Het lijkt mij sterk. Wat hebben ze na zondag niet meer? Geld? Voedsel? Brandstof? Ammo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Als dat klopt. Is dat goed nieuws.
Toch? Toch??
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Toch? Toch??
Dat schild is er toch niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof wel dat er een europees shield is, en anders hopen dat je niet in de randstad woont
Meende ooit gelezen te hebben van wel, maar niet zeker hoor. Als niet.. zie randstad verhaal.quote:
"We" zijn Isral niet met een Iron Domequote:
LOL je gewoon de vraag stellen wat doe je liever ... afrekenen aan de pomp , of nu ergens in Kyiv zitten in een bunker omdat er bommen op je huis vallenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Even reagerende op de TT, morgen weer huilen aan de pomp.
Dat vind ik het ergste nog van alles, dat het mij persoonlijk raakt, beetje egostisch, maar toch voel ik het zo.
Holy fuck wat een inzoom videokwaliteit. Die drone zit op een kilometer hoogte en zoomed in alsof ie vlak boven de truck zit. Je zou letterlijk gezichten kunnen herkennen en dan bepalen of dat je target is waar je een raket aan wilt spenderen.quote:
Iron Dome werkt alleen tegen korte afstands raketten en granaten, niet tegen grotere raketten of ICBM'squote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"We" zijn Isral niet met een Iron Dome
Ja, je enige issue is bandbreedte, Full HD of 4K camera's zijn klein en licht tenslotte.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Holy fuck wat een videokwaliteit. Die drone zit op een kilometer hoogte en zoomed in alsof ie vlak boven de brandende truck zit
Was ook niet super serieus bedoeld..niks is bestand tegen een atoombomquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iron Dome werkt alleen tegen korte afstands raketten en granaten, niet tegen grotere raketten of ICBM's
The Guardianquote:British prime minister Boris Johnson said in an interview today that he saw a “close analogy” between Russian president Vladimir Putin and late Serbian strongman Slobodan Milosevic, who was charged with war crimes, reports Agence France-Presse.
Here are Johnson’s full comments from an interview he did with El Pas:
[Interview question]: You said in the House of Commons that Putin is a war criminal. Should the West aspire to put this war criminal in front of an International court, like Milosevic or the Nuremberg trial?
[Johnson’s answer] What I certainly believe is that there is a close analogy between Putin’s behavior and the last years of Slobodan Milosevic. It’s very interesting that both leaders had been in power for a long time, both increasingly autocratic, both seeking to shore up their domestic position, and found a great nationalist cause. Slobodan Milosevic identified the birthplace of Serbian nationalism, indeed the Serbian nation, in Kosovo Poljie, and he inspired his people with this misbegotten idea that it needed to be rescued and liberated. There’s a very close sort of analogy between that catastrophic mistake, and what the president of Russia has been saying about Kyiv and the origins of Russian religion and culture and civilization and his objectives in Ukraine. When it comes to the International Criminal Court, that’s a matter for them. There would have to be the gathering of evidence. If there is evidence of the use of illegal munitions, cluster bombs, barrel weapons, this clearly will have to be brought to the Netherlands.
Dat is toch wel een teken dat Rusland in militair en economisch opzicht een gammel huis is dat weliswaar een indrukwekkend mooie laag verf had, maar dat nu pijnlijk begint af te bladderen. Ze kunnen nog af en toe dreigend rammelen met hun kernwapens, maar dat is het wel. Zou vanzelfsprekend gunstig zijn als ze niet die kernwapens gaan inzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Toch? Toch??
Ik rij diesel, en nee dat valt niet mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL je gewoon de vraag stellen wat doe je liever ... afrekenen aan de pomp , of nu ergens in Kyiv zitten in een bunker omdat er bommen op je huis vallen
dan valt die 2 euro 40 wel mee per liter
Alles went. Eten is gewoon vulling, hoeft niet lekker te zijn ofzo. En slapen doe je gewoon op elk moment wanneer het kan, dat leer je wel. Ik kan ook gewoon slapen op momenten wanneer ik dat wil en waar dat is boeit niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar is allemaal wel zwaar kut, erbij nadenkende dat je vaak naast slaapgebrek ook niet fatsoenlijk kan eten en drinken dat sloopt ieder mens.
Jaloers op, ik meur elke nacht met oordoppen in omdat ik anders 17 keer wakker wordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik lag nog te snurken als de M109 en later de PzH aan het knallen was...![]()
Ook in Afghanistan bij beschietingen overigens... Tussen de hesco's in slaap pleuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |