan niet. De grens schuift steeds verder op.
quote:
Als hij een Baltische staat of Polen binnen durft te vallen is het een ander verhaal, want dan escaleert het al vanaf de eerste seconde. Zowel de NAVO als geheel als de VS hebben duidelijk aangegeven dat dat de grens is en dat het dan meteen oorlog zal zijn. Net als Rusland heeft aangegeven dat het oorlog zou zijn als Oekraïe niet neutraal zou blijven.
Och rode lijnen, tja. Zegt Syrië je wat? Er zit een inconsequentie in dit betoog, aan de ene kant moeten we absoluut niets doen wat de boel zou kunnen escaleren, want dan gaat Poetin gekke dingen doen. Aan de andere kant moeten we er op vertrouwen dat Poetin geen gekke dingen gaat doen, dat gaat niet samen. Poetin spreekt maar twee talen, economische macht en militaire macht en die moet je nu laten gelden. Er is geen andere optie.
zie email 27 oktober
pi_203948029
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Mee eens, beter verwoord dan ik zou kunnen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:34:41 #198
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203948030
twitter
pi_203948031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:10 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Vind je dit al cool?

Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen.
In een echt land zou je die twee kerels mens-erger-je-niet zien spelen en die beer op de achtergrond hun belastingaangifte zien doen. 8-)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203948032
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:32 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Is idd niet echt een visitekaartje :D
Ergens is hij ook wel de perfecte metafoor voor Rusland in de zin dat ie niks toevoegt en alleen maar andere coureurs het leven zuur kan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')