Waar heb je het over? Rusland is hier langzaam maar zeker flink door de mand aan het zakken. China staat hier buiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is toch wel een inmens treurige dag nu je weet dat China en Rusland ons gewoon compleet onder controle hebben door de angst die regeert. Ben benieuwd hoeveel landen er nog sneuvelen de komende jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.digi24.ro/sti(...)derare-la-ue-1860427
Haha echt niet. China gaat hun gebied nog uitbreiden. Daar waren ze al mee bezig en ze zien nu dat zelfs Rusland het kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Rusland is hier langzaam maar zeker flink door de mand aan het zakken. China staat hier buiten.
China en Rusland zijn wel niks anders dan gelegenheidsbondgenoten, dat zijn "vrienden", geen vrienden. Ze zijn verenigd in hun vijandschap met het Westen maar de relatie tussen die twee is al heel lang behoorlijk ingewikkeld en in China kijken ze stiekem verlekkerd naar hoe Rusland relatief gezien steeds zwakker wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is toch wel een inmens treurige dag nu je weet dat China en Rusland ons gewoon compleet onder controle hebben door de angst die regeert. Ben benieuwd hoeveel landen er nog sneuvelen de komende jaren.
Rusland zelf gaat sneuvelen. Het enige wat terugkomt van de USSR is de armoede in die regioquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Mooi. Is heel eenvoudig op te lossen. Zodra de laatste Rus Oekraïne verlaten heeft en de herstelbetalingen overgemaakt zijn heffen we ze zonder problemen op.quote:
Misschien krijg je wel superkrachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach kan wel zijn voordelen hebben in het donker
[ link | afbeelding ]
In 1914 was Rusland bondgenoot van Servie na de aanslag in Sarajevo, de banden zijn wat ouder dan de NAVO, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Luister,
Mijn vader is een Kroaat en mijn moeder komt uit de Servische republiek, Heel mijn leven lang heb ik moeten aanhoren hoe slechts de Kroaten waren wanneer ik met mijn moeders familie was . En in Kroatie kreeg ik precies dezelfde verhaal te horen maar dan andersom
Sinds deze verhalen niets anders dan spanning, haat en ellende met zich meebrachten weiger ik in te gaan op de punten die je hier noemt
Dat gezegd te hebben , de Serven hebben een warme band met Rusland. Niet alleen hebben ze hetzelfde geloof, maar ook delen ze de afgunst voor de Navo . Dat ze daar staan te protesteren verbaasd me niets . Zou het eerder raar vinden als ze niet op straat zouden gaan om hun steun te betuigen
Alsof niet elk land zulke lui heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:29 schreef Ali_boo het volgende:
Ongeacht wat je van Rusland vind, dit ziet er wel super cool uit
[ twitter ]
China wil Taiwan maar Taiwan is een eiland dus dat is een hele andere situatie. Verder heeft China nogal wat geld in Oekraine zitten en speelt dat een rol in hun connectie naar Europa dus echt blij is China hier ook niet mee en China is veel meer georienteerd op economische belangen dan op territorium uitbreiding.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Haha echt niet. China gaat hun gebied nog uitbreiden. Daar waren ze al mee bezig en ze zien nu dat zelfs Rusland het kan.
Klopt maar ik wou het niet te lang makenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In 1914 was Rusland bondgenoot van Servie na de aanslag in Sarajevo, de banden zijn wat ouder dan de NAVO, geloof ik.
Ze doen wel hun naam eer aan, konden de journalisten van sky bijna gaan hemelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:36 schreef Mansjester het volgende:
Deze reportage is ook wel heftig,Sky journalisten die worden ̀beschoten en rennen voor hun leven. Filmpje staat in het artikel.
[ twitter ]
"I would rather not talk about it because it can be dangerous here."quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:53 schreef Momo het volgende:
https://9gag.com/gag/a0ZoQZd
Wel interessant om te zien hoe mensen in Rusland hier over denken, meeste jongeren zijn toch wel kritisch op hun overheid en Putin al durven ze dat natuurlijk niet helemaal te zeggen
Erg onpraktisch kaarten zo zonder rivieren, wegen en grote steden aangegeven.quote:
Okay. Nederland wel vergeven of komen ze ons nu aanvallen omdat wij een nazi als premier hebben EN wapens geleverd hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland zal nooit vergeven worden dat ze wapens aan Ukraine geleverd hebben
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |