Slapen wanneer je slapen kan!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat maakt niet uit .. ik slaap overal ..
zelfs in de lift![]()
zelfs op de fiets/brommer voor het stoplicht![]()
zelfs in een badkuip zonder water weet ik nog een nacht door te komen
En nee ik drink niet en ook geen drugs gebruik
puur door me werk
Vikings?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef TLC het volgende:
Zal putin in zijn vrije tijd ook netflixen en zo ?
Ffs , volg je het een dagje niet en je mist weer werkelijk van allesquote:
Oud nieuws man. Kijk nou eens naar wanneer die comments zijn geplaatst.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef Ali_boo het volgende:
Dezelfde bericht maar iets betere bron
[ twitter ]
Maar is allemaal wel zwaar kut, erbij nadenkende dat je vaak naast slaapgebrek ook niet fatsoenlijk kan eten en drinken dat sloopt ieder mens.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Slapen wanneer je slapen kan!
Met de rug tegen de tracks snurken in afwachting van de go...
Ja ik vroeg me ook af wat die oude zooi hier nog deed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ffs , volg je het een dagje niet en je mist weer werkelijk van alles
Fcukquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dan is de blood eagle wel wat voor Putin. Lijkt me een fantastisch eind voor die klootzak.
Ok dat is beter idd. Denk dat de VS wel ingrijpt als de kerncentrale straling gaat lekken en dreigt een Chernobyl te worden die heel Europa bedreigt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sorry was de nieuwste bericht vergeten
[ twitter ]
Hij doet aan beerrijden, speervissen en vuurspugen heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef TLC het volgende:
Daarom is ook niet iedereen geschikt om bij het leger te gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar is allemaal wel zwaar kut, erbij nadenkende dat je vaak naast slaapgebrek ook niet fatsoenlijk kan eten en drinken dat sloopt ieder mens.
Niet per se, niet slapen hou je iig minder volquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah behelpen dus. Dit houd je dus maar 2 weken max vol?
Ik dacht jij zit al in de Ukraine?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daarom is ook niet iedereen geschikt om bij het leger te gaan
In trannies we trustquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ok dat is beter idd. Denk dat de VS wel ingrijpt als de kerncentrale straling gaat lekken en dreigt een Chernobyl te worden die heel Europa bedreigt.
Netflix and chillquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef TLC het volgende:
Ja en nee, want je weet niet wat ze dan nog uit de trukendoos gaan halen de komende week om misschien toch nog een overgave te forcerenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Als dat klopt. Is dat goed nieuws.
Toch? Toch??
ach het komt bij mij vaak voor dat ik dagen niet kan slapen of maar een paar uurtjes ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Slapen wanneer je slapen kan!
Met de rug tegen de tracks snurken in afwachting van de go...
Geloof wel dat er een europees shield is, en anders hopen dat je niet in de randstad woontquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:06 schreef roos94 het volgende:
Nog een vraag. Als Rusland een raket of atoombom of whatever richting NL werpt, hebben wij dan de middelen om die vroegtijdig onschadelijk te maken of kan dit niet?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:06 schreef roos94 het volgende:
Nog een vraag. Als Rusland een raket of atoombom of whatever richting NL werpt, hebben wij dan de middelen om die vroegtijdig onschadelijk te maken of kan dit niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |