abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203945567
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:12 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij diesel, en nee dat valt niet mee.

Ik noem mezelf ook egostisch, want ik snap het heus wel, maar ben ook gewoon van mening dat ik dat vervelend voor mezelf mag vinden.
Het is kut ja, maar als ik de garantie krijg dat alles met een sisser afloopt fiets ik wel in het vervolg.
pi_203945570
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:06 schreef roos94 het volgende:
Nog een vraag. Als Rusland een raket of atoombom of whatever richting NL werpt, hebben wij dan de middelen om die vroegtijdig onschadelijk te maken of kan dit niet?
Nee.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:16:20 #153
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203945572
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:12 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij diesel, en nee dat valt niet mee.

Ik noem mezelf ook egostisch, want ik snap het heus wel, maar ben ook gewoon van mening dat ik dat vervelend voor mezelf mag vinden.
ja snap het ... leuk is het niet .... ga daarna ook gelijk even boodschappen doen :@
dan heb je dat ook weer gehad , kan je daarna weer even een paar dagen bijkomen

die prijzen gaan tegenwoordig zo snel dat als je iets uit de schap pakt en je loopt naar de kassa , is het al 20 cent duurder ..
Vond het vroeger altijd vreemd waarom die AED;s bij de kassa in de buurt hangen , en niet bij de buiten deur zo als gebruikelijk is ...
met die prijzen van nu snap ik dat wel -O-
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:16:36 #154
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203945576
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En dan? Alle Russische troepen maar lekker laten verrotten?
Ze blijven achter in een eindeloze rij stilstaand ronkend blik van tientallen kilometers lang ergens ten noorden van Kyiv :+
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:16:37 #155
279824 Mansjester
City>United
pi_203945577
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Even reagerende op de TT, morgen weer huilen aan de pomp.

Dat vind ik het ergste nog van alles, dat het mij persoonlijk raakt, beetje egostisch, maar toch voel ik het zo.
Ik snap het maat. Stel je voor dat het ritje naar je ouders 3 euro meer kost.

Dat is 100 keer erger dan dat je moet vluchten of dat je huis plat is gebombardeerd en je dood op straat ligt.
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:16:41 #156
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203945581
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is kut ja, maar als ik de garantie krijg dat alles met een sisser afloopt fiets ik wel in het vervolg.
Ook prima, ik niet :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203945583
In Servie protesteren ze voor Rusland

twitter

Voordat mensen hier het komen veroordelen , ze staan er compleet anders in . Zien Navo als de agressor ect

Je hoeft er verder niet mee eens te zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203945599

Beste mensen. Zoals eerder besproken zijn er veel tegenstrijdigheden op te noemen in deze oorlog. De manier van aanvallen en verdedigen zijn niet te rijmen met de leer van de algemene oorlogsfilosofie.

Het blijft nog altijd een raadsel waarom het 64km lange konvooi dat een openlijk doelwit is niet wordt aangevallen. Het Oekraense leger beschikt over geavanceerde wapentuig waarmee desastreuze schade kan worden aangericht aan het konvooi.

Een tweede onbegrijpelijke situatie (vanuit beide kanten) zijn de Russische vlooteenheden die nog geen eens 10km van Odessa's strand ''geparkeerd' staan. Welk land doet zo iets geks? Dit is de kant van Rusland.

De kant van Oekrane is nog onbegrijpelijker omdat het Oekraense leger over zeer geavanceerd anti-scheepsraketten beschikt, namelijk de Neptune's met een maximaal bereik van 300km.

WAAROM WORDEN DEZE GEAVANCEERDE WAPENS NIET GEBRUIKT? Oekrane beschikt over moderne wapens die ze niet gebruiken maar tegelijkertijd vragen (smeken) ze aan Europa om wapensteun.

Waar gaat dit over mensen?

Het lijkt erop dat deze oorlog zodanig gepland is dat deze heel lang gaat duren. Amerika houdt deze oorlog in ''balans''. Ze geven niet te veel weg aan Oekrane om voorsprong te boeken op Rusland en Rusland is op zijn beurt weer aan het blunderen.

Waar baseer ik dit op? De wapensteun van Amerika bestaat onder andere uit wapens om ''verzet'' te plegen zoals antitankraketten en lichte luchtdoelraketten zoals Stingers. Als Amerika serieus achter Oekraine stond dan zou die gewapende drones, luchtverdedigingssystemen zoals Patriots etc. geven.

Ik zei al eerder dat er een vies spelletje wordt gespeeld en dat het Oekraense volk hier de dupen van is.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:17:59 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203945614
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:06 schreef roos94 het volgende:
Nog een vraag. Als Rusland een raket of atoombom of whatever richting NL werpt, hebben wij dan de middelen om die vroegtijdig onschadelijk te maken of kan dit niet?
Nee. Vette pech voor de raaf.
pi_203945622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat schild is er toch niet?
Er is een soort van schild met de Patriot raketten. Echter zijn er lang niet genoeg voor heel Nederland. In geval van oorlog zal men moeten kiezen om 1 of 2 plekken te beschermen.
Meer is er niet mogelijk -O-
pi_203945633
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ook prima, ik niet :@
Nou heb ik makkelijk lullen, ik kan als het moet lopend naar mijn werk. Dat dan wel weer.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:18:45 #162
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203945636
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Mansjester het volgende:
je dood op straat ligt.
dan hoef je niet meer te tanken dat scheelt dan ook weer , en je bent van al je problemen af :X :X :X
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203945648
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef Ali_boo het volgende:
In Servie protesteren ze voor Rusland

[ twitter ]

Voordat mensen hier het komen veroordelen , ze staan er compleet anders in . Zien Navo als de agressor ect

Je hoeft er verder niet mee eens te zijn
Ouwe meuk weer :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:19:48 #164
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203945663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:18 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Nou heb ik makkelijk lullen, ik kan als het moet lopend naar mijn werk. Dat dan wel weer.
Ja ik heb een bus van de baas dus ivm werk kom iker wel, maar rij ook veel prive, maar dat zijn wel belangrijke kilometers
~FEYENOORD~
pi_203945672
Chodorkovski verwacht einde poetin presidentschap binnen een jaar. Het zal me benieuwen, hij is extreem biased natuurlijk.
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:20:47 #166
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203945695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Chodorkovski verwacht einde poetin presidentschap binnen een jaar. Het zal me benieuwen, hij is extreem biased natuurlijk.
Ik heb inmiddels zo veel voorspellingen gezien dat ik niemand meer serieus neem daar in
~FEYENOORD~
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:21:23 #167
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203945707
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Even reagerende op de TT, morgen weer huilen aan de pomp.

Dat vind ik het ergste nog van alles, dat het mij persoonlijk raakt, beetje egostisch, maar toch voel ik het zo.
Geen auto hebben _O_
pi_203945708
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ouwe meuk weer :')
13 min oud ja, het is wat :'(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203945718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:18 schreef RAVW het volgende:

[..]
dan hoef je niet meer te tanken dat scheelt dan ook weer , en je bent van al je problemen af :X :X :X
Mocht het daadwerkelijk uitlopen op WW3, en ze een atoombom droppen op Nederland ofzo, dan hoop ik dat ik bij de doden hoor, moet er niet aan denken om in 1 of ander postapocalyptische wereld te moeten (over)leven. :N
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203945727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat ik raar vind, waarom lopen we zo te koop op allerlei media met wat voor wapens er vanuit hier naar Oekrane gaan?? Zeg gewoon dat alle humanitaire hulp volop wordt gegeven, maar doe eventuele wapens lekker in het geniep lijkt me dan. Waarom alles zo open en bloot? De Russen lezen mee lijkt toch?
Ja, daar is ook de nodige kritiek op gekomen. Typisch Europees geblunder van landen die al decennia geen ervaring hebben met fatsoenlijke militaire geopolitiek voeren. Dat soort shit doe je in het geniep, je geeft er geen commentaar op als er iets over gevraagd wordt ipv het breed in de media uit te meten :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203945729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat ik raar vind, waarom lopen we zo te koop op allerlei media met wat voor wapens er vanuit hier naar Oekrane gaan?? Zeg gewoon dat alle humanitaire hulp volop wordt gegeven, maar doe eventuele wapens lekker in het geniep lijkt me dan. Waarom alles zo open en bloot? De Russen lezen mee lijkt toch?
Begrijp ik ook niet.
Andere kant, de Russen zijn niet gek. Die weten wel hoe sterk de diverse Europese legers zijn. Dus als Oekrane ineens moderne drones, tank afweerraketten en weet ik veel wat ze allemaal gekregen hebben gebruiken, snapt Rusland ookwel dat dit gegeven is en waarschijnlijk zien de Russen met radar beelden wie het gegeven heeft. Dus als het niet in het geheim kan, dan maar net openbaar en hopen dat andere landen volgen. En dat laatste is zeker gebeurd, veel landen hebben gegeven en dat is een daad van agressie
pi_203945743
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Mocht het daadwerkelijk uitlopen op WW3, en ze een atoombom droppen op Nederland ofzo, dan hoop ik dat ik bij de doden hoor, moet er niet aan denken om in 1 of ander postapocalyptische wereld te moeten (over)leven. :N
Hoop voor je dat je ergens in de Randstad woont
pi_203945748
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
13 min oud ja, het is wat :'(
De tweet ja, het nieuws niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_203945756
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yep op zich :D *O*
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:22:59 #175
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203945760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:17 schreef Werkperd het volgende:

WAAROM WORDEN DEZE GEAVANCEERDE WAPENS NIET GEBRUIKT? Oekrane beschikt over moderne wapens die ze niet gebruiken maar tegelijkertijd vragen (smeken) ze aan Europa om wapensteun.
Er staan niet heel zuinig weinig Iskanders rondom Oekraine...

quote:
Ik zei al eerder dat er een vies spelletje wordt gespeeld en dat het Oekraense volk hier de dupen van is.
#BNW
pi_203945764
quote:
[ afbeelding ]

Beste mensen. Zoals eerder besproken zijn er veel tegenstrijdigheden op te noemen in deze oorlog. De manier van aanvallen en verdedigen zijn niet te rijmen met de leer van de algemene oorlogsfilosofie.

Het blijft nog altijd een raadsel waarom het 64km lange konvooi dat een openlijk doelwit is niet wordt aangevallen. Het Oekraense leger beschikt over geavanceerde wapentuig waarmee desastreuze schade kan worden aangericht aan het konvooi.

Een tweede onbegrijpelijke situatie (vanuit beide kanten) zijn de Russische vlooteenheden die nog geen eens 10km van Odessa's strand ''geparkeerd' staan. Welk land doet zo iets geks? Dit is de kant van Rusland.

De kant van Oekrane is nog onbegrijpelijker omdat het Oekraense leger over zeer geavanceerd anti-scheepsraketten beschikt, namelijk de Neptune's met een maximaal bereik van 300km.

[ afbeelding ]

Waar gaat dit over mensen?

Het lijkt erop dat deze oorlog zodanig gepland is dat deze heel lang gaat duren. Amerika houdt deze oorlog in ''balans''. Ze geven niet te veel weg aan Oekrane om voorsprong te boeken op Rusland en Rusland is op zijn beurt weer aan het blunderen.

Waar baseer ik dit op? De wapensteun van Amerika bestaat onder andere uit wapens om ''verzet'' te plegen zoals antitankraketten en lichte luchtdoelraketten zoals Stingers. Als Amerika serieus achter Oekraine stond dan zou die gewapende drones, luchtverdedigingssystemen zoals Patriots etc. geven.

Ik las dit en vroeg mij vooral af wie dit geschreven had. Even naar boven scrollen en je ziet Werkperd staan en dat verklaarde alles
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:23:44 #177
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203945777
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
ja op 10 km ongeveer van Rotterdam af
dus zal hier snel weg zijn
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2022 @ 22:23:45 #178
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203945780
Als wij hier doorheen komen met als enige schade een gat in onze portemonnee dan moeten wij heel blij zijn.

Nou boohoo dure benzine. Wil best 10/L betalen voor een tijdje als dat betekent dat Putin ten val komt, Rusland er nog erger aan toe is dan in de USSR tijd en er geen nukes zijn gebruikt.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:24:01 #179
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_203945786
Vond het al lang duren tot de eerste BNW post vanavond.
Flesje bier
pi_203945798
twitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2022 @ 22:24:34 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203945804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Ik las dit en vroeg mij vooral af wie dit geschreven had. Even naar boven scrollen en je ziet Werkperd staan en dat verklaarde alles
Scrolde omhoog, las alleen laatste alinea en wist al van wie het was. Totale onzin weer.
pi_203945819
Hoe krijgen ze nog zicht over wat er in Rusland gebeurd als alle buitenlandse journalisten weg zijn ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:25:20 #183
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203945830
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat ik raar vind, waarom lopen we zo te koop op allerlei media met wat voor wapens er vanuit hier naar Oekrane gaan?? Zeg gewoon dat alle humanitaire hulp volop wordt gegeven, maar doe eventuele wapens lekker in het geniep lijkt me dan. Waarom alles zo open en bloot? De Russen lezen mee toch?
Klopt, die policy is dan ook echt net gewijzigd. De wapen leveringen gaan gewoon door maar je zal er niets meer over lezen in het nieuws.

De Russen lezen idd mee en gingen dreigen en daardoor ging de levering van vliegtuigen van andere OostEuropese landen niet meer door. Die fout gaat niet nog een keer gemaakt worden.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 22:25:45 #184
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203945847
quote:
Booking.com staakt activiteiten in Rusland, Heineken stopt export naar Rusland
Booking.com staakt alle activiteiten in Rusland. De website is in Rusland niet meer te gebruiken, en ook niet in het buurland Belarus. Het hotelboekingsplatform volgt hiermee Airbnb dat eerder vandaag al bekendmaakte alle activiteiten in Rusland en Belarus op te schorten. Booking.com laat weten zeer bezorgd te zijn over de "vernietigende oorlog in Oekrane" en "steunt de mensen die lijden".

Ook Heineken neemt maatregelen vanwege de oorlog in Oekrane. Een woordvoerder bevestigt dat de export van bier naar Rusland wordt stopgezet. Ook wordt van nieuwe investeringen in het land afgezien.

"We zijn geschokt en bedroefd om te zien hoe de tragedie in Oekrane zich ontvouwt", verklaart de bierbrouwer. "Ons hart gaat uit naar alle getroffen mensen. We staan achter de leiders van de G7 en beschouwen de grootschalige militaire actie van Rusland als een invasie en een niet uitgelokte en volledig ongerechtvaardigde aanval." De lokale productie van bier voor de Russische markt gaat voorlopig wel door. De woordvoerder laat weten dat Rusland minder dan 2 procent van de wereldwijde bierverkoop van Heineken vertegenwoordigd. Het bedrijf benadrukt ook dat het al steun had aangekondigd aan lokale ngo's. Het bedrijf zal 1 miljoen euro doneren voor humanitaire hulp.

https://nos.nl/collectie/(...)no-flyzone-instellen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203945854
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
fingers crossed :D :Y

Roffa hierzo :'(
pi_203945860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef TLC het volgende:
Hoe krijgen ze nog zicht over wat er in Rusland gebeurd als alle buitenlandse journalisten weg zijn ?
Dat wordt een stuk moeilijker ja
pi_203945869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Als wij hier doorheen komen met als enige schade een gat in onze portemonnee dan moeten wij heel blij zijn.

Nou boohoo dure benzine. Wil best 10/L betalen voor een tijdje als dat betekent dat Putin ten val komt, Rusland er nog erger aan toe is dan in de USSR tijd en er geen nukes zijn gebruikt.
Daar wil ik m'n auto nog wel een tijdje voor duwen ook.
pi_203945870
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik ben dol op postapocalyptische boeken, films en games maar die hebben me ook duidelijk gemaakt dat ik het geen week uit zou houden in zo'n wereld. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203945871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ok, Utca hier :P
pi_203945878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Heineken stopt met de export naar Rusland? Dat vind ik niet echt een sanctie maar meer gewoon geluk hebben.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:26:58 #191
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203945879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
quote:
1s.gif
Op vrijdag 4 maart 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

I'm good *O*
Lach met een schone bips
pi_203945880
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ben dol op postapocalyptische boeken, films en games maar die hebben me ook duidelijk gemaakt dat ik het geen week uit zou houden in zo'n wereld. :')
Precies dat ja ! _O-
pi_203945881
twitter
pi_203945888
Bij mij thuis is het hele huis op een kamer na nauwelijks verwarmd. Ik zit wel de wappies die het verduurzamingsproject van dit gebouw een jaar hebben vertraagd te vervloeken.
pi_203945892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Begrijp ik ook niet.
Andere kant, de Russen zijn niet gek. Die weten wel hoe sterk de diverse Europese legers zijn. Dus als Oekrane ineens moderne drones, tank afweerraketten en weet ik veel wat ze allemaal gekregen hebben gebruiken, snapt Rusland ookwel dat dit gegeven is en waarschijnlijk zien de Russen met radar beelden wie het gegeven heeft. Dus als het niet in het geheim kan, dan maar net openbaar en hopen dat andere landen volgen. En dat laatste is zeker gebeurd, veel landen hebben gegeven en dat is een daad van agressie
Ik vind het zo zielig amateuristisch overkomen. Zelfs als leek snap je dat dit voor geen ruk deugt.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 22:27:21 #196
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203945894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

En dan? Alle Russische troepen maar lekker laten verrotten?
Ik hoop dat de troepen van die 40mile konvooi het nog even kunnen volhouden totdat de boel instort en dat het Ukrainse leger zo genadig is om hun met rust te laten ipv ze uit te moorden met hun mooie anti tank wapens.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 22:27:27 #197
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203945897
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ook denk ik _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203945906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
O jee, weer een dom tweetjes van onze Geert
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:28:17 #199
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203945910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
GeertGod :D
~FEYENOORD~
pi_203945911
quote:

Anti schip raketten afvuren op een konvooi...*zucht*

En stuur je dan ook personeel mee om de Oekrainers uit te leggen hoe je een Patriot afvuurt, installeert, richt en onderhoud of krijgen ze het "Patriot raketten voor Dummies" boek erbij of zo?

De tandjes, zeg 8)7

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2022 22:29:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')